Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

Опрос профессионалов и заказчиков: тип УЗО

AlexIT

Рекомендовані повідомлення

УЗО типу А приблизно в 2 рази дорожче за АС.

Вкажіть кількість потрібних приладів, завтра узнаю ціни на АВВ.

 

На АВВ вже телефонував і ціни їхні знаю. Проблема в тому, що цього добра у них в наявності нема і можуть привезти тільки під замовлення (4-6 тижнів) - ні в які рамки не іде.

 

З яких міркувань Ви малюєте УЗО A-16/0.01 та A-40/0.03?

A-16/***, A-40/*** говорить про те що 16А чи 40А є номінальний струм, перевищення якого не бажано, при перевищенні УЗО може вийти з ладу. УЗО не обмежує максимальний струм і його завжди потрібно вибирати з запасом по номінальному струму. По Вашій схемі послідовно з УЗО A-16/0.01 підключено автомат 16А, при КЗ отримаєте лотерею: чи спрацює автомат чи вийде з ладу УЗО.

Стосовно автомату 16А, то думаю замінити його на 10А. Такий варіант вже буде підходити? Не хотілось би у ванні ставити УЗО на 30ма. А 10 мА дають УЗО тільки з номіналом 16А.

 

Якщо варочна поверхня електрична, вам буде недостатньо автомату на 20А.

І взагалі, мідний провід 2,5 прийнято захищати автоматом 16А. 20А це на грані, з урахуванням того, що дійсний переріз проводу часто виявляється нижчий за маркування.

Варочна поверхня газова і електрика у ній - це тільки електропідпал.

 

 

Пора***те чи не багато Ви навішали на одне УЗО:

7.1.83. Суммарный ток утечки сети с учетом присоединяемых стационарных и переносных электроприемников в нормальном режиме работы не должен превосходить 1/3 номинального тока УЗО. При отсутствии данных ток утечки электроприемников следует принимать из расчета 0,4 мА на 1 А тока нагрузки, а ток утечки сети - из расчета 10 мкА на 1 м длины фазного проводника.

 

Планую все освітлення вивести з під УЗО. Якщо плодити додаткові УЗО та дифавтомати, то місця в щитку вже не залишиться. Братиму щиток на 36 місць.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Багато спілкувався на форумі "Город Мастеров", але там занадто багато теоретиків. А практики дуже зайняті, щоб відповідати. Якщо тут допоможете "до ума" довести схему, то буду дуже вдячний.

На даний момент схема займає 27 місць + 3 місця на захист від перенапруги.

Таким чином вільних ще буде 6 місць у щитку на 36 місць.

 

Буду вдячний за професійну практичну підказку.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

По Вашій схемі послідовно з УЗО A-16/0.01 підключено автомат 16А, при КЗ отримаєте лотерею: чи спрацює автомат чи вийде з ладу УЗО.

Як правильно це можна підключити? Можливо поставити УЗО із захистом від КЗ і схему залишити такою ж?

 

Чи почепити усю ванну на дифавтомат B16/0.01 (пральна машина + тепла підлога + освітлення ванни і туалету)? Але в такому разі не будуть захищеними провідники на 1.5 мм2

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Як правильно це можна підключити? Можливо поставити УЗО із захистом від КЗ і схему залишити такою ж?

 

Чи почепити усю ванну на дифавтомат B16/0.01 (пральна машина + тепла підлога + освітлення ванни і туалету)? Але в такому разі не будуть захищеними провідники на 1.5 мм2

 

Використати УЗО 25/0,03.

 

Освітлення не обов'язково кожну кімнату на окремий автомат, можете об'єднати декілька кімнат на один автомат, для захисту Ви нічого не втратите, от тільки незручність буде - при несправності в одній кімнаті вимкнеться світло в декількох, але чи так часто у Вас буде спрацьовувати автомат на освітленні (у мене за вісім років жодного разу).

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Підкажіть де можна придбати узо типу А.

Потрібно A-16/0.01 та A-40/0.03

 

Можете взагалі не морочитись. Сміло ставте УЗО типу АС.

 

Випадок, коли може бути витік постійної або пульсуючої складової дуже малоймовірний, для цього має бути специфічний вихід з ладу захищаємого приладу (однонапівперіодний пробій випрямляча не-трансформаторного блока живлення), при якому, як правило повинен спрацьовувати захист від надструму, помножте це на ймовірність торкання користувачем в цей час фазного чи нульового провідника (які завжди ізольвані).

Теоретично тип А це добре, а практично...:no: Навіть ПУЕ не вимагає, а у них там усе строго.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Можете взагалі не морочитись. Сміло ставте УЗО типу АС.

 

Випадок, коли може бути витік постійної або пульсуючої складової дуже малоймовірний, для цього має бути специфічний вихід з ладу захищаємого приладу (однонапівперіодний пробій випрямляча не-трансформаторного блока живлення), при якому, як правило повинен спрацьовувати захист від надструму, помножте це на ймовірність торкання користувачем в цей час фазного чи нульового провідника (які завжди ізольвані).

