Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

ТН вода-вода. Мифы и реальность.

Ligo

Рекомендовані повідомлення

Беріть насос Aquatica, в них є в лінійці з малим споживанням.

 

Дякую ща пораду. Скажіть, а Ваш ультрабюджетний стартап у версії вода-вода ще доступний до продажу?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Беріть насос Aquatica, в них є в лінійці з малим споживанням.

У мене як раз цей насос, заявлене споживання 370 Вт, реальне 580-600 Вт

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

У мене як раз цей насос, заявлене споживання 370 Вт, реальне 580-600 Вт

 

Ого! Мало не в два рази. А по телефону запевняють що все має бути ок.

 

Скажіть, а на глибинній (51 метр) скважині у Вас насос на якій глибині стоїть?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

У мене як раз цей насос, заявлене споживання 370 Вт, реальне 580-600 Вт

 

Момент, так для теплового насоса Ви берете воду з 21-метрової скважини глибинним насосом? Ви ж планували ніби бити дві скважини діаметром 50 мм...такого діаметру насосів немає...

 

Чи скважину на подачу зробили 125 мм і туди вкинули глибинний насос Aquistica на шлибину 16 метрів, а на дренаж вже 50 мм?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Хочу собі також спробувати систему вода-вода. Місцеві "бурувальники" кажуть що на глибині 8-10 метрів вода з мулом іде і з часом водозабір замулиться, затягне піском і на тому клямка..

они правы.

 

Чи ефективним буде таке рішення ?

по температуре подачи - да.

по всему остальному перелив - это сплошной головняк.

хотите сделать раз и навсегда - бурите под зонды и делайте замкнутую систему.

Все переливы работают недолго и не очень счастливо.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

они правы.

 

 

по температуре подачи - да.

по всему остальному перелив - это сплошной головняк.

хотите сделать раз и навсегда - бурите под зонды и делайте замкнутую систему.

Все переливы работают недолго и не очень счастливо.

 

Під зонди дорого дуже. На мої 9 кВт це треба 4-5 скважин + шланги, що туди вкидаються. Разом це потягне додатково тисяч з 50 грн. мінімум.

 

Стосовно переливів - якщо брати воду з глибокої скважини (наприклад 40 метрів) і хорошої якості, то я особисто проблем не бачу. Лише одне питання - знайти глибинний насос з малим енергоспоживанням. З реально малим - ват на 300-400 по факту. Покищо це проблема.

 

А в решті система вода-вода більш ефективна як грунт за рахунок вищої температури подачі.

 

Якщо є контраргументи - прошу виголосити!

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Момент, так для теплового насоса Ви берете воду з 21-метрової скважини глибинним насосом? Ви ж планували ніби бити дві скважини діаметром 50 мм...такого діаметру насосів немає...

 

Чи скважину на подачу зробили 125 мм і туди вкинули глибинний насос Aquistica на шлибину 16 метрів, а на дренаж вже 50 мм?

На скважині глибиною 51м насос стоїть на 46м.

Так, у скважині 21м також глибинний насос, стоїть на 16 метрах. Я не планував діаметр 50мм, зробив обидві звичайні 125мм, вийшли однакові, навіть можу зробити реверс для теплового насосу. Обидві використовую ще на полив та технічні потреби. Одна з гарною чистою водою, в іншій багато заліза. Здавалося все однакове, відстань між ними метрів 30, а вода різна.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

На скважині глибиною 51м насос стоїть на 46м.

Так, у скважині 21м також глибинний насос, стоїть на 16 метрах. Я не планував діаметр 50мм, зробив обидві звичайні 125мм, вийшли однакові, навіть можу зробити реверс для теплового насосу. Обидві використовую ще на полив та технічні потреби. Одна з гарною чистою водою, в іншій багато заліза. Здавалося все однакове, відстань між ними метрів 30, а вода різна.

 

Дякую за коментар.

Я, напевно, на подачу зроблю 125 мм артезіанську скважину (ніби дзеркало води очікуєтьсч на 10-ти метрах) і її ж використовуватиму на технічні потреби, а вже дренаж - тут треба подумати, або 50-ку бити, або просто в каналізацію скидати.

 

Заразом і каналізація буде промиватись постійно :). Забиватись не буде.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Заразом і каналізація буде промиватись постійно :). Забиватись не буде.

 

Хіба що замерзне взимку...

