Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

Росіяни принесли нам війну

Скромный прораб

Рекомендовані повідомлення

"Про чергову порцію безсовісних заяв керівництва компанії Fire Point

Жахи війни легко маскують дурість, кричущу технічну безграмотність, шахрайство і відверте мародерство. Розбираємо чергову порцію безсовісних заяв керівництва компанії Fire Point.

Бойового застосування крилатої ракети FP-5 «Фламінго» досі не було. Злив через інтернет-бачки і «Мілітарний» з посиланням на нібито якісь «військові кола» про атаку «Фламінго» по базі російських прикордонників під Армянськом не відповідає дійсності.

Запуск трьох ракет підряд у бік Чорного моря, який представляють як свідчення атаки, був просто запуском у бік Чорного моря, без бойових частин і без застосування по бойових цілях.

Супутникові знімки демонструють якісь пошкодження будівель на базі, але характер пошкоджень не відповідає заявленій потужності боєприпасу в більш ніж 1 тонну. Пошкодження характерні для боєприпасу вагою до 50 кг.

Якби були бойові застосування ракети «Фламінго», про них би неодмінно повідомили Генштаб, міністр оборони і сам президент. Ніхто б не пропустив такої новини.

У всьому світі не так багато заводів, що виробляють реактивні авіаційні двигуни, і всього 5 країн, що виробляють такі складні інженерні вироби – США, Великобританія, Франція, росія і Китай.

Україна втратила можливість виробляти реактивні двигуни на заводі «Мотор-Січ», де раніше вироблялися мотори АІ-25, які встановлює на свої «Фламінго» компанія Fire Point.

Вартість заводу з виробництва реактивних двигунів оцінюється від 200 млн (збірка) до 1 млрд доларів; вартість індустріального комплексу повного циклу, з урахуванням суміжних виробництв – 1,5 млрд доларів. Це тільки вартість цехів, обладнання, верстатів і оснащення.

Ціну підготовленого кваліфікованого персоналу взагалі важко порахувати – у нас в країні такого персоналу практично не залишилося, а ті, хто на старих радянських заготовках щось збирав у Запоріжжі і займався ремонтом – це, переважно, старі радянські кадри.

Тому бравурні заяви архітекторки бетонних меблів про те, що Fire Point побудує завод з виробництва «ліцензійної копії» двигуна АІ-25 – це повний блеф.

А тепер трохи цифр:

З 1967 по 1998 рік було вироблено 6300 двигунів АІ-25. Тобто темпи виробництва двигуна АІ-25 при високому попиті другої половини ХХ століття становили 203 штуки на рік, або 17 штук на місяць.

Всього 17 штук на місяць, Карл!

Дуже хотілося б подивитися на завод, який може виробляти двигуни АІ-25 з темпом 7 штук на добу, як обіцяє керівництво компанії Fire Point, яке не знає навіть елементарної математики і не знайоме з двигунобудуванням.

Йдемо далі, компанія Fire Point заявляє, що викупила «тисячі» старих двигунів АІ-25 для початку виробництва ракет «Фламінго» з темпом 50 ракет на місяць, а з наступного місяця – 200 ракет на місяць, при тому що вже близько 80 ракет вироблено.

Давайте порахуємо.

Тож, всього було вироблено 6300 штук двигунів АІ-25. Більша частина цих двигунів давно вичерпала свій ресурс і була відправлена на металобрухт. Якась частина загинула разом з літаками в ході експлуатації.

Цими двигунами масово комплектували навчально-тренувальні літаки Л-39 і пасажирські Як-40.

Літаків Л-39 було вироблено 2900 штук, більша частина з яких була направлена... упс! – до росії. Туди ж була направлена деяка частина запасних двигунів АІ-25. Орієнтовно – не менше 300 штук. Тобто, всього 3200 моторів, з яких 80% опинилися на території ворожої держави – приблизно 2500 штук.

Літаків Як-40 було вироблено 1012 штук. На кожен літак ставилося 3 двигуни АІ-25. Всього двигунів 3036. Невідома кількість запасних двигунів, поставлених Аерофлоту, але відомо, що понад 120 літаків було продано в інші країни, а в росії експлуатувалося понад 700 бортів, тобто ще 2100 двигунів, які компанія Fire Point не зможе купити.

Тобто, не менше ніж 2500+2100=4600 двигунів АІ-25 недоступні, тому що вони знаходяться на території росії, або давно утилізовані на території росії.

