-
Публікації
24 832 -
Зареєстрований
-
Відвідування
-
Днів у лідерах
29
Востаннє Propeller виграв 31 січня 2024
Публікації Propeller були найпопулярнішими!
Персональная информация
-
Имя
Читай выше
-
Откуда
Київ
-
Хобби
Движение
-
Род занятий
Поиск
-
Автомобиль
Не мой
-
Пол
Мужской
Відвідувачі профілю
107 179 переглядів профілю
Propeller's Achievements
-
Как вариант. Но тут придется пожертвовать размерами окна. Ниже рисунки. В масштабе. Для начала уменьшить проем двумя рядами газоблоков 10х20х60.
-
Якщо просто до весни, то гідрофоб у поміч. Тобто водовідштовхуюче просочення. Тут на вибір. epicentrk.ua/ua/shop/ochistka-i-zashchita-fasadov/fs/tip-gidrofobizator/ На вашу площу можна нанести можна навіть ручним оприскувачем типу epicentrk.ua/ua/shop/opryskivateli/deshevie/
-
Мені здається, що. 1. Балку, що лежить на двох кутиках (один красивий інший некрасивий) не заливали на місці. Її залили десь у дворі в опалубку під розмір і вже потім поклали між кутиків. Чому мені так здається? Тому що, якщо лили би по місцю, то бетон площини бетонної білки були б заподлицо з площиною кутиків. Нижче картинка, де А - лили в опалубку по місцю, Б - залили балку десь і поклали на кутики. 2. Некрасивий кутик був гнутим "з народження". Він був останній, який укладали. Перші були вертикальні , потім клали горизонт. Спочатку красивий фасадний кутик, а дефектний в кінці процедури. І всі ці зазори були при народженні будинку. 3. Ці кутики виконують роль "для спокойствия". Балка, що над ними справляється и без них. Про це говорить те, що на ній (як каже ТС) немає жодної тріщини. А бетон досить чутливий до надмірних деформацій. Я про тріщини. Отака х.....я, малята. На фото. У ТС якось неакуратненько був сформован вузол примикання "опорних" кутиків (вертикальних) та "балочних" кутиків (горизонтальних). Стосовно плити, що просіла. ЇЇ так поклали ще в 90-ті. Буде бажання сфоткаю та покажу як лежать плити перекриття у багатоквартирних будинках , побудованих у 70-80 роки. Там пляска по висоті до 50 мм в нормі. Моє резюме. Якщо муляє око , та хочеться щось зробити для спокою душі можна просто зробити перемички між горизнтальними кутиками. Отримати типу коробочку та зафіксувати наявне становище справ.
-
Думаю економніше це зробити гідрофобом. В принципі по складу вани однакові, але я подивився хто з виробників рекромендують свій продукт для горизонталей (не тільки для вртикалей - фасадів). Ось раз. mc-home.com.ua/product/b-ms-80-b-br-hidrofobizator-dlia-betonu-ta-shtuchnoho-kameniu/ Ось два : epicentrk.ua/ua/shop/gidrofobizator-ms-dlya-betona-i-iskusstvennogo-kamnya-5-l.html Чесний ефект буде років на 5. Потім знов нанести. Поверхню готувати клеями та шпатлівками не треба.
-
Я имел ввиду НАземную галерею. Только с той целью, чтобы "спросоня подбежать к двери дома, открыть,пару шагов в галлерее к двери входа в БУ". Не нужно тратить врмя на обеться, даже на натянуть тапочки, чтобы идти по "улице". Это не обязательно, но комфортно.
