Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

Неприбуткові організації: перереєстрація в 2016 році

Игорь&Ира

Рекомендовані повідомлення

а когда переходили со старого закона Об объединении граждан на ГО по новому закону, это реорганизацией нельзя назвать...

 

Это не реорганизация, так как мы ничего не меняли.

 

или старые бумаги все равно нужны для этого?

 

По идее, в папке у регистратора должны быть все документы согласно списка: от зачатия и до кремации. :)

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

У меня возник вопрос (почитав наш старый устав, который проверяли наши юристы перед регистрацией....как то совсем нет доверия к их добросовестности) по пункту о требовании передачи в бюджет.

Надеюсь, уважаемый Sewern тоже его увидит и подскажет по возможности (прошу прощения, если спрашиваю глупость :oops:)

Мне трудно понять всю разницу между ГО и ОК, но сравнивая законы этих организаций вижу разницу в пунктах про передачу в бюджет.

ГО

3. У разі саморозпуску громадського об'єднання його майно та кошти після задоволення вимог кредиторів передаються за рішенням такого об'єднання на статутні або благодійні цілі іншому (кільком іншим) громадському об'єднанню, а в разі неприйняття такого рішення - зараховуються відповідно до закону до державного або місцевого бюджету.

 

4. У разі реорганізації громадського об'єднання його майно, активи та пасиви передаються правонаступнику.

zakon3.rada.gov.ua/laws/show/4572-17

ОК

Майно кооперативу, що залишилося після задоволення вимог

кредиторів кооперативу, здійснення виплат членам кооперативу паїв

та виплат на паї, кооперативних виплат, оплати праці, розрахунків

з кооперативним об'єднанням, членом якого він є, розподіляється

між членами кооперативу у порядку, визначеному статутом.

 

Майно неподільного фонду не підлягає поділу між його членами

і передається за рішенням ліквідаційної комісії іншій (іншим)

кооперативній організації (кооперативним організаціям) або

зараховується до доходу бюджету. При цьому у рішенні повинні бути

визначені напрями використання зазначеного майна.

zakon2.rada.gov.ua/laws/show/1087-15/ed20141106

 

Пункт

· установчі документи якої передбачають передачу активів одній або кільком неприбутковим організаціям відповідного виду або зарахування до доходу бюджету у разі припинення юридичної особи (у результаті її ліквідації, злиття, поділу, приєднання або перетворення

в уставе ОК и ГО могут (или должны) отличаться?

 

Добавлено через 2 минуты

Это не реорганизация, так как мы ничего не меняли.

Т.е., когда всех (или это было только у нас?) заставляли перейти на ОК, вы просто ничего не делали и остались СОТ как общественная организация? Без всяких телодвижений в сторону ГО? Или это с/совет протупил с подачей регистратору про ГО?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

У меня возник вопрос ...

 

К сожалению, тут думать надо, а сейчас рабочее время и я не юрист, могу "насоветовать". :sorry:

 

Т.е., когда всех (или это было только у нас?) заставляли перейти на ОК, вы просто ничего не делали и остались СОТ как общественная организация? Без всяких телодвижений в сторону ГО? Или это с/совет протупил с подачей регистратору про ГО?

 

Мы тихо переседели в окопах, так как нормы закона об обязательности перехода не было, а в сельсовете у нас была мохнатая рука. :)

 

 

 

У нас ещё больше года на изменения в Уставе согласно Закона о ГО, хотя пункты 11 и 12 раздела 5 мы уже провалили:

 

Розділ V ПРИКІНЦЕВІ ТА ПЕРЕХІДНІ ПОЛОЖЕННЯ

 

1. Цей Закон набирає чинності з дня, наступного за днем його опублікування, та вводиться в дію з 1 січня 2013 року.

 

4. Громадські організації, їх спілки (союзи, асоціації, інші об'єднання громадських організацій), легалізовані на день введення цього Закону в дію шляхом реєстрації або повідомлення про заснування, не потребують відповідно перереєстрації або повторного подання документів для повідомлення. Статути (положення) громадських організацій, спілок громадських організацій мають бути приведені у відповідність із цим Законом протягом п'яти років з дня введення його в дію. Реєстрація змін до статуту (положення), пов'язаних з введенням цього Закону в дію, здійснюється без справляння плати за реєстраційні дії протягом п'яти років з дня введення цього Закону в дію.

