Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

Монтаж аккумуляционного камина. Как правильно?

sly

Рекомендовані повідомлення

26 хвилин тому, DimaF сказав:

У меня метров 5.5-6, ничего никогда не капало.

Над оголовком дымаря грибок.

Косий дощ рази 2 на рік. То не страшно. Більше непокоїло кап-кап-кап по дефлектору, коли на вулиці -10, а камін не працює.
Грибок над моїм димарем ніби й не маленький, але дощ такий косий)))

 

20B6F3DD-B2F8-465A-B8A7-A8A04B465860.jpeg

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

59 минут назад, МакДо сказал:

Більше непокоїло кап-кап-кап по дефлектору, коли на вулиці -10

Странно)

А из чего дымарь сделан, утеплен на чердаке (не жилой я так понимаю)!?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

14 хвилин тому, DimaF сказав:

Странно)

А из чего дымарь сделан, утеплен на чердаке (не жилой я так понимаю)!?

То декоративний короб навколо сендвіч труби. Холодне горище 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 час назад, МакДо сказал:

Про Zig чую вперше. Я не інсталятор.

З приводу високої щільності - а чи не збільшується теплопровідність за рахунок звільнення щільності базальту?

Зважив щойно 0,5 метровий сендвіч нерж в оцинковці від вентустрій - 4,6кг

Вага труби відповідає заявленим характеристикам.

 

"Я так думаю" --При нагріві вата втрачає зв'язуючий матеріал (він вигорає) і просто зменьшується у розмірах. Просідає та або зповзає або приліпє до стінок внутрішньої труби, утворюється прошарок повітря до зовнішньої. Там може утворюватись конденсат і зволожування вати. При застосуванні щільної вати вона залишиться на місці та не сповзе, буде займати весь простір між трубами. Конденсат не буде утворюватись. Теплопровідність може трохи збільшиться, але не на стільки щоб воно суттево вплинуло на утворення кондесату або сильнішого нагрівання труби від газів. В місцях проходу труби через перекриття труби все одно потрібно додатково ізолювати в коробах, ізоляція яких вище ніж у труби (сілікат кальція). А ви як думаєте??

Схиляюсь до схеми димаря №2.

Розміщати ковпак над димоходом заборонено - газове або тверде пальне значення не має. Конденсат, який утворюється від димових газів на ковпаку, буде стікати на дах та руйнувати його, все ж таки це не джерельна вода буде. Перевірити чи не забитий димохід через трійник за допомогою люстерка можна в любий час. В газомому котлі зробив прями димохід без ковпака, діаметр 120 мм, висота 8м, під час кожного дощу чути як у трубу попадає дощ та капає вниз. У топки трубу 160 мм буде ще більше заливати. В моєму регіоні останніх 5 років клімат дуже змінився, за літо буває 5-6 таких злив що по дорозі, яка під нахилом, утворюється річка глибиною 30-40. Сподіватись, що дощ по трубі не дотече до топки марна справа.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

А подскажите по плитам теплоизоляции, у меня камин будет стоять прямо у стены, с другой стороны улица, какие плиты лучше выбрать, чтоб отсечь возможность "греть улицу"? 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 час назад, silver8848 сказал:

Конденсат, який утворюється від димових газів на ковпаку, буде стікати на дах та руйнувати його, все ж таки це не джерельна вода буде.

Це вже якись жахи) 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

2 часа назад, silver8848 сказал:

Конденсат, який утворюється від димових газів на ковпаку, буде стікати на дах та руйнувати його

Тут скорее безопасность важна. Может перекрыть дымоход и угарный газ пойдет в помещение

image.png.91823745891f21fdb0a994bb7ffbcdd8.png

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 годину тому, Gitan сказав:

Тут скорее безопасность важна. Может перекрыть дымоход и угарный газ пойдет в помещение

image.png.91823745891f21fdb0a994bb7ffbcdd8.png

На фото вихід вентиляційних каналів з санвузлів? Дуже чистий сніг, як для димаря)

гугл видає по запиту лише обмерзлі димоходи газових турбованих котлів.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 час назад, МакДо сказал:

На фото вихід вентиляційних каналів з санвузлів

Если не из сауны-бани)

 

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

  • 5 місяців потому...

По установке топки вопрос - планируется металоокаркас, обшивка суперизолом, потом оштукатурить. Суперизол 30мм толщины, рекомендуют наружные плоскости обшивать в два слоя. Но как то очень дорого получается. Насколько оправдана такая перестраховка? Да, одна топка воздушная на терассе, вторя в доме с водяной рубашкой.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

5 часов назад, KakTuz сказал:

По установке топки вопрос - планируется металоокаркас, обшивка суперизолом, потом оштукатурить. Суперизол 30мм толщины, рекомендуют наружные плоскости обшивать в два слоя. Но как то очень дорого получается. Насколько оправдана такая перестраховка? Да, одна топка воздушная на терассе, вторя в доме с водяной рубашкой.

Суперизол и в один слой не всегда обязателен, а в два слоя это чистый развод . 

  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

10 часов назад, ks6 сказал:

Суперизол и в один слой не всегда обязателен, а в два слоя это чистый развод . 

Посмотрел видео с монтажем, в один слой люди делают. Посчитаю в один, потом докуплю, если что

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

суперізол самонесучий, каркас не потрібен, навпаки його може вести від перегріву і буде ще гірше. я свій короб навіть не шпаклював, пофарбував просто і все. два шари суперізолу для топки з водянкою (яка не перегрівається) це 200% перезаклад. та і для воздушки теж. також враховуйте, що колись треба буде доступ до водяний зєднань чи автоматики на топці, або купа лючків, або можливість взагалі зняти каркас, не ломаючи його.

Змінено користувачем newbee2020
  • Лайк 4
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...