vovarpd Опубліковано: 8 годин тому Поділитись Опубліковано: 8 годин тому (змінено) 23 хвилини тому, Vikctor сказав: Хтось кидає дріт з вікна. Хтось облаштовує свій власний вуличний щит для зарядного пристрою на власному паркомісці, якщо звичайно керуюча компанія дозволить. Хтось заряджає по вихідних у бутьків/тещі в приватному секторі. В цілому купівля електрички в Україні без приватного будинку чи хоча б гаражу, то спірне рішення. В моїй групі є кілька таких. Рахували - по витратах на дорогу лишень трішки дешевше за однокласники ДВЗ, а дизельні навіть економічніше. Але завдяки безмитному ввозу вони за ціну своїх електричок купили б ДВЗ значно скромніші. Окрім того є ще таке ефемерне відчуття як драйверське задоволення. Особисто мені на електричці їздити значно приємніше. Плюс економія на ТО. Але в цілому електричка в наших умовах - то для домовласників. А мережа швидкісних зарядок в нас вже випереджає багато Європейських країн. Я про їх кількість. І вони необхідні, бо електричкі ж не тількі по місту їздять. Тож зарядні станції необхідні. Мені теж їздити приємніше. Щодо Європи незгоден, може десь воно ще нерозвинуте, але я їхав на електричці в Хорватію і назад (2700км який не який досвід) - і можу зробити висновок що наші траси поряд не стояли з розвитком зарядок по автобанах Угорщини, Хорватії, та навіть Польщі чи Словаччини. Якось у нас на Волині заїхав на "зарядний хаб" - більше варіантів в межах 50-70км небуло, і там аж один ccs конектор і той заброньований, зато хаб ))) У нас же навпаки в основному. Маса потужних зарядок у місті (тут так, все чудово розвинуте) і відносно мало швидкісних конекторів на трасах. Змінено 8 годин тому користувачем vovarpd Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Vikctor Опубліковано: 7 годин тому Автор Поділитись Опубліковано: 7 годин тому 3 минуты назад, vovarpd сказал: та як немає значення.. 18-20 грн коштує квт на швидкій зарядці + різниця на втраті ємності. Як же вам пояснити, що оті кріхти економії не суттєві. На прикладі простіше. Якщо я їду 140-150, а в мене є така практично легальна можливість, то витрачу помітно більше енергії ніж дружина долає той самий маршрут зі швидкістю 80-90. Так само нервова агресивна їзда проти руху у спокійній плавній манері легко дасть різницю у витратах в 1,5-2 рази. 8 минут назад, vovarpd сказал: Гроші це завжди важливо, на цих машинах і таксують і заробляють і рахують амортизацію і прибутки. Про бізнес не сперічаюся. Там економія має значення. А ще надійність. Я про звичайного користувачя. 10 минут назад, vovarpd сказал: А як ви цю просадку ємності відчули? В моїй групі є ентузіасти (вони всюди є), яки це навіть якось вимірювали. Мене це не надто турбує й тому я не дуже вникав. Пам'ятаю що ємність знижується й таке. Я помічаю лишень за показниками компа з прогнозуванням пробігу. Влітку в спеку в мене розхід такий само як взимку в мороз - 22-25кВтг/100км, але при цьому прогнозований пробіг взимку на 60-80км менший. 15 минут назад, vovarpd сказал: Наприклад у вагенах на MEB платформі по OBD комп показує ємність HV Max Battery Energy Content. Отам теоретично можна бачити просадку ємності в мороз, якщо інженери це все хитро не сховали за різними буферами. До речі ауді на тій само платформі має розхід відсотків на 30-50 більше ніж фольц. Принаймні так по відгуках власників в групах електричек. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
igorrius Опубліковано: 4 години тому Поділитись Опубліковано: 4 години тому В 20.10.2025 в 21:42, Danylo Ivanov сказал: www.nkon.nl/ru/nkon-pro-12-8v-100ah-lifepo4.html заманчивая цена, но не так недавно НКОН продавал старые ячейки то ли с хранения , то ли БУ , пущенные повторно в продажу - как бы там ни было , ячейки должны быть введены в эксплуатацию не позднее , чем через 6 месяцев с момента изготовления. Все что БУ и неликвид НКОн продает потребителю в виде собранных готовых батарей, по принцыпу кулинарии : мяско с душком покупатель не хочет покупать на витрине магазина- но этот самый покупатель охотно покупает это же самое мясо в виде пиццы . Уменьшеный ресурс готовой батареи это подтверждает 2 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
ЯД Опубліковано: 4 години тому Поділитись Опубліковано: 4 години тому (змінено) 28 хвилин тому, igorrius сказав: заманчивая цена, но не так недавно НКОН продавал старые ячейки то ли с хранения , то ли БУ , пущенные повторно в продажу - как бы там ни было , ячейки должны быть введены в эксплуатацию не позднее , чем через 6 месяцев с момента изготовления. Все что БУ и неликвид НКОн продает потребителю в виде собранных готовых батарей, по принцыпу кулинарии : мяско с душком покупатель не хочет покупать на витрине магазина- но этот самый покупатель охотно покупает это же самое мясо в виде пиццы . Уменьшеный ресурс готовой батареи это подтверждает Это вы так, от балды пишете?) Я не знаю ни одного случая "неликвидов" или "бу" с Нкона. Мало того, я лично купил на 40квт в общем ячеек. И ни 1 бу или неликвидов не заметил Киньте линки на примеры Змінено 4 години тому користувачем ЯД Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