 

11. Громадські організації, їх спілки (союзи, асоціації, інші об'єднання громадських організацій), легалізовані на день введення цього Закону в дію, подають (надсилають поштовим відправленням) документи для вчинення реєстраційних дій до уповноваженого органу з питань реєстрації за своїм місцезнаходженням. Строк розгляду повідомлення про зміни до статуту, зміну у складі керівних органів, зміну місцезнаходження громадських організацій та спілок, зазначених у цьому пункті, продовжується на час пересилання реєстраційних справ громадських організацій та спілок. Для формування реєстраційних справ громадських організацій та спілок, зареєстрованих виконавчими органами сільських, селищних, міських рад, документи подаються разом з копіями статутів (положень) та свідоцтв про реєстрацію громадської організації, спілки, засвідченими печаткою такої організації, спілки.

 

12. Виконавчим органам сільських, селищних, міських рад, які здійснювали делеговані повноваження щодо реєстрації громадських організацій, до дня введення цього Закону в дію забезпечити передачу уповноваженому органу з питань реєстрації відомостей щодо громадських організацій, зареєстрованих (легалізованих) відповідними виконавчими органами на день набрання чинності цим Законом, та щодо реєстраційних дій, які вчинятимуться відповідними виконавчими органами з дня набрання цим Законом чинності до дня введення його в дію. У разі наявності розбіжностей між відомостями, переданими виконавчими органами сільських, селищних, міських рад, та відомостями, наданими громадськими організаціями та спілками відповідно до пункту 11 цього розділу, уповноважений орган з питань реєстрації бере до уваги відомості, надані виконавчими органами сільських, селищних, міських рад.

Змінено користувачем Игорь&Ира
  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Мы тихо переседели в окопах, так как нормы закона об обязательности перехода не было, а в сельсовете у нас была мохнатая рука. :)

В 2008 меня эти вопросы как то совсем не интересовали...но со слов бывшего председателя, нам пришлось перерегистрироваться, т.к. банки перестали принимать платежи по форме СОТ(примерно в таком смысле, дословно уже не помню). Но реально в списке всех садовых нашего поселка (11 штук) все ОК

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

В 2008 меня эти вопросы как то совсем не интересовали...но со слов бывшего председателя, нам пришлось перерегистрироваться, т.к. банки перестали принимать платежи по форме СОТ(примерно в таком смысле, дословно уже не помню). Но реально в списке всех садовых нашего поселка (11 штук) все ОК

 

Понял, о чём речь: в 2008 году мы действительно перерегистрировались, так как поменяли название, печать и устав с СТ на ГО СТ.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Так

В своё время сельсовет не передал (и сейчас не спешит) документы нашего садового товарищества в форме общественной организации регистратору, т.е. обласному управлению юстиции. Решили самостоятельно сдать новый пакет документов

чтобы успеть вовремя, а не ждать пока с/совет пошевельнётся в этом деле?

Тогда в чем вопрос, конечно изменения (пункт 4)...или я что то пропустила?

 

Кому интересно отличие (одно из) ГО и ОК (мнение юриста) bukreev.com.ua/2016/03/05/sadovodcheskoe-tovarishhestvo-obsluzhivayushhij-kooperativ-ili-obshhestvennaya-organizaciya/ (в услугах Устав СТ 1000-1500грн)

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Так чтобы успеть вовремя, а не ждать пока с/совет пошевельнётся в этом деле?

 

Сельсовет ушёл в отказ, так как хочет с нас неправомочную выгоду. Ж-)

 

Тогда в чем вопрос, конечно изменения (пункт 4)...или я что то пропустила?

 

Моя логическая цепочка:

1. Документы подаются регистратору.

2. У регистратора нет нашей папки с исходниками.

3. Для регистраторы мы впервые, так какие изменения? Изменения чего, если у него ничего?

4. Настроен собрать всё, что можно и сдать регистратору. Недостачу спишем на порчу документов в сельсовете в 2012 году во время снежной весны. :)

Где-то так.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Понял, о чём речь: в 2008 году мы действительно перерегистрировались, так как поменяли название, печать и устав с СТ на ГО СТ.

3. Для регистраторы мы впервые, так какие изменения? Изменения чего, если у него ничего?

