zlenka Опубліковано: В четвер в 12:37 Поділитись Опубліковано: В четвер в 12:37 (змінено) Добридень. Ситуація така: придбаний будинок на ділянці з високим рівнем грунтових вод (бувало і до 1,5м, в погребі весною вода стоїть). Звісно, при купівлі це не перевірили. Але найгірше - в будинку немає відсічної гідроізоляції. Бо коли його будували - вода була дуууже глибоко, а потім неподалік створили штучну водойму... Але: стіни не в дуже плачевному стані, хоча видно, що капілярка була, збили глиняну намазку (стіни ракушняк (частина) і вапняк) десь см 40 висотою - відстала легко, а далі неможливо відідрати, така крепка, тобто суха. Ніякого грибка чи цвілі немає ні грама. Можливо, через те, що все це постійно мокло-сохло, тобто провітрювалось. На зараз вже зроблена відсічна ін"єкційна гідроізоляція гідрофобізуючим розчином. Розкопаний бутовий фундамент зсередини по периметру, розчищений і поштукатурений цп розчином з добавкою baugut hydrostop. Питання: як ще додатково ізолювати фундамент від вологи? Адже ін"єкція все одно стовідсотково не відсіче вологу від стін, вона буде проникати з усіх боків. Поки що маємо змогу робити все тільки зсередини, ззовні - пізніше. Чи потрібно промазати фундамент додатково якось проникаючою гідроізоляцією? Як практично "замкнути" контур плівки, яка буде на полу під стяжкою, зі стіною? Приклеїти якоюсь мастикою? Чи потрібно зробити якусь відсічку (можливо, щебінь?) до засипання грунту? Тобто зараз вибраний грунт (суглинок) на глибину 60-70 см (високий цоколь, великий перепад на ділянці), і є можливість зробити правильний пиріг полу. Думаю чорнову стяжку не робити, затрамбувати грунт, потім пісок, плівка, еппс, стяжка. Стяжка вже піде по стіні, тобто над цоколем, мостик холоду по периметру стін буде відсічений еппс-ом. А от що засипати під грунт, щоб зменшити капілярний підсос по всій площі? Змінено В четвер в 20:09 користувачем zlenka Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
voglya Опубліковано: В четвер в 13:54 Поділитись Опубліковано: В четвер в 13:54 Додайте ілюстрацій! Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
andrey_ka Опубліковано: В четвер в 17:34 Поділитись Опубліковано: В четвер в 17:34 4 години тому, zlenka сказав: Питання: як ще додатково ізолювати фундамент від вологи? 4 години тому, zlenka сказав: великий перепад на ділянці) Тобто , будинок стоїть на ділянці з ухилом ? Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
zlenka Опубліковано: В четвер в 20:13 Автор Поділитись Опубліковано: В четвер в 20:13 6 часов назад, voglya сказал: Додайте ілюстрацій! На другому фото по периметру ще поклеїли еппс, це санвузол. Новий фундамент несучої стіни (стару знесли) теж зробили з опалубкою з еппс. Все інше обклеїти проблематично, багато часу на вирівнювання потрібно. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
zlenka Опубліковано: В четвер в 20:18 Автор Поділитись Опубліковано: В четвер в 20:18 2 часа назад, andrey_ka сказал: Тобто , будинок стоїть на ділянці з ухилом ? Саме так. З фасадної частини цоколь 60см, з протилежної 15. Тобто перепад великий. Але найцікавіше, що на рівні цоколю, тобто над землею, стіни були більш вологі, і це південна сторона. 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
zlenka Опубліковано: В четвер в 20:25 Автор Поділитись Опубліковано: В четвер в 20:25 І головне - чим засипати? Та земля, що вибрали - більш чорноземиста, ніж глиниста. Простояла вона 60 років і ні грама не осіла, по ній були дерев'яні поли на лагах з прошарком повітря і малесенькими отворами в кутках для вентиляції, збереглись чудово, окрім зон примикання до стін з однієї сторони. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
