alyak Опубліковано: 21 червня 2012 Автор Поділитись Опубліковано: 21 червня 2012 Чет я в последнее время таких бескрайних полей, заросших бурьяном, не замечал, хотя достаточно путешествую по неньке. Не там ездил? Ярик , есть народная традиция - там где может проехать начальство - все должно быть пучком . Как и при советах до сих пор главы обладминстраций и прочая срань борются за урожай .... а колхозники выдумывают как им подсунуть конфету под нос . 2 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
AndyAntonov Опубліковано: 21 червня 2012 Поділитись Опубліковано: 21 червня 2012 Да ладно. Колхозов давно нет. Земля в паях. Паи в аренде. Арендатор пыль в глаза за свои пускать не будет. Ему надо получить урожай. Но это требует вложений. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Юрий Киев Опубліковано: 21 червня 2012 Поділитись Опубліковано: 21 червня 2012 " "Укрзалізниця" спільно з компанією Skoda планує розпочати виготовлення електровозів подвійного живлення (двосистемних електровозів). Про це заявив перший заступник гендиректора "Укрзалізниці" Микола Сергієнко, йдеться у повідомленні компанії. "Сьогодні доопрацьовуються умови, і, думаю, уже на початку липня з компанією Skoda буде підписаний договір про поставку тридцяти електровозів подвійного живлення. У планах компанії перспективи створення спільного підприємства на базі Запорізького електровозоремонтного заводу", - сказав Сергієнко. За його словами, буде зведений новий складальний цех, у якому і збиратимуться електровози. "Крім нового устаткування використовуватиметься і існуюче на Запорізькому електровозоремонтному заводі. Також буде задіяний унікальний лазерний комплекс для різання листового металу Bystronic і листозгинальний прес Hammerle", - зазначив заступник гендиректора "Укрзалізниці". Він розповів, що при виготовлені електровозів широко використовуватимуться українські комплектуючі. "З чеською стороною ми узгодили цифру в 60%. Можливо, у перспективі ми доведемо її до 70%", - додав Сергієнко." чем не перспективы? и еще - "Нафтогаз України" привіз до "Газпрому" заявку на імпорт газу в 2013 році. Про це повідомив голова "Газпрому" Олексій Міллер, передає "Інтерфакс-Україна". Відповідаючи на запитання, чи дійсно ця заявка передбачає закупівлю лише 27 млрд куб. м газу у 2013 році Міллер відповів ствердно." Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
AndyAntonov Опубліковано: 21 червня 2012 Поділитись Опубліковано: 21 червня 2012 Гм, с электровозами непонятка: в Украине их штучно производят в Днепре (пассажирский ДС3 переменного тока). Разворачивать ещё один завод… Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Stroim DOM Опубліковано: 21 червня 2012 Поділитись Опубліковано: 21 червня 2012 Чет я в последнее время таких бескрайних полей, заросших бурьяном, не замечал, хотя достаточно путешествую по неньке. Не там ездил? Черниговская область - бурьяны. Но всё мощно, там продолжает активно работать ПР. Сельские жители по незнанию отписывают свои гектары кому надо. Кто хоть как-то разбирается пытаются воевать.. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
qseft Опубліковано: 21 червня 2012 Поділитись Опубліковано: 21 червня 2012 НБУ жжот не по детски, всё таки мова на латинице - это не предел Национальный банк Украины распространяет среди банков дискс песней «Наша гривня», которая призвана популяризировать национальную валюту, пишет Слобідський край. В Национальном Банке Украины решили, что украинская гривна требует раскрутки и устроили ей музыкальный пиар: разослали в региональные коммерческие банки диск с песней «Наша гривня». НАША ГРИВНЯ Полюбив я тебе, ти моя Україно, ще з дитинства свого і назавжди. Банки – мужні сини, твоя донечка гривня Ще прославлять тебе, тільки трохи зажди. Вони разом працюють старанно й сумлінно, Служать вірно країні моїй кожен день, В ці буремні роки повернувши надію на стабільність життя і заможність людей. Приспів: Ти даруєш добробут, надію, Ти – подяка старим і турбота малим. Українська натруджена гривня хай проллється на Вкраїну життєдайним цілющим дощем золотим. У великих містах і містечках маленьких Гривня стрімко як кров по судинах тече. Нашу гривню, немов корабель серед течій, Капітан поміж інших валют проведе. Корабель той надійний, мілини не знає. Капітан проведе поміж рифів і хвиль. Міцно прапор в руці український тримає, Гривні курс визначає на тисячі миль. Приспів Україна моя хай завжди процвітає, Знаю: гривня ніколи не підведе. Президентові щиру подяку складаю За стабільність в державі, а це – головне. Автор музыки и слов – Михаил Гойхман. Исполнители – Сергей Юрченко и Наталия Карпа. 