Как то непонятно :oops:

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

2. Неприбыльные вообще не платят налоги,

Платят. Повторяю: неприбыльные организации платят налог на прибыль! И давно. Так-то. Но там другой механизм расчёта и порядок уплаты.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Как то непонятно

 

Видать, Вы отвлекаетесь. :rolleyes:

 

Читаем:

 

12. Виконавчим органам сільських, селищних, міських рад, які здійснювали делеговані повноваження щодо реєстрації громадських організацій, до дня введення цього Закону в дію забезпечити передачу уповноваженому органу з питань реєстрації відомостей щодо громадських організацій, зареєстрованих (легалізованих) відповідними виконавчими органами на день набрання чинності цим Законом, та щодо реєстраційних дій, які вчинятимуться відповідними виконавчими органами з дня набрання цим Законом чинності до дня введення його в дію.

 

То бишь, в 2008 году нас регистрировал сельсовет и там наши доки. Сейчас всё переходит к регистраторам Минюста и сельсовет должен был передать наши доки туда, но не сделал этого. Т.е., для регистратора Минюста мы новички.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

У меня возник вопрос (почитав наш старый устав, который проверяли наши юристы перед регистрацией....как то совсем нет доверия к их добросовестности) по пункту о требовании передачи в бюджет.

Надеюсь, уважаемый Sewern тоже его увидит и подскажет по возможности (прошу прощения, если спрашиваю глупость :oops:)

Мне трудно понять всю разницу между ГО и ОК, но сравнивая законы этих организаций вижу разницу в пунктах про передачу в бюджет.

 

Не старайтесь понять разницу, эти вещи существуют параллельно. Если копаться очень глубоко, то Вы зайдёте далеко в лес, туда, где очень жирные партизаны.

Деятельность ОК регулирует ЗУ Про кооперацию zakon3.rada.gov.ua/laws/show/1087-15 , деятельность ГО регулирует ЗУ Про ГО zakon3.rada.gov.ua/laws/show/4572-17

Согласно ЗУ Про ГО zakon3.rada.gov.ua/laws/show/4572-17

Стаття 2. Сфера дії Закону

 

1.Дія цього Закону поширюється на суспільні відносини у сфері утворення, реєстрації, діяльності та припинення громадських об'єднань в Україні.

 

2. Дія цього Закону не поширюється на суспільні відносини у сфері утворення, реєстрації, діяльності та припинення:

 

6) непідприємницьких товариств (які не є громадськими об'єднаннями), утворених на підставі інших законів.

 

Давайте разберёмся, что такое Непідприємницьке товариство Согласнол ЦКУ zakon5.rada.gov.ua/laws/show/435-15/page2 Стаття 85. Непідприємницькі товариства

 

1. Непідприємницькими товариствами є товариства, які не мають на меті одержання прибутку для його наступного розподілу між учасниками.

 

2. Особливості правового статусу окремих видів непідприємницьких товариств встановлюються законом.

 

Может ли ОК быть неприбыльной организацией , согласно разъяснению ДФС - может, если соответствует ПКУ. Сейчас, правда, нумерация статей изменилась, но сути это не меняет. В уставе отразили, что нет намерений получать прибыль. sfs.gov.ua/ebpz/102--podatok-na-pributok-pidpriemstv/3562.html

Лише житлово-комунальні, садівничі та гаражні кооперативи можуть бути включені до Реєстру неприбуткових організацій та установ, за умови дотримання положень ст.157 Податкового кодексу України, зокрема, статутні документи таких кооперативів повинні містити вичерпний перелік видів їх діяльності, які не передбачають одержання прибутку згідно з нормами законів, що регулюють їх діяльність.

ПКУ zakon4.rada.gov.ua/laws/show/2755-17/page15 133.4. Не є платниками податку неприбуткові підприємства, установи та організації у порядку та на умовах, встановлених цим пунктом.