andrey_ka Опубліковано: В четвер в 20:42 Поділитись Опубліковано: В четвер в 20:42 4 хвилини тому, zlenka сказав: І головне - чим засипати? Цією ю ж землею яку вийняли. Органіки там вже давно немає , просідати не буде. 10см засипали зверху щебенем притрусили (щоб земля не липла до ущільнювача), водою полили (без фанатизму) та ущільнини і.т.д... 18 хвилин тому, zlenka сказав: Саме так. З фасадної частини цоколь 60см, з протилежної 15. Тобто перепад великий. Але найцікавіше, що на рівні цоколю, тобто над землею, стіни були більш вологі, і це південна сторона. Ну тоді сам будівельний бог велів робити дренаж. Вода по схилу біжить , впирається в будинок/фундамент та мочить його. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
zlenka Опубліковано: В четвер в 21:11 Автор Поділитись Опубліковано: В четвер в 21:11 Дренаж то ж ззовні. А зсередини? Можливо, потрібно було зробити якусь сануючу штукатурку? Чи не заморочуватись, і досить цп з гідроізоляційною добавкою? Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
andrey_ka Опубліковано: учора в 04:50 Поділитись Опубліковано: учора в 04:50 7 годин тому, zlenka сказав: А зсередини? Я намалював , як має бути зсередини. ІМХО. Зсередини ви зробили купу зайвої безглуздої роботи. Волога приходить ззовні , от ззовні і потрібно захищатись. Мороз приходить ззовні , от ззовні і потрібно утеплювати фундамент , а змонтувавши ЕППС всередині , ви просто закопали гроші і наробились ще й при цьому. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
zlenka Опубліковано: учора в 07:22 Автор Поділитись Опубліковано: учора в 07:22 Волога не тільки ззовні, високі грунтові води, тобто вона всюди. Тому і заморочуємось, щоб максимально її відсікти. Почали зсередини, оскільки зносили перестінки, заливали фундамент під нові, тому і одразу робимо підлогу. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Propeller Опубліковано: учора в 12:27 Поділитись Опубліковано: учора в 12:27 (змінено) 18 часов назад, andrey_ka сказал: Тобто , будинок стоїть на ділянці з ухилом ? Додайте до малюнку відімітку грунта. Там у вас є якась бруківка, а де грунт (ззовні)? Я не знайшов у ТС інфу, що в нього такі обставини, що відмітка чистової підлоги = відмітка бруківки (читай грунта). 23 часа назад, zlenka сказал: Добридень. Ситуація така: придбаний будинок на ділянці з високим рівнем грунтових вод (бувало і до 1,5м, в погребі весною вода стоїть). Звісно, при купівлі це не перевірили. Але найгірше - в будинку немає відсічної гідроізоляції. Бо коли його будували - вода була дуууже глибоко, а потім неподалік створили штучну водойму... Але: стіни не в дуже плачевному стані, хоча видно, що капілярка була, збили глиняну намазку (стіни ракушняк (частина) і вапняк) десь см 40 висотою - відстала легко, а далі неможливо відідрати, така крепка, тобто суха. Ніякого грибка чи цвілі немає ні грама. Можливо, через те, що все це постійно мокло-сохло, тобто провітрювалось. На зараз вже зроблена відсічна ін"єкційна гідроізоляція гідрофобізуючим розчином. Розкопаний бутовий фундамент зсередини по периметру, розчищений і поштукатурений цп розчином з добавкою baugut hydrostop. Питання: як ще додатково ізолювати фундамент від вологи? Адже ін"єкція все одно стовідсотково не відсіче вологу від стін, вона буде проникати з усіх боків. Поки що маємо змогу робити все тільки зсередини, ззовні - пізніше. Чи потрібно промазати фундамент додатково якось проникаючою гідроізоляцією? Як практично "замкнути" контур плівки, яка буде на полу під стяжкою, зі стіною? Приклеїти якоюсь мастикою? Чи потрібно зробити якусь відсічку (можливо, щебінь?) до засипання грунту? Тобто зараз вибраний грунт (суглинок) на глибину 60-70 см (високий цоколь, великий перепад на ділянці), і є можливість зробити правильний пиріг полу. Думаю чорнову стяжку не робити, затрамбувати грунт, потім пісок, плівка, еппс, стяжка. Стяжка вже піде по стіні, тобто над цоколем, мостик холоду по периметру стін буде відсічений еппс-ом. А от що засипати під грунт, щоб зменшити капілярний підсос по всій площі? Здається некоректний варіант відсічної. Це я про розміщення шпурів (отворів). В який матерыал бурили (цегла? яка?) Нижній та верхній ряди бурили під нахилом? Якщо так, то куди дивилась дупа перфоратора , коли бурили верхній ряд та нижній? Як ін'єктували? Насосом, самоплинним способом ("лєєчкой"), гелем (схоже на дууууууже в'язкий вазелін)? Що туди залили (ввели)? Змінено учора в 12:33 користувачем Propeller Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
