Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

DIY збірка LiFePO4 батареї

Enot123h

Рекомендовані повідомлення

8 хвилин тому, mib сказав:

Если 2,4 квт то да, но если смотреть на пики в 6 то уже 48

В 22м когда нужен был минималтный комфорт и цены выше неба то и 12 и 24 было оправданно, сейчас учитывая что @vovarpd рассматривает несколько сборок то проще одну на 48 и инвертор сменить

Согласен, с 6квт то уже 48 надо

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

5 годин тому, igorrius сказав:

ее надо намазывать , потом вытирать ?

Я брав нове лезо від канцелярського ножа, і злегка зцарапував оксидний шар з терміналів, потім одразу наносив тонкий шар пасти. Потім прикручував басбари.

4 години тому, ЯД сказав:

По идее эта паста для защиты или очистки алюминиевых контактов

Так термінали і є з алюмінію. І з нею на проблемному контакті перестав рости опір, і до цього постійно з часом зростав. Доводилось постійно підтягувати.

Що цікаво, ефект від неї отримав лише на оригінальних терміналах з втулками, які є суттєво мягші, і як виявилось більш проблемніші ніж твердіші не оригінальні. З не оригінальними не було жодних проблем поки, жодного росту опору, і жодного покращення від використанні пасти. А з тими м'якими, з пастою опір знизився майже на всіх, а в проблемному місці перестав рости.

Змінено користувачем Dmode
  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

8 годин тому, ЯД сказав:

Во первых, надо такие ячейки, в первую очередь.

БМС джика 300 держит до 450а

А вот какие ячейки выдержат 450а? И какое сечение кабеля на 500А?

Для таких нагрузок надо уже 24 В

Інвертор 12в, інша напруга не розглядається.

З 24в проблем нема, в мене такі два працюють )

Працюємо з тим що є. Бортова напруга тоже 12в. 

З ячейками проблем не бачу. 4s2p чи 2 паралельно по 4s, то хватає 280 чи 314 ячейок. Розрядний струм на кожній ділиться на 2, 450 пік/2=225, це менше 1с в піку, а в номіналі 200/2=100а, то взагалі 0,3с, без проблем. Ну і завжди можна додати ще один ряд типу 4s3p, або три окремих.

 

Кабеля від шини на інвертор 2х50 на плюс, 2х50 на мінус. При умові що батарей декілька.

Якщо одна 4s2p чи 4s3p то ще незнаю як організувати.

От питаю)

 

Змінено користувачем vovarpd
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

7 годин тому, mib сказав:

Если 2,4 квт то да, но если смотреть на пики в 6 то уже 48

В 22м когда нужен был минималтный комфорт и цены выше неба то и 12 и 24 было оправданно, сейчас учитывая что @vovarpd рассматривает несколько сборок то проще одну на 48 и инвертор сменить

Інвертор є.  Гарний якісний Victron ,  та і це не для будинку, а є задумка інша, для транспорту.

Власне все вперлось в бмс в моєму 'дизайн проекті', і не бачу як зробити одну батарею під цю задачу, тому й спитав. 

З 48 це ясно що простіше, я би навіть не питав но задача 12 🙂

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

3 години тому, vovarpd сказав:

Інвертор 12в, інша напруга не розглядається.

З 24в проблем нема, в мене такі два працюють )

Працюємо з тим що є. Бортова напруга тоже 12в. 

З ячейками проблем не бачу. 4s2p чи 2 паралельно по 4s, то хватає 280 чи 314 ячейок. Розрядний струм на кожній ділиться на 2, 450 пік/2=225, це менше 1с в піку, а в номіналі 200/2=100а, то взагалі 0,3с, без проблем. Ну і завжди можна додати ще один ряд типу 4s3p, або три окремих.

 

Кабеля від шини на інвертор 2х50 на плюс, 2х50 на мінус. При умові що батарей декілька.

Якщо одна 4s2p чи 4s3p то ще незнаю як організувати.

