Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

Електрика в квартирі, новобудова

prinf

Рекомендовані повідомлення

У многих автоматов серии 4.5 нету дополнительного контакта на соединительную шину, что может так сказать вызвать некоторые неудобства при сборке.

100% согласен, потому надо смотреть по компоновке. Не всегда это критично, довольно часто можно и штыревую шину вставить вместе с клеммой НШВИ, и будет не менее надёжно. Но тот-же итон имеет и форк сверху, форк снизу и выполнен добротно (пока ещё добротно).

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

но в реальности проблемы возникают

В реальности лажает всё, в том числе и топовые линейки - время от времени случается и невозможно предугадать.

Это я Вам как практик утверждаю.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

В реальности лажает всё, в том числе и топовые линейки - время от времени случается и невозможно предугадать.

Это я Вам как практик утверждаю.

Таки да! :good:

 

но и правда то, чем больше топовых элементов в системе, тем общая надежность выше. (и не забываем еще и про руки :)))) "одним движением" могут испоганить усе)

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

100% согласен, потому надо смотреть по компоновке. Не всегда это критично, довольно часто можно и штыревую шину вставить вместе с клеммой НШВИ, и будет не менее надёжно. Но тот-же итон имеет и форк сверху, форк снизу и выполнен добротно (пока ещё добротно).

 

Не буде надійно я пробував(( якось довіри не викликає. А клема для вводу кабелю сбоку наприклад у Хагера річ під замовлення, від 2 неділь до місяця. І до речі трохи важко монтувати в щитах з між дін рейковими відстанями 125мм)) Тому якщо щит малих розмірів і зібрати раз на завжди, то є сенс трохи доплатити за 6кА, там таких проблем нема))

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

клема для вводу кабелю сбоку наприклад у Хагера річ під замовлення, від 2 неділь до місяця

Це яка? :)

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Секунду))

Як приклад Hager KF83A

 

Ага, десь 2 тижні тому ще продавали, а нова партія з нового року :)

До речі, не такі вони і популярні

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Не буде надійно я пробував

А в чем была проблема? Я так делал (кабель в НШВИ и штыревая гребенка в одну клемму) - ничего выдернуть не получилось, да и после контрольного разбора видны были следы сжатия и на штыре, и на наконечнике.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

А в чем была проблема? Я так делал (кабель в НШВИ и штыревая гребенка в одну клемму) - ничего выдернуть не получилось, да и после контрольного разбора видны были следы сжатия и на штыре, и на наконечнике.

 

Хиталось зі сторони в сторону:lol: порахував що так не має буде. Хоча можливо пе....дів:lol:

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Маю ще питання по обладнанню для щитка. Обираю все з Schneider Electric, тому бажано цієї фірми, але компоненти згадані нижче можна розглянути і альтернативні.

1. Рубильник на вхід. Не знаю чи є сенс ставити загальний автомат замість рубильника, оскільки такий автомат (на 25А) є в щитку на коридорі. Кабель до того щитка йде мідний діаметром 2мм. Не можу зрозуміти чи мені треба однополюсний чи двох полюсний. Дивився на A9S65163

2. Реле напруги. (вимикання всьго коли напруга виходить за дозволені межі зверху і знизу). Не можну зрозуміти, що саме потрібно дивлячись на асортимент Schneider Electric. На багатьох пише 8A, лякає, що мала сила струму, якщо на все то мені потрібно від 25А. Чи щось не так розумію?

3. Реле відключення непріоритетного навантаження. Поки на квартиру маємо 5.5кВт (25А). Виглядає, що буде маловато... (бойлер, кондиціонер, худовка, рекуператор (підігрів повітря в сильні морози)). Тому хочеться, щось таке встановити для балансування загального навантаження. Як варіант A9C15908. Але ціна... чи є альтернативи для даного питання?

