Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

як обрати акумулятори до інвертору

Vikctor

Рекомендовані повідомлення

23 хвилини тому, Vikctor сказав:

Хтось кидає дріт з вікна. Хтось облаштовує свій власний вуличний щит для зарядного пристрою на власному паркомісці, якщо звичайно керуюча компанія дозволить. Хтось заряджає по вихідних у бутьків/тещі в приватному секторі. В цілому купівля електрички в Україні без приватного будинку чи хоча б гаражу, то спірне рішення. В моїй групі є кілька таких. Рахували - по витратах на дорогу лишень трішки дешевше за однокласники ДВЗ, а дизельні навіть економічніше. Але завдяки безмитному ввозу вони за ціну своїх електричок купили б ДВЗ значно скромніші. Окрім того є ще таке ефемерне відчуття як драйверське задоволення. Особисто мені на електричці їздити значно приємніше. Плюс економія на ТО. Але в цілому електричка в наших умовах - то для домовласників.

А мережа швидкісних зарядок в нас вже випереджає багато Європейських країн. Я про їх кількість. І вони необхідні, бо електричкі ж не тількі по місту їздять. Тож зарядні станції необхідні.

Мені теж їздити приємніше. Щодо Європи незгоден, може десь воно ще нерозвинуте, але я їхав на електричці в Хорватію і назад (2700км який не який досвід) - і можу зробити висновок що наші траси поряд не стояли з розвитком зарядок по автобанах Угорщини, Хорватії, та навіть Польщі чи Словаччини. 

Якось у нас на Волині заїхав на "зарядний хаб" - більше варіантів в межах 50-70км небуло, і там аж один ccs конектор і той заброньований, зато хаб )))

У нас же навпаки в основному. Маса потужних зарядок у місті (тут так, все чудово розвинуте) і відносно мало швидкісних конекторів на трасах. 

Змінено користувачем vovarpd
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

3 минуты назад, vovarpd сказал:

та як немає значення.. 18-20 грн коштує квт на швидкій зарядці  + різниця на втраті ємності.  

 

Як же вам пояснити, що оті кріхти економії не суттєві. На прикладі простіше. Якщо я їду 140-150, а в мене є така практично легальна можливість, то витрачу помітно більше енергії ніж дружина долає той самий маршрут зі швидкістю 80-90. Так само нервова агресивна їзда проти руху у спокійній плавній манері легко дасть різницю у витратах в 1,5-2 рази.

8 минут назад, vovarpd сказал:

Гроші це завжди важливо, на цих машинах і таксують і заробляють і рахують амортизацію і прибутки.

 

Про бізнес не сперічаюся. Там економія має значення. А ще надійність. Я про звичайного користувачя.

 

10 минут назад, vovarpd сказал:

А як ви цю просадку ємності відчули?
 

В моїй групі є ентузіасти (вони всюди є), яки це навіть якось вимірювали. Мене це не надто турбує й тому я не дуже вникав. Пам'ятаю що ємність знижується й таке. Я помічаю лишень за показниками компа з прогнозуванням пробігу. Влітку в спеку в мене розхід такий само як взимку в мороз - 22-25кВтг/100км, але при цьому прогнозований пробіг взимку на 60-80км менший. 

 

15 минут назад, vovarpd сказал:


Наприклад у вагенах на MEB платформі по OBD комп показує ємність HV Max Battery Energy Content. Отам теоретично можна бачити просадку ємності в мороз, якщо інженери це все хитро не сховали за різними буферами.

 

До речі ауді на тій само платформі має розхід відсотків на 30-50 більше ніж фольц. Принаймні так по відгуках власників в групах електричек.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

В 20.10.2025 в 21:42, Danylo Ivanov сказал:

www.nkon.nl/ru/nkon-pro-12-8v-100ah-lifepo4.html

заманчивая цена,

но не так недавно НКОН продавал старые ячейки то ли с хранения , то ли БУ , пущенные повторно в продажу - как бы там ни было , ячейки должны быть введены в эксплуатацию не позднее , чем через 6 месяцев с момента изготовления.

Все что БУ и неликвид НКОн продает потребителю в виде собранных готовых батарей, по принцыпу кулинарии :

мяско с душком покупатель не хочет покупать на витрине магазина- но этот самый покупатель охотно покупает это же самое мясо в виде пиццы .

Уменьшеный ресурс готовой батареи это подтверждает

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

28 хвилин тому, igorrius сказав:

заманчивая цена,

но не так недавно НКОН продавал старые ячейки то ли с хранения , то ли БУ , пущенные повторно в продажу - как бы там ни было , ячейки должны быть введены в эксплуатацию не позднее , чем через 6 месяцев с момента изготовления.

Все что БУ и неликвид НКОн продает потребителю в виде собранных готовых батарей, по принцыпу кулинарии :

мяско с душком покупатель не хочет покупать на витрине магазина- но этот самый покупатель охотно покупает это же самое мясо в виде пиццы .

Уменьшеный ресурс готовой батареи это подтверждает

Это вы так, от балды пишете?)

Я не знаю ни одного случая "неликвидов" или "бу" с Нкона.

Мало того, я лично купил на 40квт в общем ячеек. И ни 1 бу или неликвидов не заметил 

Киньте линки на примеры

Змінено користувачем ЯД
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...