От питаю)

 

Ну ЖК ресс - они между собой умеют общаться. Но, они вроде минимум 8s

Не РЕСС они с инвертором не умеют, без допилов. Но на виктрон как раз Энди (австралиец) показывал как допилить)

Для параллели еще предохранители надо. На ЖК есть схема параллельного подключения 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

4 години тому, vovarpd сказав:

Власне все вперлось в бмс в моєму 'дизайн проекті', і не бачу як зробити одну батарею під цю задачу, тому й спитав. 

Якщо зарядне окреме - збираєте на якійсь бмс з активним балансиром з номіналом під зарядне. Інвертор напряму на аккум в обхід бмс, зарядне через бмс. Між інвертором і акумом запобіжник як хоч якийсь захист, ну і молитися:) Якщо це інвертор+зарядне (як віктрон мультиплюс) і треба заряджати саме ним - ну, бажаю успіху в пошуках бмс:)

UPD: Ще один адвансед варіант - збирати 2 акума на окремих бмс, підключаєте в паралель.

Вимоги:

1) Щоб при фейлі однієї бмс вимикалась і інша

2) Внутрішній опір був однаковий або відрізнявся максимум відсотків на 10-15

Змінено користувачем Vlad Melnik
  • Хаха 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

37 хвилин тому, Vlad Melnik сказав:

UPD: Ще один адвансед варіант - збирати 2 акума на окремих бмс, підключаєте в паралель.

 

цей варіант я власне розглядаю, вище за нього і обговорювали. Типу акуми складати в стійку як pylontech. Просто нема акумів на 12в на подобі pylontech. Відповідно треба конкретні моделі BMS які би вміли 4S і комунікацію між собою master-slave.
 

 

37 хвилин тому, Vlad Melnik сказав:

Між інвертором і акумом запобіжник як хоч якийсь захист, ну і молитися

то не то місце де молитва помагає. Має бути інженерія )
 

 

37 хвилин тому, Vlad Melnik сказав:

Якщо зарядне окреме

інвертор гібридний саме віктрон мультіплюс. зарядне 120А, ну це найменша проблема. Там більше проблем з розрядними струмами )
 

1 година тому, ЯД сказав:

Ну ЖК ресс - они между собой умеют общаться. Но, они вроде минимум 8s

бачу 7S мінімум в них :(

 

1 година тому, ЯД сказав:

Не РЕСС они с инвертором не умеют, без допилов. Но на виктрон как раз Энди (австралиец) показывал как допилить)

Прості JK з віктроном працюють без проблем взагалі, в мене воно так і працює. Але це одна бмс і одна батарея.

А от щоб вони між собою ще якось комунікували тут я поки плаваю, ті прості так не вміють, мені вже раніше радили софт для цього, але там трохи танців з бубном (то вже крайній варіант), охота б "з коробки" як у pylontech (master-slave), просто щоб включити кабелем і вуаля )

Також DIY не є обов'язково, просто я не знайшов батарей як pylontech які б позволяли паралельне модульне підключення, але на 12v а не на 48в. Все що бачу то на 48.

Змінено користувачем vovarpd
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 хвилину тому, vovarpd сказав:

Відповідно треба конкретні моделі BMS які би вміли 4S і комунікацію між собою master-slave.

JK BMS вміють в комунікацію між собою) Але не пам'ятаю чи є там каскадне відключення (скоріше немає)
Але ви його можете реалізувати самі через Node Red скоріш за все, точно сказати не можу так як більше року тому собі збирав та й в мене всього один аккум.
Якщо зацікавить JK BMS - то можете пошукати у Andy Off-grid garage на ютубі, в нього все на віктроні і багато аккумів в паралелі.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

31 хвилину тому, vovarpd сказав:

А от щоб вони між собою ще якось комунікували тут я поки плаваю, ті прості так не вміють, мені вже раніше радили софт для цього, але там трохи танців з бубном (то вже крайній варіант), охота б "з коробки" як у pylontech (master-slave), просто щоб включити кабелем і вуаля )

Бо треба не прості а інверторні=)
image.thumb.png.01f73bf5de28dae5ca2b7b97f222ca0b.png

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Я подивлюсь як там у Енді. 
Інверторні наразі бачив лише на 48v, на 12v я JK щось не зустрічав. Які то моделі мають бути?

