Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

коньковий прогон: дерев'яних опорах ЧИ центральна стіна з газоблоку + армопояс

Tarasiy

Рекомендовані повідомлення

 

До війни зробили коробку 8 на 9, перекриття зверху з/б, центр стіна несуча. Планується безрозпорний двоскатний дах з вікнами на фронтонах і коньковий прогон по 9 м.

Поки що холодне горище, колись- колись  може мансарда. 

місце на пагорбі, вітри сильні.

Питання: на що опирати коньковий прогон (висота 3,1 м,   дах під кутом 20 градусів, профнастил)


1) дерев'яні стойки (як часто? які щоб не всихалися і не висота не просіла)  

чи

2) вигнати центр стіну з 250/300мм газоблоку з армопоясом із розривами в стіні під труби вентиляції в коньок і проходи    (цегла ні, бо то вже буде заважке)

Змінено користувачем Tarasiy
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Обидва варіанти мають право на життя. Обирайте по вартості. 
Крок стійок по середині, за звичай, приймають 3м.

IMG_0493.jpeg

Змінено користувачем vovoronale
  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

У меня коньковый прогон 12 метра плюс выносы фронтонные. Центральная стена несущая. Кинул день из доски 200*50 и стойки 150*150. Как считал уже не помню, но суммарно штук 8 вроде. Причем я их не равно ерно ставил, а группами по 2- 3 штуки с расстоянием между стойками в группе 60 см (по шагу стропил и затяжек

 

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

3 часа назад, Dendnepr сказал:

Кинул день из доски 200*50 и стойки 150*150.

Дошки тоді давати навхрест між стовпами-опорами? Може маєте фото?
З країв робити опирання на фронтон?

Змінено користувачем Tarasiy
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

7 часов назад, vovoronale сказал:

Обидва варіанти мають право на життя. Обирайте по вартості.

У мене Центральна стіна трохи не посередині, зміщена. 

Тому з одного боку виходить скат довший 5 м, з іншого коротший 3,5 м
і сильні вітри є власне зі сторони довшого скату (там різкий обрив по рельєфу + вітри звідти)

якщо робити коньковий прогон суто на дерев'яних опорах (замість газоблоку)
чи не буде більше розхитуватися конструкція з часом через нерівномірне вітрове навантаження = з боку довшого скату?  Є тоді додаткові рекомендації по розміщенню опор? 

PS крокви (із запилом) і маурлат планую скріпити цвяхами 200мм

Змінено користувачем Tarasiy
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Ні, розхитуватися не буде, але конструкція зміниться. найпростішийі надійний (без проектування) варіант на схемі. Максимально надійні дахи на вітрове навантаження повинні бути виконані на врубках. Мауерлат повинен бути прикріплений до стіни анкетами м12 з кроком 1.2м мах. Кожна кроква прикріплена до маерлату скобою і для супер надійності, скручено дротом. 

IMG_0508.jpeg

IMG_0509.jpeg

  • Лайк 1
  • Дякую 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 час назад, vovoronale сказал:

Максимально надійні дахи на вітрове навантаження повинні бути виконані на врубках. Мауерлат повинен бути прикріплений до стіни анкетами м12 з кроком 1.2м мах. Кожна кроква прикріплена до маерлату скобою і для супер надійності, скручено дротом. 

Дякую Вам!
Фото врубок і бажаних та закреслених кріплень дуже інформативні! 
.
Врубка кроква-на-маурлат має виконуватися ЛИШЕ за РОЗПІРНОЮ схемою? 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 година тому, Tarasiy сказав:

Врубка кроква-на-маурлат має виконуватися ЛИШЕ за РОЗПІРНОЮ схемою? 

Важко якісно відповісти на це питання. Все залежить від конструкції стіни, положення мауерлату, можливості сприймати стінами розпір та ін.  Тут великий ризик нарадити в шкідливу сторону.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

12 часов назад, Tarasiy сказал:

Дошки тоді давати навхрест між стовпами-опорами? Може маєте фото?
З країв робити опирання на фронтон?

Якщо на забуду - ввечері видерусь на горище. 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

В 21.01.2024 в 10:13, Tarasiy сказал:

 

До війни зробили коробку 8 на 9, перекриття зверху з/б, центр стіна несуча. Планується безрозпорний двоскатний дах з вікнами на фронтонах і коньковий прогон по 9 м.