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
rut57 Опубліковано: 21 червня 2012 Поділитись Опубліковано: 21 червня 2012 Гм, с электровозами непонятка: в Украине их штучно производят в Днепре (пассажирский ДС3 переменного тока). Разворачивать ещё один завод… усьо буде тепловоз а на сегодня "Лугансктепловоз" сократит 25% рабочих. Нет заказов Публичное акционерное общество «Лугансктепловоз» сократит 15% от общего количества работников в текущем году и 10% в следующем. строим заводы, покупаем Хюндаи;) ПОКРАЩЕННЯ ОДНАКО правильной дорогой товарищи ПР;) 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Stroim DOM Опубліковано: 21 червня 2012 Поділитись Опубліковано: 21 червня 2012 Вертолетные площадки, скоростные поезда «Хюндай» - в Украине все готово к бегству регионалов в случае большого шухера. (с) Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
naryan Опубліковано: 22 червня 2012 Поділитись Опубліковано: 22 червня 2012 якщо все ж таки ЕБРР профінансує цей проект, європейців можна буде сміливо посилати в жопу з їхніми "соплями" про демократію і боротьбу з корупцією Ну вот начинаем прозревать! Сегодня механизм коррупции один из механизмов манипулирования процессами што в России, што на Украине. Именно поэтому закрыть тут коррупцию америкосы могут лехко за месяц, приравняв ее к отмыванию. Система коррупции, вся ее технология, завязана на иностранную юрисдикцию (офшоры). Решить проблему коррупции внутри России и лимитрофов, не решив проблему суверенитета, невозможно Добавлено через 9 минут Вы наеврное юны и изучали экономику Ага и продолжает верить в невидимую руку рынка Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
AndyAntonov Опубліковано: 22 червня 2012 Поділитись Опубліковано: 22 червня 2012 сьо буде тепловоз А что «Лугансктепловоз» производит? Несколько штук трамваев для Москвы когда-то, 4 штуки ТЭП150, единственный в мире тепловоз под управлением Виндовс ЦЕ. Ещё ДПЛ01 и ДПЛ02, изврат с необмоторенными вагонами от ЭПЛ и половинкой 2М62 или 2ТЭ116 соответственно, собственно, ЭПЛ2 и ЭПЛ9 (односистемные, с электромашинными преобразователями!) и заявлены грузовые электровозы, но… тоже односистемные. И всё это произведено в основном в 2001-2008 году, после этого продано всего несколько единиц всех типов вместе. Ну, не хочет УЗ ничего у Лугансктепловоза покупать. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
DDK Опубліковано: 22 червня 2012 Поділитись Опубліковано: 22 червня 2012 Именно поэтому закрыть тут коррупцию америкосы могут лехко за месяц, приравняв ее к отмыванию. Система коррупции, вся ее технология, завязана на иностранную юрисдикцию (офшоры).коррупция - ошейник. каждый коррупционер на поводке. И поводок дернут обязательно, это только вопрос времени. А поводок на парнях, облаченных властью - поводок на стране И мозгов не хватает - жить спокойно без ошейника гораздо класнее, чем с кучей денег, но на поводке 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Sopa Опубліковано: 22 червня 2012 Поділитись Опубліковано: 22 червня 2012 коррупция - ошейник. каждый коррупционер на поводке. И поводок дернут обязательно, это только вопрос времени. А поводок на парнях, облаченных властью - поводок на стране И мозгов не хватает - жить спокойно без ошейника гораздо класнее, чем с кучей денег, но на поводке А к власти, изначально, без ошейника не допускают!;) 4 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
