Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

Россияне к нам принесли войну

Скромный прораб

Рекомендовані повідомлення

1 час назад, Propeller сказал:

Слева Витя. Справа Євика. Случайно встретились на крайнем саммите лидеров ЕС. Похоже, что Витя не уверен в себе.  

image.thumb.png.b9a0ff89047048b3e07171a1c1a87cfd.png

Evika Siliņa  прем'єрка Латвії 

 

  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Депутат Госдумы от Забайкалья Андрей Гурулёв прокомментировал проведённый президентом России прямой эфир и призвал россиян рожать по приказу. Особое внимание, считает он, президент в этом смысле в том числе, уделяет внимание Дальнему Востоку. Эту мысль Гурулев высказал в в эфире «Соловьев LIVE»

«Президент что сказал? Традиционные ценности — Родина, многодетные семьи. Задачу как будешь выполнять? У тебя отпуска есть? Есть. Ты указ президента выполняешь? Выполняешь. Всё, отправил, задачу выполнил, через девять месяцев доложили по результату»

Змінено користувачем Бездомный
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

3 часа назад, Propeller сказал:

Слева Витя. Справа Євика. Случайно встретились на крайнем саммите лидеров ЕС. Похоже, что Витя не уверен в себе.  

image.thumb.png.b9a0ff89047048b3e07171a1c1a87cfd.png

Когда на тебя смотрят как на гавно...

  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Спойлер

 

Светлой памяти ГЛІБ БАБІЧ

 Так ось, я вам авіаційну байку розповім. Повчальну. Сідайте зручніше.

Свого часу, групою негідників, які ненавиділи авіацію, літаки та людей, був найнятий недалекий, але артистичний і талановитий афеїст, який може зіграти будь-кого (така вже в аферистів професія).

Спойлер

Замість ліцензії пілота зліпили кілька видосів, де він за штурвалом авіасимулятора зображує "керування літаком". А група його спільників виступили свідками, які підтвердили – стопудово пілот. Літає як бог. Повітряний ас і любить котиків (ось, наприклад, Богдан якраз із цих "свідків божественного пілота)".

У процесі польоту відбулися "вибори пілота".

Спойлер

Справжній екіпаж із кабіни прибрали. Претензій до них було багато. Злітали якось різко. Погода була огидною, тому на турбулентності трясло, та проливалася кава. До того ж каву подавали не того бренду. До того ж у літаку обмежували свободу - вимагали пристебнутися і не курити. А обід міг би бути кращим. Ще й стюардеси навіщось трясли інструкцією з безпеки, нагадували про рятувальні жилети та аварійні виходи – чим лякали, і дуже дратували пасажирів.

Коротше, "нові обличчя" на чолі з "красенем пілотом" зайняли місце у кабіні.Спочатку не відбувалося нічого.

Спойлер

Вони там пили шампанське, святкували перемогу. А новий "командир повітряного судна" регулярно спілкувався з пасажирами по внутрішньому зв'язку. І дуже складно та весело розповідав, як добре вони летять, який у них чудовий пілот та екіпаж. А також обіцяв усім то повний кешбек за квитки, то розповідав, що всі пасажири виграли тур на Мальорку, то обіцяв на цій самій Мальорці зробити проміжну посадку для купання у морі та коктейлів.

Більшість пасажирів були в захваті. Тим більше, що літак летів рівно і поки що – на автопілоті. По зв'язку говорили лише добре. До того ж на радощах дозволили з'їсти та випити усі запаси літака, призначені на цей та наступний рейси.

Старий екіпаж, а також усіх, хто хоч щось розумів в авіації та польотах - загнали в кінець салону. А оскільки вони постійно намагався пояснити всім "що відбувається не так і як потрібно робити" - подумували про те, щоб закрити їх наглухо у вантажному відсіку. Щоб не псували настрій.

Тим часом ситуація дещо змінилася.

Спойлер

Літак влетів у грозовий фронт, бо облетіти його ніхто в кабіні не вмів. І трясти стало знову, причому іноді дуже відчутно. Літак падав у повітряні ями, але автопілот повертав його на місце. Тому – летіли.

