mastervovik Опубліковано: учора в 14:34 Поділитись Опубліковано: учора в 14:34 Зачем писать советы когда вообще далек от темы?)) Нет ни чего хорошего в "свежем метале", он идет в прокатной окалине, которую нужно убирать обязательно! Иногда ржавый метал, где ржавчина сьела окалину лучше свежего!) Вообще у метала для покраски есть один цвет - белый, все остальное от лени. Зачищать от отслаивающейся ржавчины - обязательно, от прокатной окалины - обязательно! В идеале отпескоструить) В идеале использовать не алкидные эмали, а эпоксидный грунт, а с верху его защитить от уф. Но если уж идти по непрофессиональной линии, наносить алкид с инггибиторами корозии, т.е. грунтовку простыми словами, сверху эмаль. 5 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
mastervovik Опубліковано: 11 годин тому Поділитись Опубліковано: 11 годин тому (змінено) Нашел свои учебные материалы по акз, когда работал на красках проходил облегченный курс инспектора по акз. Кому интересно как правильно, если есть время и натхнення почитаете) 03. Теория коррозии.pdf 09. Подготовка поверхности металлов.pdf 04. Лакокрасочные материалы.pdf 05. Типы и свойства красок.pdf 06_Системы покрытий.-1.pdf 06_Системы покрытий..pdf 07. Л.Р. Адгезия.pdf Змінено 11 годин тому користувачем mastervovik 1 2 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Falwar Опубліковано: 8 годин тому Автор Поділитись Опубліковано: 8 годин тому Ох, і клопітка це робота - стовпчики фарбувати! Навіть не фарбувати, а підготувати до фарбування. Банально зачистити бризки бетону в нижній частині - я навіть уявити не міг, що там така сильна адгезія! Потім ретельно все шліфанути від крихкої іржі як рекомендує виробник. Але нічого, очі бояться - руки роблять. Побачимо як проявить себе Alpina Direkt auf Rost Matt після фарбування в 3 шари. До речі, в місцях, де іржа повністю шліфанулася до білого металу, фарба пристає досить погано і потрібно проходити більше разів. Не знаю як це впливатиме на надійність, але фарбувати чистий метал набагато важче, то ж вирішив шліфувати іржу без фанатизму. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Бармалей Опубліковано: 6 годин тому Поділитись Опубліковано: 6 годин тому 1 час назад, Falwar сказал: але фарбувати чистий метал набагато важче поэтому сначала обезжиривают и наносят грунт Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Falwar Опубліковано: 6 годин тому Автор Поділитись Опубліковано: 6 годин тому 13 хвилин тому, Бармалей сказав: поэтому сначала обезжиривают и наносят грунт Обезжирення я, звісно, робив. А перший шар фарби це і є по суті грунт. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Dendnepr Опубліковано: 6 годин тому Поділитись Опубліковано: 6 годин тому по металу трошкі по іншому це працює Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
mastervovik Опубліковано: 5 годин тому Поділитись Опубліковано: 5 годин тому 2 часа назад, Falwar сказал: До речі, в місцях, де іржа повністю шліфанулася до білого металу, фарба пристає досить погано і потрібно проходити більше разів. Не знаю як це впливатиме на надійність, Плохо вплыватыме на адгезию) в понятии подготовки есть и уровень шероховатости. По-этому я и писал в идеале отпескоструить, который кроме зачистки создаёт нужный профиль для адгезии. По-этому нужно работать грубыми абразивами или щетками, а не шлифовать металл. 3 слоя это хорошо, возможно создаст нужную толщину защитной пленки, но если она с плохой адгезией, толщина не сильно поможет) 2 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