SantehnikPPR100 Опубліковано: 1 година тому Поділитись Опубліковано: 1 година тому (змінено) Да какие линки - пишет лишь бы ляпнуть шото. Те что с хранения продаются - отдельно указан год выпуска. И где эта норма - пол года (?!) Были такие призматики чуть дешевле - разгребли так же как и все остальное - 90% покупателей из Украины - перекупы. Никогда нкон не продавал самосбор свой. Бред! Продаются заводские б.у. и брак - и все расписано что к чему и почему. Ну не успевают наверное собирать из б.у. элементов кладовщики во вторую смену...😁 Змінено 1 година тому користувачем SantehnikPPR100 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Александр Аврамчук Опубліковано: 1 година тому Поділитись Опубліковано: 1 година тому (змінено) 6 годин тому, Vikctor сказав: При всьому цьому на каналі перша електричка є відео з порівнянням витрат двох id4, де лишень в однієї є теплонасос. Різниця у витратах у прідсумку тестів ну дуже смішна - біля 1% на 100км, наскільки пам'ятаю. З власного досвіду - година очикування з увімкненим авто взимку в -5 обійшлася мені в 2% заряду (2кВтг), що я вважаю чудовим результатом. Температура на кліматичній установці була 20 градусів. Автівка була прогріта. я вже писав. в ID тепловий насос гріє тільки салон. батарея гріеться від тену. тому і різниця така. і суттево впливає нагрів при коротких неоднократних коротких поіздках в міському режимі з пробками. чим менше середня швидкість і коротші поіздки, тим більше на загальну витрату впливає прогрів. і відповідно чим більше вплив нагріву, тим більший ефект помітний від теплового насосу. в тесті вони проїхали одну поїздку практично без пробок з доволі високою середньою швидкістю. в якби тепловий насос мав таку малу ефективність, Byd не ставив би складні теплові насоси зі складною системою термоменеджменту навіть на самі бюджетні моделі в самих простих комплектаціях. сенс ускладнювати , це здорожчання? Змінено 1 година тому користувачем Александр Аврамчук Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Vikctor Опубліковано: 51 хвилин тому Автор Поділитись Опубліковано: 51 хвилин тому 20 минут назад, Александр Аврамчук сказал: сенс ускладнювати , це здорожчання? З іншого боку більш жирна комплектація за адекватну ціну напевно приваблює покупців. Для прикладу мою автівку китайці пропонували в двох варіантах - топ і трохи простіше (камери тільки передні, ляда механічна і ще кілька дрібниць) з різницею у ціні в 1,5кує. В нашій телеграм групі 1000+ автовласників. Знаєте скільки з них обрали не топ комплектацію? 2 чи 3 і з них один випадково не доглядів при замовленні. Тепловий насос (тільки салон) є в усіх комплектаціях. 28 минут назад, Александр Аврамчук сказал: я вже писав. в ID тепловий насос гріє тільки салон. батарея гріеться від тену. тому і різниця така. Почекайте - в будинках теплові насоси теж гріють тільки будинки, але при цьому це в 2,5-3 рази енергоефективніше за традиційні теплогенератори. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Александр Аврамчук Опубліковано: 11 хвилин тому Поділитись Опубліковано: 11 хвилин тому (змінено) 42 хвилини тому, Vikctor сказав: З іншого боку більш жирна комплектація за адекватну ціну напевно приваблює покупців. Для прикладу мою автівку китайці пропонували в двох варіантах - топ і трохи простіше (камери тільки передні, ляда механічна і ще кілька дрібниць) з різницею у ціні в 1,5кує. В нашій телеграм групі 1000+ автовласників. Знаєте скільки з них обрали не топ комплектацію? 2 чи 3 і з них один випадково не доглядів при замовленні. Тепловий насос (тільки салон) є в усіх комплектаціях. Почекайте - в будинках теплові насоси теж гріють тільки будинки, але при цьому це в 2,5-3 рази енергоефективніше за традиційні теплогенератори. при обігріві витрати йдуть на обігрів салону і батареї. у id тепловий насос задіяний тільки на обігріві салону. якщо порівняти з будинком, то половину будинку обігріваеться ТН, половина звичайним теном. відповідно ефективність суттево нижче, ніж якби ТН обігрівав весь будинок. в для id з його урізаним ТН дійсно від нього ефекту небагато. чому ТН не дає такого прям ефекту в авто? тому що в авто все таки є інші витрати, їзда, тощо. якщо цікаво то ТН byd www.guchen-eac.com/ru/who/news/byd-electric-vehicle-heat-pump-air-conditioning-technology.html Змінено 8 хвилин тому користувачем Александр Аврамчук Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Рекомендовані повідомлення
Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування
Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити акаунт
Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!
Зареєструвати акаунтУвійти
Вже зареєстровані? Увійдіть тут.
Увійти зараз