andrey_ka Опубліковано: учора в 14:25 Поділитись Опубліковано: учора в 14:25 1 годину тому, Propeller сказав: Додайте до малюнку відімітку грунта. Там у вас є якась бруківка, а де грунт (ззовні)? Я не знайшов у ТС інфу, що в нього такі обставини, що відмітка чистової підлоги = відмітка бруківки (читай грунта). Вважайте нижня відмітка бруківки , це рівень землі. -5см від верха бруківки. Це загальна картинка до питання "як ще додатково ізолювати фундамент від вологи?" І не суть , де знаходиться грунт. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
zlenka Опубліковано: учора в 15:26 Автор Поділитись Опубліковано: учора в 15:26 Щодо гідроізоляції - робили по технології від виробника, Krys hydrosilic: Буріння отворів: • Два ряди отворів: • нижній — на висоті 15 см від підлоги, • верхній — 30–40 см від підлоги. • Отвори буряться під кутом 15–25° вниз, глибиною 80% товщини стіни. • Діаметр отворів — 16 мм. • Розташування — у шаховому порядку, з кроком 15–20 см по горизонталі. Тобто задача - просочити нижній ряд кладки. Одна стіна ракушняк, всі інші - вапняк. Лили зі шприців, загалом за кілька заходів нормально вилили - 60 літрів на 15 метрів стін товщиною 50см. Можливо треба було трохи нижче перший ряд зробити, але загалом кути такі, що до низу ракушнячини десь 5см лишалось. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Propeller Опубліковано: учора в 16:27 Поділитись Опубліковано: учора в 16:27 1 час назад, andrey_ka сказал: Вважайте нижня відмітка бруківки , це рівень землі. -5см від верха бруківки. Це загальна картинка до питання "як ще додатково ізолювати фундамент від вологи?" І не суть , де знаходиться грунт. Мені більше подобається варіант справа. Зліва - ваш. 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Propeller Опубліковано: учора в 17:31 Поділитись Опубліковано: учора в 17:31 1 час назад, zlenka сказал: Щодо гідроізоляції - робили по технології від виробника, Krys hydrosilic: Буріння отворів: • Два ряди отворів: • нижній — на висоті 15 см від підлоги, • верхній — 30–40 см від підлоги. • Отвори буряться під кутом 15–25° вниз, глибиною 80% товщини стіни. • Діаметр отворів — 16 мм. • Розташування — у шаховому порядку, з кроком 15–20 см по горизонталі. Тобто задача - просочити нижній ряд кладки. Одна стіна ракушняк, всі інші - вапняк. Лили зі шприців, загалом за кілька заходів нормально вилили - 60 літрів на 15 метрів стін товщиною 50см. Можливо треба було трохи нижче перший ряд зробити, але загалом кути такі, що до низу ракушнячини десь 5см лишалось. Незрозуміло навіщо гідрофобити 2 "міжцегляних" шва. Один над другим. Хоча, виробник міг сказати "так надо для надійності" ))))))) Ваша витрата з урахуванням товщини стіни майже в 2 рази нижча рекомендованою іншими виробниками силоксанових ін'єкційних гідрофобів. Так що ви не перелили. Для того, щоб відповісти на ваше питання в мене є питання (див. малюнок) Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
andrey_ka Опубліковано: учора в 20:03 Поділитись Опубліковано: учора в 20:03 2 години тому, Propeller сказав: Для того, щоб відповісти на ваше питання в мене є питання (див. малюнок) 23 години тому, zlenka сказав: Саме так. З фасадної частини цоколь 60см, з протилежної 15. Будинок на схилі. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
zlenka Опубліковано: учора в 21:21 Автор Поділитись Опубліковано: учора в 21:21 Нахил отворів. Перший ряд - поперечні цеглини, тобто два отвори "накрили" всю цеглину Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