Залишається 6300-4600=1700 двигунів, які могуть бути за межами росії. Не менше 80% цих двигунів утилізовано, оскільки утилізовано вже понад 95% літаків, на яких вони встановлювалися.

Наприклад, літаків ЯК-40 експлуатується в світі всього близько 40 одиниць, і більша частина в росії. Літаків Л-39 знаходиться в експлуатації не більше 250 штук у всьому світі. І все це літаки також потребують запасних двигунів.

Тобто, компанії Fire Point може бути доступно для покупки (якщо продадуть) не більше 250 старих двигунів АІ-25.

А щоб побудувати завод, потрібно мінімум 1,0 млрд доларів, близько 2 тисяч висококваліфікованих працівників і не менше 2 років.

Про яке серійне виробництво по 50 або навіть 200 штук ракет «Фламінго» вони говорять, якщо з 250 теоретично доступних для покупки двигунів АІ-25 вони вже мінімум 80 (за заявами компанії) використали?..

Залишилося всього 170 двигунів, або менше...

Дуже смішно. "

Джерело: https://censor.net/ua/b3576483

  • Хаха 3
  • Сумно 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

2 години тому, sergio сказав:

Легалізація крипти, то фігня порівняно введенням в Китаї е-юаня. То коли не можеш розрахуватись нічим крім електронного гаманця через смартфон. (Є вже відосики на Ютубі) , чесно кажучи волосся на дупі заворушилось від думки, до чого то може призвести. Але враховуючи постійне нав"язування Дії, без якої скоро  не можна буде до платного туалету сходити , то ми теж рухаємося в тому напрямку

Україну як завжди врятує тіньова економіка та готівка/бартер 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

5 часов назад, sergio сказал:

wszystkoconajwazniejsze.pl/pepites/banderyzm-bedzie-w-polsce-zakazany/

прекратите постить румынские ссылки

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

5 годин тому, sergio сказав:

wszystkoconajwazniejsze.pl/pepites/banderyzm-bedzie-w-polsce-zakazany/

ніхто стільки не зробив для популяризації Бандери як кацапи і тепер поляки :lol:

  • Хаха 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

2 часа назад, US7IGN сказал:

Україну як завжди врятує тіньова економіка та готівка/бартер 

Для тіньової економіки буде спеціальна тіньова е-гривна для вузької групи обмежених людей. 😎

Пи. Си. 

Так в Китаї дехто і почав переходити на бартер. 

Зрештою "це ж було вже" ©

Змінено користувачем sergio
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

49 минут назад, М.И. сказал:

прекратите постить румынские ссылки

Так ситуация в сопредельных странах так накаляется, что, кроме как в Румынию, и бежать некуда. 

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

2 хвилини тому, sergio сказав:

Так ситуация в сопредельных странах так накаляется, что, кроме как в Румынию, и бежать некуда. 

Мені Румунія дуже сподобалася, особливо гори :flag1:

  • Лайк 3
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

41 хвилину тому, sergio сказав:

Для тіньової економіки буде спеціальна тіньова е-гривна для вузької групи обмежених людей. 😎

То для багатих, а бідні якось як в 90-х будуть. Хоча не дуже зрозуміло як така маргінальна країна збирається перемагати кацапів 

Змінено користувачем US7IGN
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

2 часа назад, М.И. сказал:

прекратите постить румынские ссылки

 І що, діслексія, тобто плутанина букв та звуків, не полишає вас дотепер. Це вже 15 рік пішов!

Змінено користувачем kim chen lhoran
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 час назад, US7IGN сказал:

Мені Румунія дуже сподобалася, особливо гори :flag1:

Тоансфагараш рулить. 💪

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 час назад, US7IGN сказал:

Хоча не дуже зрозуміло як така маргінальна країна збирається перемагати кацапів 

 Завтра Молдова буде буде пробувати перемагати кацапських підручних. Головний з них - Додон обіцяв у разі перемоги відкрити авіасполучення Кишинева з москвою. У планах у них підсилити військовий контингент у Придністров'і.

 Питання - чи пропустять румуни ці літаки?

Змінено користувачем kim chen lhoran
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

5 хвилин тому, sergio сказав:

Тоансфагараш рулить. 💪

І Трансальпіна і все між них та навколо 

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

4 години тому, hause сказав:

"Про чергову порцію безсовісних заяв керівництва компанії Fire Point

Жахи війни легко маскують дурість, кричущу технічну безграмотність, шахрайство і відверте мародерство. Розбираємо чергову порцію безсовісних заяв керівництва компанії Fire Point.