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Під зонди дорого дуже. На мої 9 кВт це треба 4-5 скважин + шланги, що туди вкидаються. Разом це потягне додатково тисяч з 50 грн. мінімум.

Нормальная тепловая машина стоит 3000-4000 уе.

Зажать еще двушку на скважины что бы иметь постоянный гемор с этим переливом, насосами, дебетом, поглощением... не не понимаю.

Если делать так нормально, или вообще не делать а топить дровами или електричеством.

 

Добавлено через 43 секунды

Хіба що замерзне взимку...

труба не замерзнет. Замерзнет теплообменник на китайском тн. Ну то таке.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Нормальная тепловая машина стоит 3000-4000 уе.

Зажать еще двушку на скважины что бы иметь постоянный гемор с этим переливом, насосами, дебетом, поглощением... не не понимаю.

Если делать так нормально, или вообще не делать а топить дровами или електричеством.

 

Добавлено через 43 секунды

 

труба не замерзнет. Замерзнет теплообменник на китайском тн. Ну то таке.

 

1) Система вода-вода сама ефективна з точки зору СОР. Ви НІКОЛИ не отримаєте такий СОР на системі земля-вода. А це реально зекономлені гроші. І їх немало.

2) Якщо все зробити з розумом - то я абсолютно не бачу проблем з цим типом системи. Скважина з чистою водою + адекватний насос з низьким енергоспоживанням + відповідний (для такого випадку) теплообмінник - і система працює. В чому заключається постійний гемор???

 

Хіба в тому що ви заробляєте на скважинах+зондах і хочете схилити всіх до такого варіану :D.

 

А взагалі - не бачу аргуменів проти!Ж-)

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

замерзає не теплообмінник, теплоносій в ньому. І воді байдуже де замерзнути - чи в китайському теплообміннику, чи в французькому. тепловий насос з прямим вимаровуванням, дасть ще кращий результат, при свердловинах с меншим діаметром.Кожен теплообмінник, це 5 градусів втрат.
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

замерзає не теплообмінник, теплоносій в ньому. І воді байдуже де замерзнути - чи в китайському теплообміннику, чи в французькому. тепловий насос з прямим вимаровуванням, дасть ще кращий результат, при свердловинах с меншим діаметром.Кожен теплообмінник, це 5 градусів втрат.

 

Пряме випаровування - це мідні труби з фреоном в землю! В живу землю. При цьому спайка на самому дні скважини. Я б не ризикнув...чесно скажу. Ймовірність витоку дуже велика, враховуючи корозійні процеси різного характеру в грунті.

 

Теплоносій (в даному випадку вода) теоретично може замерзнути тільки у випадку якщо немає протоку, або він дуже повільний. Рішається ця проблема дуже просто: датчик протоку + стоп компресор як протоку немає або він слабкий. І вся любов.

Змінено користувачем Sharkan
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1) Система вода-вода сама ефективна з точки зору СОР. Ви НІКОЛИ не отримаєте такий СОР на системі земля-вода. А це реально зекономлені гроші. І їх немало.

Я бы не стал так категорично утверждать. Мы ставим гликоль-вода на инверторных компрессорах с кпд 98% и циркулях с частотниками с потреблением 50 ватт

Вы хотите собрать вода-вода на старт стопе с мотором с кпд 60-70% и еще добавить скважинный насос на 500-600 ватт. Вы посчитайте на круг и увидите, что разница будет не велика и еще не известно в чью пользу. В межсезонье перевес будет в нашу сторону однозначно, по тому что температура гликоля при частичной нагрузке на контур вырастет и приблизиться к т воды. А межсезонья как известно больше и общий SCOP на гликоле будет больше.

 

2) Якщо все зробити з розумом - то я абсолютно не бачу проблем з цим типом системи. Скважина з чистою водою + адекватний насос з низьким енергоспоживанням + відповідний (для такого випадку) теплообмінник - і система працює. В чому заключається постійний гемор???

Что такое чистая вода и где ее взять? Вы в курсе к требованиям по воде производителей ПТО? Я могу сфоткать вам страничку паспорта теплообменника с данными. А вы сделаете анализ воды и сравним тут. Вторая гораздо большая проблема - приемная скважина которая может перестать принимать в феврале.

 

 

Рішається ця проблема дуже просто: датчик протоку + стоп компресор як протоку немає або він слабкий. І вся любов.

