Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

Чому, коли працює резерв, зарядний пристрій, ввімкнений в розетку без напруги, періодично вмикається

Alex-Vin

Рекомендовані повідомлення

Проблема:

Коли працює резервне живлення, то зарядний пристрій, ввімкнений в розетку БЕЗ НАПРУГИ, періодично вмикається на долю секунди...

 

Зробив систему автономного живлення:

- Пара свинцево-кислотних акумуляторів.

- Інвертор: www.aliexpress.com/item/1005003283527892.html

- Зарядний пристрій: www.aliexpress.com/item/1005005981777408.html

- Автомат вводу резерву (АВР): www.aliexpress.com/item/4000944497976.html

- Реле захисту: www.aliexpress.com/item/1005006442874536.html

1655140189_-.thumb.jpg.4756fe188e8acb6c034b6486e54963ff.jpg

В мене в будинку електрика розділена на дві гілки:

Перша — на розетки (не перемикається на резерв).

Друга — на все освітлення + резервні розетки (вся гілка перемикається на резерв через АВР)

 

Коли є електропостачання — то працюють обидві гілки.

Коли немає електропостачання — то працює лише гілка 2.

321267653_.thumb.jpg.9fd503bbce9e96f754794f7594fe3fd4.jpg

 

В мене зарядний пристрій постійно ввімкнений в розетку з першої гілки.

Я планував, що коли є електропостачання, то він буде підзаряджати акумулятори.

Коли немає — він просто не буде працювати.

 

АЛЕ ВИНИКЛА ПРОБЛЕМА:

 

Помітив, що коли виконуються три умови:

1. Працює інвертор.

2. Зарядний пристрій ввімкнений в розетку, в якій немає напруги.

3. Зарядний пристрій під'єднаний хоча б до однієї клеми акумулятора.

То зарядний пристрій періодично (через секунд 5) ніби вмикається на деяку мить. Також іноді при цьому вмикається вентилятор.

 

Ніякої напруги в розетці мультиметр не показує.

Ніякі прилади в ній не працюють (була підозра на якусь паразитну напругу).

 

Якщо від'єднати одну клему від акумулятора, але залишити в розетці зарядку, то вона просто вмикається і видає писк з інтервалом десь 15 секунд.

 

Але, якщо вийняти зарядку з неробочої розетки, то проблема зникає.

Або якщо ж від'єднати два кабелі зарядки від клем акумуляторів, також зникає.

 

Також зняв відео:

 

В чому може бути проблема?

 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

16 часов назад, Alex-Vin сказал:

3. Зарядний пристрій під'єднаний хоча б до однієї клеми акумулятора.

то есть в розетке нет напряжения и от аккумулятора зарядка энергию взять не может , верно ?

откуда же зарядка берет энергию на вращение вентилятора?

возможно напряжение с выхода инвертора попадает на вход зарядного устройства 

Змінено користувачем igorrius
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

5 часов назад, igorrius сказал:

то есть в розетке нет напряжения и от аккумулятора зарядка энергию взять не может , верно ?

Якусь маленьку енергію зарядка при підключенні до акумулятора споживає. Адже при цьому працює екранчик, на якому показується напруга.

Але мені не потрібно щоб працював вентилятор та проходили такі процеси, як при заряджанні.

5 часов назад, igorrius сказал:

возможно напряжение с выхода инвертора попадает на вход зарядного устройства 

Я заміряв звичайним китайським мультіметром, ніякої напруги він не показує.

Можливо там якась інша паразитна напруга, яку цей тестер не бачить...

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

2 часа назад, Alex-Vin сказал:

Якусь маленьку енергію зарядка при підключенні до акумулятора споживає.

но если зарядка подключена только к одной клемме аккумулятора - зарядка не может никак потреблять ток от аккумулятора

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

13 часов назад, igorrius сказал:

но если зарядка подключена только к одной клемме аккумулятора - зарядка не может никак потреблять ток от аккумулятора

Так. Коли зарядка під'єднана тільки до однієї клеми, то лише періодично вмикається екранчик (іноді з писком). При цьому вентилятор не працює. Але це ситуація експериментальна.

