Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

Propeller

Пользователи
  • Публікації

    24 832
  • Зареєстрований

  • Відвідування

  • Днів у лідерах

    29

Востаннє Propeller виграв 31 січня 2024

Публікації Propeller були найпопулярнішими!

12 підписників

Персональная информация

  • Имя
    Читай выше
  • Откуда
    Київ
  • Хобби
    Движение
  • Род занятий
    Поиск
  • Автомобиль
    Не мой
  • Пол
    Мужской

Відвідувачі профілю

107 179 переглядів профілю

Propeller's Achievements

Властелин форума

Властелин форума (13/13)

  • 10 подписчиков
  • Начало популярности
  • Начинающий собеседник
  • Преданный форуму
  • Популярность

Recent Badges

26,1 к

Репутація

  1. Как вариант. Но тут придется пожертвовать размерами окна. Ниже рисунки. В масштабе. Для начала уменьшить проем двумя рядами газоблоков 10х20х60.
  2. Якщо просто до весни, то гідрофоб у поміч. Тобто водовідштовхуюче просочення. Тут на вибір. epicentrk.ua/ua/shop/ochistka-i-zashchita-fasadov/fs/tip-gidrofobizator/ На вашу площу можна нанести можна навіть ручним оприскувачем типу epicentrk.ua/ua/shop/opryskivateli/deshevie/
  3. Є таке. Легкі ознаки еффекту Даннинга — Крюгера та "плачу Ярославни" ("Слово о полку Ігоревім"). Я теж пасс. Можливо andrey_ka з ним продовжить. andrey_ka муху в полі заганяє.
  4. Мені здається, що. 1. Балку, що лежить на двох кутиках (один красивий інший некрасивий) не заливали на місці. Її залили десь у дворі в опалубку під розмір і вже потім поклали між кутиків. Чому мені так здається? Тому що, якщо лили би по місцю, то бетон площини бетонної білки були б заподлицо з площиною кутиків. Нижче картинка, де А - лили в опалубку по місцю, Б - залили балку десь і поклали на кутики. 2. Некрасивий кутик був гнутим "з народження". Він був останній, який укладали. Перші були вертикальні , потім клали горизонт. Спочатку красивий фасадний кутик, а дефектний в кінці процедури. І всі ці зазори були при народженні будинку. 3. Ці кутики виконують роль "для спокойствия". Балка, що над ними справляється и без них. Про це говорить те, що на ній (як каже ТС) немає жодної тріщини. А бетон досить чутливий до надмірних деформацій. Я про тріщини. Отака х.....я, малята. На фото. У ТС якось неакуратненько був сформован вузол примикання "опорних" кутиків (вертикальних) та "балочних" кутиків (горизонтальних). Стосовно плити, що просіла. ЇЇ так поклали ще в 90-ті. Буде бажання сфоткаю та покажу як лежать плити перекриття у багатоквартирних будинках , побудованих у 70-80 роки. Там пляска по висоті до 50 мм в нормі. Моє резюме. Якщо муляє око , та хочеться щось зробити для спокою душі можна просто зробити перемички між горизнтальними кутиками. Отримати типу коробочку та зафіксувати наявне становище справ.
  5. Думаю економніше це зробити гідрофобом. В принципі по складу вани однакові, але я подивився хто з виробників рекромендують свій продукт для горизонталей (не тільки для вртикалей - фасадів). Ось раз. mc-home.com.ua/product/b-ms-80-b-br-hidrofobizator-dlia-betonu-ta-shtuchnoho-kameniu/ Ось два : epicentrk.ua/ua/shop/gidrofobizator-ms-dlya-betona-i-iskusstvennogo-kamnya-5-l.html Чесний ефект буде років на 5. Потім знов нанести. Поверхню готувати клеями та шпатлівками не треба.
  6. Я имел ввиду НАземную галерею. Только с той целью, чтобы "спросоня подбежать к двери дома, открыть,пару шагов в галлерее к двери входа в БУ". Не нужно тратить врмя на обеться, даже на натянуть тапочки, чтобы идти по "улице". Это не обязательно, но комфортно.