Не совсем понятно - это вы себя уговариваете или других? Если себя то ладно, но для других на всякий случай скажу - датчик протока может сработать уже тогда, когда теплообменник замерз и лед перекрыл проток.

 

Добавлено через 4 минуты

Хіба в тому що ви заробляєте на скважинах+зондах і хочете схилити всіх до такого варіану .

конечно зарабатываем, потому что любая скважина это тяжелый труд.

Но схилити к такому варианту мы хотим только из соображений долговечной безпроблемной работы. Одно дело когда человек слепил сам как захотел и оно сломалось. Другое дело когда мы слепили человеку за деньги и оно сломалось, разгребать придется уже за наши деньги. Вы ж не думаете, что вода-вода не ставим исключительно из соображений дешевизны? Было бы дешево - было бы больше заказчиков. Но оно не так.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Ніколи не чув щоб каналізація замерзала. Там завжди тепло.

 

Якщо не глибоко. Та тече цівкою то замерзає.

Не Ваш випадок. А просто уточнення що не зважаючи що там тепло таки замерзає.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Якщо не глибоко. Та тече цівкою то замерзає.

Не Ваш випадок. А просто уточнення що не зважаючи що там тепло таки замерзає.

 

Яке "тепло"? Людина збирається зливати у каналізацію воду з теплообмінника ТН. З температурою близько 2 градусів. То звісно, що звичайна глибина залягання каналізації буде загрожувати замерзанням взимку, треба копати глибше. Але не глибше точки підключення :).

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Я бы не стал так категорично утверждать. Мы ставим гликоль-вода на инверторных компрессорах с кпд 98% и циркулях с частотниками с потреблением 50 ватт

Вы хотите собрать вода-вода на старт стопе с мотором с кпд 60-70% и еще добавить скважинный насос на 500-600 ватт. Вы посчитайте на круг и увидите, что разница будет не велика и еще не известно в чью пользу. В межсезонье перевес будет в нашу сторону однозначно, по тому что температура гликоля при частичной нагрузке на контур вырастет и приблизиться к т воды. А межсезонья как известно больше и общий SCOP на гликоле будет больше.

 

 

Что такое чистая вода и где ее взять? Вы в курсе к требованиям по воде производителей ПТО? Я могу сфоткать вам страничку паспорта теплообменника с данными. А вы сделаете анализ воды и сравним тут. Вторая гораздо большая проблема - приемная скважина которая может перестать принимать в феврале.

 

 

 

Не совсем понятно - это вы себя уговариваете или других? Если себя то ладно, но для других на всякий случай скажу - датчик протока может сработать уже тогда, когда теплообменник замерз и лед перекрыл проток.

 

Добавлено через 4 минуты

 

конечно зарабатываем, потому что любая скважина это тяжелый труд.

Но схилити к такому варианту мы хотим только из соображений долговечной безпроблемной работы. Одно дело когда человек слепил сам как захотел и оно сломалось. Другое дело когда мы слепили человеку за деньги и оно сломалось, разгребать придется уже за наши деньги. Вы ж не думаете, что вода-вода не ставим исключительно из соображений дешевизны? Было бы дешево - было бы больше заказчиков. Но оно не так.

 

Соррі, але ви не навели ні одного аргументу!

Словоблуддя і більше нічого. 😎 Притому повно брехні: і про 98%, і про насос на 600 Ват (там де максимум 370 а то і 250 хаатить), і про відсутність чистої води (я ж писав - артезіанська скважина з дзеркалом 10 метрів) і про теплообмінник, який вже давно відкатаний і ще ні в кого не замерз і т.д.

 

Хочу Вам наголосити, що тут люди обговорюють рішення і системи - а не стараються пропхати свій товар. Саме для цього цей форум призначений. І ця тема особливо.

 

Підключайтесь до КОНСТРУКТИВНОГО обговорення

 

:flag1:

 

Добавлено через 1 минуту

Якщо не глибоко. Та тече цівкою то замерзає.

Не Ваш випадок. А просто уточнення що не зважаючи що там тепло таки замерзає.

 

Ок, тоді прийдеться зливати в другу скважину. Не питання :)

 

Хоча в кпналізацію регулярно іде теплий сток...не знаю чого б їй замерзати Ж-)

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Хочу Вам наголосити, що тут люди обговорюють рішення і системи - а не стараються пропхати свій товар. Саме для цього цей форум призначений. І ця тема особливо.

