Energon Опубліковано: 1 лютого 2016 Поділитись Опубліковано: 1 лютого 2016 а зараз як Ви робите? сейчас щиты собираю, а если и делал то дерева не попадалось что то. А если бы начал делать это думать надо, как правильно сделать сейчас. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
andr2000 Опубліковано: 1 лютого 2016 Автор Поділитись Опубліковано: 1 лютого 2016 які є мінуси прокладання (розведення) кабелів першого поверху не по стяжці, а в грунті першого поверху ПІД стяжкою в ПЕ трубах? а такого у Вашій практиці не зустрічалось як основний спосіб прокладання на першому поверсі? Добавлено через 24 минуты ще питання чи потрібно прокладати в трубах кабелі Ethernet з живленням PoE? PoE vs PoE+ parameters Power available at PD[note 1] 12.95 W 25.50 W Maximum power delivered by PSE 15.40 W 30.0 W Voltage range (at PSE) 44.0–57.0 V[20] 50.0–57.0 V[20] Voltage range (at PD) 37.0–57.0 V[21] 42.5–57.0 V[21] Maximum current 350 mA[22] 600 mA[22] per mode тобто, максимум 30Вт Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Energon Опубліковано: 1 лютого 2016 Поділитись Опубліковано: 1 лютого 2016 а такого у Вашій практиці не зустрічалось як основний спосіб прокладання на першому поверсі? чего то такого криминального я не вижу, тем более кабель ВВГ в РЕ трубе. Думаю ничего ему там не будет Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
andr2000 Опубліковано: 1 лютого 2016 Автор Поділитись Опубліковано: 1 лютого 2016 чего то такого криминального я не вижу, тем более кабель ВВГ в РЕ трубе я теж, але питання було чи така практика прийнята тим більше звязка ВВГ+ПЕ все одно використовується для прокладання в грунті до зовнішніх споруд. тут більше побоювань в мене через те, що під стяжкою. з нішого боку там живуть труби води та каналізації у тих самих умовах (з боку наявності стяжки) Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Energon Опубліковано: 1 лютого 2016 Поділитись Опубліковано: 1 лютого 2016 я теж, але питання було чи така практика прийнята что то я не помню что бы так делали. Обычно делали черновую стяжку а потом по ней проводили кабеля в ПЕ трубе, и трубы отопления. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
StNick Опубліковано: 1 лютого 2016 Поділитись Опубліковано: 1 лютого 2016 что то я не помню что бы так делали. Обычно делали черновую стяжку а потом по ней проводили кабеля в ПЕ трубе, и трубы отопления. А этого достаточно для пожаробезопасности если там рядом утеплитель из ЭППС? Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Energon Опубліковано: 1 лютого 2016 Поділитись Опубліковано: 1 лютого 2016 так обычно расширяют утеплитель немного от трубы ПЕ и замащивают это место раствором, а потом же и сверху раствор. Что ему там будет? 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
andr2000 Опубліковано: 2 лютого 2016 Автор Поділитись Опубліковано: 2 лютого 2016 расширяют утеплитель немного от трубы ПЕ и замащивают это место раствором ось тут є навіть фото так, я знаю про такий спосіб. чому виникло бажання під стяжкою - простіше у виконанні + не потрібно підрізати ЕППС+замазувати на другому поверсі, правда, все одно доведеться Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
StNick Опубліковано: 2 лютого 2016 Поділитись Опубліковано: 2 лютого 2016 на другому поверсі, правда, все одно доведеться Можно и по старине в стенах, себе так и делал. Не нравиться мне эта паутина в полу. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
andr2000 Опубліковано: 2 лютого 2016 Автор Поділитись Опубліковано: 2 лютого 2016 Не нравиться мне эта паутина в полу для себе вирішив зробити комбінований варіант: 1. деякі кабелі (живлення плити, поверхні, виведення з будинку, вихід на щиток топкової) зроблю в грунті - дуже зручно виводити з ГРЩ який у мене в цоколі 2. потім зроблю стяжку 3. кабелі першого та другого поверху в трубах ПЕ ф20 по підлозі, змінної проводки не буде. в шарі ЕППС буду замазувати як на фото вище 4. кабелі SAT, UTP в гофрі 5. під стелею в сталевій гнучкій трубі з заземленням Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Energon Опубліковано: 2 лютого 2016 Поділитись Опубліковано: 2 лютого 2016 кабелі SAT, UTP в гофрі во, оце правильно у 16мм гофрі. Не загинается і не ломаеться у гофрі)) Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