Але потрібно, щоб в ситуації, коли зарядка під'єднана до двох клем і була в неробочій розетці, щоб нічого не працювало і не крутився вентилятор.

 

 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

спробуйте зарядку підключити в розетку перевернувши вилку Тобто фазу з нулем поміняти місцями для живлення зарядки

  • Дізлайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

4 часа назад, Shturman1 сказал:

спробуйте зарядку підключити в розетку перевернувши вилку Тобто фазу з нулем поміняти місцями для живлення зарядки

Дякую, що пропонуєте варіанти.

Спробував перевернути вилку зарядки - але проблема залишилася...

 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

3 часа назад, Alex-Vin сказал:

Спробував перевернути вилку зарядки - але проблема залишилася...

Вы постоянно вольтметром мониторьте наличие напряжения на входе зарядки , вдруг напряжение периодически появляется и пропадает

Змінено користувачем igorrius
  • Дізлайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Я думаю причина у роздільному конденсаторі зарядки, через нього потрохи насмоктує на запуск. Спробуйте об'єднати 0 і перемикати тільки фазу

  • Дізлайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

3 часа назад, igorrius сказал:

Вы постоянно вольтметром мониторьте наличие напряжения на входе зарядки , вдруг напряжение периодически появляется и пропадает

Я так і робив. Але мій простий мультиметр нічого не показував. Мабуть треба спробувати більш точнішим або стрілочним вольтметром міряти...

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

2 часа назад, Enot123h сказал:

Спробуйте об'єднати 0 і перемикати тільки фазу

Завтра спробую і напишу результат

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

23 часа назад, Alex-Vin сказал:

Завтра спробую і напишу результат

Сьогодні робив різні експерименти з підключенням:

1. Нуль з мережі під'єднав до одного виходу інвертора (тобто перемикалась лише фаза) — не допомогло.
2. Заземлював нуль з розетки — не допомогло.
3. Заземлював один з виходів інвертора — не допомогло.

І раптом помітив, якщо просто доторкнутися до вилки від зарядки рукою, то він починає працювати і крутитися вентилятор!

Якщо пальцями затиснути одночасно два контакти на вилці, то вентилятор постійно крутиться і навіть не зупиняється!

То можливо, це проблема не в розетці, а в самому зарядному пристрої?

1168680627_.jpg.b9902e57eb770e82f52dc4be5bafb156.jpg

  • Конфуз 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

І чому замість того, щоб купити ДБЖ на потрібну потужність, підключити та забути про всі проблеми, потрібно щось збирати з купи лайна, потім це досліджувати на предмет дивних явищ при сумісній роботі, і т.д.?

  • Лайк 1
  • Хаха 2
  • Дізлайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

30 хвилин тому, Vladdi сказав:

І чому замість того, щоб купити ДБЖ на потрібну потужність, підключити та забути про всі проблеми, потрібно щось збирати з купи лайна, потім це досліджувати на предмет дивних явищ при сумісній роботі, і т.д.?

так цікавіше. дослідження світу. 

  • Хаха 2
  • Дізлайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

17 часов назад, Alex-Vin сказал:

раптом помітив, якщо просто доторкнутися до вилки від зарядки рукою, то він починає працювати і крутитися вентилятор!

Якщо пальцями затиснути одночасно два контакти на вилці, то вентилятор постійно крутиться і навіть не зупиняється!

То можливо, це проблема не в розетці, а в самому зарядному пристрої?

но если одну клему снять с аккумулятора, то зарядка не будет крутить вентилятором и светить экраном ?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 час назад, Vladdi сказал:

І чому замість того, щоб купити ДБЖ на потрібну потужність, підключити та забути про всі проблеми, потрібно щось збирати з купи лайна, потім це досліджувати на предмет дивних явищ при сумісній роботі, і т.д.?

І коштувати буде однаково?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 час назад, igorrius сказал:

но если одну клему снять с аккумулятора, то зарядка не будет крутить вентилятором и светить экраном ?

Так, при цьому вже нічого не відбувається...

