Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

Небольшой ГБ дом в маленьком селе под Киевом

ЯД

Рекомендовані повідомлення

там гільза через стіну з повітрям яка законопачена з двох боків ущільнювачем, вона є в тч утеплювачем + газ в середині майже не переносить тепла (це не вода), на ці трубі малоймовірне випадання конденсату, труба успішно прогрівається повітрям в приміщенні.

  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

  • 4 тижні потому...

Делал "ремонт" в котельной.

На такой маленький объем никто не захотел приезжать, потому решил сам. В принципе помещение техническое, если что-то криво - не страшно)

Решил штукатурнуть Гб стены, чтобы закрыть щели и сколы. + Плитка

Штукатурить не умею потому получилось как получилось

С плиткой тоже - не все швы ровные, надо было делать больше шов. Но вроде по уровню и без ступенек. Посмотрю ближе как можно будет ходить

 

 

 

IMG_20230926_183258749.jpg

IMG_20230926_183310853.jpg

IMG_20230926_183314549.jpg

IMG_20231002_153103109.jpg

IMG_20231002_153112396.jpg

IMG_20231007_094633980.jpg

IMG_20231014_172253769.jpg

  • Лайк 32
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

  • 3 тижні потому...

Пока есть время занялся ветиляцией. 
Набросал схематически вернканалы. Как ни чесал голову, не вижу возможности пву с рекупом поставить в отапливаемое помещение (при этом не бурить армопояс/ балки). В итоге установка будет на чердачном помещении с всеми вытекающими (надеюсь нет:) )

Интересует мнение знающих/делавших себе, на сколько это рабочая схема.

Думал про коллекторную разводку, но делать на мансарде коллекторную, а на первом этаже нет - не уверен. может и ок будет.

Еще хотелось бы при увеличении ксорости чтобы увеличивался приток отток только на первом этаже (в основном), на случай сбора людей (в скобочках циферки).

Вот схемки по этажам. Синее - приток, красное - вытяжка, желтый канал - ЕВ для газовщиков, зеленым - канал для кухонного зонта. Проходы между перекрытиями - д150 (все).

image.thumb.png.6890a8287f54e5d2c6a855118498d6a7.png

Пунктиром - граница, с которой идет уменьшение высоты помещения на мансарде

image.thumb.png.365215afbefef4eb7126b9c0801dfad1.png

ну и сам "чердак". тут все под вопросом, тк я еще не считал ничего и не знаю еще точно установку и ее размеры. Но основное - поближе к канализации и вытяжным каналам. Ну и по высоте - стоять можно по середине))

image.thumb.png.9a98c672a86a90377e0a0360cd349463.png

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

30 кубів (то куби?) то мало як на притоку в спальні так і особливо на витяжці в СУ. Плюс в СУ має бути витяжка значно більше ніж інших приміщеннях щоб запахи не розтягувало.

З горищем теж дуже все під питанням бо влітку там все буде перегріватися а взимку замерзати, рекуперація фактично не буде працювати

Змінено користувачем standov
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

4 хвилини тому, standov сказав:

30 кубів (то куби?) то мало як на притоку в спальні так і особливо на витяжці в СУ. Плюс в СУ має бути витяжка значно більше ніж інших приміщеннях щоб запахи не розтягувало

Ну если вытяжка работает 24/7 то мне кажется все вытянет из су. в большом су (на мансарде который) около 20 кубов обьем помещения. меньше чем за час идет полное замещение воздуха. а делать 60 например кубов на постоянку, где из суток ну допустим час будет использоваться су по назначению - как то много) идеально конечно датчики и пр., но это усложнение не уверен что имеет для меня смысл. 
По спальне - из 4-х комнат она одна, может быть еще детская какая-то будет, но изначально они планируются как места работы. по евронормам вроде 30 кубов на человека хватает. в одной из 4 может быть и стоит сделать 50- 60 - которая будет спальней. в принципе не должно быть проблемой 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

зробити з 60 - 30 завжди можна, з 30 - 60 ніт. Ра***те на 60 а потім поставите швидкість меньше і буде 30 і тихо, а згодом повернете 60 як буде потреба

  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Тільки що, standov сказав:

зробити з 60 - 30 завжди можна, з 30 - 60 ніт. Ра***те на 60 а потім поставите швидкість меньше і буде 30 і тихо, а згодом повернете 60 як буде потреба

да, согласен. Я в принципе везде планирую каналы прокладывать с каким-то запасом для возможности увеличения протекаемого обьема без свиста, но так, чтобы не сильно падала скорость перемещаяемого воздуха. 