 

Доречі, може хтось знає наскільки складно підняти потужність у квартирі в багатоперховому будинку? Вхідний кабель розрахований на 10-12кВт. Можливо тут би обійшлося лише заміною кількох автоматів. Але поки-що забудовник каже, що їм заборонили вносити будь-які зміни в проект по елетриці. Львівобленерго каже звертатись до ОСББ, яке ще не створене... Як буде ОСББ то напевно ще на когось стрілки переведуть... Тому поки відмовляємось від інверторної електроплити (хотів 2 камфорки) і думаю за пріоритетні навантаження і реле, щоб зменшити ймовірність спрацювання автомату на коридорі.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

8

3. Реле відключення непріоритетного навантаження. Поки на квартиру маємо 5.5кВт (25А). Виглядає, що буде маловато... (бойлер, кондиціонер, худовка, рекуператор (підігрів повітря в сильні морози)). Тому хочеться, щось таке встановити для балансування загального навантаження. Як варіант A9C15908. Але ціна... чи є альтернативи для даного питання?

 

Фигасе ценник :(

У Хагера есть AD193, там стоимость по лояльнее будет.

Если же хотите полноценный контроль сети и потребления, то ОМ-310 от Новатек электро. В предложенном ценовом сегменте им нет равных. Но у них сложное программирование, и много занимает места в щите.

При однофазной сети, ОМ-110.

  • Лайк 3
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Мені здається проблем не буде з вводним автоматом. Звичайно в квартирі будуть споживачі на певну потужність. Але є ж кофіціент одночасного вмикання їх. Тобто що все і відразу буде працювати то мало ймовірно. Квартира з газом навряд чи потужність піднімуть.

І час відключення автомата 25А більше години то десь 28А при перевантажені, то не так вже і мало. Більшість квартир за совка і такого не мають)) але ж якось живуть.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Мені здається проблем не буде з вводним автоматом. Звичайно в квартирі будуть споживачі на певну потужність. Але є ж кофіціент одночасного вмикання їх. Тобто що все і відразу буде працювати то мало ймовірно. Квартира з газом навряд чи потужність піднімуть.

І час відключення автомата 25А більше години то десь 28А при перевантажені, то не так вже і мало. Більшість квартир за совка і такого не мають)) але ж якось живуть.

 

Ситуації, коли я думаю спрацювання автомата можливе:

1. Дружина щось пече в духовці - 2.8 кВт, вмикається бойлер 2.2 кВт, хтось захотів чаю 1.8 кВт. Сумарно маємо 6.8кВт. В такому сценарію треба бойлеру не дозволити вмикнутися, ставимо пріоритет на духовку.

2. Знову духовка 2.8 кВт. Надворі мороз -15, працює рекуператор з підігрівом повітря 2.х кВт. І знову чайник. Тут знову духовці пріоритет перед підігрівом вхідного повітря в рекуператорі.

 

Ну це я не згадував ще пральну машину і посудомийну, що також не мале навантаження на мережу дають. І з 5.5кВт відкидаємо хотілку інверторної електричної плити на 2 камфорки (камфорка біля 1.8кВт).

 

На перший погляд Новатек-Электро ОМ-110 виглядає класно і ціна гарна порівняно з тим на що я вчора дивився...

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Кабель до того щитка йде мідний діаметром 2мм

это что за кабель? если это точно диаметр, то тогда сечение 2.5 мм2 (?), и на 25А автомат - его маловато.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

.

...

На перший погляд Новатек-Электро ОМ-110 виглядає класно і ціна гарна порівняно з тим на що я вчора дивився...

 

В Вашем варианте рекомендую Хагеры. У них 3 отключаемых нагрузки. Что нужно отключить, разберетесь сами.

Но там алгоритм отключения 1-2-3, а включения 3-2-1. И его изменить програмно нельзя. Так Шо нужно думать.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

это что за кабель? если это точно диаметр, то тогда сечение 2.5 мм2 (?), и на 25А автомат - его маловато.

Зверху в деяких постах я прорахувався про навантаження, але з кабелем ситуація така.

