Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

Срочне питання по інвертору літію для ЗСУ

standov

Рекомендовані повідомлення

Влітку робили штабну машину на літії і все було ок, зараз вдарили морози і літій схоже підмерз, відмовляється включатися. Інвертор дея і літій Dyness a48100. Зараз жуйками намагаються відігравати і наче як вже мало би працювати але шось ніт, вмикається на пару секунд, показує дві помилки на батарейці аварія і вимикається, прислали з об'єкта фото тому трошки все сумбурно.

Які можуть бути поради ?

В мене особиста думка що інвертор через те ще бачить -4 не стартує заряд і треба далі програвати, але це не точно

IMG_20240108_114807_642.jpg

Змінено користувачем standov
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

4 минуты назад, yur43 сказал:

Все вимкнути і відігріти. Потім запускати.

Це робоча версія з якої почали, гріють але поки що не допомогає тож думав може ще є ідеї, помилки які не можу нагуглити трошки засмучують. Але гріють далі 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

18 хвилин тому, standov сказав:

Це робоча версія з якої почали, гріють але поки що не допомогає тож думав може ще є ідеї, помилки які не можу нагуглити трошки засмучують. Але гріють далі 

BMS не дозволяє заряд LiFePo4 при мінусі. Бо нізя. В електрокарах з ліферами батарейка спочатку гріється, потім заряд.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Знайшов отаке і неті про дінес, для історії

Робоча температура при заряді від 0°C до 50°C. При розряді робоча температура від -20°C до 50°C. Коли температура батареї виходить за межі діапазону від -5℃ до +55℃ під час заряду/розряду, активується температурний захист, пристрій припиняє заряджання. Захист припиняється, коли температура повертається до номінального робочого діапазон

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 минуту назад, yur43 сказал:

при глибокому розряді пакети можуть набухнути...

Нажаль збройні сили це збройні сили

Змінено користувачем standov
  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

5 хвилин тому, standov сказав:

Нажаль збройні сили це збройні сили

бажано уточнити, як гріють, шоб не паяльними лампами ..

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

2 минуты назад, yur43 сказал:

бажано уточнити, як гріють, шоб не паяльними лампами ..

Воздуходуйками, наче як )

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

6 минут назад, standov сказал:

Нажаль збройні сили це збройні сили

на жаль це той хто їм зробив рішення яке прийнятне в побуті, але не відповідає military standard

чому аматорська радіостанція важить 5 кіло, а з аналогічними параметрами військова - 15 і коштує в 10 разів дорожче? тому що солдат буде перемикати канали ногою і вона тричі за день впаде в калюжу і має витримати ще більше.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

3 минуты назад, US7IGN сказал:

на жаль це той хто їм зробив рішення яке прийнятне в побуті, але не відповідає military standard

чому аматорська радіостанція важить 5 кіло, а з аналогічними параметрами військова - 15 і коштує в 10 разів дорожче? тому що солдат буде перемикати канали ногою і вона тричі за день впаде в калюжу і має витримати ще більше.

Робіть краще, скажемо лише дякую

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

2 минуты назад, standov сказал:

Робіть краще, скажемо лише дякую

я роблю те на чому розуміюся. кожен має займатися своєю справою. але не треба звинувачувати військових в тому що вони розморозили батареї, в яких не було передбачено підігріву або неправильно обрана хімія для роботи в їх умовах.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

2 минуты назад, US7IGN сказал:

я роблю те на чому розуміюся. кожен має займатися своєю справою. але не треба звинувачувати військових в тому що вони розморозили батареї, в яких не було передбачено підігріву або неправильно обрана хімія для роботи в їх умовах.

Ви ледь стримуюсь від мату, я десь звинувачував військових що вони розморозили? Я лише сказав що військові не будуть дотримуватися регламенту бо їм не до того 

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

4 минуты назад, US7IGN сказал:

я роблю те на чому розуміюся. кожен має займатися своєю справою. але не треба звинувачувати військових в тому що вони розморозили батареї, в яких не було передбачено підігріву або неправильно обрана хімія для роботи в їх умовах.

Здеть в вас гарно виходить, ось тут не втримався, можу прийняти кару від адмінів

  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 минуту назад, standov сказал:

Ви ледь стримуюсь від мату, я десь звинувачував військових що вони розморозили? Я лише сказав що військові не будуть дотримуватися регламенту бо їм не до того 

Ну все правильно. Тому і відповідальність на тому хто зробив їм таке. У мене принцип або я роблю гарно, або не роблю зовсім.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Thank you for providing the details. We have thoroughly analyzed the issue you described, and we have identified the reason behind the inability of the batteries to charge—specifically, the activation of the low-temperature protection mechanism.


Your data told us that the temperature sensor detected a temperature below 0 degrees Celsius, the charging current for the B51100 was limited to 0A, and the discharging current was limited to 30A. You can find the relationship between current and temperature below.

Discharging---Temperature 

Temperature ≤ 0℃, battery allowable discharge current is 30A (100*0.3=30) 

0℃<temperature≤5℃, the allowable discharge current of the battery is 40A (100*0.4=40) 

5℃<temperature≤50℃, the allowable discharge current of the battery is 50A (100*0.5=50) 

50℃<temperature≤55℃, the allowable discharge current of the battery is 40A (100*0.4=40) 

55℃<temperature≤65℃, the allowable discharge current of the battery is 20A (100*0.2=20) 

Temperature>65℃, the battery allowable discharge current is 0A (100*0=0) 

Charging---Temperature 

Temperature ≤ 0℃, battery allowed charging current is 0A (100*0=0) 

0℃<temperature≤5℃, the allowable charging current of the battery is 10A (100*0.1=10) 

5℃<temperature≤55℃, the allowable charging current of the battery is 50A (100*0.5=50) 

55℃<temperature≤65℃, the battery allowed charging current is 20A (100*0.2=20) 

Temperature>65℃, the allowable charging current of the battery is 0A (100*0=0)


Each B51100 battery is equipped with two temperature sensors. The battery temperature you observed at the inverter is the higher temperature recorded by one of the sensors. Although the temperature detected at the inverter is above zero, the other sensor detected a temperature below zero Celsius, and it will trigger stop charging.