Але пасажири стали потихеньку обурюватися. І навіть іноді викрикуй щось неприємне. Типу - "Ми ж тебе вибрали пілотом? Працюй!"

Але він взагалі нічого не вмів, окрім як брехати і кривлятися. Але вже й сам повірив в те, що він справжній пілот. Тим більше, що решта "екіпажу" старанно переконував його, що він найдосвідченіший пілот світу.

Чи набравшись куражу, чи нюхнувши для хоробрості запаморочливої висоти, "пілот" взявся за штурвал. І після першого ривка автопілот сказав "Ок!" і штатно відключився, передавши управління "командиру судна".

Перші ривки та пікірування пасажири перенесли з подивом. Друге – з криками. А після третього почали стукати в пілотські двері, з криками - "Ви що там, охреніли зовсім?"

У кабіні зрозуміли, що справи погані. Насилу, але ввімкнули атопілот. І пояснили все, що сталося діями попереднього екіпажу. А поки зайнялися тим, чим займалися весь політ – почали дистанційно продавати літак по запчастинах на Ebay.

Народ у салоні трохи заспокоївся. Але тут у кабіні включилося попередження про обмежену кількість палива. Половину маршруту вже пройдено. Потрібно вибирати куди сідати. Розрахувати та ввести курс в автопілотf. Або летіти самому.

Потрібно сказати, що поняття "курсу" не було відоме нікому в кабіні. А старий курс давно збили, коли весело крутили штурвал у різні боки.

Почали запитувати "землю". Але там називали незрозумілі цифри та назви приладів. І просили щось кудись "ввести", і знову сипали цифрами та термінами.

Тепер паніка розпочалася вже у кабіні. Вони то хапали штурвал, і літак починав смикатися та валитися. То знову включали автопілот, і літак починав летіти рівніше, але невідомо куди. З землі вимагали повернутися на курс, намагалися допомогти і передавали інструкції. Але "екіпаж" спочатку намагався звинуватити диспетчерів у неправильних діях. Кричав їм: "Ви повинні нас посадити! Ви повинні все зробити!" А потім взагалі відключив рацію, щоб не дратувала. Час від часу вони валили все на минулий екіпаж. А потім, навіть, призначали чергового винуватця серед "своїх" та виганяли його в салон. А замість нього брали до себе когось із знайомих пасажирів. Але ситуація від цього не змінювалася. У кабіні, як і раніше, ніхто не вмів керувати літаком.

Лічильник палива продовжував вести відлік до нуля. А аварійна сигналізація горіла рівним, але тривожним світлом. І кричала панічними трелями. Її також відключили.

Народ у салоні був наляканий і розгублений. До того ж хотілося їсти, але від запасів залишилися лише серветки. Світло в салоні почало періодично вимикатися. До того ж пішла чутка, що за квитки доведеться доплатити, а страховка анульована. Усі почали розуміти, що з усього обіцяного новим екіпажем може відбутися лише купання у морі. Усім літаком.

Фразу "Хто його пустив за штурвал?" - повторювали вже майже всі.

Спойлер

Гучніше за всіх тих, хто нещодавно проводжав "пілота" в кабіну оплесками.

Коли літак вкотре починало трясти і кидати на всі боки, з динаміків лунало "Це все попередній екіпаж! Ми з ними ще розберемося". Народ з подивом дивився на похмурих справжніх пілотів, пристебнутих до крісел ременями наприкінці салону – і іноді замислювався. А деякі обурено кричали - "Ну зробіть жеж хоч щось! Ви ж пілоти?".

Пілоти дивилися на годинник, щось рахували на калькуляторі, зітхали і похмуро переглядалися...

Зараз ми знаходимося десь у районі цього епізоду, у цьому самому літаку.