DDK Опубліковано: 22 червня 2012 Поділитись Опубліковано: 22 червня 2012 А к власти, изначально, без ошейника не допускают!;) може и так Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
riselost Опубліковано: 22 червня 2012 Поділитись Опубліковано: 22 червня 2012 О, сами уже не можем продать последние штаны, знаменитые кутюрье нам обязательно помогут. Все идет по сценарию, написанному в 2008 году, и это конечно грустно. Евросоюз поможет Украине распродать землю Главное красиво завернуть в конфетную упаковку, мы не скупим ваши земли за бесценок, а... поможем... поможем продать, ведь вы в этом так нуждаетесь... Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
quiet Опубліковано: 22 червня 2012 Поділитись Опубліковано: 22 червня 2012 А что «Лугансктепловоз» производит? Несколько штук трамваев для Москвы когда-то... И всё это произведено в основном в 2001-2008 году, после этого продано всего несколько единиц всех типов вместе У вас неверная информация: в 2010 подписали контракт с Монголией на 200 ед. 2ТЭ116УМ (52 отправили в 2011 - ист); + в 2011 в РФ были поставлены еще 102 секции тепловозов 2ТЭ116-У (ист). План на 2012 - около 150 для РФ. Это не считая мелочевки, типа заказов деталей из Запорожья на 12 млн. в этом году (ист) В 2011 году компания увеличила объем производства на 67% по сравнению с 2010 годом – до 1,6 млрд грн. В 2012-м планирует нарастить этот показатель на 50% - до 2,4 млрд грн. 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
AndyAntonov Опубліковано: 22 червня 2012 Поділитись Опубліковано: 22 червня 2012 У меня в основном информация по составам для УЗ. УЗ почти ничего не закупает с 2008. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
quiet Опубліковано: 22 червня 2012 Поділитись Опубліковано: 22 червня 2012 Гм, с электровозами непонятка: в Украине их штучно производят в Днепре (пассажирский ДС3 переменного тока). Разворачивать ещё один завод… Локомотив 2ЭЛ4 создан совместными усилиями специалистов «Лугансктепловоза» и российского локомотивостроительного предприятия – Новочеркасского электровозостроительного завода, который также входит в состав «Трансмашхолдинга». Первый электровоз 2ЭЛ4 выпущен в 2009 году. и еще картинки Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
AndyAntonov Опубліковано: 22 червня 2012 Поділитись Опубліковано: 22 червня 2012 Т.е., «Лугансктепловоз» работает в основном на заказы РЖД… Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
tobias Опубліковано: 22 червня 2012 Поділитись Опубліковано: 22 червня 2012 (змінено) Таким образом земля перейдёт в нужные руки и на ней будут работать .. типа рабы (сорри за прямоту), кстати, тоже за копейки. Но с другой стороны, как проезжаешь по бескрайним полям заросших бурьяном, а потом ещё в ТТ видишь наклейку «Картофель Греция» - плакать хочется. Может если придут люди с капиталом, им все таки удастся хотя бы обрабатывать ту землю. цю люди з капіталом давно прийшли, орендні пули іноземних компаній приблизно від 50 до 300тис. га, якщо не помиляюсь. просто вирощують зерно, соняшник на олію, рапс і т.п., чого Ми в супермаркетах не купуємо, і більшість з вирощеного продається на експорт. За підсумками 2011 р. здача в оренду землі збагатила власників паїв на 6 млрд. грн в цілому по Україні, повідомили в прес-службі Держземагенства. На даний момент, більше половини всієї сільгоспземлі в Україні обробляється на правах оренди. Середній розмір орендної плати в Україні становить 350,8 грн за 1 га. Держкомзем оприлюднив актуальну інформацію про оренду землі в Україні. За даними прес-служби відомства, на сьогоднішній день зареєстровано близько 4,6 млн. договорів оренди. Площа переданих в оренду земельних ділянок та земельних паїв становить 17,3 млн. га. Це більше половини всієї сільгоспземлі в Україні (близько 30 млн. га). www.zagorodna.com/uk/statti/zemlevlasniki-zarobili-6-mlrd-grn-na-orendi-zemli.html P.S. ТОП -10 агрокомпаній, орендарів земельних сільгоспугідь угідь України ІА "НАШ ПРОДУКТ" склало список на основі даних компаній і відомостей у вільному доступі. "Приват-АгроХолдинг" - 120 тис. га. Являє собою групу компаній, які об'єднують 25 підприємств. Спеціалізація: рослинництво, тваринництво обробка та зберігання зернових в елеваторах. Угіддя і підприємства холдингу розташовані в усіх регіонах України. "Агротон" - 134 тис га. Найбільший диверсифікований вертикально-інтегрований сельохозпроизводитель Східної України (Луганська, Харківська обл. ) спеціалізується на вирощуванні соняшнику, пшениці, птахівництві, виробництві молока і молокопродуктів, молочному тваринництві, виробництві хлібопродуктів, зберігання та обробки зернових в елеваторах. Sintal Agriculture -150 тис. га. Спеціалізується на виробництві зернових. Вирощує пшеницю, кукурудзу, ячмінь, соняшник, цукровий буряк, гречку, сою, горох та інших культури. Земельні угіддя сконцентровані в Харківській і Херсонській областях. Компанія також розвиває напрямок зберігання злакових, шляхом будівництва нових або придбання та удосконалення існуючих елеваторів. "Кернел" - 180 тис. га. Диверсифікована інтегрована агрокомпанія. Один з найбільших постачальників соняшникової олії та шроту на міжнародний ринок. Провідний постачальник бутильованої олії на внутрішній ринок. Оператор послуг із зберігання зерна на елеваторах, з перевалки та експорту зерна, рослинної олії та шроту на терміналах у портах Чорного моря. Земельні угіддя і підприємства розташовані в Тернопільській, Одеській, Миколаївській, Кироаоградской, Черкаській, Полтавській, Сумській, Чернігівській областях. HarvEast - 220 тис. га. Агрохолдинг спеціалізується на вирощуванні зернових, соняшнику, ячменю, кукурудзи, кормового сорго. Напрямок тваринництво включає розведення великої рогатої худоби, молочне тваринництво, свинарство, птахівництво. Агрохолдинг також виробляє комбікорми й веде насіннєве рослинництво. Активи зосереджені в Донецькій, Запорізькій, Черкаській, Житомирській областях та АР Крим. Астарта - 230 тис. га. Вертикально-інтегрований агропромисловий холдинг. Спеціалізується на виробництві цукру і супутньої продукції (меляси і сухого гранульованого жому), вирощування та реалізації зернових і олійних культур, виробництві м'яса і молока. Компанія здійснює повний цикл виробництва: від вирощування цукрового буряка до виробництва цукру. Підрозділи розташовані в Полтавській, Вінницькій, Хмельницькій, Тернопільській і Житомирській областях. Мрія - 240 тис. га. Вертикально інтегрований агропромисловий холдинг. Спеціалізується на пшениці, ячменю, ріпаку, кукурудзи, цукрового буряка, картоплі, гречки, ячменю, кукурудзи, сої. Поставляє продукцію в більш ніж 20 країн світу, у т. найбільшим харчовим компаніям Європи. Земельні угіддя сконцентровані в Тернопільській, Хмельницькій, Івано-Франківської, Чернівецькій областях. Другу позицію ТОП-10 ділять два агровиробника 2. Українські аграрні інвестиції (UAI) - 300 тис. га. Компанія спеціалізується на вирощуванні пшениці, кукурудзи, соняшника, сої, ріпаку, ячменю для внутрішнього ринку і на експорт. Найбільші земельні масивы зосереджені в Чернігівській, Кіровоградській, Сумській, Полтавській і Чернівецькій областях. Найбільшим акціонером UAI є інвестиційна компанія "Ренесанс Груп\. Миронівський хлібопродукт (МХП) - 300 тис. га. Вертикально інтегрований агропромисловий холдинг. Основна спеціалізація: виробництво курятини, зернових, комбікормів. Охоплює 50% ринку промислового виробництва курятини в Україні. Близько 65% акцій МХП належать Юрію Косюку, інші 35% перебувають у вільному обігу на Лондонській фондовій біржі. Сільгоспугіддя і підприємства розташовані Київській, Вінницькій, Черкаській, Дніпропетровській, Донецькій, Херсонській, Івано-Франківської областях, АР Крим. Авангард ( Ukrlandfarming) - 430 тис. га. Аграный холдинг спеціалізується на виробництві яєць та яєчної продукції, кукурудзи, цукру. Охоплює 43% ринку промислового виробництва яєць в Україні. Контролюється Олегом Бахматюком через кіпрську компанію Ukrlandfarming. На початку 2011 року Ukrlandfarming купила агрохолдинги "Дакор" і "Райз\. Проведене Бахматюком в цьому році злиття Ukrlandfarming з холдингом "Авангард" призвело до утворення корпорації, найбільшого власника орендованих сільгоспугідь угідь в Україні. Землі і підприємства розташовані в Івано-Франківської, Чернівецькій, Хмельницькій, Київській, Черкаській, Кіровоградській, Миколаївській, Херсонській, Дніпропетровській, Харківській, Луганській, Донецькій областях. newsme.com.ua/ua/business/realstate/1086935/ Змінено 22 червня 2012 користувачем tobias Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
