evgeny196 Опубліковано: 28 вересня 2021 Поділитись Опубліковано: 28 вересня 2021 Интересно, существует ли корректное понятие "линейной составляющей" Ситуация% Граница балансовой принадлежности- клеммы автомата на КТП. Есть ли здесь " линейная составляющая? Ведь дальше -собственность заказчика... Или же нет? Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
AlexPin Опубліковано: 6 жовтня 2021 Поділитись Опубліковано: 6 жовтня 2021 (змінено) В мене склалася цікава ситуація. Як я вже писав, виходячи з того, що мені видали незрузомілі ТУ, я вирішив не сплачувати послуги по приєданню, та таким чином розірвати поточний договір, та подати більш вдосконалений пакет документів, з більш ретельно підготовленою схемою підключення. Зайшовши сьогодні до особистого кабінету, я був здивований тим, що "Очікування оплати" має статус "Завершено", а "Розробка проєкту зовнішнього електрозабезпечення" - "поточний". Зателефонувавши до СЦ, та пояснивши ситуацію, я отримав відповідь, що мені потрібно піти у місцевий ЦО та вирішити це питання там. Записався на 13.10 Навіть не знаю, що тут робити. Спробувати надати їм додаткову інформацію щодо місця встановлення стовба, чи вже подати заяву на скасування договіру? Хоча, договір вони і самі повинні були скасувати. Змінено 6 жовтня 2021 користувачем AlexPin Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
air bus Опубліковано: 6 жовтня 2021 Поділитись Опубліковано: 6 жовтня 2021 як мінімум спробуйте написати "звернення" з посилання на Кодекс систем розподілу, де прописані терміни після яких вони мають самостійно аннулювати ТУ та договір. якщо "усно" не вдасться вирішити питання - попросите зареєструвати звернення, та надати офіційну відповідь. форма звернення була в них на сайті. у зверненні напишіть, щоб відповідь була надана вам на e-mail - бо можете чекати відповідь дуже довго Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Zevs2004 Опубліковано: 6 жовтня 2021 Поділитись Опубліковано: 6 жовтня 2021 В 26.09.2021 в 20:18, delic сказал: Можна онлайн записатись до центру обслуговування на конкретну дату та час. І там вже подати заявку на приєднання до договору. Сам договір публічний на сайті... Все можно онлайн. Я отправлял по электронке - ответили через пару часов. Потом дней через 7 звонил, спрашивал. Сказали - просто пользуйтесь, где-то в течение месяца оформят все документы. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Leon Опубліковано: 6 жовтня 2021 Поділитись Опубліковано: 6 жовтня 2021 як отримати еіс-код? без нього не зареєструватись в кабінеті дтеку. підключався в 14-иу році, тоді ще цих кодів не було Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Zevs2004 Опубліковано: 6 жовтня 2021 Поділитись Опубліковано: 6 жовтня 2021 он присваивается при заключении договора на "розподіл". А где Вы питаетесь зарегистрироваться ? Я что-то не видел, чтобы его где-то спрашивали. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Leon Опубліковано: 6 жовтня 2021 Поділитись Опубліковано: 6 жовтня 2021 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
delic Опубліковано: 6 жовтня 2021 Поділитись Опубліковано: 6 жовтня 2021 5 часов назад, Leon сказал: як отримати еіс-код? без нього не зареєструватись в кабінеті дтеку. підключався в 14-иу році, тоді ще цих кодів не було Позвоните в кол-центр. Должны сообщить. 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
delic Опубліковано: 6 жовтня 2021 Поділитись Опубліковано: 6 жовтня 2021 8 часов назад, Zevs2004 сказал: Все можно онлайн. Я отправлял по электронке - ответили через пару часов. Потом дней через 7 звонил, спрашивал. Сказали - просто пользуйтесь, где-то в течение месяца оформят все документы. В моем случае после присоединения счетчик не стоял. Чем пользоваться? Пришлось ехать. После подачи заявы, поставили счетчик и тогда уж да - можно пользоваться... Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Zevs2004 Опубліковано: 7 жовтня 2021 Поділитись Опубліковано: 7 жовтня 2021 14 часов назад, delic сказал: В моем случае после присоединения счетчик не стоял. Чем пользоваться? Пришлось ехать. После подачи заявы, поставили счетчик и тогда уж да - можно пользоваться... Я, когда оформлял заявку на присоединение, писал сразу и за счетчик. И потом отдельно его оплачивал. Вы путаете договор на "розподіл" с договором на потребление. На розподіл - с ДТЕК, а на потребление - можете с кем угодно, сейчас куча компаний. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