 

133.4.1. Неприбутковим підприємством, установою та організацією є підприємство, установа та організація (далі - неприбуткова організація), що одночасно відповідає таким вимогам:

 

утворена та зареєстрована в порядку, визначеному законом, що регулює діяльність відповідної неприбуткової організації;

 

установчі документи якої містять заборону розподілу отриманих доходів (прибутків) або їх частини серед засновників (учасників), членів такої організації, працівників (крім оплати їхньої праці, нарахування єдиного соціального внеску), членів органів управління та інших пов’язаних з ними осіб;

 

Может ли быть ГО неприбыльной организацией , также может sfs.gov.ua/nove-pro-podatki--novini-/print-212438.html

 

Підпунктом 133.4.6 п. 133.4 ст. 133 Податкового кодексу України визначено, що до неприбуткових організацій, що відповідають вимогам п. 133.4 ст. 133 Податкового кодексу України і не є платниками податку, зокрема, можуть бути віднесені:

громадські об’єднання, політичні партії, творчі спілки, релігійні організації, благодійні організації, пенсійні фонди;

 

Отделите котлеты от мух, при рассмотрении ОК - руководствуйтесь ЗУ Про кооперацию, ГО- ЗУ про ГО.

 

P.S. Различий не ищите, их может и не быть. Что поделаешь, наши индейцы-депутаты пишут законы ничего не понимая в праве. Потом получается так( воспользуюсь Вашей цитатой)

...В стране не разрешена постройка жилых домов на садовых землях, но разрешен перевод садового(дачного) в жилой.
, Смешно получается- то, что строить нельзя, можно переводить...:flag1:
  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Спасибо большое. С жирными партизанами иногда проще справиться, чем с бабульками, которые теряют сознание от фразы "зарахування до доходу бюджету". Пытаюсь с этими фондами разобраться, но видимо не судьба...Если что, придется просто пинять на государство...требуют и всё.
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Спасибо большое. С жирными партизанами иногда проще справиться, чем с бабульками, которые теряют сознание от фразы "зарахування до доходу бюджету". Пытаюсь с этими фондами разобраться, но видимо не судьба...Если что, придется просто пинять на государство...требуют и всё.

 

Не нужно пенять на государство. Я так понимаю, что их пугает фраза из Стаття 29. Ліквідація кооперативу

....

Майно неподільного фонду не підлягає поділу між його членами і передається за рішенням ліквідаційної комісії іншій (іншим) кооперативній організації (кооперативним організаціям) або

зараховується до доходу бюджету. При цьому у рішенні повинні бути визначені напрями використання зазначеного майна.

 

Но то , что их пугает, на самом деле ничего для них страшного не представляет.

 

Тут нужно разобраться, что такое Майно неподільного фонду. Согласно ЗУ Про кооперацію zakon0.rada.gov.ua/laws/show/1087-15

Стаття 2. Визначення термінів

.....

неподільний фонд - обов'язковий фонд, що формується за

рахунок вступних внесків та відрахувань від доходу кооперативу і

не підлягає розподілу між пайовиками.

 

Как мы видим это фонд состоит из вступительного взноса и отчислений от дохода кооператива.

Что такое вступительный взнос , согласно ЗУ Про кооперацию- вступний внесок - грошовий чи інший майновий неповоротний внесок, який зобов'язана сплатити особа у разі вступу до кооперативної організації;

 

Взнос он и так невозвратный, поэтому , когда бабулька его внесла- она с этим попрощалась.

 

Так как у Вас не прибыльная организация, то особых доходов и соответсвенно отчислений нет. согласно ПКУ zakon3.rada.gov.ua/laws/show/2755-17/page15

133.4.2. Доходи (прибутки) неприбуткової організації використовуються виключно для фінансування видатків на утримання такої неприбуткової організації, реалізації мети (цілей, завдань) та напрямів діяльності, визначених її установчими документами.

 

Исходя из выше изложенного, ничего ценного в бюджет не передадут. Бабульки могут спать спокойно.:rolleyes:

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Проблемка в том, что когда писался наш устав, из закона использовали только часть статьи

Майно кооперативу, що залишилося після задоволення вимог

кредиторів кооперативу, здійснення виплат членам кооперативу паїв

та виплат на паї, кооперативних виплат, оплати праці, розрахунків

з кооперативним об'єднанням, членом якого він є, розподіляється

між членами кооперативу у порядку, визначеному статутом.

Если бы вписали все, то и менять ничего не надо было бы (или пару фраз про "відповідного виду", что требует НКодекс)

Требование

· установчі документи якої передбачають передачу активів одній або кільком неприбутковим організаціям відповідного виду або зарахування до доходу бюджету у разі припинення юридичної особи (у результаті її ліквідації, злиття, поділу, приєднання або перетворення);

чего именно касается? Всего имущества? Или важно, чтоб эта фраза просто была в уставе и уточнение, что передача только неподільного фонду(согласно закона о кооперации) можно делать? (если будет расписано в уставе про разные фонды...или из-за этого нужна будет лишняя писанина в СТ и не стоит заморачиваться :))

 

я ведь правильно понимаю разницу в законах ГО и ОК?