Я міг би зазирнути далі – але не хочу. Я міг би написати про терористів, які доклали руку до всієї цієї історії зі "зміною екіпажу". І які зараз думають - чи чекати, поки спрацює їхній план? І літак впаде сам, під "керуванням" безмозких "пілотів"? Чи допоможе їхній "крот-камікадзе" (з єдиним прихованим парашутом) у кабіні? Чи все ж таки запустити по нам ракету, яка вже наведена? Щоб уже точно?

Богдан, Разумков та всі ті, кого вигнали з "веселого екіпажу" - просто додають у картину деталей. Вони своє зробили – привели цирк за штурвал. А ті хто запланував катастрофу - просто чекають.

Я не хочу говорити фразу "Ми ж говорили!" Я хочу нагадати стару авіаційну приказку. "Зліт можна скасувати. Посадку - ніколи!"

А посадка – найнебезпечніший етап польоту.

Спойлер

Навіть якщо палива до найближчого аеродрому поки що вистачає. Потрібно вибрати правильний курс та ввести всі дані до бортового комп'ютера. Потрібно привести всі механізми літака до посадкового режиму. Зайти на глісаду, випустити шасі та плавно приземлитися.

Ну як? Давайте. Зробіть це разом? Це ж не складно, правда? Це ж весело?

У нашого літака чудовий запас міцності. Але удару об землю він не витримає.

У нас достатньо тих, кто вміє вести літак. Але за штурвал ми пустили тих, хто не вміє керувати навіть садовим візком.

У нас не так багато часу до неминучої посадки. Максиміум стільки – скільки до нових "виборів пілота". Чи менше.

Оскільки ми всі в одному літаку, і діватися нам один від одного нема куди - давайте щось вирішувати. А спочатку – думати.

Тому що "повернутися на землю" можна у різний спосіб. Іноді - у фатальний.

Але шанс на інше - ще є.

Змінено користувачем Canton
  • Лайк 6
  • Сумно 3
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

9 часов назад, sah79 сказал:

Ну якщо іншого виходу немає🤷‍♂️

Должность дознавателя с пристрастием еще свободна? За мной не занимать...

  • Хаха 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

11 минут назад, US7IGN сказал:

така думка...

А ще й в придаток і така..

www.nytimes.com/2023/12/15/world/europe/ukraine-military-recruitment.html

 

  • Лайк 1
  • Сумно 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

11 часов назад, US7IGN сказал:

https://www.facebook.com/bezuhlamariana/posts/pfbid02n2hkSNt27rh3KYvCkhmxE3FSmm13SDy1LXYwkVsutfmFhSvb35J8TtKY3BEh87bwl

тепер точно переможемо! :flag1: коменти краще не читати :lol:

Так, її можна читати і без каментів :

image.thumb.png.136964465993e3b332232cf1cbd5724d.png

:pozor:

  • Хаха 3
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Кампанія проти Резнікова була російською ІПСО. Майже 13 тисяч ботів у TikTok генерували фейки про корупцію в уряді України – розслідування

 

  • Хаха 7
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

2 минуты назад, Alvalk сказал:

Кампанія проти Резнікова була російською ІПСО. Майже 13 тисяч ботів у TikTok генерували фейки про корупцію в уряді України

Розділяй і володарюй. Я особисто "вірю" тільки телемарафону.😏

  • Хаха 3
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

4 години тому, Canton сказав:
  Показати вміст

 

Светлой памяти ГЛІБ БАБІЧ

 Так ось, я вам авіаційну байку розповім. Повчальну. Сідайте зручніше.

Свого часу, групою негідників, які ненавиділи авіацію, літаки та людей, був найнятий недалекий, але артистичний і талановитий афеїст, який може зіграти будь-кого (така вже в аферистів професія).

  Показати вміст

Замість ліцензії пілота зліпили кілька видосів, де він за штурвалом авіасимулятора зображує "керування літаком". А група його спільників виступили свідками, які підтвердили – стопудово пілот. Літає як бог. Повітряний ас і любить котиків (ось, наприклад, Богдан якраз із цих "свідків божественного пілота)".

У процесі польоту відбулися "вибори пілота".

