Uvex Опубліковано: 20 годин тому Поділитись Опубліковано: 20 годин тому Всем привет! Делаю лаги из старой террасной доски из сибирской лиственницы. Есть 2 вида: одна гладкая, покрытая маслом с одной стороны. Вторая - рифленая "вельвет", покрытая маслом с двух сторон. Последнее обновление маслом - года 3 назад. Когда строгаю гладкую доску со стороны, не покрытую маслом, - вроде все ок. Стоит построгать вельвет - ножи убиваются мгновенно. Буквально после нескольких досок. Что сие означает? Рейсмусами нельзя строгать древесину, обработанную маслом? Кто сталкивался? Спасибо Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Offroad Опубліковано: 17 годин тому Поділитись Опубліковано: 17 годин тому Із власного досвіду по сосні і смолянистій деревині - в рази швидше забивається і тупиться. Диски треба відмивати після кожної сесії пиляння (ще мого діда класична циркулярка з фуганком і навісним), шліфувальні диски і стрічки можуть забитись смолою за погонний метр 135-ї дошки (тільки сьогодні підлогу тераси до ладу доводив). Можливо, і тут той же ефект Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
lastandr Опубліковано: 17 годин тому Поділитись Опубліковано: 17 годин тому Дело тут не в масле... Ежели террасная доска рифленая, то она, скорее всего, прошла термообработку, а у такой древесины поверхность плотнее... Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Offroad Опубліковано: 16 годин тому Поділитись Опубліковано: 16 годин тому Так наче ТС саме про сторони масло/без масла пише. Чи її з одного боку гріли? 😀 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
АлександрБ. Опубліковано: 15 годин тому Поділитись Опубліковано: 15 годин тому (змінено) Строгальные ножи (на фуганках и рейсмусах) тупятся исключительно из-за загрязнения поверхности древесины различными абразивными включениями. Это песок, строительная пыль (мел, гипс, цемент), уличная пыль (тот же песок, но мельчайших фракций). Про металлическую пыль и стружку - тоже понятно. Отсюда логично предположить, что во впадинах "велюра" скопились (налипли, напресовались ...) какие-то абразивы. В количестве, намного большем, чем на гладкой поверхности. Обработка маслом/воском только способствует накоплению. Нужно тщательно очистить углубления. Если это невозможно, геморно, трудоемко, облом - смириться и принять как цену за работу с б/у материалом. - использовать ножи с ТС напайками. В общем, при работе с лежалым материалом рекомендуется очищать его поверхности. Наилучшим методом является следующая процедура (например, лежалая доска): - перевернуть доску вниз той поверхностью, которая была вверху. - интенсивно простучать молотком или киянкой, удары наносить снизу вверх, по нижней стороне. При этом все крупные частицы, которые не сильно въелись в поверхность, под своим весом просто упадут вниз, и больше никогда не попадут на очищаемую поверхность. Далее, в том же положении, обмести нижнюю сторону доски широкой пластиковой щеткой. Уберутся (упадут вниз) более прочно прикрепленные частицы и въевшаяся пыль. И последнее, сильно прочухать нижнюю поверхность металлической проволочной щеткой (вдоль волокон ! ). Это выдерет из волокон доски застрявшие мелкие камешки, частички асфальта, металлическую стружку ... Они, как правило, вгрузают в дерево при погрузке, разгрузке, когда первая доска падает на землю, асфальт. Иногда их удается выковырять только шилом. - Еще полезно проверить древесину сильным магнитом. Скрытые в массиве гвозди, осколки не только убьют дорогостоящий инструмент (дисковые пили, ножи и пр.), но и являются причиной аварийных ситуаций. Почему лучше обрабатывать поверхность, обращенную вниз ... хотя это труднее и геморнее. - Если обметать или чухать доску сверху, весь мусор будет просто перегоняться по поверхности, а щетки будут лишь втирать его в древесину. Исходя из этого, следует : - свежепиленные материалы, сразу укрывать. - по возможности, сразу пускать в работу. Змінено 14 годин тому користувачем АлександрБ. 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Uvex Опубліковано: 14 годин тому Автор Поділитись Опубліковано: 14 годин тому АлександрБ, спасибо, очень похоже на правду. Там реально много грязи.. Есть другая сторона - там вельвет широкий с меньшим кол-вом впадинок. Буду очищать его. Надо было раньше тему создать, уберег бы 2 пары ножей Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
АлександрБ. Опубліковано: 12 годин тому Поділитись Опубліковано: 12 годин тому Можно попробовать дисковые щетки. Разные, и щетину, и проволоку. Наверное, лучше на дрель или шуруповерт, болгарка слишком высокооборотистая. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Dr.Yura Опубліковано: 3 години тому Поділитись Опубліковано: 3 години тому може як варіант використати насадки Щітка для браширування є металеві і полімерні може й на болгарку з регулюванням оберів можна поставити але то може бути небезпечно якщо брати широку насадку також ціни на ці насадки є різні, є й готові "болгарки" для цього. YATO YT-81953 чи інші подібні насадки є вузькі і широкі, чи є зміст у візьких я незнаю, краще мабуть відразу широку знайшов ще насадку окремо, але треба дивитись чи підійде, також мабуть терба щоб були регулятор обертів. Насадка шліфувальна, щіточна 100х120мм, для КШМ, TITAN USSN316 (без щітки) насадки може варіант помити дошки мийкою високого тиску, вона інколи теж вигризає деревину. ще відео на ютубі знайшов https://www.youtube.com/watch?v=L3rFgbBGCsM Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
viksel Опубліковано: 12 хвилин тому Поділитись Опубліковано: 12 хвилин тому (змінено) Немає смислу шукати причину..це столярні аспекти.Краще спробувати працювати за принципом чорновий/чистовий.Якщо в наявності є фуганок,на якому заміна ножів простіша і ножі дешевші..в крайньому випадку можна і болгаркою підтягнути,то грубі роботи зробити на ньому.Рейсмус залишити для фінішу,догнати 1 мм за 2 проходи(а краще за 3 проходи).Якщо фуганку немає то принцип той самий,робити чорнове добитими ножами на наждаку підтягнутими, а для фінішу встановити нові.Ну і розуміти що настольний рейсмус це не промисловий,і не гатити зйом більше міліметра.Також ширина 305 мм дозволяє обробку спочатку праву потім з ліва....не треба вбивати відразу середину ножів)) Якщо підходити до діла акуратно і з розумінням то на настольному рейсмусі можна отримати добротну якість обробки що наприклад для підлоги не потребує дошліфовки.. Змінено 11 хвилин тому користувачем viksel 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Рекомендовані повідомлення
Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування
Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити акаунт
Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!
Зареєструвати акаунтУвійти
Вже зареєстровані? Увійдіть тут.
Увійти зараз