yur43 Опубліковано: 7 червня Автор Поділитись Опубліковано: 7 червня 3 години тому, yur43 сказав: оцей фрагмент чогось перестав працювати. сам зробив каку - Кінконі без rts, час для автоматизацій бере з інтернету, доступ до якого я обмежив Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
МакДо Опубліковано: 6 годин тому Поділитись Опубліковано: 6 годин тому @yur43, а як у вас організоване керування байпасними заслінками? Памʼятаю ви писали, що лишили рідний трансформатор та блоки керування байпасними двигунами. Як ви їх підключали та як саме ви ними керуєте? Напевно через no-com-nc реле кінконі? Як знаєте, що заслінка закрита або відкрита? Також чи постійно подаєте напругу на двигун заслінки, коли вона досягла кінцевої точки? Якщо не подаєте, то редуктор заслінки втримує саму заслінку від самовільного відкривання/закривання? Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
yur43 Опубліковано: 2 години тому Автор Поділитись Опубліковано: 2 години тому (змінено) 4 години тому, МакДо сказав: @yur43, а як у вас організоване керування байпасними заслінками? Так, лишив рідні модулі. По пам'яті, вони мають по два входи АС 24в, один закриває, інший відкриває. Там ще є перемичка яка регулює зусилля на валу, поставив на менше. Час повного переміщення заслінки по пам'яті 8 секунд. Керується кожна заслінка окремо, потрібні 4 групи нормально розімкнутих контактів, це є на кінконі. Довгий імпульс переводить заслінку в потрібне положення, короткі імпульси дають можливість плавно змінювати кут. Змінено 2 години тому користувачем yur43 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Рекомендовані повідомлення
Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування
Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити акаунт
Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!
Зареєструвати акаунтУвійти
Вже зареєстровані? Увійдіть тут.
Увійти зараз