andr2000 Опубліковано: 2 лютого 2016 Автор Поділитись Опубліковано: 2 лютого 2016 у 16мм гофрі а для двох кабелів UTP який діаметр порадите? Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Energon Опубліковано: 2 лютого 2016 Поділитись Опубліковано: 2 лютого 2016 да вроде как лезут в 16мм трубу. 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
engeneer Опубліковано: 16 лютого 2016 Поділитись Опубліковано: 16 лютого 2016 Несколько соображений по схемам. 1 этаж линия UPS-L1 - стоит автомат B6 - его на холодильник не хватит, стартовая мощность компрессора около 2 кВт, может выбивать. Перед холодильником стоит С6 - возможно, пусковой ток и выдержит, но с точки зрения селективности это нонсенс - будет выбивать верхний B6. Освещение кухни тоже лучше подключить к UPS, гостиную и зал - по желанию. У себя сейчас переделываю щиты - ВЕСЬ свет перевожу на светодиодные лампы и подключаю на UPS. C количеством линий на кухню, на мой взгляд, перебор. Можно смело объединить СВЧ, посудомойку и диспозер. Вытяжка настолько маломощна, что может работать от линии света (и от UPS). 2 этаж - аналогично, можно спокойно весь свет посадить на UPS плюс предусмотреть пару розеток для зарядки гаджетов. По топочной. Схема стыковки UPS и генератора будет зависеть от железа. Например, в US3 отдельный вход от генератора - он менее чувствительный к напряжению и частоте, желательно предусмотреть отдельную силовую линию генератор-UPS. Если захотите реализовать АВР, вместо перекидного рубильника будет реверсивный контактор автоматики (входит в щит АВР). Для щита АВР нужно предусмотреть место и завести две линии от генератора - силовую и сигнальную. Автомат после генератора не нужен - на генераторе есть свой автомат, при срабатывании будет путаница. От УЗО на выходе UPS лучше отказаться - при утечке, скажем, в линии освещении ворот, дом останется без тепла. Можно поставить УЗО перед уличными резервными группами, но щит котельной - только напрямую, через автомат. Кстати, двухполюсный после UPS не нужен - достаточно отключить фазу. По поводу глубинного насоса - он реально 1650 Вт? Какой насос? Какие стартовые токи? Себе взял мощный UPS, в основном, ради насоса, всё остальное идёт как приятный бонус. Получается, что пока не разрядится аккумулятор UPS и не запустится генератор, будете сидеть без воды. Добавлено через 30 минут По схеме первого этажа, то, что сразу бросилось в глаза: - на кухне не указана подсветка рабочей поверхности - очень желательно добавить, это, едва ли, не самая востребованная группа света в доме - в спальне 1-7 непонятно назначение двухклавишного выключателя - нужна ли там люстра на два включения? Очень удобна в спальне схема управления люстрой из трёх мест - от входа и от кроватей - в зале 1-1 возле дивана неплохо бы добавить бра - размещение домофона и выключателей за дверью, действительно, очень неудобно. Как вариант, можно перенести их на торец простенка. - что за устройство на потолке 1-4 - куда подводится Ethernet? 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
andr2000 Опубліковано: 16 лютого 2016 Автор Поділитись Опубліковано: 16 лютого 2016 (змінено) дякую за коментарі, в новій схемі я зробив деяки поправки 1 этаж линия UPS-L1 - стоит автомат B6 - его на холодильник не хватит, стартовая мощность компрессора около 2 кВт, может выбивать. Перед холодильником стоит С6 - возможно, пусковой ток и выдержит, но с точки зрения селективности это нонсенс - будет выбивать верхний B6. переніс холодильник на живлення від генератора, не від UPS. Чому? 500 Вт зїсть UPS в 2кВт за 4 години, причому сам холодильник витримає відключення до доби, а на інших споживачів (насоси важливіші за холодильник) нічого не залишається. тому - холодильник на живлення від генератора Освещение кухни тоже лучше подключить к UPS, подумаю, але хотілося б почути Ваші доводи чому саме кухня? Можно смело объединить СВЧ, посудомойку и диспозер я вже обєднав діспозер з розетками посудомийка та мікрохвильовка - подумаю, слушно предусмотреть отдельную силовую линию генератор-UPS гм, не знав АВР, вместо перекидного рубильника будет реверсивный контактор автоматики на даному етапі по АВР схиляюсь до "переключати руками" Автомат после генератора