Бойового застосування крилатої ракети FP-5 «Фламінго» досі не було. Злив через інтернет-бачки і «Мілітарний» з посиланням на нібито якісь «військові кола» про атаку «Фламінго» по базі російських прикордонників під Армянськом не відповідає дійсності.

Запуск трьох ракет підряд у бік Чорного моря, який представляють як свідчення атаки, був просто запуском у бік Чорного моря, без бойових частин і без застосування по бойових цілях.

Супутникові знімки демонструють якісь пошкодження будівель на базі, але характер пошкоджень не відповідає заявленій потужності боєприпасу в більш ніж 1 тонну. Пошкодження характерні для боєприпасу вагою до 50 кг.

Якби були бойові застосування ракети «Фламінго», про них би неодмінно повідомили Генштаб, міністр оборони і сам президент. Ніхто б не пропустив такої новини.

У всьому світі не так багато заводів, що виробляють реактивні авіаційні двигуни, і всього 5 країн, що виробляють такі складні інженерні вироби – США, Великобританія, Франція, росія і Китай.

Україна втратила можливість виробляти реактивні двигуни на заводі «Мотор-Січ», де раніше вироблялися мотори АІ-25, які встановлює на свої «Фламінго» компанія Fire Point.

Вартість заводу з виробництва реактивних двигунів оцінюється від 200 млн (збірка) до 1 млрд доларів; вартість індустріального комплексу повного циклу, з урахуванням суміжних виробництв – 1,5 млрд доларів. Це тільки вартість цехів, обладнання, верстатів і оснащення.

Ціну підготовленого кваліфікованого персоналу взагалі важко порахувати – у нас в країні такого персоналу практично не залишилося, а ті, хто на старих радянських заготовках щось збирав у Запоріжжі і займався ремонтом – це, переважно, старі радянські кадри.

Тому бравурні заяви архітекторки бетонних меблів про те, що Fire Point побудує завод з виробництва «ліцензійної копії» двигуна АІ-25 – це повний блеф.

А тепер трохи цифр:

З 1967 по 1998 рік було вироблено 6300 двигунів АІ-25. Тобто темпи виробництва двигуна АІ-25 при високому попиті другої половини ХХ століття становили 203 штуки на рік, або 17 штук на місяць.

Всього 17 штук на місяць, Карл!

Дуже хотілося б подивитися на завод, який може виробляти двигуни АІ-25 з темпом 7 штук на добу, як обіцяє керівництво компанії Fire Point, яке не знає навіть елементарної математики і не знайоме з двигунобудуванням.

Йдемо далі, компанія Fire Point заявляє, що викупила «тисячі» старих двигунів АІ-25 для початку виробництва ракет «Фламінго» з темпом 50 ракет на місяць, а з наступного місяця – 200 ракет на місяць, при тому що вже близько 80 ракет вироблено.

Давайте порахуємо.

Тож, всього було вироблено 6300 штук двигунів АІ-25. Більша частина цих двигунів давно вичерпала свій ресурс і була відправлена на металобрухт. Якась частина загинула разом з літаками в ході експлуатації.

Цими двигунами масово комплектували навчально-тренувальні літаки Л-39 і пасажирські Як-40.

Літаків Л-39 було вироблено 2900 штук, більша частина з яких була направлена... упс! – до росії. Туди ж була направлена деяка частина запасних двигунів АІ-25. Орієнтовно – не менше 300 штук. Тобто, всього 3200 моторів, з яких 80% опинилися на території ворожої держави – приблизно 2500 штук.

Літаків Як-40 було вироблено 1012 штук. На кожен літак ставилося 3 двигуни АІ-25. Всього двигунів 3036. Невідома кількість запасних двигунів, поставлених Аерофлоту, але відомо, що понад 120 літаків було продано в інші країни, а в росії експлуатувалося понад 700 бортів, тобто ще 2100 двигунів, які компанія Fire Point не зможе купити.

Тобто, не менше ніж 2500+2100=4600 двигунів АІ-25 недоступні, тому що вони знаходяться на території росії, або давно утилізовані на території росії.

