Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

Допоможіть з конструкцією даху та парапету

Ihor Chumak

Рекомендовані повідомлення

Все! Закінчив!

В минулому році різкий прихід осені з безперервними дощами не дав нанести 2 шар мастики. Нарешті, сьогодні доробив.

За зиму та весну нанесло пилюки. Дах був брудного сірого кольору. Вимив то все. Висохло. Тепер наніс останній шар і на дах, і на парапети. І рештками промазав ще раз стики.

Фото немає сенсу робити. Просто знову сліпучий білосніжний дах. :)

Що цікаво. Зимувати залишилося 6 повних відер і 1 відкрите заповнене на третину. Зимою температура не опустилася нижче +6. Мастика чудово збереглася. Відкрита теж, тільки покрилася коркою, а під нею - як нова.

І ще у мене залишилося 2 цілих відра мастики. Ось був мій розрахунок.

У мене площа 173 кв. м. Якщо рекомендовано наносити 2,2 - 2,5 кг/кв. м, то це мені потрібно 380-433 кг. Хай буде 400 кг, тобто 16 відер.

По факту пішло 14. Так само і з ґрунтом. За розрахунком потрібно було 34 кг - 2 відра. А лишилося десь пів відра чи трохи менше. І я не економив, мазав з усердям...

Тобто, чисто моє імхо, не треба брати ці матеріали із запасом.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Дотичне питання. Чим закріпити ці чашечки від перил? Приклеїти на герметик? Силіконовий чи ПУ. І чи потрібно ці стики повністю герметизувати? Імхо, це нереально.

20240707_175546.thumb.jpg.bb01ca6c2b2369ff75ed171c52539c12.jpg

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

В 07.07.2024 в 19:17, Ihor Chumak сказал:

Чим закріпити ці чашечки від перил? Приклеїти на герметик?

Герметик такое себе решение. Лучше на алебастр (или ротбанд), что быстро приклеится и будет хорошо держаться.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

12 годин тому, krovels сказав:

Герметик такое себе решение. Лучше на алебастр (или ротбанд), что быстро приклеится и будет хорошо держаться.

Та тут є думка, що до силікону нічого, крім силікону не липне. Значить, на силіконовий герметик.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

  • 9 місяців потому...

Потребую ще допомоги. Залишилася одна проблема.

Коли я заливав стяжку на даху, то були дощі. Літо видалося таке собі. У шви під стяжку і ЕППС натікло достатньо води. В кількох місцях вона через тріщини протікала по стіні між пінопластовими блоками та бетонною стіною і виходила між швами пінопласту і замочувала штукатурку фасаду. А десь знаходила шлях в середину приміщення і виходила в районі вікон.

Тому пробурили у перекритті отвори - по пам'яті в місцях ям. Вийшло по одному отвору на кімнату. І зили по 20-30 літрів з кожного отвору...

Але тепер там конденсується волога і зараз вона постійно крапає собі по краплі кожну хвилину... Минулого літа воно все просохло і не крапало. Це почалося восени і поновилося оце зараз. Що ж... Почекаю літа, поки воно просохне, і треба його чимось заліпити...

Питання в тому, чим і як його заліпити, щоб більше жодної краплі?

Є ПУ герметик. Є ще цементна ремонтна суміш, якою гідроізолював шви у підвалі. Перекриття товщиною 200 мм. Отвори 8 мм. Я так розумію, треба ж заповнити ці отвори на всю глибину 200 мм. Треба ж ще якось фізично спромогтися це зробити...

Підкажіть, будь ласка, що з цим зробити.

Змінено користувачем Ihor Chumak
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

9 годин тому, Ihor Chumak сказав:

Підкажіть, будь ласка, що з цим зробити.

якщо нагорі вже є гідроізоляція, просто зачекати поки все стече і висохне. Герметизація не поможе.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1. Если у вас текла вода через весь пирог кровли, то пар будет выходить по тем же каналам. Правда уже упираясь в гидру. 

Хоть силиконовая гидра паропроницаемая, но ее паропроводящая способность имеет свой предел. Это я про интенсивность прохождения пара через гидру. Поэтому, я бы посоветовал немного помочь гидре стравливать водные пары установить на кровлю несколько кровельных аэраторов (ПВХ). Типа так plato-plus.ua/ua/p1163869325-aerator-pvh-diametr.html?source=merchant_center&gad_source=1&gad_campaignid=22495690742&gbraid=0AAAAADr332xti7A3ucO2ZXTbZPZNTM-Cz&gclid=Cj0KCQjw_dbABhC5ARIsAAh2Z-TTl0eCT8iNtUa1yooNAuTULDgj021r_nDL_cwcGvQ8Vw_cBnKJTNYaArUBEALw_wcB

Для этого в месте установки аэратора пробурить отверстие в стяжке до утеплителя. Под тарелку силиконовый герметик. Крепим механически дюбелями. На тарелку сверху наносим силиконовую гидру. Отверстия в потолке не трогаем. Пусть поработаю маяками процессе осушения. 