ГО не имеет право разделить имущество между членами

24ст

3. У разі саморозпуску громадського об'єднання його майно та кошти після задоволення вимог кредиторів передаються за рішенням такого об'єднання на статутні або благодійні цілі іншому (кільком іншим) громадському об'єднанню, а в разі неприйняття такого рішення - зараховуються відповідно до закону до державного або місцевого бюджету.

и

26ст

3. Рішення про саморозпуск громадського об'єднання приймається у порядку, встановленому статутом цього об'єднання. Вищий орган управління, який прийняв рішення про саморозпуск громадського об'єднання, створює ліквідаційну комісію або доручає керівному органу здійснювати повноваження ліквідаційної комісії для проведення припинення громадського об'єднання як юридичної особи, а також приймає рішення щодо використання коштів та майна громадського об'єднання після його ліквідації відповідно до статуту.

А в уставе должно быть по 24 статье

В отличии от кооператоров, у которых только неподільний фонд закон требует передать в бюджет.

Змінено користувачем Татьяна 1973
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Проблемка в том, что когда писался наш устав, из закона использовали только часть статьи

 

Если бы вписали все, то и менять ничего не надо было бы (или пару фраз про "відповідного виду", что требует НКодекс)

Требование

· установчі документи якої передбачають передачу активів одній або кільком неприбутковим організаціям відповідного виду або зарахування до доходу бюджету у разі припинення юридичної особи (у результаті її ліквідації, злиття, поділу, приєднання або перетворення);

чего именно касается? Всего имущества? Или важно, чтоб эта фраза просто была в уставе и уточнение, что передача только неподільного фонду(согласно закона о кооперации) можно делать? (если будет расписано в уставе про разные фонды...или из-за этого нужна будет лишняя писанина в СТ и не стоит заморачиваться :))

 

я ведь правильно понимаю разницу в законах ГО и ОК?

ГО не имеет право разделить имущество между членами

 

и

 

А в уставе должно быть по 24 статье

В отличии от кооператоров, у которых только неподільний фонд закон требует передать в бюджет.

 

Вы определитесь кто Вы ОК или ГО. После этого Вам будет проще понять, какую норму права Вы будете использовать, с каким законом Вы имеете дело, Про кооперацию или Про ГО. Не читайте одновременно два закона Вы запутаетесь и останетесь в лесу с жирными партизанами....

Если ОК, написать нужно, так, чтобы " и волки сыты и овцы целы". Возьмите формулировку из ПКУ установчі документи якої передбачають передачу активів ....; а расшифровку в скобочках добавьте из ЗУ про кооперацию Майно неподільного фонду

 

В ПКУ я не нашёл дефеницию активов, предлагаю воспользоваться дефеницией активов из ЗУ Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні zakon3.rada.gov.ua/laws/show/996-14

активи - ресурси, контрольовані підприємством у результаті минулих подій, використання яких, як очікується, приведе до отримання економічних вигод у майбутньому;

Соответственно активов у Вас в случае передачи будет- 2 лопаты, 3 метлы или что-то подобное

  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Вы определитесь кто Вы ОК или ГО. После этого Вам будет проще понять, какую норму права Вы будете использовать, с каким законом Вы имеете дело, Про кооперацию или Про ГО. Не читайте одновременно два закона Вы запутаетесь и останетесь в лесу с жирными партизанами....
У нас ОК. За идею про скобочки большое спасибо, как то в голову не пришло.

Сравниваю законы, т.к. тема про обсуждение устава ГО на форуме есть, но на нее ориентироваться не зная разницы, думаю не всегда можно.