Наразі ще спитав chatgpt, підказав якусь REC Active BMS (ніколи раніше про це не чув, made in slovenia). От прям вау ) Якраз те що треба. За винятком ціни 😆
www.rec-bms.com/battery-management-system/

image.thumb.png.71c7f275e98ffe93448c62b8bf378f41.png

Змінено користувачем vovarpd
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

7 хвилин тому, vovarpd сказав:

Я подивлюсь як там у Енді. 
Інверторні наразі бачив лише на 48v, на 12v я JK щось не зустрічав. Які то моделі мають бути?

Наразі ще спитав chatgpt, підказав якусь REC Active BMS (ніколи раніше про це не чув, made in slovenia). От прям вау ) Якраз те що треба. За винятком ціни 😆
www.rec-bms.com/battery-management-system/

image.thumb.png.71c7f275e98ffe93448c62b8bf378f41.png

Ну я чекнув, наче дозволяє і 2 комірки вибрати:)

image.thumb.png.b54feac8844e1fb705740e904525aa16.png

  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

17 хвилин тому, Vlad Melnik сказав:

Ну я чекнув, наче дозволяє і 2 комірки вибрати:)

image.thumb.png.b54feac8844e1fb705740e904525aa16.png

А яка це модель?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

по документах воно мінімум 8s для lifepo4  (www.jkbms.com/product/jk-pb2a16s20p-jk-pb2a16s-20p/) .
В тому і справа що `інверторних` які заявлені для роботи з 4s нема в JK. 

Китайці звісно китайці.. може воно і працює.. може навіть буде надійно, а може і нє )) 
Дорогуватий експеримент може получитись. 

Ще й gpt лякає )

image.png.8e62f49917a6a4e8605102b5800b54ce.png

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

10 хвилин тому, vovarpd сказав:

по документах воно мінімум 8s для lifepo4  (www.jkbms.com/product/jk-pb2a16s20p-jk-pb2a16s-20p/) .
В тому і справа що `інверторних` які заявлені для роботи з 4s нема в JK. 

Китайці звісно китайці.. може воно і працює.. може навіть буде надійно, а може і нє )) 
Дорогуватий експеримент може получитись. 

Ще й gpt лякає )

image.png.8e62f49917a6a4e8605102b5800b54ce.png

Ви можете погуглити, люди наче збирають 4S на них.
З приводу висячих в повітрі -  навіть якщо 8S збираєте у вас 8 штук в повітрі залишається=) 
Рекомендація JKBMS їх просто кидати на "-".
Взагалі я не розумію яке взагалі може бути фізичне обмеження що "8 комірок мінімум" вся плата це набір окремих ключів з драйверами, і все це керується STM32.
Ну і на офіційному сайті ви ніде про мінімальну кількість комірок інформацію не знайдете)
www.jkbms.com/product/jk-pb2a16s20p-jk-pb2a16s-20p/
Хоча брешу, на картинці є.
 

Змінено користувачем Vlad Melnik
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

58 хвилин тому, vovarpd сказав:

на 12v я JK щось не зустрічав.

Это 4-8с

 JK-B1A8S20P как пример 

Но инверторных нет.

Не инверторные можно к виктрону через свисток. Но я не уверен по поводу общения между собой. Будут как отдельные аккумы

 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

А зачем вам общение между собой? Чтобы типа виктрон понимал остатки заряда? Может тогда тот виктрон шунт на всю сборку?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 час назад, vovarpd сказал:

інвертор гібридний саме віктрон мультіплюс

хіба є у віктрон гібрид? скільи шукав по сайту - не бачив.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

4 хвилини тому, Chatter сказав:

хіба є у віктрон гібрид? скільи шукав по сайту - не бачив.

www.victronenergy.com/inverters-chargers/multiplus-ii
 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Inverter/Charger це звичайний UPS. до гібрида йому треба MPPT на AC Input. здається мені, що такого комбайна в них не буде ніколи.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

39 хвилин тому, Vlad Melnik сказав:

Хоча брешу, на картинці є.