шановний, я вам особливо ничого и никуди не пхав.

Я объяснил, что то что вы лепите это больше похоже на детскую поделку, а не на надежное решение для отопления дома. Вы настаиваете на том что будет хорошо, да не вопрос, лепите.

Выложите хотя бы анализ воды из вашей скважины. Засуньте насос на 200 ватт и подключите расходометр на неделю. Потом напишите про уровень воды в скважине и прокачку. Тогда будут вам аргументы с цифрами.

 

 

Хоча в кпналізацію регулярно іде теплий сток...не знаю чого б їй замерзати

кстати на скважину же придется поставить счетчик....

И платить водоканалу за сточные воды.

Или написать на своем заборе "Я самый дартаньян, а вы все лохи платите за меня"

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Яке "тепло"? Людина збирається зливати у каналізацію воду з теплообмінника ТН. З температурою близько 2 градусів. То звісно, що звичайна глибина залягання каналізації буде загрожувати замерзанням взимку, треба копати глибше. Але не глибше точки підключення :).

 

Не буває там 2 градуси, зазвичай 4 або більше.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

шановний, я вам особливо ничого и никуди не пхав.

Я объяснил, что то что вы лепите это больше похоже на детскую поделку, а не на надежное решение для отопления дома. Вы настаиваете на том что будет хорошо, да не вопрос, лепите.

Выложите хотя бы анализ воды из вашей скважины. Засуньте насос на 200 ватт и подключите расходометр на неделю. Потом напишите про уровень воды в скважине и прокачку. Тогда будут вам аргументы с цифрами.

 

 

 

"

Це вже більш схоже на конструктив, якщо не враховувати щось там на рахунок пхання

 

Я вам обіцяю викласти тут всю необхідну інформацію: і аналіз води, і розхід за тиждень. Обов'язково.

 

Для мене ця тема цікава.

 

Стосовно надійності - скажу відверто: трішки хвилююсь. Але так завжди буває перший раз

Крім того, люди користуються і системних проблем не помічено.

 

На даний момент в опаленні задіяні газовий та електрокотли (газ вдень, електричний вночі - нічний тариф). Електричний точно залишу як страховку і на догрів, при потребі, а газовий напевно таки зніму.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

 

Хоча в кпналізацію регулярно іде теплий сток...не знаю чого б їй замерзати Ж-)

 

Ви об'єми холодного та теплого стоку порівняйте.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Так, перший крок зроблено - сьогодні пробурували скважину :flag1:

 

Ось що вийшло:

Загальна глибина скважини: 47 метрів

Відстань від поверхні землі до дзеркала води: 9,5 метрів

Обсадочна труба (до вапняків): 39 метрів.

 

Температура води зі скважини: 11 градусів.

 

Тепер прохання допомогти підібрати насос. Потрібно щоб був споживав мало енергії і давав з вказаної глибини (я б брав 12 метрів, враховуючи що насос треба на 2 метри в воду опускати) 2 куби в годину.

 

Звичайно, хочеться щоб даний насос також використовувався і для господарських потреб (полив невеликий, автомобіль помити...).

 

Передзвонив до виробника насосів "Водолій", у відділ технічної підтримки - кажіть що в моєму випадку треба 25-ку, буде оптимально.

Це 500 Вт потужності. Хоча на заводі мені сказали 690 Вт, чомусь, напевно помилились.

 

 

І що робити ? Хватить мені 25-ки для моїх потреб (насос, полив...) ?

Змінено користувачем Sharkan
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

я не великий спец з гідравліки, але Ви впевнені, що дзеркало води буде на такому ж статичному рівні у скважині при відборі з неї 1,5-2 куби в годину? Я чомусь не впевнений. Подивіться на такий насос (не реклама):

nasos-market.com.ua/magazin-nasosov/pogruznue-nasosy/nasos-aquatica-3sem1-8-7-centrobegnyi-pogrugnoi-0-18kvt-30m-45l-min-75mm-20-metrov-kabelya.html

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Так, перший крок зроблено - сьогодні пробурували скважину :flag1:

 

Ось що вийшло:

Загальна глибина скважини: 47 метрів

Відстань від поверхні землі до дзеркала води: 9,5 метрів

Обсадочна труба (до вапняків): 39 метрів.

 

Температура води зі скважини: 11 градусів.

 

А какой у нее при этом дебет, и сколько воды вам нужно для работы ТН?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...