Теоретично тип А це добре, а практично...:no: Навіть ПУЕ не вимагає, а у них там усе строго.

 

Теж на цим думав (АС замість А), але раніше двох розеток на кімнату вистачало, а зараз десяток розеток і в кожну щось включено. Тим паче я людина, що любить напихати в квартиру всякої електроніки, а вона зараз вся працює на імпульсних БЖ (компютери, LCD телевізори, пральні машини з авторегулюванням віджиму і тд). І кількість таких пристроїв в квартирі постійно зростає.

 

Так чи інакше, а Європа вже давно собі УЗО типу АС не ставить (виключно А). Можливо того і АВВ нас завалює цими АС, дбаючи про нас як про поки не європейську країну.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Можете взагалі не морочитись. Сміло ставте УЗО типу АС.

 

Випадок, коли може бути витік постійної або пульсуючої складової дуже малоймовірний, для цього має бути специфічний вихід з ладу захищаємого приладу (однонапівперіодний пробій випрямляча не-трансформаторного блока живлення), при якому, як правило повинен спрацьовувати захист від надструму, помножте це на ймовірність торкання користувачем в цей час фазного чи нульового провідника (які завжди ізольвані).

Теоретично тип А це добре, а практично...:no: Навіть ПУЕ не вимагає, а у них там усе строго.

 

А самый главный аргумент - вона скоко народу в "панельках" живет и ничего, никто даже и не знает про УЗО, ДА, дорого это или дешево, а про "А" или "АС" и не слышали даже и вообще - у них проводка в стене - люмунь о двух жилах и все работает!!!!

Вроде уже договорились - не так важно - требует это ПУЭ или нет - а важно, что чел хочет потратить немного денег на себя любимого и смотрит в завтра, а не оглядывается на ПУЭ!

У Вас, уважаемый стоят УЗО или ДА в щите с утечкой на 10мА?

Вот то-то, а хлопец со старта смотрит вперед и в правильном направлении, думает о защите своих домашних, так какого ж Вы - то тормозите, а следовательно мешаете?

Помогать надобно....

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Помогать надобно....

 

Помогаю:

Есть в наличии УЗО АВВ тип А 40/0,03, Made in Germany, 246 грн. Количество ограничено.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Доброго дня,

 

а як можна придбати такі УЗО? І чи дійсно вони ABB? Ціни, які назвали на самому АВВ різняться від ваших у рази.

Я ж писав:

Помогаю

:)

Кинув в приват.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

З УЗО на 40А питання вирішено (дякую Славі).

 

Хто ще підкаже де знайти в Києві УЗО типу А на 16А/0.01мА ???

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

З УЗО на 40А питання вирішено (дякую Славі).

 

Хто ще підкаже де знайти в Києві УЗО типу А на 16А/0.01мА ???

 

 

на hager.ua в районе 550 грн.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

З УЗО на 40А питання вирішено (дякую Славі).

 

Хто ще підкаже де знайти в Києві УЗО типу А на 16А/0.01мА ???

 

Смысла нет ставить узо на 16 А 0,01А .Это только для медицинских учреждений..Вам вполне подойдет узо и на 30мА

.Узо HAGER на 10мА(0,01А)CC216J 300 грн

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Смысла нет ставить узо на 16 А 0,01А .Это только для медицинских учреждений..Вам вполне подойдет узо и на 30мА

.Узо HAGER на 10мА(0,01А)CC216J 300 грн

А почему только для медицинских........?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

А почему только для медицинских........?

 

в других случаях такой ток утечки нигде не требуется

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Прикріпляю схему щитка.

 

Подскажите, знающие.

А почему по схеме - холодильник от всех отдельно на кухне, в смысле не под УЗО?

 

И зачем разделять на несколько одинаковых УЗО дом? Ведь, по идее можно поставить на вход одно (я про А40/0,03) и оно прекрасно справится. Или я ошибаюсь?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Подскажите, знающие.

А почему по схеме - холодильник от всех отдельно на кухне, в смысле не под УЗО?

 

И зачем разделять на несколько одинаковых УЗО дом? Ведь, по идее можно поставить на вход одно (я про А40/0,03) и оно прекрасно справится. Или я ошибаюсь?

 

конечно справиться ,еще лучше 40/0,3А,но если где то будет утечка на корпус обесточится весь дом

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

в других случаях такой ток утечки нигде не требуется

Это Вы перегнули, уважаемый!

Все приличные производители и первоисточники - книги, журналы, методическая литература - настоятельно рекомендуют во всех "мокрых" комнатах, т.е. ванная, джакузя, парнилки-сауны - токо 10 мА!!!

Да я и спрашивать заказчика не буду - я просто ставлю на эти объемы данный девайс и нехай моет все впуклые и выпуклые места!

А насчет медиков - это Вы где такую рекомендашку отыскали?

Ссылочку бы...