Залишається 6300-4600=1700 двигунів, які могуть бути за межами росії. Не менше 80% цих двигунів утилізовано, оскільки утилізовано вже понад 95% літаків, на яких вони встановлювалися.

Наприклад, літаків ЯК-40 експлуатується в світі всього близько 40 одиниць, і більша частина в росії. Літаків Л-39 знаходиться в експлуатації не більше 250 штук у всьому світі. І все це літаки також потребують запасних двигунів.

Тобто, компанії Fire Point може бути доступно для покупки (якщо продадуть) не більше 250 старих двигунів АІ-25.

А щоб побудувати завод, потрібно мінімум 1,0 млрд доларів, близько 2 тисяч висококваліфікованих працівників і не менше 2 років.

Про яке серійне виробництво по 50 або навіть 200 штук ракет «Фламінго» вони говорять, якщо з 250 теоретично доступних для покупки двигунів АІ-25 вони вже мінімум 80 (за заявами компанії) використали?..

Залишилося всього 170 двигунів, або менше...

Дуже смішно. "

Джерело: https://censor.net/ua/b3576483

та всім очевидно що це піздьож. все будуть закривати мясом. 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

2 години тому, US7IGN сказав:

ніхто стільки не зробив для популяризації Бандери як кацапи і тепер поляки :lol:

ви на факельне шествіє ходите? десь в січні здається. одобряєте таке діло? 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 година тому, US7IGN сказав:

То для багатих, а бідні якось як в 90-х будуть. Хоча не дуже зрозуміло як така маргінальна країна збирається перемагати кацапів 

Україна дуже багата країна. Населення не хоче займатися вторинною переробкою. Індуси в цьому плані красавчики. А у нас марнотратство. 

Змінено користувачем akineo
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

шо за схема цікаво. чому відразу не передають у власність..\

 

 

Цього тижня перші три родини ВПО заїхали у свої нові будинки

Традиційна модель таких поселень передбачає, що родини отримують житло в користування на умовах нульової оренди строком на п’ять років, після чого воно перейде у їхню приватну власність.

Ініціатива належить благодійній організації “Район номер 1”.

  • Хаха 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

20 хвилин тому, akineo сказав:

чому торт Тірамісу не продають в магазинах? це сезонний торт? був в ящиках по 2 кг 

десерт крутий тирамісу. 46-50 грн коштує правда там грам 100

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

5 годин тому, hause сказав:

"Про чергову порцію безсовісних заяв керівництва компанії Fire Point

Жахи війни легко маскують дурість, кричущу технічну безграмотність, шахрайство і відверте мародерство. Розбираємо чергову порцію безсовісних заяв керівництва компанії Fire Point.

Бойового застосування крилатої ракети FP-5 «Фламінго» досі не було. Злив через інтернет-бачки і «Мілітарний» з посиланням на нібито якісь «військові кола» про атаку «Фламінго» по базі російських прикордонників під Армянськом не відповідає дійсності.

Запуск трьох ракет підряд у бік Чорного моря, який представляють як свідчення атаки, був просто запуском у бік Чорного моря, без бойових частин і без застосування по бойових цілях.

Супутникові знімки демонструють якісь пошкодження будівель на базі, але характер пошкоджень не відповідає заявленій потужності боєприпасу в більш ніж 1 тонну. Пошкодження характерні для боєприпасу вагою до 50 кг.

Якби були бойові застосування ракети «Фламінго», про них би неодмінно повідомили Генштаб, міністр оборони і сам президент. Ніхто б не пропустив такої новини.

У всьому світі не так багато заводів, що виробляють реактивні авіаційні двигуни, і всього 5 країн, що виробляють такі складні інженерні вироби – США, Великобританія, Франція, росія і Китай.

Україна втратила можливість виробляти реактивні двигуни на заводі «Мотор-Січ», де раніше вироблялися мотори АІ-25, які встановлює на свої «Фламінго» компанія Fire Point.

Вартість заводу з виробництва реактивних двигунів оцінюється від 200 млн (збірка) до 1 млрд доларів; вартість індустріального комплексу повного циклу, з урахуванням суміжних виробництв – 1,5 млрд доларів. Це тільки вартість цехів, обладнання, верстатів і оснащення.

Ціну підготовленого кваліфікованого персоналу взагалі важко порахувати – у нас в країні такого персоналу практично не залишилося, а ті, хто на старих радянських заготовках щось збирав у Запоріжжі і займався ремонтом – це, переважно, старі радянські кадри.

