Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

Руда та смердюча вода з бойлеру

МакДо

Рекомендовані повідомлення

Всім привіт. З осені минулого року у воді з бойлера почав зʼявлятися металічний запах. Думав свердловина почала давати більше, ніж 0,07 заліза. Але запаху немає з іншого, кухонного, бойлера на 15л. 
Бойлер Tesy на 100л. Гріється лише вночі на максимальну температуру. Цього бойлера вистачає на день (останній приймає душ вже не такою гарячою водою). Тобто вода не застоюється.

В кінці минулого року вирішив його знову почистити. Як завжди вигріб купу шкарлупок від накипу (ще в минулому році користувалися водоканальною водою поганої якості). Замінив анод. Виніс на вулицю та побачив коричневий слизький наліт на внутрішніх стінках. Ніби іржа. Думав якась форма життя поселилася і сполоснув його літром білизни. Повісив назад. Запах та забарвлення води повернулися за тиждень. Місяць тому знову зняв його чистити. Бо вже стоїть колона помʼякшення, фільтр грубої очистки та вугільний. Викинув анод (десь читав, чи він може запах давати), вичистив трішки лушпиння від накипу, залив в нього вже 10л білизни (в ютюбі підказали), встановив на місце, заповнив водою та дав нагрітися на повну. Після нагріву спустив розчин у каналізацію, набрав заново і ще кілька днів від води було чути легенький запах хлору. Прям як після хлорування водоканалу. Три тижні вода була прекрасна. А зараз знову і здається ще сильніше: запах та іржавий відтінок води. 
Чи хто може підказати, чи цей бойлер на смітник, чи його ще можна «оживити». Бойлеру 4-5 років.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

А ви ліхтариком не світили?

1. може у вас вже бак в іржі?

2. Бойлер після колони?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 година тому, Фрай сказав:

А ви ліхтариком не світили?

1. може у вас вже бак в іржі?

2. Бойлер після колони?

Ліхтариком світив. Ніби іржа кольору кави. Але був слиз. Можливо слиз хлором я вбив і воно почало рясніше кольорити воду. 
 

Увесь будинок після колони. Окрім поливу.

Напевно потрібно по місцю знайти йому заміну, щоб у разі чого придбати (бо живу в містечку), знати бойлер, відвезти на мийку самообслуговування, водою під тиском спробувати відмити стінки і зрозуміти, чи там ще є та емаль. Або ж вдома перекину, і мочалкою потру

Змінено користувачем МакДо
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Слиз - це біологія.

Шукайте джерело. Найперше, викидайте вугілля - де абсорбент і біологія на ньому росте аж бігом.

Друге - робіть аналіз скважини на біологію.

Хлор не вбиває біоту в масі, лише по межі розподілу середовищ. Тобто якщо у вас шар слизу 1 см, то хлор прореагує лише по поверхні, всередині шару це не працює.

Змінено користувачем murava
  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

17 хвилин тому, murava сказав:

Слиз - це біологія.

Шукайте джерело. Найперше, викидайте вугілля - де абсорбент і біологія на ньому росте аж бігом.

Друге - робіть аналіз скважини на біологію.

Хлор не вбиває біоту в масі, лише по межі розподілу середовищ. Тобто якщо у вас шар слизу 1 см, то хлор прореагує лише по поверхні, всередині шару це не працює.

Бойлер на кухні почувається добре і чистив я його дуже давно. Шар слизу у проблемному бойлері був таким, як води на запотівшому склі.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

9 хвилин тому, Сергей 31 сказав:

Запах и у горячей, и у холодной воды?

Лише гаряча вода з 100л бойлеру Тесі. З іншого бойлера на кухні - Арістон 15л (не чистився роки 2) вода без запаху і кольоровості. На холодній готуємо, вмиваємось зранку - і натяку на запах в колір. В унітазах після змиву вода віддає блакитним відтінком.

 

26 хвилин тому, murava сказав:

Бажано механічно його забирати , а потім вже дезинфекція

Спробую жорсткою губкою поздираю, сполосну і гляну чи там емаль є. Якщо вона ціла - знову прохлорую. Але вже шок хлором від басейну))) Так легше чіпляти його на місце, на 10кг легшим буде.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Только что, МакДо сказал:

Лише гаряча вода

Хлолировать бойлер. К бойлеру подключается насос, химия и гоняется по малому кругу. Пригласите кого-то, а то разнесете по всей системе и обойдется дороже. 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Гляньте ще фільтр тонкої очистки на вході (ВВ20 або що там у вас) на наявність слизу або якоїсь органіки.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 година тому, yoojin сказав:

Гляньте ще фільтр тонкої очистки на вході (ВВ20 або що там у вас) на наявність слизу або якоїсь органіки.

ББ20 на 5мкм стоїть менше місяця. Проблеми почалися ще до установки фільтрації і продовжилися після.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 годину тому, Сергей 31 сказав:

Хлолировать бойлер. К бойлеру подключается насос, химия и гоняется по малому кругу. Пригласите кого-то, а то разнесете по всей системе и обойдется дороже. 