2. Заполнить отверстие на всю глубину. Думаю по фото понятно. Только берете шланг диаметром 8 мм (если надо перфоратором немного расширите существующее). Загоняем шланг до упора и дальше вытаскиваем его и сразу жмем на курок пистолета. 

 

IMG_20250503_223208179.jpg

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

3 години тому, yur43 сказав:

якщо нагорі вже є гідроізоляція, просто зачекати поки все стече і висохне. Герметизація не поможе.

Так, гідроізоляція вже є. Минулого літа все просохло і не крапало. Але восени почало крапати. Зимою не крапало. А от цією весною знову почало. Здається мені, цей цикл буде вічним...

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

@Propeller, вибачте, не зрозумів до кінця.

Тобто, або пункт 1, або 2, так? Чи це спочатку пункт 1, а потім, як просохне, пункт 2?

У пункті 2 про які отвори йдеться - у перекритті чи під аератори? І чим їх заповнити, силіконовим герметиком?

А аератори так і треба залишити на даху чи потім можна демонтувати? Бо дах передбачається експлуатованим, їх там швидко відіб'ють.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

11 годин тому, Ihor Chumak сказав:

Так, гідроізоляція вже є. Минулого літа все просохло і не крапало. Але восени почало крапати. Зимою не крапало. А от цією весною знову почало. Здається мені, цей цикл буде вічним...

якщо мова про конденсат, то він не має об'єму, висихає моментально, як і з'явився. 

А дощові води, накопичені в масі утеплювача, поступово вийдуть самі. В мене так само, на етапі обшивання стелі гіпсокартоном, потекло з перекриття. Відклав роботи на пару тижнів, вже п'ять років там ні краплини.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

03.05.2025 в 09:59, Ihor Chumak сказав:

Потребую ще допомоги. Залишилася одна проблема.

Коли я заливав стяжку на даху, то були дощі. Літо видалося таке собі. У шви під стяжку і ЕППС натікло достатньо води. В кількох місцях вона через тріщини протікала по стіні між пінопластовими блоками та бетонною стіною і виходила між швами пінопласту і замочувала штукатурку фасаду. А десь знаходила шлях в середину приміщення і виходила в районі вікон.

Тому пробурили у перекритті отвори - по пам'яті в місцях ям. Вийшло по одному отвору на кімнату. І зили по 20-30 літрів з кожного отвору...

Але тепер там конденсується волога і зараз вона постійно крапає собі по краплі кожну хвилину... Минулого літа воно все просохло і не крапало. Це почалося восени і поновилося оце зараз. Що ж... Почекаю літа, поки воно просохне, і треба його чимось заліпити...

Питання в тому, чим і як його заліпити, щоб більше жодної краплі?

Є ПУ герметик. Є ще цементна ремонтна суміш, якою гідроізолював шви у підвалі. Перекриття товщиною 200 мм. Отвори 8 мм. Я так розумію, треба ж заповнити ці отвори на всю глибину 200 мм. Треба ж ще якось фізично спромогтися це зробити...

Підкажіть, будь ласка, що з цим зробити.

У вас що , під ЕППС немає пароізоляції ?:shock:

03.05.2025 в 09:59, Ihor Chumak сказав:

Почекаю літа, поки воно просохне, і треба його чимось заліпити...

Ну заліпите , воно перестане капати але ж повітря там не перестане конденсувати і той конденсат буде там накопичуватись?

 

 

 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

13 годин тому, Propeller сказав:

Для этого в месте установки аэратора пробурить отверстие в стяжке до утеплителя.

А де це місце на даху?

13 годин тому, Propeller сказав:

я бы посоветовал немного помочь гидре стравливать водные пары установить на кровлю несколько кровельных аэраторов (ПВХ).

А це скільки , 1,2,,,10 ?

Наскільки я зрозумів , для виходу пару мають бути створені умови ?

Цитата

Если у вас текла вода через весь пирог кровли, то пар будет выходить по тем же каналам

І ці флюгарки потрібно встановлювати на шляху цих каналів ?

ІМХО. Якшо не створено умов для виходу пару , то ці флюгарки абсолютно безглузда річ. Без толку подірявлений дах.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

7 годин тому, yur43 сказав:

якщо мова про конденсат, то він не має об'єму, висихає моментально, як і з'явився. 

А дощові води, накопичені в масі утеплювача, поступово вийдуть самі.

Хм... Думаєте, це рештки дощової води? Перекриття просвердлене стояло все минуле літо. І ще й досі вся вода не вийшла?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

6 годин тому, andrey_ka сказав:

У вас що , під ЕППС немає пароізоляції ?