andrey_ka Опубліковано: 12 годин тому Поділитись Опубліковано: 12 годин тому 25.09.2025 в 15:37, zlenka сказав: Добридень. Ситуація така: придбаний будинок на ділянці з високим рівнем грунтових вод (бувало і до 1,5м, в погребі весною вода стоїть). Прокоментуйте ось це ? Хотілось би розуміти рівень грунтових вод. Де знаходиться підвал по відношенню до будинку (вище/нижче,безпосередньо в будинку)? Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Propeller Опубліковано: 12 годин тому Поділитись Опубліковано: 12 годин тому 12 часов назад, zlenka сказал: Нахил отворів. Перший ряд - поперечні цеглини, тобто два отвори "накрили" всю цеглину Мета горизонтальної відсічка - обробити гідрофобом шов між верхнім та нижнім рядами цегли. Тобто , ціль - це шов. Чому шов? Тому що, це частина стіни частково заповнена пористим цементним розчином. Цей розчин завжди прошитий мережею капилярних пор (каналів), по яких переміщується вода. Причина - багато води при приготуванні розчину. Водою намагаються підвищити пластичність розчину для кладки. Шов - це сформований горизонт з однаковою характеристикою по пористості. Тому робота в шов - є прогнозованою. Часткове насивення цегли гідрофобом - це "побічний" прооцесс. Насичення гидрофобом цегли - є непрогнозованим, тому що залежить від матеріалу останньою. Тому ваші нижні шпури були "зайві гроші". Але...зроблено. В підтвердження моїх слів нижче картинки від різних виробників. Ну і ми робили так : swell.com.ua/ekco/ua/gallerydetail.cfm?iid=53 12 часов назад, zlenka сказал: Питання: як ще додатково ізолювати фундамент від вологи? Адже ін"єкція все одно стовідсотково не відсіче вологу від стін, вона буде проникати з усіх боків. Якщо вода піднімається по тілу стіни (в середині стыни), то альтернативи гідрофобного горизонтального бар'єру немає. Поки що маємо змогу робити все тільки зсередини, ззовні - пізніше. Чи потрібно промазати фундамент додатково якось проникаючою гідроізоляцією? Якщо є бажання ізолювати бутову кладку з обох боків, то не проникаючою. Чому, тому, що проникаюча - це гідра хімічної дії. Сам по собі її шар водопроникний. Вона процює в тілі розчину, реагуючи з вільним вапном та формуючи кристали крейди в розчині. І тут є нюанси : - проникаюча гідра теоретично закупорює капіляри та пустоті діаметром не більше 0,4 мм - ефективність реакції залежить від хімічного складу розчину - (головне, про що не кажуть, а мабуть н знають продавці) : з часом вільного вапна в цементному камені стає меньше (реакція гідратації в цементному камені йде роками) і через 10-12 років його кількість така мала, що формуквання кристалів неможливе (немає другого компнента для реакції) Тобто, мінусом проникаючої є спрацює чи не спрацює. Візуально ви це не проконтролюєте. Тільки з часом, коли з'являться проблеми. Тому така пропозиція. Застосувати 2-компонентну полімерцементу гідру. Вона відносно еластична, має дуже високою адгезією, як до пористих (шви між бутов) так і непористі (бут) основи, може бути нанесена на воголу основу в т.ч., це мінеральна гідра, тому дуже довговічна. Для економії можете її нанести тільки на шви с заходом на бут по 3 см з кожного боку. У Кирила (Krys) э така. Запитайте. Як практично "замкнути" контур плівки, яка буде на полу під стяжкою, зі стіною? Приклеїти якоюсь мастикою? Не треба. Просто стіліть, а по периметру стяжки застосуйте так звану демпферну стрічку. Чи потрібно зробити якусь відсічку (можливо, щебінь?) до засипання грунту? Щебінева подушка сформує вам резервуар для збору води. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