  Показати вміст

Справжній екіпаж із кабіни прибрали. Претензій до них було багато. Злітали якось різко. Погода була огидною, тому на турбулентності трясло, та проливалася кава. До того ж каву подавали не того бренду. До того ж у літаку обмежували свободу - вимагали пристебнутися і не курити. А обід міг би бути кращим. Ще й стюардеси навіщось трясли інструкцією з безпеки, нагадували про рятувальні жилети та аварійні виходи – чим лякали, і дуже дратували пасажирів.

Коротше, "нові обличчя" на чолі з "красенем пілотом" зайняли місце у кабіні.Спочатку не відбувалося нічого.

  Показати вміст

Вони там пили шампанське, святкували перемогу. А новий "командир повітряного судна" регулярно спілкувався з пасажирами по внутрішньому зв'язку. І дуже складно та весело розповідав, як добре вони летять, який у них чудовий пілот та екіпаж. А також обіцяв усім то повний кешбек за квитки, то розповідав, що всі пасажири виграли тур на Мальорку, то обіцяв на цій самій Мальорці зробити проміжну посадку для купання у морі та коктейлів.

Більшість пасажирів були в захваті. Тим більше, що літак летів рівно і поки що – на автопілоті. По зв'язку говорили лише добре. До того ж на радощах дозволили з'їсти та випити усі запаси літака, призначені на цей та наступний рейси.

Старий екіпаж, а також усіх, хто хоч щось розумів в авіації та польотах - загнали в кінець салону. А оскільки вони постійно намагався пояснити всім "що відбувається не так і як потрібно робити" - подумували про те, щоб закрити їх наглухо у вантажному відсіку. Щоб не псували настрій.

Тим часом ситуація дещо змінилася.

  Показати вміст

Літак влетів у грозовий фронт, бо облетіти його ніхто в кабіні не вмів. І трясти стало знову, причому іноді дуже відчутно. Літак падав у повітряні ями, але автопілот повертав його на місце. Тому – летіли.

Але пасажири стали потихеньку обурюватися. І навіть іноді викрикуй щось неприємне. Типу - "Ми ж тебе вибрали пілотом? Працюй!"

Але він взагалі нічого не вмів, окрім як брехати і кривлятися. Але вже й сам повірив в те, що він справжній пілот. Тим більше, що решта "екіпажу" старанно переконував його, що він найдосвідченіший пілот світу.

Чи набравшись куражу, чи нюхнувши для хоробрості запаморочливої висоти, "пілот" взявся за штурвал. І після першого ривка автопілот сказав "Ок!" і штатно відключився, передавши управління "командиру судна".

Перші ривки та пікірування пасажири перенесли з подивом. Друге – з криками. А після третього почали стукати в пілотські двері, з криками - "Ви що там, охреніли зовсім?"

У кабіні зрозуміли, що справи погані. Насилу, але ввімкнули атопілот. І пояснили все, що сталося діями попереднього екіпажу. А поки зайнялися тим, чим займалися весь політ – почали дистанційно продавати літак по запчастинах на Ebay.

Народ у салоні трохи заспокоївся. Але тут у кабіні включилося попередження про обмежену кількість палива. Половину маршруту вже пройдено. Потрібно вибирати куди сідати. Розрахувати та ввести курс в автопілотf. Або летіти самому.

Потрібно сказати, що поняття "курсу" не було відоме нікому в кабіні. А старий курс давно збили, коли весело крутили штурвал у різні боки.

Почали запитувати "землю". Але там називали незрозумілі цифри та назви приладів. І просили щось кудись "ввести", і знову сипали цифрами та термінами.