xCC Опубліковано: 7 жовтня 2021 Поділитись Опубліковано: 7 жовтня 2021 1 час назад, Zevs2004 сказал: Вы путаете договор на "розподіл" с договором на потребление. На розподіл - с ДТЕК, а на потребление - можете с кем угодно, сейчас куча компаний. потребление? всмысле, покупка електроенергии, как газ ? а где выбирать? Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
delic Опубліковано: 7 жовтня 2021 Поділитись Опубліковано: 7 жовтня 2021 2 часа назад, Zevs2004 сказал: Я, когда оформлял заявку на присоединение, писал сразу и за счетчик. И потом отдельно его оплачивал. Вы путаете договор на "розподіл" с договором на потребление. На розподіл - с ДТЕК, а на потребление - можете с кем угодно, сейчас куча компаний. У меня все было оплачено в том числе и счетчик. Когда монтаж закончили (ящик поставили с автоматом), сказали заключай договор на розподіл и потом мы тебя запишем на установку счетчика. А заяву на присоединение к договору на постачання мне дали заполнить прямо в КРЕМ... Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Leon Опубліковано: 7 жовтня 2021 Поділитись Опубліковано: 7 жовтня 2021 ЕІС-код отримав. особистий кабінет створив. є хто в темі, кому доводилось звертатись на збільшення потужності? через особистий кабінет це вдалось зробити? Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
delic Опубліковано: 7 жовтня 2021 Поділитись Опубліковано: 7 жовтня 2021 1 час назад, Leon сказал: ЕІС-код отримав. особистий кабінет створив. є хто в темі, кому доводилось звертатись на збільшення потужності? через особистий кабінет це вдалось зробити? Смотрите процедуру нового подключения. Там есть вариант увеличения мощности. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Leon Опубліковано: 7 жовтня 2021 Поділитись Опубліковано: 7 жовтня 2021 (змінено) 29 минут назад, delic сказал: Смотрите процедуру нового подключения. Там есть вариант увеличения мощности. я бачив там список документів і заяву, тільки не зрозуміа як і куди те все подавати в електронному вигляді. сподівався, що хтось вже пройшов цю процедуру через кабінет. Змінено 7 жовтня 2021 користувачем Leon Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Агидель Опубліковано: 7 жовтня 2021 Поділитись Опубліковано: 7 жовтня 2021 В 18.09.2021 в 15:27, Zevs2004 сказал: Мне поставили столб примерно на 50-й день после оплаты. Позвонили ребята, попросили вбить колышек, где я хочу столб. В день установки тоже позвонили, спросили куда "мордой" счетчик вешать, влево или вправо. Я поехал на участок, встретился с ними, когда уже ехали обратно. Поблагодарил за хорошую работу и забрал акт. Потом отправил документы по электронке - подготовили договор и сказали, что включат 15.09. Ровно 15.09 позвонили (не успевал, передоговорился на 16.09). Приехал за 10 минут до договоренного времени - подготовил счетчик (я вешал дополнительный бокс на него). Приехали минута в минуту, позитивные и веселые ребята, все сделали за 15 минут (оставили мне вывод , сколько я попросил). Сказали, куда отправить документы, чтобы получить договор на поставку. Приехал домой, отправил по электронке все документы - прислали номер заявки и сказали, что до 10 дней уйдет на заключение договора. В общем, претензий у меня никаких - наоборот, было бы куда - оставил бы благодарность всем участникам процесса, ибо все делали работу свою быстро и качественно. У нас тоже было примерно так. С тем исключением, что позвонили и сказали - приезжайте, выберите и покажите ребятам столб, который вашим будет.))) Мы слегка обалдели, мы же думали, что с нами установку столба согласовывать будут. А они зафигачили столбы по всей улице (свежая нарезка, почти все участки пустые). Приехали, столб оказался в нормальном месте, прицепили все причандалы. Через некоторое время поехали в контору, что-то там с розподилом заключили. Еще через время позвонили - приехали на подключение, пломбы поставили, акт подписали, всё. По времени заняло около трёх месяцев, но по нашей вине. Мы эскизы для стройпаспорта подтягивали - без стройпаспорта не подключают теперь у нас. Всё делали живьем, без онлайн услуг. В общем довольны, претензий нет. Единственно, повеселил подход с выбором столба.