EdUa Опубліковано: 22 червня 2012 Поділитись Опубліковано: 22 червня 2012 Т.е., «Лугансктепловоз» работает в основном на заказы РЖД… Насколько я понимаю, все наше машиностроение (вообще все кроме сырья?) - работает на рашкины заказы? Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Grover Опубліковано: 22 червня 2012 Поділитись Опубліковано: 22 червня 2012 Молодежь юга Европы массово бежит, спасаясь от бедности и депрессии news.finance.ua/ru/~/5/2012/06/19/281895 интересная табличка (ссылка на изображение устарела) и возникает закономерный вопрос: если у них 50% молодежи официально безработные, то какая же ситуация у нас? «В Украине нет таких больших проблем с безработицей, как, к примеру, в Испании, — уверен Терёхин. — У нас так: нет работы — пошёл яму покопал, получил деньги, за которые ни перед кем не отчитался, потому что налоги у нас сумасшедшие». На проблемы рынка труда моментально реагирует и другой рынок — в глазах европейских женщин мужчина, не способный зарабатывать деньги, и сам стоит немного. Как результат — молодёжь откладывает планы создать собственную семью на неопределённый срок. Вот она - экономическая стимуляция ограничения рождаемости! Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
AndyAntonov Опубліковано: 22 червня 2012 Поділитись Опубліковано: 22 червня 2012 Насколько я понимаю, все наше машиностроение (вообще все кроме сырья?) - работает на рашкины заказы? Значительная часть. Ибо в Европу хода нет. Там одной ценовой конкуренции мало. А внутри страны мало заказов. КВСЗ, например, строит полувагоны в основном для РФ и Казахстана, УЗ почти не даёт заказов. Или выкуплено российскими холдингами, и соответственно интегрируется в их производственные цепочки. Moderatorial: прошу не разжигать политику. Это я о стиле высказываний. 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
qseft Опубліковано: 22 червня 2012 Поділитись Опубліковано: 22 червня 2012 "Энергоатом" срочно просит Россию осуществить поставку топлива, изготовленного для Запорожской АЭС, на Южно-Украинскую АЭС из-за проблем с американским топливом. Об этом сообщил источник в топливной компании "ТВЭЛ" в кулуарах Петербургского международного энергетического форума. "В связи с серьезной ситуацией, сложившейся на Южно-Украинской АЭС, "Энергоатом" направил в "ТВЭЛ" письмо с просьбой поставить топливо, которое "ТВЭЛ" изготовил для Запорожской АЭС, на Южно-Украинскую атомную станцию", - сказал источник. Ранее первый зам Госатомрегулирования Михаил Гашев сообщил, что энергоконцерн начал срочную выгрузку топлива производства американской компании Westinghouse из реактора Южно-Украинской АЭС, где это топливо находилось в опытной эксплуатации. Согласно сообщению, с американским топливом, изготовленным для украинских реакторов советско-российского дизайна, произошли серьезные проблемы. Источник: economics.lb.ua/trades/2012/06/22/157604_yuzhnoukrainskoy_aes_voznikli.htm 2 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Mirotvorec Опубліковано: 22 червня 2012 Поділитись Опубліковано: 22 червня 2012 biz.liga.net/all/it/novosti/2242119-prezident-vernul-v-radu-zakony-o-lgotakh-dlya-it-biznesa.htm не получилось Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
t-bird Опубліковано: 22 червня 2012 Поділитись Опубліковано: 22 червня 2012 ви прям агрегатор х**вих новин:D. з підворотні кулуарів. на пару з sesk Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Рекомендовані повідомлення
Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування
Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити акаунт
Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!
Зареєструвати акаунтУвійти
Вже зареєстровані? Увійдіть тут.
Увійти зараз