Sewern, огромное спасибо за обстоятельные ответы и ссылки к ним (в любой теме на форуме) :rolleyes:

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

В продолжение сообщения #21 решил ещё уточнить данные по пункту 1 статьи 17 Закона України “Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань” (Відомості Верховної Ради України (ВВР), 2003, № 31-32, ст.263):

 

 

Розділ IV

 

ПРОВЕДЕННЯ ДЕРЖАВНОЇ РЕЄСТРАЦІЇ

 

Стаття 17. Документи, що подаються заявником для державної реєстрації юридичної особи

 

1. Для державної реєстрації створення юридичної особи (у тому числі в результаті виділу, злиття, перетворення, поділу), крім створення центрального органу виконавчої влади, органу місцевого самоврядування, подаються такі документи:

 

1) заява про державну реєстрацію створення юридичної особи. У заяві про державну реєстрацію створення юридичної особи, утвореної в результаті поділу, додатково зазначаються відомості про відокремлені підрозділи в частині їх належності до юридичної особи - правонаступника;

Заява на типовому бланку?

 

2) заява про обрання юридичною особою спрощеної системи оподаткування та/або реєстраційна заява про добровільну реєстрацію як платника податку на додану вартість, та/або заява про включення до Реєстру неприбуткових установ та організацій за формами, затвердженими відповідно до законодавства, - за бажанням заявника;

Заява на типовому бланку?

 

3) документ, що підтверджує створення громадського формування, відповідність статуту юридичної особи, на підставі якого діє громадське формування, - у разі державної реєстрації громадського формування, що є самостійним структурним підрозділом у складі іншої юридичної особи;

Не потрібно

 

4) відомості про керівні органи громадського формування (ім’я, дата народження керівника, членів інших керівних органів, реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності), посада, контактний номер телефону та інші засоби зв’язку), відомості про особу (осіб), яка має право представляти громадське формування для здійснення реєстраційних дій (ім’я, дата народження, контактний номер телефону та інші засоби зв’язку);

Довідка в довільній формі про голову правління ГО СТ (чи потрібна інформація про членів правління і членів ревізійної комісії ГО СТ?)

 

5) установчий документ юридичної особи - у разі створення юридичної особи на підставі власного установчого документа;

Статут ГО СТ?

 

6) реєстр громадян, які брали участь в установчому з’їзді (конференції, зборах), - у разі державної реєстрації створення громадських об’єднань, політичної партії;

Не потрібно

 

7) програма політичної партії - у разі державної реєстрації створення політичної партії;

Не потрібно

 

8) список підписів громадян України за формою, встановленою Міністерством юстиції України, - у разі державної реєстрації створення політичної партії;

Не потрібно

 

9) документ про сплату адміністративного збору - у випадках, передбачених статтею 36цього Закону;

???

 

10) документ, що підтверджує реєстрацію іноземної особи у країні її місцезнаходження (витяг із торговельного, банківського, судового реєстру тощо), - у разі створення юридичної особи, засновником (засновниками) якої є іноземна юридична особа;

Не потрібно

 

11) примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) передавального акта - у разі створення юридичної особи в результаті перетворення, злиття або виділу;

Не потрібно

 

12) примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) розподільчого балансу - у разі створення юридичної особи в результаті поділу;

Не потрібно

 

13) документи для державної реєстрації змін про юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі, визначені частиною четвертою цієї статті, - у разі створення юридичної особи в результаті виділу;

Не потрібно

 

14) документи для державної реєстрації припинення юридичної особи в результаті злиття та поділу - у разі створення юридичної особи в результаті злиття та поділу;

Не потрібно

 

15) список учасників з’їзду, конференції, установчих або загальних зборів членів профспілки.

Реєстр учасників установчих зборів?

 

Президент України Л.Кучма

м. Київ

15 травня 2003 року

№ 755-IV

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Не нужно пенять на государство.

 

Извините за назойливость, но не могли бы Вы подсказать по проблеме в сообщениях #21 и #42?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Извините за назойливость, но не могли бы Вы подсказать по проблеме в сообщениях #21 и #42?

 

За назойливость - извиняю, какие проблемы!!. Рассматривать , ну скажем, свежий пост #42, в котором Вы выделили 15 красных моментов, нет возможности, ибо Вы написали свой пост за 10 минут, а мне , чтобы ответить Вам предметно, нужно рыться в нормативно-правовой базе намного больше времени. Вас же эти вопросы, насколько я понимаю, интересуют, чисто, теоретически, а мне потратить время, найти норму права, вчитаться-вдуматься в эту норму- нужно практически. Посему прошу меня извинить, но я дам ответ на 1 пункт поста #42 :)

 

Итак, Ваш вопрос,

...1) заява про державну реєстрацію створення юридичної особи.