Тому бравурні заяви архітекторки бетонних меблів про те, що Fire Point побудує завод з виробництва «ліцензійної копії» двигуна АІ-25 – це повний блеф.

А тепер трохи цифр:

З 1967 по 1998 рік було вироблено 6300 двигунів АІ-25. Тобто темпи виробництва двигуна АІ-25 при високому попиті другої половини ХХ століття становили 203 штуки на рік, або 17 штук на місяць.

Всього 17 штук на місяць, Карл!

Дуже хотілося б подивитися на завод, який може виробляти двигуни АІ-25 з темпом 7 штук на добу, як обіцяє керівництво компанії Fire Point, яке не знає навіть елементарної математики і не знайоме з двигунобудуванням.

Йдемо далі, компанія Fire Point заявляє, що викупила «тисячі» старих двигунів АІ-25 для початку виробництва ракет «Фламінго» з темпом 50 ракет на місяць, а з наступного місяця – 200 ракет на місяць, при тому що вже близько 80 ракет вироблено.

Давайте порахуємо.

Тож, всього було вироблено 6300 штук двигунів АІ-25. Більша частина цих двигунів давно вичерпала свій ресурс і була відправлена на металобрухт. Якась частина загинула разом з літаками в ході експлуатації.

Цими двигунами масово комплектували навчально-тренувальні літаки Л-39 і пасажирські Як-40.

Літаків Л-39 було вироблено 2900 штук, більша частина з яких була направлена... упс! – до росії. Туди ж була направлена деяка частина запасних двигунів АІ-25. Орієнтовно – не менше 300 штук. Тобто, всього 3200 моторів, з яких 80% опинилися на території ворожої держави – приблизно 2500 штук.

Літаків Як-40 було вироблено 1012 штук. На кожен літак ставилося 3 двигуни АІ-25. Всього двигунів 3036. Невідома кількість запасних двигунів, поставлених Аерофлоту, але відомо, що понад 120 літаків було продано в інші країни, а в росії експлуатувалося понад 700 бортів, тобто ще 2100 двигунів, які компанія Fire Point не зможе купити.

Тобто, не менше ніж 2500+2100=4600 двигунів АІ-25 недоступні, тому що вони знаходяться на території росії, або давно утилізовані на території росії.

Залишається 6300-4600=1700 двигунів, які могуть бути за межами росії. Не менше 80% цих двигунів утилізовано, оскільки утилізовано вже понад 95% літаків, на яких вони встановлювалися.

Наприклад, літаків ЯК-40 експлуатується в світі всього близько 40 одиниць, і більша частина в росії. Літаків Л-39 знаходиться в експлуатації не більше 250 штук у всьому світі. І все це літаки також потребують запасних двигунів.

Тобто, компанії Fire Point може бути доступно для покупки (якщо продадуть) не більше 250 старих двигунів АІ-25.

А щоб побудувати завод, потрібно мінімум 1,0 млрд доларів, близько 2 тисяч висококваліфікованих працівників і не менше 2 років.

Про яке серійне виробництво по 50 або навіть 200 штук ракет «Фламінго» вони говорять, якщо з 250 теоретично доступних для покупки двигунів АІ-25 вони вже мінімум 80 (за заявами компанії) використали?..

Залишилося всього 170 двигунів, або менше...

Дуже смішно. "

Джерело: https://censor.net/ua/b3576483

А вам не смішно було про підрахунки з зарплатою по 4к доларів для вчителів? Але ж скільки вчителів, в тому числі математики, на цьому повелися:lol:

В кінці-кінців будь-яка політтехнологія розрахована виключно на ідіотів. Переконувати розумних - це дуже дорого, а зважаючи на їх кількість - це взагалі не має сенсу. 

Змінено користувачем Dmitriy_S
  • Хаха 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

4 хвилини тому, akineo сказав:

де

може навіть 150 грам. Велика кишеня, Велмарт

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

7 хвилин тому, sergio сказав:

Так дрессировка или дань погибшим?!

 

за 30 років не можуть громадський транспорт зробити нормальний. лише ***ять ***ять і звалюють з країни. 

і як бачимо, гроші є. або їх можна позичити. 

зараз сотні мільйрдів боргів наберуть з невідомим фіналом 

Змінено користувачем akineo
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

7 хвилин тому, Privet сказав:

 

маленькі. але прямі, не лицемірні люди. вимираючий вид....

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...