  7. Я писал об одноэтажном доме с подвалом. То есть, дом "наоборот" от привычного варианта : жизнь на первом этаже, сон на втором. Подвал я рассматривал не как хозблок-топочная-хламыдник, а как полноценный спальный этаж. Опять же из-за постоянной естественной прохлады (без кондиционироваия), темноты (без роллет) и тишины (закрой окно, задрала собака и петухи соседа). Кроме того, я ярый сторонник плоских кровель. Не люблю избушки. Не буду обсуждать этот вариант дома для зоны паражения КАБами, но для зоны паражения шахедыми и даже крылатыми вполне рабочая защита. Главное отсутствует опасность не услышать сирену. Если вы будете делать отдельное заглубленное жб помещение, то сть смысл строить его не далее чем 2 м от дома и соединить его галлерей с домом. Чтобы в случае тревоги ночью не тратить время на "одеться", а просто в спальном перейти в безопасность. Ну и , естественно, второй эвакуационный выход из БУ. Кроме того шеи (спуски с лестницей в БУ) должны буть не менее надежно забетонированы (толщина бетона), чем само БУ. Относительно осколков бетона от перекрытий. Есть такое покрытие - полимовина. Нанесение ее на потолок почти полность исключает разлет осколков бетона. Некоторые марки полимочивины даже одобрены на Западе как "blast protection".
  8. Якщо робити дренаж, то необхідно зробити так зване водопониження. Для цього у вас вже є троншея по періметру кімнати. Ви її заповните щебнем. Потім зробити в цокольній частині фундаменту отвори (almazbc.com.ua/ru/projects/almaznoye-sverleniye-otverstiy-v-kamne/). Можна по одному на протилежних стінах по діагоналі. В троншеї буде протяг, який буде виводити зайву вологу назовні.
  9. І про організацію вентиляції під ЕППС, на якому буде стяжка. Висота цоколю вам це дозаляє. Ні так не сушить як аєрація.
  10. Дякую усім за поради. Щодо ін'єкцій - суто логічно, на мою думку, просочувати все ж цеглу, а не шов, тим більше у нас вже цементом той шов назвати складно, він як пісок, страшно чіпати. Тому і виконують ін'єкції під тиском, бо цегла чи бетон досить повільно просочуються. Принаймні, наш вапняк по 20 мл в отвір - більше не бере, і так разів з 20 робили по кругу. А якщо нормально просочити, то і до шва дістане, тільки нижнього, на який укладено перший ряд. Ми експериментували з кусками ракушняку і вапняку - клали їх на тарілку з розчином - тягнуть добре, ну ракушняк звісно дуже пористий, вапняк повільніше просочився. Після висихання воду не вбирають. 1. Для чистоти експерименту вам потрібно було разрізати зразок і оцінити як глибко проникла проникачка. І якщо це тільки поверхневий ефект продовжити до повного насичення. Після цього підрахувати кількість гідрофоба, що пішло на одну цеглину, помножити цю кількість на кількість цеглин і отримати кількість гідрофоба, на весь проект для отримання прогнозованого результату. 2. Якщо у вас вийшло просочити ваші ракушку та вапняк, то візьміть та перевірте чи "нормально просочили". Налийте воду на ті два ряди, що ви обробили. Вода по них повинна збігати крапельками як з промасляної поверхні. Якщо буде мокнути, тоді - це шлях води вгору. А у вас ще є поверхні в середині..... Пластини з нержавійки теж розглядали. Дорого і стрьомно, але надійно. А у нас хтось це робить? Дайте посилання. Дякую. Побачимо, як воно себе поведе. Планую ще низ стіни, де зняли глину, зробити сануючою штукатуркою і не заклеювати ніякими шпалерами, щоб волога випаровувалась. Є різниця між сануючими та висушуючими штукатурками. Перші працюють певний термін. Приблизно 5-7 років. Після цього їх пори блокуються кристалами водорозчинних солей, які підсмоктує стіна з грунту. Тому їх називають "жертовні". А от висушуючі штукатурки - це хрінь постіної дії. Крута. Деякі з них за рахунок унікального механізму дії блокують підйом води по капілярах стіни (УВАГА) нижче нижнього краю самої штукатурки. Назавжди. Перевірено на практиці НЕОБНОРАЗОВО. І це знов німці. Невпевнений, що це зараз є в Україні. І всеж таки поміркуйте над моєю пропозацією використати ваш рельеф для організації простенького дренажу. Якщо є можливість не боротися з водою, а просто дати їй текти так, щоб вона не "заважала жити" є сенс цим скористатись.