ну її і дивився. китай підкупає ціною але оті постійні нестиковки (на картинці є, текстом нема) тут і там трошки піднапрягають. 
Треба мабуть китайцям писати що вони з цього приводу думають.

 

22 хвилини тому, ЯД сказав:

Не инверторные можно к виктрону через свисток.

у мене дві батарейки в окремих системах працює через той свисток і прості 4-8s JK, з тим все ОК. 

 

32 хвилини тому, ЯД сказав:

А зачем вам общение между собой? Чтобы типа виктрон понимал остатки заряда? Может тогда тот виктрон шунт на всю сборку?

Оця REC BMS яку я приводив вище, якраз і працює через шунт. Наскільки вже прочитав то шансів знайти щось надійне на мосфетах нема для таких струмів. 

image.png.990ebc37d110db28bba6ed219fad3930.png



А між собою наприклад щоб якщо один модуль видає якусь помилку (наприклад сильний розбаланс між модулями. треба знати який слабший) то щоб мастер це розумів і впливав на всю збірку (обмежував SOC, ліміти заряд/розряд по гірші збірці, наче так воно працює в pylontech).

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

9 хвилин тому, vovarpd сказав:

ну її і дивився. китай підкупає ціною але оті постійні нестиковки (на картинці є, текстом нема) тут і там трошки піднапрягають. 
Треба мабуть китайцям писати що вони з цього приводу думають.

 

у мене дві батарейки в окремих системах працює через той свисток і прості 4-8s JK, з тим все ОК. 

 

Оця REC BMS яку я приводив вище, якраз і працює через шунт. Наскільки вже прочитав то шансів знайти щось надійне на мосфетах нема для таких струмів. 

image.png.990ebc37d110db28bba6ed219fad3930.png



А між собою наприклад щоб якщо один модуль видає якусь помилку (наприклад сильний розбаланс між модулями. треба знати який слабший) то щоб мастер це розумів і впливав на всю збірку (обмежував SOC, ліміти заряд/розряд по гірші збірці, наче так воно працює в pylontech).

Если они подключены в параллель, то какой дисбаланс?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

19 хвилин тому, Chatter сказав:

Inverter/Charger це звичайний UPS. до гібрида йому треба MPPT на AC Input. здається мені, що такого комбайна в них не буде ніколи.

По перше, визначення гібридного інвертора всюди різні, хтось вкладає що він вміє як продавати енергію в мережу так і жити автономно від акумулятора. Хтось вкладає що там має буди mppt.


Так ось він може і без МППТ продавати енергію з акб в мережу, до речі, deye так може?:)

Ну і звісно може жити автономно на акб як упс.

По друге, відсутність мппт це плюс, ви за нього не переплачуєте. І берете той і в тій кількості скільки треба під вашу задачу. 
Ціна їх від 3 до 20+ тисяч під ваші потреби;)

 

 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

 

59 хвилин тому, Chatter сказав:

Inverter/Charger це звичайний UPS. до гібрида йому треба MPPT на AC Input. здається мені, що такого комбайна в них не буде ніколи.

EasySolar GX є з mppt вбудованим по DC якщо треба сонце.

Cпорити не буду, як на мене то суто питання термінології.

Але Віктрон називати упсом теж некоректно. Тому що упси не вміють продавати в мережу, не вміють підмішувати з батареї ( powerassist), не вміють надавати пріоритет по батареї (і підмішувати мережу лише коли батареї недостатньо).

От вони самі системи на базі їхніх інверторів називають гібридними (ну так, там кватро і окремі мппт, можна це замінити на easysolar)
www.victronenergy.com/blog/2015/01/16/hybrid-back-up-system-in-belgium-2-2/

Змінено користувачем vovarpd
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...