Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

Електромобілі-2.

irina1969

Автівку якої торгової марки Ви придбали б  

32 користувача проголосувало

У вас немає прав на голосування в цьому опитуванні, або на перегляд результатів опитування. Будь ласка, войдите или зареєструйтеся для голосування в опитуванні.

Рекомендовані повідомлення

10 минут назад, vadimv сказал:

Взять электропикап, закинуть в кузов генератор соответствующей мощности и кучу канистр

Ещё раз: по переменному току у меня Кона и Ниро 2019г однофазные берут до 3квт, рестайлинг трёхфазная Ниро 2020г до 7квт и Айди 4 до 11квт, а потребление от 14квт и выше.... или вы предлагаете каким-то способом зарядку с постоянным током квт на 25-30 с собой возить ? 🙂

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

21 хвилину тому, Игорь Long сказав:

Ещё раз: по переменному току у меня Кона и Ниро 2019г однофазные берут до 3квт, рестайлинг трёхфазная Ниро 2020г до 7квт и Айди 4 до 11квт, а потребление от 14квт и выше.... или вы предлагаете каким-то способом зарядку с постоянным током квт на 25-30 с собой возить ? 🙂

Ну у BMW каким-то ж образом работал Range Extender на i3 ) Еще в 2013 году ))

Но то, что я предлагаю, еще проще: если ехать в какую-нить глушь, где нет розеток - то брать с собой в кузов пикапа генератор. Доехал, встал, завел и заряжаешься себе.

Змінено користувачем vadimv
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

31 минуту назад, vadimv сказал:

Ну у BMW каким-то ж образом работал Range Extender на i3 ) Еще в 2013 году ))

Но то, что я предлагаю, еще проще: если ехать в какую-нить глушь, где нет розеток - то брать с собой в кузов пикапа генератор. Доехал, встал, завел и заряжаешься себе.

Про глушь вполне рабочий вариант, привозишь на отдых свой генератор для комфорта пребывания, заодно и електричку подзарядишь... но все фото как раз для прикола с работающим геной прямо на трассе, при движении 🙂 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Вітаю. Підкажіть, може хто мав досвід зарядки американських електромобілів в Європі з портом ccs1 з перехідником на ccs2? Це має місце бути, чи є якісь проблеми/складнощі. Дякую

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Если у вас с этим переходником машина в Украине заряжается то и в Европе заряжаться должна.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Ніяких складнощів з заряджанням в Європі з перехідником ccs2 не було. Були розмови про те, що у "американців" можуть бути труднощі в Європі взагалі, але я не чула, щоб цього літа щось змінилося.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Там еще и не Тесла, так что чего то по воздуху отключённого быть не должно, в Украине проверить что бы понимать на что по кВт рассчитывать и все. 

  • Хаха 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Генеральний директор Ford Джим Фарлі заявив, що китайські автовиробники становлять безпрецедентну загрозу для світового автопрому, зокрема ринку електромобілів. За його словами, Китай має достатньо потужностей, аби забезпечити електрокарами весь ринок Північної Америки й фактично витіснити конкурентів.

ua.news/ua/world/kerivnik-ford-poperediv-kitai-mozhe-vibiti-vsikh-z-rinku-elektromobiliv

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...