blacktigra Опубліковано: 5 годин тому Поділитись Опубліковано: 5 годин тому 2 часа назад, Falwar сказал: Ох, і клопітка це робота - стовпчики фарбувати! Навіть не фарбувати, а підготувати до фарбування. Я зачищав і фарбував до бетонування, на козлах це легше робити. Більше за все сподобався "кораловий" диск на болгарку, знімав все - і іржу і окалину. Якщо до зачистки металу можна використати слово "сподобався". Потім місце де починається бетон обмотував плівкою щоб не заляпати. Якщо десь стовпчик пішов в сторону після того як бетон набрав міцність, то пара швів електродом і він стає на місце. Другу чергу паркану стовпчики вже лише грунтував, фарбував після бетонування і зварювання, бо коли пофарбовані після зварювання підчищаєш, то товстий шар фарби виходить, видно перехід. Але зараз думаю більше про те що коли прикручуєш лист профнастилу до труб, між ними залишається купа стружки металевої, і от вона з часом точно почне ржавіти. Що з цим робити поки не вигадав. Можливо хтось знає якийсь лайхфак. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
mastervovik Опубліковано: 5 годин тому Поділитись Опубліковано: 5 годин тому 56 минут назад, Falwar сказал: Обезжирення я, звісно, робив. А перший шар фарби це і є по суті грунт. У фарбы и грунта разные задачи, у грунта в первую очередь создать адгезию и сопротивляться коррозии своими ингибиторами, у фарбы задача защитить грунт от уф и создать нужный цвет. Фарба-грунт - це диван -кровать, диван не очень и спать так себе) 2 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
blacktigra Опубліковано: 5 годин тому Поділитись Опубліковано: 5 годин тому 3 минуты назад, mastervovik сказал: По-этому нужно работать грубыми абразивами или щетками, а не шлифовать металл. В побутових умовах піскоструменем зачищати це по багатому. Хіба що везти кудись. Пелюсткові диски залишають окалину та іржу в раковинах, доводиться потім щітковим кругом проходитися. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
blacktigra Опубліковано: 5 годин тому Поділитись Опубліковано: 5 годин тому Все більше думаю про використання оцинкованого металопрокату для паркану, але поки не знайшов способу як з'єднувати труби між собою щоб виглядало більш менш, і міцність була відповідною. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Бармалей Опубліковано: 5 годин тому Поділитись Опубліковано: 5 годин тому 1 минуту назад, blacktigra сказал: Можливо хтось знає якийсь лайхфак. как к аркам в авто брызговики и т.п. - просверлил, смазал место смазкой влагостойкой в виде литол и саморез по металлу, кажется цинковый...который не ржавеет...черный такой...в эпике есть-были. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
blacktigra Опубліковано: 5 годин тому Поділитись Опубліковано: 5 годин тому 28 минут назад, Бармалей сказал: как к аркам в авто брызговики и т.п. - просверлил, смазал место смазкой влагостойкой в виде литол и саморез по металлу, кажется цинковый...который не ржавеет...черный такой...в эпике есть-были. Я думав про це, але тоді процес надто сповільнюється. Дуже штучна робота виходить. Та і з часом на сонечку ця змазка почне витікати, плями будуть на профнастилі. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
mastervovik Опубліковано: 4 години тому Поділитись Опубліковано: 4 години тому 51 минуту назад, blacktigra сказал: В побутових умовах піскоструменем зачищати це по багатому. Хіба що везти кудись Везти кудись Теж не варіант) Белый метал, должен защищаться сразу грунтом) в зависимости от влажности воздуха и температуры это несколько часов или даже минут, иначе деньги и труд на пескоструй или зачистку, потрачены напрасно) Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Бармалей Опубліковано: 4 години тому Поділитись Опубліковано: 4 години тому 1 час назад, blacktigra сказал: Та і з часом на сонечку ця змазка почне витікати, плями будуть на профнастилі. на авто не вытекает и арки не ржавеют))), как минимум промазывайте саморезы по резьбе да, медленней, но плюс в том, что время перекраски и т.п. сильно отодвигаются Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Рекомендовані повідомлення
Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування
Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити акаунт
Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!
Зареєструвати акаунтУвійти
Вже зареєстровані? Увійдіть тут.
Увійти зараз