vbb Опубліковано: 12 годин тому Поділитись Опубліковано: 12 годин тому (змінено) 25.09.2025 в 15:37, zlenka сказав: будинок на ділянці з високим рівнем грунтових вод (бувало і до 1,5м, в погребі весною вода стоїть). Звісно, при купівлі це не перевірили. Але найгірше - в будинку немає відсічної гідроізоляції. Бо коли його будували - вода була дуууже глибоко Коли дід будував будинок, до води будо 1,5м та цоколь на 40 см над грунтом. Згодом будинок "сів" так що відсічна гідра (рубероїд) практично в рівень з грунтом, а рівень грунтових вод піднявся до одного штика лопати.... Ми "підрізали" стіни на один камінь вище - по метру -півтора на день - вирізали 1 см прощілину та заводили рубероїд в 2 слої з плівкою всередині та заповнювали зверху прорізь раствором - і так по всьому періметру та перестінкам. За 20+ років стіни не мокнуть. Оскільки під підлогою вода таки піднімалась, то поли міняли (підгнивали лаги) а пару років тому переробили на бетон/теплий пол рівнем вище та з гідрою (як корито). Змінено 12 годин тому користувачем vbb 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
andrey_ka Опубліковано: 10 годин тому Поділитись Опубліковано: 10 годин тому 1 година тому, Propeller сказав: Мета горизонтальної відсічка - обробити гідрофобом шов між верхнім та нижнім рядами цегли. Тобто , ціль - це шов. Чому шов? Тому що, це частина стіни частково заповнена пористим цементним розчином. Цей розчин завжди прошитий мережею капилярних пор (каналів), по яких переміщується вода. Причина - багато води при приготуванні розчину. Водою намагаються підвищити пластичність розчину для кладки. Шов - це сформований горизонт з однаковою характеристикою по пористості. Тому робота в шов - є прогнозованою. Часткове насивення цегли гідрофобом - це "побічний" прооцесс. Насичення гидрофобом цегли - є непрогнозованим, тому що залежить від матеріалу останньою. Тому ваші нижні шпури були "зайві гроші". Але...зроблено. В підтвердження моїх слів нижче картинки від різних виробників. Ну і ми робили так : swell.com.ua/ekco/ua/gallerydetail.cfm?iid=53 Хм... Тобто , свердлити потрібно безпосередньо в шов ? Якщо так , тоді чому ви свердлите в цеглу ? Адже : Цитата Насичення гидрофобом цегли - є непрогнозованим На вашій картинці дядько продуває просвердлену цеглу. Бо якшо свердлити в ЦПР , то гірка пилу внизу буде виключно сірого кольору , а тут "дирки" однозначно в цеглі. Відкорегуйте практику з теорією. ПС. І якщо вище описана інструкція цілком зрозуміла (свердлити під кутом) , бо інаке неможливо добратись до стику (стіна фундамент). То ваше свердління ніц не зрозуміле і натякає на банальну зручність. 2 години тому, Propeller сказав: Мета горизонтальної відсічка - обробити гідрофобом шов між верхнім та нижнім рядами цегли. Я думав обробити шов між стіною та фундаментом. А як же нижній ряд цегли , хай мокріє ? 1 годину тому, Propeller сказав: Щебінева подушка сформує вам резервуар для збору води. Яким чином , можете пояснити логіку ващої думки ? От саме зараз вийшов на вулицю та дивлюсь на гору щебеню і ніяк не можу збагнути, яким же чином ця гора щебеню може створити перешкоду для води. Спробував подумки сформувати з неї деякий резервуар , все одно нічого не виходить , вся вода чомусь через цей щебінь тікає. Якщо , наприклад , викопати певну яму в землі та засипати її щебенем , а потім туди залити води , то щебінь буде відігравати роль резервуара рівно 0,0. Якщо він є , вода буде в ямі стояти , якщо його немає , вода також буде в ямі стояти (в залежності з чого зроблена яма). Якщо , наприклад , викопати певну яму в землі та засипати її щебенем , то вода яка підходить знизу (грунтові води) і зупиниться десь в щебені , то далі навпаки буде стикатись з труднощами по підйому (капілярне всмоктування) , так як пустоти між камінчиками щебеня будуть цьому заважати. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Propeller Опубліковано: 5 годин тому Поділитись Опубліковано: 5 годин тому (змінено) 5 часов назад, andrey_ka сказал: Хм... Тобто , свердлити потрібно безпосередньо в шов ? Якщо так , тоді чому ви свердлите в цеглу ? Адже : На вашій картинці дядько продуває просвердлену цеглу. Бо якшо свердлити в ЦПР , то гірка пилу внизу буде виключно сірого кольору , а тут "дирки" однозначно в цеглі. Відкорегуйте практику з теорією. ПС. І якщо вище описана інструкція цілком зрозуміла (свердлити під кутом) , бо інаке неможливо добратись до стику (стіна фундамент). То ваше свердління ніц не зрозуміле і натякає на банальну зручність. Я думав обробити шов між стіною та фундаментом. А як же нижній ряд цегли , хай мокріє ? Яким чином , можете пояснити логіку ващої думки ? От саме зараз вийшов на вулицю та дивлюсь на гору щебеню і ніяк не можу збагнути, яким же чином ця гора щебеню може створити перешкоду для води. Спробував подумки сформувати з неї деякий резервуар , все одно нічого не виходить , вся вода чомусь через цей щебінь тікає. Якщо , наприклад , викопати певну яму в землі та засипати її щебенем , а потім туди залити води , то щебінь буде відігравати роль резервуара рівно 0,0. Якщо він є , вода буде в ямі стояти , якщо його немає , вода також буде в ямі стояти (в залежності з чого зроблена яма). Якщо , наприклад , викопати певну яму в землі та засипати її щебенем , то вода яка підходить знизу (грунтові води) і зупиниться десь в щебені , то далі навпаки буде стикатись з труднощами по підйому (капілярне всмоктування) , так як пустоти між камінчиками щебеня будуть цьому заважати. Я, перепрошую, що вліз в вашу розмову з ТС, розмістивши альтернативний варіант вашому (малюнки). Я не хочу з вами спілкуватись надалі в цій темі. Мені складно це робити з липкими теоретиками.Ще раз перепрошую. Не відповім. Змінено 4 години тому користувачем Propeller Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Propeller Опубліковано: 5 годин тому Поділитись Опубліковано: 5 годин тому 6 часов назад, vbb сказал: Коли дід будував будинок, до води будо 1,5м та цоколь на 40 см над грунтом. Згодом будинок "сів" так що відсічна гідра (рубероїд) практично в рівень з грунтом, а рівень грунтових вод піднявся до одного штика лопати.... Ми "підрізали" стіни на один камінь вище - по метру -півтора на день - вирізали 1 см прощілину та заводили рубероїд в 2 слої з плівкою всередині та заповнювали зверху прорізь раствором - і так по всьому періметру та перестінкам. За 20+ років стіни не мокнуть. Оскільки під підлогою вода таки піднімалась, то поли міняли (підгнивали лаги) а пару років тому переробили на бетон/теплий пол рівнем вище та з гідрою (як корито). Така технологія є у німців. Вони просто вбивають в профільований лист нержавійки в шов стіни. От чехи виконують www.hwpanty.cz/hw-system 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Propeller Опубліковано: 4 години тому Поділитись Опубліковано: 4 години тому (змінено) Повертаючись до теми щебеню. ТС, ви можете використати схил вашої ділянки та щебень для організації такої "контрольки". Тоді і бут не треба мазати. Отвір для труби можна робити із розраханку, думаю діаметру труби , максимум 50 мм. Крім того, якщо до початку ремонту відмітка стяжки полу (якщо вона була, стяжка, цементно-піщана) була вище нижнього торця штукатурки, тобто стяжка та штукатурка були в контакті, то є дуже велика ймовірність, що капіляршина на стіну заходила не з буту, а зі стяжки. PS У вас буде по періметру водо- та повітряно-проникний пояс зі щебеню. Можна при бажанні організувати і продухи. Змінено 4 години тому користувачем Propeller Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
zlenka Опубліковано: 4 години тому Автор Поділитись Опубліковано: 4 години тому 8 часов назад, andrey_ka сказал: Прокоментуйте ось це ? Хотілось би розуміти рівень грунтових вод. Де знаходиться підвал по відношенню до будинку (вище/нижче,безпосередньо в будинку)? Перед будинком, в 2-х метрах. Глибина 2 м від рівня грунту в дворі. Зараз там сухо. Весною вода була десь до 50см. Тобто приблизно 1.5 м від рівня поверхні грунту піднімається. 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Рекомендовані повідомлення
Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування
Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити акаунт
Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!
Зареєструвати акаунтУвійти
Вже зареєстровані? Увійдіть тут.
Увійти зараз