не нужен - на генераторе есть свой автомат, при срабатывании будет путаница. подумаю, дякую От УЗО на выходе UPS лучше отказаться - при утечке, скажем, в линии освещении ворот, дом останется без тепла я поставлю окреме 16/10 ВДТ на ці групи Кстати, двухполюсный после UPS не нужен - достаточно отключить фазу так, я знаю. поставив для можливості ПОВНОГО відключення, тим більше, у деяких UPS НУЛЬ на виході відмінний від НУЛЯ на вході. який саме UPS буде - поки не знаю По поводу глубинного насоса - он реально 1650 Вт? Водолей БЦПЭ 0,32-80У якщо не помиляюсь Получается, что пока не разрядится аккумулятор UPS але я можу запустити вручне генератор і, одночасно, підзаряжати UPS і живити насос. але думка слушна, подумаю дякую Добавлено через 7 минут на кухне не указана подсветка рабочей поверхности знаю про це і думав. поки вирішив не робити, але вислухаю чому потрібно в спальне 1-7 непонятно назначение двухклавишного выключателя - нужна ли там люстра на два включения? це не спальня, а зал. думаю зробити 2 люстри (на 5 та 3 лампи), причому кожну хочу в режимі 3+2 та 2+1. в зале 1-1 возле дивана неплохо бы добавить бра можливо размещение домофона и выключателей за дверью, действительно, очень неудобно. Как вариант, можно перенести их на торец простенка так, буду думать. варіантів мало что за устройство на потолке 1-4 - куда подводится Ethernet? WiFi router з живленням PoE (Power over Ethernet)Схема електрична - 1-й поверх.pdfСхема електрична - 2-й поверх.pdfСхема електрична - ГРЩ, Топкова.pdf Змінено 16 лютого 2016 користувачем andr2000 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
andr2000 Опубліковано: 16 лютого 2016 Автор Поділитись Опубліковано: 16 лютого 2016 но щит котельной - только напрямую, через автомат. не зовсім зрозумів чому. я таким чином захищаю насоси, газовий котел, освітлення цим ВДТ на виході UPS Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
engeneer Опубліковано: 16 лютого 2016 Поділитись Опубліковано: 16 лютого 2016 переніс холодильник на живлення від генератора, не від UPS (насоси важливіші за холодильник)Для себя пока этот вопрос однозначно не решил. Зимой - да, отопление в приоритете. Летом важнее холодильник. Пока поставил отдельный автомат на холодильник после UPS, чтобы можно было отключать его вручную зимой. хотілося б почути Ваші доводи чому саме кухня? посудомийка та мікрохвильовка - подумаюСоставляя схему, прежде всего думал о комфорте на кухне - вода, свет, подсветка и т.д. Готовить в темноте неудобно и опасно. Что касается подсветки столешницы - это важно, убедился за пару лет, что она включается намного чаще верхнего света. Готовить при свете потолочного светильника неудобно, рабочее место всегда в тени. Что касается посудомойки - у нас она работает, в основном, после 23-00, когда вся остальная кухонная техника уже бездействует. на даному етапі по АВР схиляюсь до "переключати руками" - вопрос в том, чтобы предусмотреть все необходимые линии или возможность их прокладки в будущем Водолей БЦПЭ 0,32-80УЕго мощность 1,29 кВт, ИБП типа US3 его однозначно потянет (номинальная мощность US3 - 3 кВт, стартовая - до 9 кВт). це не спальня, а зал. думаю зробити 2 люстри (на 5 та 3 лампи), причому кожну хочу в режимі 3+2 та 2+1.Это правильно. На схеме при входе в зал нужно указать два двухклавишных выключателя (сейчас один). Но я говорил именно о спальне (помещение 1-7) - там указан двухклавишный выключатель слева от входа. Практичнее сделать управление люстрой из трёх мест. WiFi router з живленням PoE (Power over Ethernet)На роутер тоже желательно завести питание от UPS - у себя как раз сейчас тяну дополнительную линию на роутеры (у нас их три - вводной от оптики, Wi-Fi + 5 Etherneth на дом и дополнительный - для соседа в доме напротив ) 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
