Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

ПВУ_DIY

yur43

Рекомендовані повідомлення

12 годин тому, TaurosRMK сказав:

 

image.png.65d8cce7bee60a549a403206c40bf21d.png

Ану спитайте у свого ШІ - звідки у вашому будинку беруться під вісімдесят кубів повітря щогодини, явно живете не по деклараціям . І поділіться досвідом - як вижити у цьому вакуумі.

Змінено користувачем yur43
  • Хаха 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

20 хвилин тому, yur43 сказав:

Ану спитайте у свого ШІ - звідки у вашому будинку беруться під вісімдесят кубів повітря щогодини, явно живете не по деклараціям . І поділіться досвідом - як вижити у цьому вакуумі.

Не задавався цим питанням, але будинок це ж не абсолютно герметична споруда. Стіни і стеля "дихають" 😁  Плюс є кухонна витяжка, хоть і має зворотній клапан, але і він не герметичний, а більше від комах. А також що таке 80 кубів на ~260 кубів загального обєму, хіба то багато, близько 30%? 

Але то немає сенсу, бо система тимчасово працює без нагрівачів і приходиться піднімати витяжку, щоб не обмерзло. Надіюся що скоро перероблю і вернуся до балансу. 

З іншого боку можу на витяжці дати 100% (~400 кубів), а притік залишити на 200 кубах, і нічого не станеться... Якось воно працює. Принаймні будинок не стає меншим в об'ємі 🤣

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

3 хвилини тому, TaurosRMK сказав:

Не задавався цим питанням, але будинок це ж не абсолютно герметична споруда. Стіни і стеля "дихають"

Тоді тим більше недопустимі несанкціоновані перетоки повітря. Адже в тих 144м.куб/год ми рекуперували тепло, а 80м.куб/год прийшли холодними (загальний ККД тоді складе біля 40%).

Мій будинок майже герметичний, я допускаю дизбаланс тиску тільки в аварійній ситуації (неробочий один вітряк), або для попередження обмерзання теплообмінника (тут ще тривають експерименти). 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

11.01.2024 в 11:07, yur43 сказав:

Система вирівнювання тиску в приміщенні. Оцінивши різницю тиску на вулиці і в приміщенні, можна автоматично вносити корективи в баланс продуктивності вентиляторів. Ця стратегія дасть можливість максимально зменшити посторонні перетоки повітря, цим підніме ККД рекуперації.

два роки пройшло, а я так і не додав датчик

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 година тому, yur43 сказав:

Мій будинок майже герметичний

Хочете сказати, якщо витяжку увімкнете на 100%, а притік на 50%, то система не буде працювати? Чи двері вхідні не зможете відкрити? Що має статися в такій ситуації? 

1 година тому, yur43 сказав:

Тоді тим більше недопустимі несанкціоновані перетоки повітря. Адже в тих 144м.куб/год ми рекуперували тепло, а 80м.куб/год прийшли холодними (загальний ККД тоді складе біля 40%)

Та мене зараз це мало хвилює, важливі показники температур по датчиках. Перший показник щоб не обмерз ТО (не нижче 5С), інший щоб в кімнати дуло не холодним повітрям (в моєму випадку не нижче 18С).

ККД в цьому випадку зрозуміло що є не правильним, враховуючи дисбаланс. 

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

49 хвилин тому, TaurosRMK сказав:

Хочете сказати, якщо витяжку увімкнете на 100%, а притік на 50%, то система не буде працювати? Чи двері вхідні не зможете відкрити? Що має статися в такій ситуації? 

Запевняю, що навіть при вимкненому притоку він є все одно. Мій датчик на приточній решітці (смужка паперу) показує незначне зменшення притоку. 

Щілини можливі хіба що по низу вхідних пластикових дверей (три штуки). Кухонної витяжки в мене немає.

56 хвилин тому, TaurosRMK сказав:

Та мене зараз це мало хвилює, важливі показники температур по датчиках.

Загалом ми робили такі системи для свіжості повітря і низьких енерговитрат, через це найважливішим для мене показником є СО2 і рахунок за енергію. Ще заглядаю до вологості, розраховую на 40-60%.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

34 хвилини тому, yur43 сказав:

для свіжості повітря і низьких енерговитрат

В мене більше перший показник, а другий неможливий, тому що прокладка повітроводів по холодному горищі і хоть вони більш-менш утеплені, все рівно є тепловтрати, тому приходиться користуватися нагрівачами. Один нагрівач щоб в хату не дуло холодним, він зазвичай зовсім трохи підігріває, на 1-2С, а другий нагрівач з вулиці, щоб при -5С і нижче не вдаватися до таких трюків як на скріншотах вище, де витяжка переважає притік на 30-50% і більше. Але при теперішних зимах він також не дуже сильно гріє. Тому без нагрівачів ніяк, а це вже якісь енерговитрати.

Важко представляю як система могла би працювати взагалі без нагрівачів, тільки на одних вентиляторах і ТО, при будь якій температурі на вулиці, хоть -15С. Якщо ще постнагрів може бути непотрібен, якщо повітроводи розведені по теплому приміщенні, то тягнути з вулиці -15С прямо на ТО це критично.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

9 хвилин тому, TaurosRMK сказав:

тягнути з вулиці -15С прямо на ТО це критично.

Згоден. Може на наступний рік умовлю дружину на грунтовий теплообмінник для свіжого повітря, він вирішує багато проблем.

А повітроводи в будинку в мене працюють як додатковий рекуператор, бо труба подачі в будинок знаходиться всередині короба з гіпсокартону, який є повітропроводом вихлопу, таким чином здійснюється додатковий теплообмін.

Змінено користувачем yur43
  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 годину тому, TaurosRMK сказав:

як на скріншотах вище, де витяжка переважає притік на 30-50% і більше.

до речі робив такі досліди - приток значно менший за витяжку, тоді той уявний ККД зростає до стелі. Але ж ми розуміємо, що паразитні перетоки повітря в результаті знизять загальний ККД ще значніше.

Якщо взяти за основу такі графіки

image.png.7795f5c13172e326aebaf68fbecdcc52.png

то змінюючи баланс вітряків ми геометрично рухаємо разом жовту і червону криві в бік тепла чи холода. Відстань синя-червона і зелена-жовта - це кількість тепла, яке переварює теплообмінник, ну і ККД відповідно більше коли цього тепла більше. З корисного тут - зміщення кривих вихлопу в тепліший бік, з метою запобігання обмерзанню, як аварійний режим. Бо оте балансування по теплу безкорисне, воно порушить баланс тиску, і приміщення добере чи викине об'єм повітря якого не вистачало.

А для нормального балансування тиску досить диференційного манометру, один вхід якого міряє тиск в приміщенні, другий - на вулиці. Задача балансування - вирівняти тиск в приміщенні до тиску "за бортом", тоді максимум повітря буде проходити через наші рекуператори.

Змінено користувачем yur43
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...