Мне пока тяжело судить по обьему вытягиваемого воздуха в цифрах и в реале как будут запахи/ воздух вытягиваться. Интересно было бы узнать сколько у людей настроено у кого вытяжка в су работает 24/7. 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

14 минут назад, ЯД сказал:

Интересно было бы узнать сколько у людей настроено у кого вытяжка в су работает 24/7. 

в мене, десь кубів 60-80 в двох СУ (кожному), і 50 в третьому. 50 мало як на мене, 60-80 "ну такоє". 100 було-би мабуть ок але нема де взяти )
50 то якийсь такий мінімум щоб не було сирості від душу, але для запахів хочеться більше

Змінено користувачем standov
  • Лайк 1
  • Дякую 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

10 часов назад, ЯД сказал:

Как ни чесал голову, не вижу возможности пву с рекупом поставить в отапливаемое помещение (при этом не бурить армопояс/ балки). В итоге установка будет на чердачном помещении с всеми вытекающими (надеюсь нет:) )

Интересует мнение знающих/делавших себе, на сколько это рабочая схема.

Пока только теория. У меня тоже никак не получалось малой кровью провести каналы, пву в теплом контуре. Приятель, что профессионально занимается вентиляцией, сказал что при надлежащей теплоизоляции можно монтировать на чердаке. Он у себя так и делал. В общем вата и стиродур и всю вентиляцию на чердак. Я еще и эл. заслонки ставлю, бо на мой обьем одной установки никак. Думаю управлять по датчикам со2 в комнатах, но говорит что такая схема слишком инерционная. Все завязано на умный дом, так что можно тупо по таймеру проветривать комнаты по очереди.

Змінено користувачем KakTuz
  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

2 години тому, KakTuz сказав:

Пока только теория. У меня тоже никак не получалось малой кровью провести каналы, пву в теплом контуре. Приятель, что профессионально занимается вентиляцией, сказал что при надлежащей теплоизоляции можно монтировать на чердаке. Он у себя так и делал. В общем вата и стиродур и всю вентиляцию на чердак. Я еще и эл. заслонки ставлю, бо на мой обьем одной установки никак. Думаю управлять по датчикам со2 в комнатах, но говорит что такая схема слишком инерционная. Все завязано на умный дом, так что можно тупо по таймеру проветривать комнаты по очереди.

Из того что я вычитал, кроме утепления желательно постоянное движение воздуха в каналах. И каналы лучше не теплоемкие - типа гибких утепленных. У меня в холодной зоне будет пву и основание каналы на этажи. А на этаже уже под потолком 

Я себе умный дом решил не делать - как то с ним все упирается в 1 источник управления, при выходе из строя которого все перестает работать. Мне как беку это не нра) а делать доп управление на каждую систему для плана б или реплицировать увеличивая аптайм - как то все усложняется. Хотя в умном доме куча плюшек 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

8 годин тому, KakTuz сказав:

управлять по датчикам со2 в комнатах, но ... можно тупо по таймеру

Один датчик все одно потрібен для контролю і настройки вентиляції, щоб не навмання маслать

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

ви трошки некоректно уявляєте собі воздухообмін вентиляції. Це не вікно яке відкрили і там 300 кубів свіжого повітря залетіло напором все перемішало і добре. 50-60 кубів десь під стелею це кількість повітря яка може *підтримувати* концентрацію co2 але аж ніяк не залпово її знижувати при тому що цо2 важче повітря і внизу, якщо включати вентиляцію лише по датчику то це буде дуже інерційно і від факту включення до моменту коли буде ефект може і 30 хвилин пройти і година і в середньому якість повітря буде не середньо-нормальною а постійно коливатися в диапазоні між фіговою та нормальною.
Датчик цо2 ставлять в каналі для *потокового* регулювання продуктивності коли все в одній точці зібрано

Змінено користувачем standov
  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

11 часов назад, standov сказал:

ви трошки некоректно уявляєте собі воздухообмін вентиляції. 