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

3 часа назад, Vladdi сказал:

І чому замість того, щоб купити ДБЖ на потрібну потужність, підключити та забути про всі проблеми, потрібно щось збирати з купи лайна, потім це досліджувати на предмет дивних явищ при сумісній роботі, і т.д.?

Перша причина - вартість. Друга причина - намагаюсь завжди сам все робити: сам (з батьком) будував будинок, сам проводив електрику, опалення. Тому самому хотілось доробити і автономне живлення.

 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 час назад, Enot123h сказал:

Змініть зарядку, htrc p35

На жаль, для мене це дорого. Вона в 5 раз дорожче за ту, яку я купив.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 час назад, Alex-Vin сказал:

Тому самому хотілось доробити і автономне живлення.

Головна проблема такого підходу в тому, що ігнорування наявності давно розробленого та спеціально пристосованого обладнання для безпроблемного  вирішення різних завдань завжди призводить до створення конструкцій, які важкі та незручні в експлуатації, часом просто небезпечні, тощо. У Вашому конкретному випадку вартість ДБЖ на 2500-3000ВА пів року тому становила десь 8-9 тисяч гривень (без батарей). Але це насправді ж три пристрої в одному - стабілізатор напруги, синхронний інвертор DC-AC та автоматичний зарядний пристрій, всі під керуванням єдиним процесором та відповідною наглядною індикацією режимів. Просумуйте всі складові та самі зробіть висновок. При цьому зауважте, що не буде потрібно щось купляти у різних постачальників, збирати все до купи, сушити голову створенням затримок для підключення інвертора, підбором зарядного пристрою та його режимів, тощо. Чи варто займатись технічним мазохізмом, то вирішує кожен сам. Комусь це просто цікаво, це окрема справа, але переважній більшості потрібен результат за прийнятну ціну та без зайвого клопоту як у впровадженні, так і в наступній експлуатації.

  • Лайк 1
  • Дізлайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

3 часа назад, Alex-Vin сказал:

Так, при цьому вже нічого не відбувається...

тогда надо либо снимать клемму зарядки с аккумулятора по окончании заряда , либо применить например ssr реле для автоматизации этого процесса

Змінено користувачем igorrius
  • Дізлайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

20 часов назад, Vladdi сказал:

але переважній більшості потрібен результат за прийнятну ціну та без зайвого клопоту як у впровадженні, так і в наступній експлуатації.

Дякую за критичний коментар.

Погоджуюсь з Вами, якщо "комусь потрібен результат ... без зайвого клопоту...", то, звичайно, краще трішки переплатити і забути про проблеми.

Але це не про мене. Адже звик робити все своїми руками. Хоча іноді виникають проблеми.

З приводу моєї системи автономного живлення, то я неї практично повністю задоволений. У нас зараз немає жодних проблем з освітленням. Діти навіть не знають, що в даний момент в районі відключили електропостачання.

Проблема з зарядний пристроєм не критична. Поки що вручну вимикаю з розетки. Якщо не знайду причину, то буду підключати через реле.

Для довідки: декілька місяців тому інвертор на 2 кВт та зарядка мені обійшлися в 5150 грн.

  • Дізлайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

18 часов назад, igorrius сказал:

тогда надо либо снимать клемму зарядки с аккумулятора по окончании заряда , либо применить например ssr реле для автоматизации этого процесса

Так і роблю. Після заряджання акумулятора я від'єдную зарядний пристрій. Якщо не знайду причину проблему, буду під'єднувати зарядку через реле.

  • Дізлайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

2 часа назад, Alex-Vin сказал:

Для довідки: декілька місяців тому інвертор на 2 кВт та зарядка мені обійшлися в 5150 грн.

У травні купляв PulsePad 2500 на дачу, трохи більше 6000 грн. Через буквально тиждень почалась метушня і ціни теж поповзли вгору і дуже швидко. Брав саме такий бо треба тримати 2 старих холодильники, а звичайні компресори на час пуску споживають більше 2кВт. Потім, звичайно, постійна потужність падає до 100Вт і менше, але чутливі ДБЖ (наприклад, для котлів) потужністю +/-1 кВт блокують саме режим пуску, тому доводиться купувати зайвий запас потужності.  

  • Дізлайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...