Не зовсім розумію, для чого пароізоляція на плоскому даху. Вона же, начебто, потрібна, щоб не пропустити пару з приміщення в утеплювач. Як пара в середині будинку подолає бетонне перекриття, щоб потрапити у ЕППС? Чи я щось неправильно розумію?

У мене бетонне перекриття. На нього покладений ЕППС. Він укритий поліетиленовою плівкою. А зверху вже залита стяжка.

Змінено користувачем Ihor Chumak
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

6 годин тому, andrey_ka сказав:

Ну заліпите , воно перестане капати але ж повітря там не перестане конденсувати і той конденсат буде там накопичуватись?

Вище Пропелер писав, що силіконова мембрана - в якійсь мірі паропроникна. Тобто, цього має бути достатньо.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

23 хвилини тому, Ihor Chumak сказав:

Не зовсім розумію, для чого пароізоляція на плоскому даху. Вона же, начебто, потрібна, щоб не пропустити пару з приміщення в утеплювач. 

Для захисту утеплювача та огороджувальних конструкцій від перезволоження.

04.png.1edd57ff0cfc5b0828f9404f90eaac34.png

40 хвилин тому, Ihor Chumak сказав:

Як пара в середині будинку подолає бетонне перекриття, щоб потрапити у ЕППС?

Через нещільності , стики , погано залитий бетон , сам бетон , і.т.д. Якось же вода змогла потрапити всередину будинку через весь пиріг. А пару та ще й під тиском , це куди простіше зробити.

44 хвилини тому, Ihor Chumak сказав:

Вище Пропелер писав, що силіконова мембрана - в якійсь мірі паропроникна. Тобто, цього має бути достатньо.

Да , і чому тоді вам на голову капає ?

Може тому , що цієї спроможності мембрани все таки недостатньо.

 

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 година тому, Ihor Chumak сказав:

Хм... Думаєте, це рештки дощової води? Перекриття просвердлене стояло все минуле літо. І ще й досі вся вода не вийшла?

В мене так і було, чекав ПВХ з клинами, йшли дощі, у вересні накрив ПВХ, а в січні потекло з перекриття.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

03.05.2025 в 09:59, Ihor Chumak сказав:

Потребую ще допомоги. Залишилася одна проблема.

А може ви помиляєтесь , може це зовсім і не проблема. 

У вас над головою утеплювача достатньо умов конденсації не повинно бути. Може , коли в будинку буде стала температура  +20 , то і кондесувати не буде причин. А зараз хай собі капає.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

6 хвилин тому, yur43 сказав:

В мене так і було, чекав ПВХ з клинами, йшли дощі, у вересні накрив ПВХ, а в січні потекло з перекриття.

І що , було так само: все витекло і потім через деякий час знову потекло ?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

39 хвилин тому, andrey_ka сказав:

Може , коли в будинку буде стала температура  +20 , то і кондесувати не буде причин. А зараз хай собі капає.

Була така думка. Зимою температура опустилася до +8. Зараз +15. Коли заселимося, має бути десь +22. Може, тоді і не буде ніякої конденсації.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

37 хвилин тому, andrey_ka сказав:

І що , було так само: все витекло і потім через деякий час знову потекло ?

на протязі кількох місяців періодично текло, тільки відра міняв. Це виявилося частою проблемою при даній компоновці. В мене такий самий пиріг перекриття - збірно-монолитне перекриття, утеплювач XPS, геотекстиль, ПВХ. Перекриття тепле, сухе. Але зразу отако текло.

  • Дякую 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

6 хвилин тому, yur43 сказав:

на протязі кількох місяців періодично текло, тільки відра міняв. Це виявилося частою проблемою при даній компоновці. В мене такий самий пиріг перекриття - збірно-монолитне перекриття, утеплювач XPS, геотекстиль, ПВХ. Перекриття тепле, сухе. Але зразу отако текло.

Добре , якщо це остаточна волога виходить. Тоді ТС. тим більш не варто заліплювати оті отвори , краще наробити ще додаткових. І спостерігати , якщо при увімкненому опалені все буде Ок , тоді вже починати робити оздоблення.

ПС.. А якась вентиляція даху передбачена ?

 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 година тому, andrey_ka сказав:

ПС.. А якась вентиляція даху передбачена ?

якщо питання до мене, то не передбачена. Там немає повітря, крім того що в бульбашках пінопласту, немає шо вентилявати.

  • Дякую 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

22 часа назад, Ihor Chumak сказал:

@Propeller, вибачте, не зрозумів до кінця.

Тобто, або пункт 1, або 2, так? Чи це спочатку пункт 1, а потім, як просохне, пункт 2?

У пункті 2 про які отвори йдеться - у перекритті чи під аератори? І чим їх заповнити, силіконовим герметиком?