-
Я писал об одноэтажном доме с подвалом. То есть, дом "наоборот" от привычного варианта : жизнь на первом этаже, сон на втором. Подвал я рассматривал не как хозблок-топочная-хламыдник, а как полноценный спальный этаж. Опять же из-за постоянной естественной прохлады (без кондиционироваия), темноты (без роллет) и тишины (закрой окно, задрала собака и петухи соседа). Кроме того, я ярый сторонник плоских кровель. Не люблю избушки. Не буду обсуждать этот вариант дома для зоны паражения КАБами, но для зоны паражения шахедыми и даже крылатыми вполне рабочая защита. Главное отсутствует опасность не услышать сирену. Если вы будете делать отдельное заглубленное жб помещение, то сть смысл строить его не далее чем 2 м от дома и соединить его галлерей с домом. Чтобы в случае тревоги ночью не тратить время на "одеться", а просто в спальном перейти в безопасность. Ну и , естественно, второй эвакуационный выход из БУ. Кроме того шеи (спуски с лестницей в БУ) должны буть не менее надежно забетонированы (толщина бетона), чем само БУ. Относительно осколков бетона от перекрытий. Есть такое покрытие - полимовина. Нанесение ее на потолок почти полность исключает разлет осколков бетона. Некоторые марки полимочивины даже одобрены на Западе как "blast protection".
-
Якщо робити дренаж, то необхідно зробити так зване водопониження. Для цього у вас вже є троншея по періметру кімнати. Ви її заповните щебнем. Потім зробити в цокольній частині фундаменту отвори (almazbc.com.ua/ru/projects/almaznoye-sverleniye-otverstiy-v-kamne/). Можна по одному на протилежних стінах по діагоналі. В троншеї буде протяг, який буде виводити зайву вологу назовні.
-
І про організацію вентиляції під ЕППС, на якому буде стяжка. Висота цоколю вам це дозаляє. Ні так не сушить як аєрація.
-
Дякую усім за поради. Щодо ін'єкцій - суто логічно, на мою думку, просочувати все ж цеглу, а не шов, тим більше у нас вже цементом той шов назвати складно, він як пісок, страшно чіпати. Тому і виконують ін'єкції під тиском, бо цегла чи бетон досить повільно просочуються. Принаймні, наш вапняк по 20 мл в отвір - більше не бере, і так разів з 20 робили по кругу. А якщо нормально просочити, то і до шва дістане, тільки нижнього, на який укладено перший ряд. Ми експериментували з кусками ракушняку і вапняку - клали їх на тарілку з розчином - тягнуть добре, ну ракушняк звісно дуже пористий, вапняк повільніше просочився. Після висихання воду не вбирають. 1. Для чистоти експерименту вам потрібно було разрізати зразок і оцінити як глибко проникла проникачка. І якщо це тільки поверхневий ефект продовжити до повного насичення. Після цього підрахувати кількість гідрофоба, що пішло на одну цеглину, помножити цю кількість на кількість цеглин і отримати кількість гідрофоба, на весь проект для отримання прогнозованого результату. 2. Якщо у вас вийшло просочити ваші ракушку та вапняк, то візьміть та перевірте чи "нормально просочили". Налийте воду на ті два ряди, що ви обробили. Вода по них повинна збігати крапельками як з промасляної поверхні. Якщо буде мокнути, тоді - це шлях води вгору. А у вас ще є поверхні в середині..... Пластини з нержавійки теж розглядали. Дорого і стрьомно, але надійно. А у нас хтось це робить? Дайте посилання. Дякую. Побачимо, як воно себе поведе. Планую ще низ стіни, де зняли глину, зробити сануючою штукатуркою і не заклеювати ніякими шпалерами, щоб волога випаровувалась. Є різниця між сануючими та висушуючими штукатурками. Перші працюють певний термін. Приблизно 5-7 років. Після цього їх пори блокуються кристалами водорозчинних солей, які підсмоктує стіна з грунту. Тому їх називають "жертовні". А от висушуючі штукатурки - це хрінь постіної дії. Крута. Деякі з них за рахунок унікального механізму дії блокують підйом води по капілярах стіни (УВАГА) нижче нижнього краю самої штукатурки. Назавжди. Перевірено на практиці НЕОБНОРАЗОВО. І це знов німці. Невпевнений, що це зараз є в Україні. І всеж таки поміркуйте над моєю пропозацією використати ваш рельеф для організації простенького дренажу. Якщо є можливість не боротися з водою, а просто дати їй текти так, щоб вона не "заважала жити" є сенс цим скористатись.