🙂 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Zevs2004 Опубліковано: 8 жовтня 2021 Поділитись Опубліковано: 8 жовтня 2021 20 часов назад, xCC сказал: потребление? всмысле, покупка електроенергии, как газ ? а где выбирать? Именно так - у нас же рынок теперь. Мы заключали тут koec.com.ua. Все отправили по электронке. Отвечают оперативно. Там и "живые" операторы нормальные, кстати, есть на горячей линии. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
delic Опубліковано: 8 жовтня 2021 Поділитись Опубліковано: 8 жовтня 2021 7 минут назад, Zevs2004 сказал: Именно так - у нас же рынок теперь. Что у нас точно есть, так это двойственность понятий, морали и выборочное применение законов... На самом деле никакого рынка как такового нет... 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
sv_vs Опубліковано: 26 листопада 2021 Поділитись Опубліковано: 26 листопада 2021 Підкажіть, що заничть послуга під назвою "влаштування ВКО" в рахунку на підключення? Чи входить в рахунок лічильнк чи його потрібно самостійно купляти? Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
delic Опубліковано: 26 листопада 2021 Поділитись Опубліковано: 26 листопада 2021 47 минут назад, sv_vs сказал: Підкажіть, що заничть послуга під назвою "влаштування ВКО" в рахунку на підключення? Чи входить в рахунок лічильнк чи його потрібно самостійно купляти? ВКО - вузел комерційного обліку мабуть... повинна включати встановлення лічильника Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
BAV_Lug Опубліковано: 17 грудня 2021 Поділитись Опубліковано: 17 грудня 2021 (змінено) Я тут в ждунах столба и счетчика. Посоветуйте какую коробку (под автоматы, участок пока пуст) на столб повесить, чтобы потом не метаться в поисках когда подключать будут. Или любая защищенная подойдет? Вопрос как ее крепят к столбу? Змінено 17 грудня 2021 користувачем BAV_Lug Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
evgeny196 Опубліковано: 17 грудня 2021 Поділитись Опубліковано: 17 грудня 2021 3 минуты назад, BAV_Lug сказал: Вопрос как ее крепят к столбу? Только хомутами. Сверлить нельзя. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
BAV_Lug Опубліковано: 24 грудня 2021 Поділитись Опубліковано: 24 грудня 2021 Подскажите какую коробку купить все же Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
BugS Опубліковано: 24 грудня 2021 Поділитись Опубліковано: 24 грудня 2021 В 17.12.2021 в 21:44, BAV_Lug сказал: Я тут в ждунах столба и счетчика. Посоветуйте какую коробку (под автоматы, участок пока пуст) на столб повесить, чтобы потом не метаться в поисках когда подключать будут. Или любая защищенная подойдет? Вопрос как ее крепят к столбу? ДТЕК в области ставит свою коробку с одним автоматом и счетчик, из коробки будут выведены кабели небольшой длины для дальнейшей коммутации. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
BAV_Lug Опубліковано: 24 грудня 2021 Поділитись Опубліковано: 24 грудня 2021 58 минут назад, BugS сказал: ДТЕК в области ставит свою коробку с одним автоматом и счетчик, из коробки будут выведены кабели небольшой длины для дальнейшей коммутации. Я правильно понял, что доступ у меня к автомату будет и я смогу дальше уже коммутировать без привлечения ДТЕК? Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Рекомендовані повідомлення
Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування
Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити акаунт
Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!
Зареєструвати акаунтУвійти
Вже зареєстровані? Увійдіть тут.
Увійти зараз