А аератори так і треба залишити на даху чи потім можна демонтувати? Бо дах передбачається експлуатованим, їх там швидко відіб'ють.

Смотрите.

Паропроницаемость кровельных дышащих мастик рассчитана на интенсивность парообразования в процессе эксплуатации здания. То есть, в процессе жизнедеятельности внизу, под кровлей (в помещении) образуется пар. Если он начинает путь через отделку потолка, плиту перекрытия, утеплитель, стяжку и гидру в атмсосферу, то дышащая гидра в этом случае создает для него наименьшее сопротивление. К примеру, Ст-шка, что лежит у вас на кровле. 1 м кв этого покрытия при толщине в 1 мм и условии, что под ней относительная влажность вохдуха аж 75% и температура +23С может пропускать через себя (стравливать в атмосферу) около 13 грамм воды или 21 литр пара в день. 

Поэтому в кровельном пироге, если в качестве утеплителя применяется ЭППС , а гидра акрил, полиуретан или силикон пароизоляция под утеплителем не нужна.

У вас изначально переувлажнение тела кровельного ковра. Дышащей способности гидры просто не хватит для осушения пирога быстро. Года за 2-3-4 стравит весь пар из кровельного ковра. Но это время. Частично вы слили воду (гравитация). Но не вся вода сольется. У воды есть поверхностное натяжение и смачивающая способность, которые удерживают ее на поверхности тел. Ну... мы с этим постоянно сталкиваемся в быту.

Поэтому нужно помочь воде, что у вас в кровле дать испариться. Наиболее эффективным способом осушения на сегодня есть аэрация. То есть, сквозняк.

Поэтому на сейчас (тем более перед знойным летом) нужно в кровле сверху сделать дырки. Которые потом накрыть аэраторами, чтобы в них не затекала вода. 

И тут две глубины сверления дырок.

1. Если это акция на одно лето. То есть, перед зимой грибки аэраторов будут удалены и места их установки будут герметизированы. Для этого сверлим дырки сверху до плиты перекрытия. Проходим гидру,стяжку,утеплитель. Лучше сверлить аккуратно коронками. Если получится, то цилиндры утеплителя сохранить, чтобы потом их вернуть на место. Или выкинуть и запенить на высоту утеплителя и заделать цементным ремонтником.  

2. Если на дольше, то только делаем дырочку тлько в стяжке. Не трогаем утеплитель. См. картинку.  

Вариант 1 , естественно более интенсивный.

Аэраторы в вашем случае есть смысл ставить "чаше", чем обычно из расчета 1 шт на 30 м кв, но не менее 2 шт на 1 сектор кровли, если она имеет внутренние парпеты или многоуровневая. 

Дырочки, которые уже сделаны в потолке оставить на лето или до тех пор пока вы не решите заняться отделкой комнат. Заполнить дырочки в потолке снизу можно даже силиконизированным акриловым герметиком.  

   

88.jpg

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

9 годин тому, Propeller сказав:

Поэтому в кровельном пироге, если в качестве утеплителя применяется ЭППС , а гидра акрил, полиуретан или силикон пароизоляция под утеплителем не нужна.

От звідки ви це взяли?! Це ваша особиста думка чи можете якось довести?

Вище ж виклав , де чорним по білому написано , що пароізоляція потрібна незалежно від виду покрівельного пирога. Спеціально ж написав не від себе , а витримку з документа.

А якщо не ЕППС то що???

9 годин тому, Propeller сказав:

У вас изначально переувлажнение тела кровельного ковра. Дышащей способности гидры просто не хватит для осушения пирога быстро. Года за 2-3-4 стравит весь пар из кровельного ковра. Но это время.

Ця ваша теза не витримує критики. 

Рік , ділиться на місяці , в одні місяці йде процес вологонакопичення (конденсація) , в інші вологовидалення (пароутворення).

Добре , мембрана дихаюча та здатна вивести усю вологу  яка потрапляє у пиріг.

  1.  Яким чином вона буде виводити її зараз , коли йде процес вологонакопичення і пар не утворюється? Точно так же і з аераторами , вни ж не здатні виводити воду , а пару немає , вірніше він є , але до мембрани не доходить бо холодно. І це ми зараз бачим наочно. А була б пароізоляція то вода нижче неї не пішла б і спокійно дочекалася б початку процесу вологовидалення , та вийшла б через мембрану.

2. Яким чином пар добереться до аераторів? Це як би в будинку наробити дверей з кімнат , а про коридор забути.

Без синього , червоне працювати не буде:

05.png.4b313ba4699341e0473cf2d44dd8a8d0.png

ПС.. І зверніть увагу на малюнок , те що ви пропонуєте (флюгарки) не застосовується на тому типу покритті  яке у ТС. Флюгарки використовують на дахах з ухилом 10гр. і більше , або з ускладненим рельєфом.

 

Змінено користувачем andrey_ka
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...