А то намедни долго "копья ломал" споря с "инспектором от "Охраны труда"

в корпорации Позднякижилстрой - он откопал где-то нормы, где "черными букавками на белой бумаге" написано, что сопротивление контура заземления для медучреждений (а спор был в стоматологическом кабинете), а в частности, в кабинетах физиотерапии не должен превышать 30 Ом!!!

Вот когда увидел-прочитал подобное - кисло в ж---е стало, представил себе стоматолога с незаземленным оборудованием!

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

конечно справиться ,еще лучше 40/0,3А,но если где то будет утечка на корпус обесточится весь дом

Дядя шутит....

Просто наш друг хотел сказать - желаете узнать чем Ваш вариант ущербен - прочитайте всю тему, она не очень велика, там есть ответы на Ваши вопросы и много раз обо одном и том же....так получилось.:p

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Дядя шутит....

Просто наш друг хотел сказать - желаете узнать чем Ваш вариант ущербен - прочитайте всю тему, она не очень велика, там есть ответы на Ваши вопросы и много раз обо одном и том же....так получилось.:p

 

Я уже столько прочитал за эту неделю что у меня каша в голове.

 

Просто не понимаю для чего холодильник отдельно ставить и разделять на два одинаковых автомата (плюс ванна, но здесь понятно) потребители, только для того, что бы в результате знать что выбивает? Так и так понятно будет - включил что то в розетку - выбило, значит неисправно. Каждый день УЗО и автоматы ведь не срабатывают...

 

Правильно ли я считаю, не зная всех своих будущих потребителей, утечку в 0.75mA на 1 кВт и он не должен превосходить 1/3 номинального тока УЗО? И почему, все таки, холодильник отдельно от всего подключен?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

....

И почему, все таки, холодильник отдельно от всего подключен?

 

неужели это не понятно?

холодильник, а также котельная, насосная, сигнализация - это критические цепи. их ставят на отдельные линии с той целью, чтобы срабатывание защиты на одной цепи, особенно некритической (розетки, освещение, мастерская) не отключала важные цепи.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Ну и я бы добавил, с Вашего позволения, следующее...

Когда монтаж ведет нормальный электромонтажник (и), то всегда исполняется схема "единого выключателя", т.е. уходя из дома, Вы или Ваши домочадцы просто хлопаете рукой по одной кнопке (выключателю, автомату и т.д-вариантов мульён! ) и весь дом обесточивается, за исключением холодильника, охраны, водонагревателя, короче всего, что Вы выберете.

И не надо думать на работе выключен утюг или нет и что там с кофеваркой...:(

Удобно???

Ну, дык!!!:\"\":

  • Лайк 4
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Ну и я бы добавил, с Вашего позволения, следующее...

Когда монтаж ведет нормальный электромонтажник (и), то всегда исполняется схема "единого выключателя", т.е. уходя из дома, Вы или Ваши домочадцы просто хлопаете рукой по одной кнопке (выключателю, автомату и т.д-вариантов мульён! ) и весь дом обесточивается, за исключением холодильника, охраны, водонагревателя, короче всего, что Вы выберете.

И не надо думать на работе выключен утюг или нет и что там с кофеваркой...:(

Удобно???

Ну, дык!!!:\"\":

 

Брателло, где ж ты был раньше? Спасибо за идею!

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Брателло, где ж ты был раньше? Спасибо за идею!

И огромный негр на ломаном русском языке сказал: "Велкам, едрёныть..."(с) :beer:

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Просто не понимаю для чего холодильник отдельно ставить и разделять на два одинаковых автомата (плюс ванна, но здесь понятно) потребители, только для того, что бы в результате знать что выбивает?

 

Если Вы поставите на УЗО всю квартиру, то вполне вероятен вариант, когда возникнет неконтролируемая утечка по какому-то контуру. Сама по-себе она не всегда бывает опасна, а вот ее обнаружение или ликвидация может вызвать проблемы. И это не повод обесточивать весь дом/квартиру. К тому же дифференциальная разница может возникнуть и от наведенных токов. Почему-то здесь не говорится нигде о том, что такая разница может возникнуть даже просто при большой длине проводов на объекте и часто бывает нестабильной. В зависимости от влажности, например, что, в совокупности не должно приводить к обесточиванию всей квартиры.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Почему-то здесь не говорится нигде о том, что такая разница может возникнуть даже просто при большой длине проводов на объекте и часто бывает нестабильной. В зависимости от влажности, например, что, в совокупности не должно приводить к обесточиванию всей квартиры.

 

Почему не говорится? Читайте внимательно:

Пора***те чи не багато Ви навішали на одне УЗО:

7.1.83. Суммарный ток утечки сети с учетом присоединяемых стационарных и переносных электроприемников в нормальном режиме работы не должен превосходить 1/3 номинального тока УЗО. При отсутствии данных ток утечки электроприемников следует принимать из расчета 0,4 мА на 1 А тока нагрузки, а ток утечки сети - из расчета 10 мкА на 1 м длины фазного проводника.

  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...