This discrepancy is a result of the battery's placement and the ambient conditions. Different areas of the battery experience varying temperatures, and since the two sensors are located in different positions within the battery, they register different temperatures—one below zero and the other above zero.


To address this issue, we recommend adding wind barriers or insulation layers externally to the battery, especially when it is placed near a vent or in contact with a cold surface. This will help raise the overall temperature of the battery, preventing the activation of the low-temperature protection mechanism.


Should you require further assistance or have additional questions, please feel free to reach out. 


Thank you for your understanding and cooperation.

Best regards

Lu Wang

  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 минуту назад, Dalet сказал:

ну що може пора мене розблокувати?

Дилетанти не люблять профі)

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

5 хвилин тому, Dalet сказав:

Lu Wang

Прихований текст

Дякуємо за інформацію. Ми ретельно проаналізували проблему, яку ви описали, і визначили причину нездатності акумуляторів заряджатися, зокрема, спрацювання механізму захисту від низьких температур. Згідно з вашими даними, датчик температури виявляв температуру нижче 0 градусів за Цельсієм, зарядний струм для B51100 був обмежений до 0 А, а струм розряду – до 30 А. Ви можете знайти залежність між струмом і температурою нижче.  Розрядка---Температура  Температура ≤ 0℃, допустимий струм розряду батареї становить 30A (100*0,3=30)  0℃<temperature≤5℃, допустимий струм розряду батареї становить 40A (100*0,4=40)  5℃ <temperature≤50℃, допустимий струм розряду батареї становить 50A (100*0,5=50)  50℃<temperature≤55℃, допустимий струм розряду батареї становить 40A (100*0,4=40)  55℃<temperature ≤65 ℃, допустимий струм розряду батареї 20 A (100*0,2=20)  Температура >65 ℃, допустимий струм розряду батареї 0 A (100*0=0)  Заряджання --- Температура  Температура ≤ 0 ℃, батарея дозволений зарядний струм 0A (100*0=0)  0℃<temperature≤5℃, допустимий зарядний струм батареї становить 10A (100*0,1=10)  5℃<temperature≤55℃, допустимий зарядний струм батарея становить 50 A (100*0,5=50)  55 ℃<temperature≤65 ℃, допустимий струм заряджання батареї становить 20 A (100*0,2=20)  Температура>65 ℃, допустимий струм зарядки батареї 0A (100*0 =0) Кожна батарея B51100 оснащена двома датчиками температури. Температура акумулятора, яку ви спостерігали на інверторі, є вищою температурою, зафіксованою одним із датчиків. Хоча температура, виявлена на інверторі, вище нуля, інший датчик виявив температуру нижче нуля за Цельсієм, і це призведе до припинення заряджання. Ця невідповідність є наслідком розташування батареї та умов навколишнього середовища. Різні зони батареї зазнають різної температури, і оскільки два датчики розташовані в різних положеннях всередині батареї, вони реєструють різні температури — один нижче нуля, а інший вище нуля. Щоб вирішити цю проблему, ми рекомендуємо додати вітрові бар’єри або ізоляційні шари зовні батареї, особливо якщо вона розміщена поблизу вентиляційного отвору або контактує з холодною поверхнею. Це допоможе підвищити загальну температуру батареї, запобігаючи спрацьовування механізму захисту від низьких температур. Якщо вам потрібна додаткова допомога або виникнуть додаткові запитання, будь ласка, зв’яжіться з нами. Дякуємо за розуміння та співпрацю. З повагою Лу Ван

 

Змінено користувачем yur43
  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

ну, ок. Гріти до 10гр. Причому не факт що так все просто відпустить, бо китаєць вище писав чого. Там не один датчик. І те що баче інвертор то ще не все. А заряд не приймає БМС по своїм наративам. 

Тому гріти

Ну а тепер про то  - що треба було зробити щоб не пити боржомі - самозбірка літію, ні в якому разі не завод, а саме самозбірка, і на ручних налаштуваннях. Так, зараз почнеться - літій вмре - але він відпрацює сам тоді, зараз, коли він треба

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

3 минуты назад, standov сказал:

очікувано "профі" прийшли не сказати по суті а почухати ЧСВ. чтд

йкий швидкий, а, ви то не торопітєся. все буде, але не так швидко як ото вам хочеться

  • Лайк 2
  • Дізлайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

угу теж вже вище нагуглив таке але без подробиць, дякую @Daletза допомогу. Солдатікі гріють, будемо думати може про якусь електрогрілку під акб але це не точно

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 минуту назад, standov сказал:

угу теж вже вище нагуглив таке але без подробиць, дякую @Daletза допомогу. Солдатікі гріють, будемо думати може про якусь електрогрілку під акб але це не точно

image.thumb.png.c28ae19be45579ad2888ceb00b7890dd.png

є в мене один монтажник, любітєль не читати мануали, так він тепер модернізовує кожен свій обєкт))). Практично на кожному з морозами все потухло

  • Дізлайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

  • irina1969 змінив заголовок на Срочне питання по інвертору літію для ЗСУ
  • irina1969 зробив темі важливою

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...