Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

Чи всі AGM акумулятори підходять до ДБЖ SinPro 200?

POLAA

Рекомендовані повідомлення

Маю ДБЖ SinPro 200. Акумулятор Leoch 12100 "не витримав лихої долі", і на 8 році життя вмер. Треба купувати новий акумулятор, але виникло питанє,  чи всі AGM акумулятори підходять до ДБЖ SinPro 200?

Наприклад, побачив ці акумулятори, але не можу зрозуміти, в чому різниця?

electronicx.de/Electronicx-Caravan-Edition-v2-battery-agm-120-ah-12v-motorhome-boat-supply

electronicx.de/Electronicx-Caravan-Edition-battery-agm-120-ah-12v-motorhome-boat-supply

Також є сумніви з того приводу, що на старому акамуляторі клєма "під болт", а тут звичайна, як на автомобільному акамуляторі.

Чи підходять ці акамулятори, і взагалі, які нюанси треба взяти до уваги під час купівлі нового акамулятора? Який порекомендуєте з тих, що зараз є в наявності в Києві?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

2 часа назад, POLAA сказал:

Маю ДБЖ SinPro 200. Акумулятор Leoch 12100 "не витримав лихої долі", і на 8 році життя вмер

А ви думали він як ворони 300 років живуть 😂
AGM акумулятор 120аг і важить 28 кг ? Це якийсь дістрофік
Та бюджетні Luxeon Ritar Logicpower на 100аг важать по 30.
А нормальної я б сказав дуже доброї якості Exide Sprinter XP12V3400 на 105аг важить 35.5кг

Змінено користувачем dneprstab
  • Лайк 3
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 час назад, dneprstab сказал:

А ви думали він як ворони 300 років живуть 😂
AGM акумулятор 120аг і важить 28 кг ? Це якийсь дістрофік
Та бюджетні Luxeon Ritar Logicpower на 100аг важать по 30.
А нормальної я б сказав дуже доброї якості Exide Sprinter XP12V3400 на 105аг важить 35.5кг

Я тому і питаю, щоб розібратись. Як я розумію, всі АGM будуть співпрацювати з SinPro 200? Тільки питання в якості, ціні і т.п.?

Очивидно, що цей Exide Sprinter XP12V3400 важче і краще, тому що він коштує рівно в 2 рази більше, ніж ті німецькі, посилання на які я дав. 

Я зараз роздумую, чи в сьогоднішніх реаліях є сенс купувати дорожчий аккумулятор? Як я розумію, дуже погано для AGM акумуляторів, коли вони повністю розрядились, і відразу не починається нова зарадка? А зараз так і може бути часто, що розрядився, і стоїть розряджений, жде електрики. Мій старий акумулятор теж "добили" такі ситуації.

От і питаю, який акумулятор купити зараз, розуміючи, що такий режим праці буде його руйнувати? Чи є сенс купляти в 2 рази дорожче, але він все одно вийде з ладу від бескінечних випадків перебування у повністю розрядженому стані?

Той "бюджетний Luxeon Ritar Logicpower на 100аг" скільки зараз коштує, і чи є в наявності?

 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

33 минуты назад, POLAA сказал:

все одно вийде з ладу від бескінечних випадків перебування у повністю розрядженому стані?

Можна не розряджати до такого стану.Все просто.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

21 минуту назад, dneprstab сказал:

Можна не розряджати до такого стану.Все просто.

Як це просто зробити, якщо приміщення, в якому працює ДБЖ, ніхто не відвідує? Сенс цього ДБЖ якраз в тому, щоб автоматично піддержувати опалення.Єлектрика відключилась, акумулятор розрядився. Як цьому запобігти, та ще й просто?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

поставити релюшку яка розімкне коло при низькій напрузі

 

 

IMG_20221215_232021.jpg

Змінено користувачем newbee2020
  • Лайк 3
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Цитата

Напруга на АБ, при якому ДБЖ відключається, В10,5 ± 0,2

Якщо замість AGM купити гелевий, то в такому режимі можливо 300 циклів протягне. На зиму хватить. Може на ще одну.
Я б напевно ставив реле схоже як вище дали посилання. Колега недавно собі якраз таке змайстрував на інвертор, поставив 11.5 поріг відключення.

 

Цитата

Найбільш оптимальними батареями для ДБЖ SinPro є пастові AGM (гелеві) свинцево-кислотні акумуляторні батареї.

Пище щось про "пастові" батареї. Напевно agm то не дуже паста, а от гель схоже на пасту )  Тому варто розглянути гелеві.

sinpro.ua/uk/ibp-sinpro-200-s910/
 

В 11.12.2022 в 18:27, POLAA сказал:

акож є сумніви з того приводу, що на старому акамуляторі клєма "під болт", а тут звичайна, як на автомобільному акамуляторі.


Клеми мають бути під болт. Тоді з великою вірогідністю це є deep cycle  батарея.

А оці автомобільні це звичайні agm, там ресурсу поменше. Ціна якби натякає. 149 євро deep cycle і в Німеччині не коштує, а мінімум 200-230 шось з більш менш нормального.


p.s. Я користуюсь двома гелевими SSB SBCG100, німецькі. Коштували в Польщі 235 євро за штуку. Всім задоволений (більше 0.1c не навантажую, 200-250W, комп котел роутер насос тп, хватає надовго, ще більше 50% не получалось розрядати, електрику через 8 годин подають все ж таки), за винятком часу заряду, але тут нічого не зробиш, нюанси свинцю.

Змінено користувачем vovarpd
  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 час назад, vovarpd сказал:

Якщо замість AGM купити гелевий, то в такому режимі можливо 300 циклів протягне...
Пище щось про "пастові" батареї. Напевно agm то не дуже паста, а от гель схоже на пасту )  Тому варто розглянути гелеві.
sinpro.ua/uk/ibp-sinpro-200-s910/

Дякую за розгорнуту відповідь!