Хлор по системі 5 кранів і 2 унітази?

 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Забув головне питання, а у вас часом не економ-режим стоїть?

Після промивки ставте на максимум і забудете про біоту.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 годину тому, Фрай сказав:

Забув головне питання, а у вас часом не економ-режим стоїть?

Після промивки ставте на максимум і забудете про біоту.

5куб/м або 14 днів регенерація. Чи ви щось інше мали на увазі?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

8 часов назад, МакДо сказал:

Хлор по системі 5 кранів і 2 унітази?

 

Бывает и скважины хлорируют.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

10 годин тому, МакДо сказав:
12 годин тому, Фрай сказав:

Забув головне питання, а у вас часом не економ-режим стоїть? Після промивки ставте на максимум і забудете про біоту.

5куб/м або 14 днів регенерація. Чи ви щось інше мали на увазі?

Нагрів бойлера.

Начитавшись форума поставив на економ-режим і у отримав проблему з чорною водою і смердотою.

І це в новому бойлері! Для заливання Білизни навіть прилад зібрав, але вистачало ненадовго.

Поставив на максиму і з тих пір забув за проблему. Але в мене гріє постійно, бойлер 80л.

Неекономно? Та пофіг, зате вода гаряча і чиста.

Це від біоти, але у вас ще реально можливе осипання емалі в якомусь місці.

Змінено користувачем Фрай
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

В 27.03.2024 в 17:53, МакДо сказал:

Чи хто може підказати, чи цей бойлер на смітник, чи його ще можна «оживити».

Щоб його викинути, Ви зробили все. Анода нема, нагрів на максимум, вода після пом'якшувача корозієактивна. Це все я пройшов. Але в мене була нержа, а Ваша емаль (точніш, більш товста сталь) ще пручається. То вже добийте її і візьміть щось нове, що згниє ще бистріш!

Змінено користувачем ashim1990
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

11 часов назад, Фрай сказал:

Поставив на максиму і з тих пір забув за проблему.

Недовго бойлер протяне (хоча, хто зна). На Вашому місці я б експерементував: потроху знижував би температуру ГВ до появи проблеми знову.

Змінено користувачем ashim1990
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

А для чого знижувати і чому недовго?

На що саме впливає і який середній ресурс у бойлера?

Один одеський teplo з італійським теном у мене протягнув 12 років у квартирі і ще років 5 на дачі, поки не продав дачу.

Чистив один раз.

Але ж можливо є якісь дані про ресурс?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 час назад, Фрай сказал:

Один одеський teplo з італійським теном у мене протягнув 12 років у квартирі і ще років 5 на дачі, поки не продав дачу.

Напевно, Ви самі розумієте, в чому річ. То були інші бойлери. Вони робилися в Європі. Про оптимізацію ще ніхто тоді не чув. Ті бойлери і без анода обходились добре. 

Тепер майже все китайське. Навіть східноєвропейські виробники, щоб не програти в конкуренції, повинні зменшувати собівартість. Майже в усіх мануалах пишуть про необхідність спостереження за станом анода і вчасної його заміни. Там також є про доцільність оптимальної температури ГВ (55-60), при якій корозія стінок і накип на тенах ще невеликі.

Змінено користувачем ashim1990
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Ну, таке, я користувався оцим правилом:

Если вы почувствовали неприятный запах воды из бойлера, необходимо перевести его на максимальную температуру и в дальнейшем эксплуатировать только на максимальной температуре.

Если прокипятить бойлер, а потом вернуть на пониженную температуру, то это может не привести к желаемому результату, так как легионелла есть не только в бойлере, но и в трубах. Поэтому даже если она погибнет в бойлере, то со временем все равно  попадет в него с водопроводной водой.

Здоровʼя дорожче бойлера.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 час назад, Фрай сказал:

легионелла

З Вікі:
 

Цитата

 

Согласно статье «Legionella and the prevention of legionellosis»[18], опубликованной на сайте Всемирной Организации Здравоохранения, температура следующим образом влияет на выживаемость Legionella:

Выше 70 °C — Legionella погибает почти мгновенно

При 60 °C — 90 % погибает в течение 2 минут

При 50 °C — 90 % погибает в течение 80—124 минут, в зависимости от штамма

48—50 °C — Может выживать, но не размножаться

32—42 °C — Идеальный промежуток температур для роста

25—45 °C — Промежуток температур, где происходит рост

Ниже 20 °C — Может выживать, но в состоянии покоя, даже ниже температуры замерзания

Другие источники[19][20][21] говорят о других промежутках температур:

60—70 до 80 °C — Дезинфекция

66 °C — Legionella погибает в течение 2 минут

60 °C — Legionella погибает в течение 32 минут

55 °C — Legionella погибает в течение от 5 до 6 часов

20 до 45 °C — Legionella размножается

20 °C и ниже — Legionella в состоянии покоя

 

 

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...