andr2000 Опубліковано: 16 лютого 2016 Автор Поділитись Опубліковано: 16 лютого 2016 Для себя пока этот вопрос однозначно не решил так, тут задача Что касается подсветки столешницы - это важно, убедился за пару лет, что она включается намного чаще верхнего света. гм, слушно Что касается посудомойки - у нас она работает, в основном, после 23-00, когда вся остальная кухонная техника уже бездействует. логічно вопрос в том, чтобы предусмотреть все необходимые линии или возможность их прокладки в будущем так, намагаюсь так і зробити - поки є відносно дешева можливість розкидати кабелі Его мощность 1,29 кВт, ИБП типа US3 его однозначно потянет добре, подумаю указать два двухклавишных выключателя (сейчас один) так, я просто поки підписав, але схему виправлю Но я говорил именно о спальне (помещение 1-7) - там указан двухклавишный выключатель слева от входа Ваша правда, виправлю Практичнее сделать управление люстрой из трёх мест думаю і про такий варіант На роутер тоже желательно завести питание от UPS в мене живлення від UPS заходить і живить всі критичні споживачі у "серверній шафі". Там буде і свіч з PoE, який буде живити камери, роутери Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
andr2000 Опубліковано: 17 лютого 2016 Автор Поділитись Опубліковано: 17 лютого 2016 уточнення по насосу: БЦПЭ 0,5-80У Потребляемый ток, А 7,5 Номинальная потребляемая мощность, Вт 1600 тут про цей насос кажуть, що пусковий струм не більше 16А, тобто UPS має видавати тільки в момент пуску 3.5+ кВт Якщо інвертор витримує короткочасне перевищення потужності в 2 рази, тобто 4кВт, то все одно може бути проблема з живленням інших споживачіів Тому або ставити більш потужний інвертор, або думати про плавний пуск, або не живити насос від інвертораNasos_Vodolei_0,5.pdf Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
engeneer Опубліковано: 17 лютого 2016 Поділитись Опубліковано: 17 лютого 2016 Тому або ставити більш потужний інвертор, або думати про плавний пуск, або не живити насос від інвертораЕсли отказаться от связки инвертор-насос, частично решить вопрос резервного водоснабжения можно большим ресивером. Но когда вода уже закончится а свет ещё не начнётся - то только генератор. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
andr2000 Опубліковано: 17 лютого 2016 Автор Поділитись Опубліковано: 17 лютого 2016 решить вопрос резервного водоснабжения можно большим ресивером. тоді потрібно буде вирішувати питання застоювання води коротше кажучи, є над чим подумати а з приводу плавного пуску - що порадите? Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
engeneer Опубліковано: 17 лютого 2016 Поділитись Опубліковано: 17 лютого 2016 а з приводу плавного пуску - що порадите?Вопрос правильный, себе сразу подбирал насос с плавным пуском, только из этих соображений взял Grundfos. Конкретную модель не подскажу, можно посмотреть (ссылка устарела) - это с приличным запасом мощности. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
andr2000 Опубліковано: 17 лютого 2016 Автор Поділитись Опубліковано: 17 лютого 2016 это с приличным запасом мощности "та за такі гроші"... можна непогано додати потужності до інвертора буде більший профіт по темі ВДТ - почав переглядати те що на схемі, вирішив дещо змінити: 1. не ставити ВДТ на котел та бойлер. по нормативам наче не потрібно для стаціонарних приладів 2. ставлю 40А/30мА навіть там, де можна поставити 25А - для уніфікації простіше мати в запасі одне ВДТ яке підійде до більшої частини схеми, ніж купу різних 3. питання по ВДТ на поверхи. у мене вони стоять у щитках на поверхах, але таким чином виходить, що сам кабель між поверхами ніяким ВДТ (крім вхідного 100мА) не захищений. якщо перемістити у ГРЩ, тоді якось частина АВ+ВДТ будет на поверсі, частина у щитку поверха... можливі недобрі ситуації і незручності 4. ВДТ на плиту та духовку - потрібно?Схема електрична - ГРЩ, Топкова.pdf Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Energon Опубліковано: 17 лютого 2016 Поділитись Опубліковано: 17 лютого 2016 ВДТ на плиту та духовку - потрібно? я бы поставил, да собственно не только я. Много кто из электромонтажников ее(защиту) поставил. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
andr2000 Опубліковано: 17 лютого 2016 Автор Поділитись Опубліковано: 17 лютого 2016 не ставити ВДТ на котел та бойлер. а тут як зробили би Ви для себе? Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Рекомендовані повідомлення
Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування
Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити акаунт
Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!
Зареєструвати акаунтУвійти
Вже зареєстровані? Увійдіть тут.
Увійти зараз