Ок, не спорю, а как лучше организовать? Просто по таймеру?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 година тому, KakTuz сказав:

Ок, не спорю, а как лучше организовать? Просто по таймеру?

Мне кажется это зависит от многого. Иначе все делали бы по таймеру как идеальный вариант. Если разводка по холоду - каждая остановка будет приводить к конденсату через какое то время - идеального утепления нет. А частое вкл/выкл - то проще просто уменьшить объем. Если с датчиками - то имхо они необходимы в каждом отдельном помещении и контролировать подачу/обратку в этом помещении по датчику конкретного помещения. Что круто, но гемор/дорого. 1 датчик со или чего другого не покажет толком ничего - весь воздух со всего дома, до датчика это все перемещается и концентрация будет гораздо ниже, если там общий со2 будет зашкаливать - наверное разве что если в доме во всем уже со2 зашкаливает.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

8 годин тому, ЯД сказав:

концентрация будет гораздо ниже

То в теорії CO2 важче повітря і збирається внизу, або вночі у спальні, а на практиці, в реальному будинку, швидкість конвекції така, що рівень однаковий у всіх приміщеннях і по всій висоті, різний буде тільки у приміщеннях, де зачинені двері. Наприклад, це буде спальня підлітка, нехай бажаємо мати кругом 800ppm, значить треба забезпечити повітрообмін 40м3\год і немає значення яким способом (хоч через вікно), для батьків треба забезпечити ще 80м3\год і немає значення через яке приміщення (бо інші двері відчинені), всього на будинок достатньо 120м3\год

А один датчик потрібен, щоб налаштувати хоть приблизно швидкість обертів, чи таймер, чи вікна і перевіряти: а може вентиляція маслає 300м3\год, а нижче 1200ppm не падає, значить херова вентиляція... Або навпаки у вас вже 500ppm і топите вулицю на всі гроші, значить треба прикрутить оберти...

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 годину тому, normal сказав:

То в теорії CO2 важче повітря і збирається внизу, або вночі у спальні, а на практиці, в реальному будинку, швидкість конвекції така, що рівень однаковий у всіх приміщеннях і по всій висоті, різний буде тільки у приміщеннях, де зачинені двері. Наприклад, це буде спальня підлітка, нехай бажаємо мати кругом 800ppm, значить треба забезпечити повітрообмін 40м3\год і немає значення яким способом (хоч через вікно), для батьків треба забезпечити ще 80м3\год і немає значення через яке приміщення (бо інші двері відчинені), всього на будинок достатньо 120м3\год

А один датчик потрібен, щоб налаштувати хоть приблизно швидкість обертів, чи таймер, чи вікна і перевіряти: а може вентиляція маслає 300м3\год, а нижче 1200ppm не падає, значить херова вентиляція... Або навпаки у вас вже 500ppm і топите вулицю на всі гроші, значить треба прикрутить оберти...

це не так.

 

В мене датчик стоїть в батьківській спальні. З 22-30 до 8-15 - за рахунок заслонки подача в спальні (батьківська+2 дитячі) збільшується відсотків на 50-60 за рахунок подачи в зал. Ось типовий графік за робочий день (я працюю вдома, 2 старших з 8-30 до 18-00 в школі, дружина з малим то вдома, то гуляє десь):

1 - всі дома, але в залі чи діти в своїх кімнатах

2 - дружина вкладає дітей в батьківській спальні. Можна побачити падіння рівня, коли вона вклала дітей та вийшла з кімнати

3 - ніч, спимо. Вірогідно, вікно було на провітрюванні, бо загалом падіння рівня СО2 вночи нехарактерно

4 - просинаємося, виходимо в зал, діти їдуть до школи

5 - дружина в спальні. В 15-00 - теж малий ліг спати в спальні. до цього були в домі

6- діти повернулися зі школи. в 19-30 дивилися мультик в батьківській спальні (тільки діти)

після 22-00 - діти з дружиною вкладаються.