  11. Повертаючись до теми щебеню. ТС, ви можете використати схил вашої ділянки та щебень для організації такої "контрольки". Тоді і бут не треба мазати. Отвір для труби можна робити із розраханку, думаю діаметру труби , максимум 50 мм. Крім того, якщо до початку ремонту відмітка стяжки полу (якщо вона була, стяжка, цементно-піщана) була вище нижнього торця штукатурки, тобто стяжка та штукатурка були в контакті, то є дуже велика ймовірність, що капіляршина на стіну заходила не з буту, а зі стяжки. PS У вас буде по періметру водо- та повітряно-проникний пояс зі щебеню. Можна при бажанні організувати і продухи.
  12. Така технологія є у німців. Вони просто вбивають в профільований лист нержавійки в шов стіни. От чехи виконують www.hwpanty.cz/hw-system
  13. Я, перепрошую, що вліз в вашу розмову з ТС, розмістивши альтернативний варіант вашому (малюнки). Я не хочу з вами спілкуватись надалі в цій темі. Мені складно це робити з липкими теоретиками.Ще раз перепрошую. Не відповім.
  14. Мета горизонтальної відсічка - обробити гідрофобом шов між верхнім та нижнім рядами цегли. Тобто , ціль - це шов. Чому шов? Тому що, це частина стіни частково заповнена пористим цементним розчином. Цей розчин завжди прошитий мережею капилярних пор (каналів), по яких переміщується вода. Причина - багато води при приготуванні розчину. Водою намагаються підвищити пластичність розчину для кладки. Шов - це сформований горизонт з однаковою характеристикою по пористості. Тому робота в шов - є прогнозованою. Часткове насивення цегли гідрофобом - це "побічний" прооцесс. Насичення гидрофобом цегли - є непрогнозованим, тому що залежить від матеріалу останньою. Тому ваші нижні шпури були "зайві гроші". Але...зроблено. В підтвердження моїх слів нижче картинки від різних виробників. Ну і ми робили так : swell.com.ua/ekco/ua/gallerydetail.cfm?iid=53 Питання: як ще додатково ізолювати фундамент від вологи? Адже ін"єкція все одно стовідсотково не відсіче вологу від стін, вона буде проникати з усіх боків. Якщо вода піднімається по тілу стіни (в середині стыни), то альтернативи гідрофобного горизонтального бар'єру немає. Поки що маємо змогу робити все тільки зсередини, ззовні - пізніше. Чи потрібно промазати фундамент додатково якось проникаючою гідроізоляцією? Якщо є бажання ізолювати бутову кладку з обох боків, то не проникаючою. Чому, тому, що проникаюча - це гідра хімічної дії. Сам по собі її шар водопроникний. Вона процює в тілі розчину, реагуючи з вільним вапном та формуючи кристали крейди в розчині. І тут є нюанси : - проникаюча гідра теоретично закупорює капіляри та пустоті діаметром не більше 0,4 мм - ефективність реакції залежить від хімічного складу розчину - (головне, про що не кажуть, а мабуть н знають продавці) : з часом вільного вапна в цементному камені стає меньше (реакція гідратації в цементному камені йде роками) і через 10-12 років його кількість така мала, що формуквання кристалів неможливе (немає другого компнента для реакції) Тобто, мінусом проникаючої є спрацює чи не спрацює. Візуально ви це не проконтролюєте. Тільки з часом, коли з'являться проблеми. Тому така пропозиція. Застосувати 2-компонентну полімерцементу гідру. Вона відносно еластична, має дуже високою адгезією, як до пористих (шви між бутов) так і непористі (бут) основи, може бути нанесена на воголу основу в т.ч., це мінеральна гідра, тому дуже довговічна. Для економії можете її нанести тільки на шви с заходом на бут по 3 см з кожного боку. У Кирила (Krys) э така. Запитайте. Як практично "замкнути" контур плівки, яка буде на полу під стяжкою, зі стіною? Приклеїти якоюсь мастикою? Не треба. Просто стіліть, а по периметру стяжки застосуйте так звану демпферну стрічку. Чи потрібно зробити якусь відсічку (можливо, щебінь?) до засипання грунту? Щебінева подушка сформує вам резервуар для збору води.
×
×
  • Створити...