Тепер паніка розпочалася вже у кабіні. Вони то хапали штурвал, і літак починав смикатися та валитися. То знову включали автопілот, і літак починав летіти рівніше, але невідомо куди. З землі вимагали повернутися на курс, намагалися допомогти і передавали інструкції. Але "екіпаж" спочатку намагався звинуватити диспетчерів у неправильних діях. Кричав їм: "Ви повинні нас посадити! Ви повинні все зробити!" А потім взагалі відключив рацію, щоб не дратувала. Час від часу вони валили все на минулий екіпаж. А потім, навіть, призначали чергового винуватця серед "своїх" та виганяли його в салон. А замість нього брали до себе когось із знайомих пасажирів. Але ситуація від цього не змінювалася. У кабіні, як і раніше, ніхто не вмів керувати літаком.

Лічильник палива продовжував вести відлік до нуля. А аварійна сигналізація горіла рівним, але тривожним світлом. І кричала панічними трелями. Її також відключили.

Народ у салоні був наляканий і розгублений. До того ж хотілося їсти, але від запасів залишилися лише серветки. Світло в салоні почало періодично вимикатися. До того ж пішла чутка, що за квитки доведеться доплатити, а страховка анульована. Усі почали розуміти, що з усього обіцяного новим екіпажем може відбутися лише купання у морі. Усім літаком.

Фразу "Хто його пустив за штурвал?" - повторювали вже майже всі.

  Показати вміст

Гучніше за всіх тих, хто нещодавно проводжав "пілота" в кабіну оплесками.

Коли літак вкотре починало трясти і кидати на всі боки, з динаміків лунало "Це все попередній екіпаж! Ми з ними ще розберемося". Народ з подивом дивився на похмурих справжніх пілотів, пристебнутих до крісел ременями наприкінці салону – і іноді замислювався. А деякі обурено кричали - "Ну зробіть жеж хоч щось! Ви ж пілоти?".

Пілоти дивилися на годинник, щось рахували на калькуляторі, зітхали і похмуро переглядалися...

Зараз ми знаходимося десь у районі цього епізоду, у цьому самому літаку.

Я міг би зазирнути далі – але не хочу. Я міг би написати про терористів, які доклали руку до всієї цієї історії зі "зміною екіпажу". І які зараз думають - чи чекати, поки спрацює їхній план? І літак впаде сам, під "керуванням" безмозких "пілотів"? Чи допоможе їхній "крот-камікадзе" (з єдиним прихованим парашутом) у кабіні? Чи все ж таки запустити по нам ракету, яка вже наведена? Щоб уже точно?

Богдан, Разумков та всі ті, кого вигнали з "веселого екіпажу" - просто додають у картину деталей. Вони своє зробили – привели цирк за штурвал. А ті хто запланував катастрофу - просто чекають.

Я не хочу говорити фразу "Ми ж говорили!" Я хочу нагадати стару авіаційну приказку. "Зліт можна скасувати. Посадку - ніколи!"

А посадка – найнебезпечніший етап польоту.

  Показати вміст

Навіть якщо палива до найближчого аеродрому поки що вистачає. Потрібно вибрати правильний курс та ввести всі дані до бортового комп'ютера. Потрібно привести всі механізми літака до посадкового режиму. Зайти на глісаду, випустити шасі та плавно приземлитися.

Ну як? Давайте. Зробіть це разом? Це ж не складно, правда? Це ж весело?

У нашого літака чудовий запас міцності. Але удару об землю він не витримає.

У нас достатньо тих, кто вміє вести літак. Але за штурвал ми пустили тих, хто не вміє керувати навіть садовим візком.

У нас не так багато часу до неминучої посадки. Максиміум стільки – скільки до нових "виборів пілота". Чи менше.

Оскільки ми всі в одному літаку, і діватися нам один від одного нема куди - давайте щось вирішувати. А спочатку – думати.

Тому що "повернутися на землю" можна у різний спосіб. Іноді - у фатальний.

Але шанс на інше - ще є.

image.thumb.png.dfa8c6a6b7d2aace57f54906c9725bee.png

  • Лайк 2
  • Дякую 1
  • Сумно 2
  • Дізлайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

️ Почалися перемовини про вступ ЄС до України

"В цілому наші європейські партнери непогано справляються з укроінтеграцією і виконали вже 7 з 9 необхідних умов для вступу в Україну.