За цим лінком в таблиці з приводу акумулятора написано: "Зовнішня, свинцево-кислотна необслуговуєма". Я не є фахівцем з електрики, тому не хочу ризикувати з гелєвими акумуляторами, оскільки в цьому розділі читав, що не всі ДБЖ співпрацюють з гелєм.

Пошукаю AGM.

Ви використовуєте гелєві акумулятори з SinPro?

Змінено користувачем POLAA
Додав питання
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

52 минуты назад, POLAA сказал:

За цим лінком в таблиці з приводу акумулятора написано: "Зовнішня, свинцево-кислотна необслуговуєма". Я не є фахівцем з електрики, тому не хочу ризикувати з гелєвими акумуляторами, оскільки в цьому розділі читав, що не всі ДБЖ співпрацюють з гелєм.

Так за цим же лінком з сайту виробника про гелеві йдеться як про найбільш оптимальні.
 

Цитата

ДБЖ розрахований на роботу зі свинцево-кислотними батареями будь-якого типу. Найбільш оптимальними батареями для ДБЖ SinPro є пастові AGM (гелеві) свинцево-кислотні акумуляторні батареї.

Гелеві то і є "свинцево кислотні".

Але можна сміло брати і AGM просто не ті стартерні (там заявлений стартерний струм в пдф і як завжди по таких батареях ноль інформації по циклах) що по ваших ссилках, а такі як в любих упсах. В даташиті мають бути графіки з циклами, розрядами і зарядами.


З SinPro не використовую. Використовую з окремим зарядним в якому є режим заряду gel/agm

Змінено користувачем vovarpd
  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

на зарядці foxsur для AGM окремий режим роботи, як і для LiFEPo , а Gel заряджаються по режиму звичайних із рідким електролітом

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

13 часов назад, newbee2020 сказал:

а Gel заряджаються по режиму звичайних із рідким електролітом

З рідким це мається на увазі агм чи звичайні авто?

В мене до гелевої батареї в даташиті +- ті самі вимоги що і до AGM альтернатив.
Перший скрін AGM SSB SBL 14.4-14.7 при +20.
Другий скрін GEL  SSB SBCG 14.4 при +25. З температурною компенсацією виходить +- то саме.

Моє зарядне HTRC теж досить сучасне (agm/gel і взагалі вся решта кислота той самий переключатель, літій і lifepo4 окремі) наприклад більше 14.4 не видає і то тільки в кінці заряду, незнаю може так зорі склались але це ідеально вписується у вимоги цього даташита.

А звичайні автомобільні з рідким електролітом.. Аида 20s наприклад видавала вплоть до 15.5 моментами. І заряжала мій кальцієвий авто акб суперово ) Читав що кальцієвим треба підвищену напругу. Мав її 15 років, сьогодні продав. 

image.thumb.png.2e7b0fad83429af262e62faf420fa911.pngimage.png.dd9f4ce87442d4c9960d82160f0ba1bf.png


Так, а щодо SinPro, раз інструкція пише що гелеві найбільш оптимальні то напевно щось знають :)

Змінено користувачем vovarpd
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

В 17.12.2022 в 10:19, newbee2020 сказал:

на зарядці foxsur для AGM окремий режим роботи, як і для LiFEPo , а Gel заряджаються по режиму звичайних із рідким електролітом

Це шо за Foxsur такий? В моєму Foxsur 12V 8A / 24V 4A для режиму AGM він же гель, кінцева напруга обмежується до 14.6 якщо память не зраджує. А для режиму звичайних вона вища, близько 15 з копійками ніби. Таку напругу на гель подавати не варто.

Змінено користувачем Dmode
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

6 минут назад, Dmode сказал:

Це шо за Foxsur такий? В моєму Foxsur 12V 8A / 24V 4A для режиму AGM він же гель, кінцева напруга обмежується до 14.6 якщо память не зраджує. А для режиму звичайних вона вища, близько 15 з копійками ніби. Таку напругу на гель подавати не варто.

звичайний 12v10a 24v5a . при зарядці автоакума максимально бачив 14.4вольт. agm не маю тому незнаю як там

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Cінпро писав свої інструкції до зарядок бозна коли , ще тоді коли слово гель у незаміжніх фройлян призводив до запаморочення.
Потрібно дивитись на волтаж заряду ДБЖ та на конкретну АКБ , і тоді приймати рішення як це суміщати.
Користувачі пересічні часто-густо це забувають або ж нехтують.
 

  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

10 часов назад, dneprstab сказал:

Cінпро писав свої інструкції до зарядок бозна коли , ще тоді коли слово гель у незаміжніх фройлян призводив до запаморочення.
Потрібно дивитись на волтаж заряду ДБЖ та на конкретну АКБ , і тоді приймати рішення як це суміщати.
Користувачі пересічні часто-густо це забувають або ж нехтують.
 

Я тому і створив цю тему, оскільки є пересічним користувачем.))) Як щодо цього акумулятору, чи немає в нього несумісності з SinPro 200?

www.solarfam.nl/solarfam-agm-battery-12v-100ah.html

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

9 часов назад, POLAA сказал:

чи немає в нього несумісності з SinPro 200?

Мені вгадати пропонуєте?

Принципово ні , але якщо пристрою 8 років то як мінімум ревізію - ТО зробити , перевірити параметри

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

  • 2 тижні потому...

Купив цей акумулятор. Після доставки наміряв 12,92 В

Ціна приблизно 9000 гривень в Польщі.

JDM12-100.pdf

  • Лайк 1
  • Дізлайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...