 

Всі двері із 15 мм проміжком понизу

 

 

image.thumb.png.75033fa61bb96c3674d591197683802c.png

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

48 хвилин тому, shneider_vova сказав:

це не так

Що саме? Якщо ви о 22:00 лягли у спальні і зачинили двері, а о 8:00 відчинили і вийшли, то цілком логічно, що на графіку буде скачок +-300ppm, ви спробуйте залишити двері відкритими, тоді графік повинен стати набагато рівніше і близький до 700ppm

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

39 хвилин тому, normal сказав:

Що саме? Якщо ви о 22:00 лягли у спальні і зачинили двері, а о 8:00 відчинили і вийшли, то цілком логічно, що на графіку буде скачок +-300ppm, ви спробуйте залишити двері відкритими, тоді графік повинен стати набагато рівніше і близький до 700ppm

1) двері вночі майже весь час відкриті

2) до вечора вони не зачиняються, але якщо я в залі - то в спальні рівень СО2 не росте

 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 годину тому, shneider_vova сказав:

1) двері вночі майже весь час відкриті

Якщо і вдень відчинені, то немає значення який у вас проміжок під ними (15мм чи інший), значить коливання спричинені наявністю людей, спробуйте перенести датчик у залу, можливо і там найбільше значення буде о 22.00, коли всі дома і за цілий вечір добряче нахекали

1 годину тому, shneider_vova сказав:

2) до вечора вони не зачиняються, але якщо я в залі - то в спальні рівень СО2 не росте

Коли я у кабінеті, то у спальні теж не росте (але і не падає), рівень взагалі не дуже відрізняється між кімнатами, можливо у нас конвекція швидша, або наявність людей постійна на протязі доби (дитина вчиться онлайн), або вночі більший повітрообмін (дельта температур), відрізніється тільки за зачиненими дверима, коли їх відкрити, то кругом вирівнюється буквально за 10 хвилин

 

Змінено користувачем normal
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

9 часов назад, normal сказал:

швидкість конвекції така, що рівень однаковий у всіх приміщеннях і по всій висоті

ні, маю 3 датчики цо2 в 3х кімнатах, кожна живе своїм життям незалежно від дверей. Тобто за умови зачинення дверей в кімнатах де нема своєї витяжки ситуація погіршується але і при відкритих і перетоках всі приміщення мають свій власний "режим"

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Ну ось датчик висів у залі де нікого нема - 1010ppm, переніс його у спальню де дружина дивиться кіно і швидко вийшов, через 5хв забрав і зняв показники - 1100, переніс до себе у кабінет - 1150, у санвузлі теж нікого нема - 1000, всі двері постійно відчинені, показники майже однакові як по кімнатам, так і протягом доби, бо похибка ±(50+3% pmm), але я при замірах не ставлю датчик дружині під ніс, навпаки обираю місце за кілька метрів, бо дуже близько можна надихати і 2500. На вулиці показує 415, на мансарді де нікого немає і двері зачинені при відкритому вікні - 530, тобто показники адекватні

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

2 минуты назад, normal сказал:

Ну ось датчик висів у залі де нікого нема - 1010ppm, переніс його у спальню де дружина дивиться кіно і швидко вийшов, через 5хв забрав і зняв показники - 1100, переніс до себе у кабінет - 1150, у санвузлі теж нікого нема - 1000, всі двері постійно відчинені, показники майже однакові як по кімнатам, так і протягом доби, бо похибка ±(50+3% pmm), але я при замірах не ставлю датчик дружині під ніс, навпаки обираю місце за кілька метрів, бо дуже близько можна надихати і 2500. На вулиці показує 415, на мансарді де нікого немає і двері зачинені при відкритому вікні - 530, тобто показники адекватні

може шось с датчиком?) але справедливості заради 1000 я ніколи ніде не підтримую бо як на мене у власному будинку то вже перебор, 500-800 

  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Датчик справний і швидко реагує, бо корпус весь в дірках, я тільки в опалювальний сезон тримаю ~1000, в інший час вікна більше відкриті і теж 500-800

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...