-
Повертаючись до теми щебеню. ТС, ви можете використати схил вашої ділянки та щебень для організації такої "контрольки". Тоді і бут не треба мазати. Отвір для труби можна робити із розраханку, думаю діаметру труби , максимум 50 мм. Крім того, якщо до початку ремонту відмітка стяжки полу (якщо вона була, стяжка, цементно-піщана) була вище нижнього торця штукатурки, тобто стяжка та штукатурка були в контакті, то є дуже велика ймовірність, що капіляршина на стіну заходила не з буту, а зі стяжки. PS У вас буде по періметру водо- та повітряно-проникний пояс зі щебеню. Можна при бажанні організувати і продухи.
-
Така технологія є у німців. Вони просто вбивають в профільований лист нержавійки в шов стіни. От чехи виконують www.hwpanty.cz/hw-system
-
Я, перепрошую, що вліз в вашу розмову з ТС, розмістивши альтернативний варіант вашому (малюнки). Я не хочу з вами спілкуватись надалі в цій темі. Мені складно це робити з липкими теоретиками.Ще раз перепрошую. Не відповім.
-
Мета горизонтальної відсічка - обробити гідрофобом шов між верхнім та нижнім рядами цегли. Тобто , ціль - це шов. Чому шов? Тому що, це частина стіни частково заповнена пористим цементним розчином. Цей розчин завжди прошитий мережею капилярних пор (каналів), по яких переміщується вода. Причина - багато води при приготуванні розчину. Водою намагаються підвищити пластичність розчину для кладки. Шов - це сформований горизонт з однаковою характеристикою по пористості. Тому робота в шов - є прогнозованою. Часткове насивення цегли гідрофобом - це "побічний" прооцесс. Насичення гидрофобом цегли - є непрогнозованим, тому що залежить від матеріалу останньою. Тому ваші нижні шпури були "зайві гроші". Але...зроблено. В підтвердження моїх слів нижче картинки від різних виробників. Ну і ми робили так : swell.com.ua/ekco/ua/gallerydetail.cfm?iid=53 Питання: як ще додатково ізолювати фундамент від вологи? Адже ін"єкція все одно стовідсотково не відсіче вологу від стін, вона буде проникати з усіх боків. Якщо вода піднімається по тілу стіни (в середині стыни), то альтернативи гідрофобного горизонтального бар'єру немає. Поки що маємо змогу робити все тільки зсередини, ззовні - пізніше. Чи потрібно промазати фундамент додатково якось проникаючою гідроізоляцією? Якщо є бажання ізолювати бутову кладку з обох боків, то не проникаючою. Чому, тому, що проникаюча - це гідра хімічної дії. Сам по собі її шар водопроникний. Вона процює в тілі розчину, реагуючи з вільним вапном та формуючи кристали крейди в розчині. І тут є нюанси : - проникаюча гідра теоретично закупорює капіляри та пустоті діаметром не більше 0,4 мм - ефективність реакції залежить від хімічного складу розчину - (головне, про що не кажуть, а мабуть н знають продавці) : з часом вільного вапна в цементному камені стає меньше (реакція гідратації в цементному камені йде роками) і через 10-12 років його кількість така мала, що формуквання кристалів неможливе (немає другого компнента для реакції) Тобто, мінусом проникаючої є спрацює чи не спрацює. Візуально ви це не проконтролюєте. Тільки з часом, коли з'являться проблеми. Тому така пропозиція. Застосувати 2-компонентну полімерцементу гідру. Вона відносно еластична, має дуже високою адгезією, як до пористих (шви між бутов) так і непористі (бут) основи, може бути нанесена на воголу основу в т.ч., це мінеральна гідра, тому дуже довговічна. Для економії можете її нанести тільки на шви с заходом на бут по 3 см з кожного боку. У Кирила (Krys) э така. Запитайте. Як практично "замкнути" контур плівки, яка буде на полу під стяжкою, зі стіною? Приклеїти якоюсь мастикою? Не треба. Просто стіліть, а по периметру стяжки застосуйте так звану демпферну стрічку. Чи потрібно зробити якусь відсічку (можливо, щебінь?) до засипання грунту? Щебінева подушка сформує вам резервуар для збору води.