 

В маркуваннях я не розбираюсь, але кабель чорний, плоский, всередині три ізольовані моножили. Діаметер одної 2мм, то виходить переріз 3.14 мм2.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

В маркуваннях я не розбираюсь, але кабель чорний, плоский, всередині три ізольовані моножили. Діаметер одної 2мм, то виходить переріз 3.14 мм2.

Измеряли точно- преточно? 3,14 - это число "пи", а не сечение...

Имеется либо 4мм² и вы недомеряли, либо вы все правильно измеряли и имеется усеченная "четверка".

Либо вы перемеряли и это таки 2,5мм². :beer:

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Измеряли точно- преточно? 3,14 - это число "пи", а не сечение...

Имеется либо 4мм² и вы недомеряли, либо вы все правильно измеряли и имеется усеченная "четверка".

Либо вы перемеряли и это таки 2,5мм². :beer:

 

Хм... аж самому цікаво стало. З рулеткою "на око", наміряв ширину проводу в 2мм :beer: Завтра піду зі штангенциркульом.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Хм... аж самому цікаво стало. З рулеткою "на око", наміряв ширину проводу в 2мм :beer: Завтра піду зі штангенциркульом.

 

Ну якшо на око, тоді там 1,77 - 1,79. В ціх межах якраз 2,5 мм. кв.

І штангель Вам не допоможе, він сотки не зловить, і знову буде "на око". :beer:

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Ну якшо на око, тоді там 1,77 - 1,79. В ціх межах якраз 2,5 мм. кв.

І штангель Вам не допоможе, він сотки не зловить, і знову буде "на око". :beer:

Вот зачем человека путать, Игорь Васильевич?

Не нужны там "сотки", хватит и "десятых". Штангик вполне справится с задачей отличить 2,5мм² от 4мм². У меня дежурный ШЦ-2 0,05мм - микрометр даже не достаю из футляра.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Вот зачем человека путать, Игорь Васильевич?

Не нужны там "сотки", хватит и "десятых". Штангик вполне справится с задачей отличить 2,5мм² от 4мм². У меня дежурный ШЦ-2 0,05мм - микрометр даже не достаю из футляра.

 

Тю, блин, а Шо отличить "на глаз" никак? :D

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Тю, блин, а Шо отличить "на глаз" никак? :D

Ну, тем у кого глаз нечасто видит провода, думаю никак... И согласитесь, коллега, что узнать сечение питающего кабеля для ТС таки важно.

 

Добавлено через 1 час 9 минут

A9C15908. Але ціна... чи є альтернативи для даного питання?

Что не так с ценой? То есть электротехническое изделие должно стоить дешевле китайского смартфона?

Альтернативу можно из всякого разного придумать в зависимости от того, сколько ступеней ограничения мощности требуется.

  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Штангенциркульом наміряв 2.5мм діаметр, найблище виходить переріз 5мм2. Розумію, що знову не стандартний розмір, але що наміряв те й маємо) Готую схему електрощитка для презентації тут Ж-)
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Виглядає вхід так, кабель не плоский як раніше писав, а жили в середині трикутником з легким скручуванням. Маркування нажаль на кабелі ніде не видно.

IMG_20191228_113939.thumb.jpg.c04709e8fc90fb708c7b4af4df915409.jpg

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Что не так с ценой? То есть электротехническое изделие должно стоить дешевле китайского смартфона?

Альтернативу можно из всякого разного придумать в зависимости от того, сколько ступеней ограничения мощности требуется.

 

Напевно з ціною все нормально, але коли автомати по 100-200 гривень, ПЗВ 1000-1500 грн, а це реле від 5000, то на фоні іншого виглядає дорого)

 

Для початку хотілось би зробити:

1. Поки є навантаження на проводі "Духовка" більше 8А, то провід "Бойлер" і "Рекуператор" має бути відключений

2. Якщо є навантаження на проводі "Рекуператор" більше 8А, то провід "Бойлер" має бути відключений.

Іншими словами є три пристрої Духовка, Рекуператор, Бойлер. Вони написані в пріоритеті. Коли працює вищий по пріоритету, то нижчі мають бути відключені.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...