Заява на типовому бланку?

 

Существует НАКАЗ МЮУ № 15/5 от 06.01.2016 Про затвердження форм заяв у сфері державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань zakon3.rada.gov.ua/laws/show/z0014-16

Эти наказом утверждена форма заявы - ЗАЯВА про державну реєстрацію створення юридичної особи

{Форма заяви із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства юстиції № 1327/5 від 06.05.2016}

 

Рискну предположить, что раз существует форма заявы, то писать такую заяву нужно придерживаясь этой формы.

Надеюсь, частично, Ваше любопытство удовлетворил:)

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Рассматривать , ну скажем, свежий пост #42, в котором Вы выделили 15 красных моментов, нет возможности, ибо Вы написали свой пост за 10 минут, а мне , чтобы ответить Вам предметно, нужно рыться в нормативно-правовой базе намного больше времени. Вас же эти вопросы, насколько я понимаю, интересуют, чисто, теоретически, а мне потратить время, найти норму права, вчитаться-вдуматься в эту норму- нужно практически. Посему прошу меня извинить, но я дам ответ на 1 пункт поста #42

 

Мы, видно, говорим о разном. Меня интересует не не норма права, не форма документа и не правила его заполнения. Меня интересует только название этого документа на бытовом уровне. Так, в сообщении #21 в пунктах 2-4 было бы достаточно написать по пару слов: протокол общего собрания, протокол правления или выписки из этих протоколов. Но если это требует неоправданных затрат времени, то, естественно, я просьбу снимаю. :)

 

Добавлено через 2 минуты

Эти наказом утверждена форма заявы - ЗАЯВА про державну реєстрацію створення юридичної особи

{Форма заяви із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства юстиції № 1327/5 від 06.05.2016}

 

Спасибо, скачал. :good:

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

могу подсказать по 2 пункту

zakon2.rada.gov.ua/laws/show/440-2016-%D0%BF

Бланк 1РН (на первой стр я давала ссылку на видеоинструкцию ДФС)

по 9 пункту в 36 ст это вроде про вас

За державну реєстрацію структурних утворень політичної партії, громадського об’єднання, професійної спілки, їх організацій або об’єднання, благодійної організації, постійно діючого третейського суду та символіки молодіжних і дитячих громадських об’єднань адміністративний збір не справляється. Також не справляється адміністративний збір за державну реєстрацію змін до відомостей про професійні спілки, їх організації або об’єднання.

Наши будут зміни делать у нотариуса и им сказали за регистрацию 400 грн (0,3 минималки за внесение изменений)...судя по закону, 60% останется нотариусу

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Бланк 1РН

 

Спасибо. :rolleyes:

 

Добавлено через 2 минуты

Наши будут зміни делать у нотариуса и им сказали за регистрацию 400 грн (0,3 минималки за внесение изменений)...судя по закону, 60% останется нотариусу

 

Только регистрация или он еще внесет изменения в устав?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Только регистрация или он еще внесет изменения в устав?

Вроде бы предварительно договаривались, что поможет внести изменения за 350 грн, может председатель неправильно поняла, но за регистрацию точно сказала про 400 грн. На правлении следующем буду уточнять...

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Моя логическая цепочка:

1. Документы подаются регистратору.

2. У регистратора нет нашей папки с исходниками.

3. Для регистраторы мы впервые, так какие изменения? Изменения чего, если у него ничего?

4. Настроен собрать всё, что можно и сдать регистратору. Недостачу спишем на порчу документов в сельсовете в 2012 году во время снежной весны. :)

Где-то так.

Ваши вопросы для меня, как горох рассыпанный (пытаюсь собрать все в кучу, чтобы понять):)

Это случайно не про вас? (в 3-й части ст 17 Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань)

3. Для державної реєстрації включення відомостей про юридичну особу, зареєстровану до 1 липня 2004 року, відомості про яку не містяться в Єдиному державному реєстрі, подається заява про державну реєстрацію включення відомостей про юридичну особу до Єдиного державного реєстру.

Есть такой бланк в уже цитированной ссылке про Заяви

f451904n151.doc

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Это случайно не про вас? (в 3-й части ст 17 Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань)

 

Горячо. :good: И чтобы я без Вас делал? :rolleyes:

Видать, надо самому ехать к регистратору.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...