Залишилося лише досягти українських зарплат та підтримувати корупцію на українському рівні, аби успішно завершити укроінтеграцію", – розповів Зеленський.

 

IMG_20231217_113801_229.jpg

  • Лайк 2
  • Хаха 2
  • Дізлайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

30 хвилин тому, Alvalk сказав:

Кампанія проти Резнікова була російською ІПСО. Майже 13 тисяч ботів у TikTok генерували фейки про корупцію в уряді України – розслідування

 

Так то его двойник, а не он генерировал феерическую тупость?

  • Лайк 2
  • Дізлайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

19 минут назад, sah79 сказал:

️ Почалися перемовини про вступ ЄС до України

"В цілому наші європейські партнери непогано справляються з укроінтеграцією і виконали вже 7 з 9 необхідних умов для вступу в Україну.

Залишилося лише досягти українських зарплат та підтримувати корупцію на українському рівні, аби успішно завершити укроінтеграцію", – розповів Зеленський.

 

IMG_20231217_113801_229.jpg

кажуть після початку перемовин пороху знадобилося 2 роки щоб отримати безвіз. подивимося як його обійде команда молодих інтелектуалів

  • Лайк 3
  • Хаха 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

15 годин тому, US7IGN сказав:

ну добре що буде кому очолити особливу трійку :flag1:

як написали свині на стіні - Тварина не може вбити іншу тварину без причини

 

14 годин тому, sah79 сказав:

Ну якщо іншого виходу немає🤷‍♂️

 

5 годин тому, Canton сказав:

Должность дознавателя с пристрастием еще свободна? За мной не занимать...

Одразу видно російського військового зі стажем -- катувати українців готовий завжди....

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

45 минут назад, sah79 сказал:

Залишилося лише досягти українських зарплат та підтримувати корупцію на українському рівні, аби успішно завершити укроінтеграцію", – розповів Зеленський.

uk.wikipedia.org/wiki/Вступ_Туреччини_до_Європейського_Союзу

Щоб не було для нас це граблями,

Пороху, якби хто його не сприймав - вдалося оримати "безвіз", після зобовязань

Змінено користувачем sribnuu
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

2 минуты назад, sribnuu сказал:

uk.wikipedia.org/wiki/Вступ_Туреччини_до_Європейського_Союзу

Щоб не було для нас це граблями,

Пороху, якби хто його не сприймав - вдалося оримати "безвіз"

Та що ви таке кажете? Якби Зеленський не прийшов до влади в 19-му році, то і безвіз би Україна не отримала в 17-му)))

  • Хаха 4
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

5 минут назад, Firetuf сказал:

то і безвіз би Україна не отримала в 17-му)))

Це реальний факт Євроінтегації - угода про асоціацію (зона вільної торгівлі України з ЄС), безвізовий режим ... 

 

Змінено користувачем sribnuu
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Австрия согласилась снять блокировку 12-го пакета санкций против России после того, как Украина исключила ее банк Raiffeisen из перечня международных спонсоров войны.

www.eurointegration.com.ua/rus/news/2023/12/16/7175725/

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

16 минут назад, Firetuf сказал:

Якби Зеленський не прийшов до влади в 19-му році, то і безвіз би Україна не отримала в 17-му)))

Умови для української влади отриманню безвізу:

План дій візової лібералізації (ПДВЛ);

Створення всіх антикорупційних органів;

Запровадження спеціальної конфіскації та арешту;

Створення органу з повернення незаконно виведених активів й управління ними (ARO/AMO);

Запуск електронних декларацій

Порох за два роки обдурив Західних партнерів?😉

 

 

  • Лайк 1
  • Хаха 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

9 минут назад, sribnuu сказал:

Порох за два роки обдурив Західних партнерів?😉

переможців не судять. мені пофігу як він це зробив. тим паче що я в процесі його дій гірше жити не став.

кажуть що при ньому і безумної не було і ротація була...

Змінено користувачем US7IGN
  • Лайк 2
  • Хаха 1
  • Сумно 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...