Поки що холодне горище, колись- колись  може мансарда. 

місце на пагорбі, вітри сильні.

Питання: на що опирати коньковий прогон (висота 3,1 м,   дах під кутом 20 градусів, профнастил)


1) дерев'яні стойки (як часто? які щоб не всихалися і не висота не просіла)  

чи

2) вигнати центр стіну з 250/300мм газоблоку з армопоясом із розривами в стіні під труби вентиляції в коньок і проходи    (цегла ні, бо то вже буде заважке)

Выложите: план и материал стен, наличие и размер армопояса по верху стен, а так же где (географически) строится дом. Неплохо бы и фоточки того, что есть.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

18 часов назад, pump сказал:

Выложите: план и материал стен

Схема 1 і 2 поверху майже ідентична (простінки не показую)  
Повнотіла цегла, стіни в 380мм і  в 250мм
Залито монолітне з/б перекриття  над другим поверхом і так зараз стоїть.
image_2024_01_23T05_23_16_258Z.png.aa1629c732ea47c4f4fccf812564a1fa.png

Хотів би підняти фронтони з віконними пройомами і атикові стіни= до 1,2 м висоти газоблоком 250 чи 300 мм + армопояс по них  250 на 250 мм із 4 д10

Загальну геометрію даху уявляю собі так:

image.thumb.png.70aefa32517ab83b00ab1949d0f7a407.png


 

 

 

 

Змінено користувачем Tarasiy
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

 

Якщо по цій частині маєте підказки, питання, рекомендації - буду вдячний) 
 

Змінено користувачем Tarasiy
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

не в масштабе у меня так (только лево и право - симетрично - стена по центру)

Стойки подпирают конек и стоят на лежне. Вплотную к затяжкам и бантинам. И шпильками с саморезами соединены с ними 

 

крыша.png

Змінено користувачем Dendnepr
  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

4 часа назад, Tarasiy сказал:

Схема 1 і 2 поверху майже ідентична (простінки не показую)  
Повнотіла цегла, стіни в 380мм і  в 250мм
Залито монолітне з/б перекриття  над другим поверхом і так зараз стоїть.
image_2024_01_23T05_23_16_258Z.png.aa1629c732ea47c4f4fccf812564a1fa.png

Хотів би підняти фронтони з віконними пройомами і атикові стіни= до 1,2 м висоти газоблоком 250 чи 300 мм + армопояс по них  250 на 250 мм із 4 д10

Загальну геометрію даху уявляю собі так:

image.thumb.png.70aefa32517ab83b00ab1949d0f7a407.png


 

 

 

 

 

4 часа назад, Tarasiy сказал:

 

Якщо по цій частині маєте підказки, питання, рекомендації - буду вдячний) 
 

Схема рабочая.
Если дом в киевской области, или другой, где снеговая нагрузка не более 155 кг/м2, + покрытие металлочерепица, тогда по левому краю крыши (пролет 4.2 м.) подходят стропила 200х50 мм., с шагом 640 мм. в осях. Шаг стропил обусловлен шириной утеплителя (600 мм.), т.к. 640-2х25=590 мм., и вата встанет в распор между стропил. Но при условии, что под конек нужно ставить стойки (150х150 мм.) от пола до прогона. Шаг стоек 2,5-3.0 м. (это без расчета).
Правые стропила, проходят и без расчетов.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

З вашого ескізу можна зробити висновок, що ви хочете мансардний поверх. Тоді і конструкцію обирати потрібно відповідну. Стіни висотою 1.2 м погано опираються розпору, тому їх потрібно розвантажити. Якщо перекриття залізобетонне товщиною 200мм, то столики можете сміливо ставити на перекриття. 

IMG_0521.jpeg

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

12 часов назад, vovoronale сказал:

Якщо перекриття залізобетонне товщиною 200мм, то столики можете сміливо ставити на перекриття. 

Перекриття на жаль не 200мм, а 160-170мм

Мансарду розглядаю лише в дальній-дальній перспективі. 
Зараз хочу холодне горище де біля центр стіни (в якій проведено 3 + 3 вентканали в межах метру від одного і другого фронтону) 
= отже щоб біля центр стінки (чи блоку вентканалів) мати простір (мін1,8)-2,0-2,5м де можна ходити в повний ріст.

Столики/стільці в аспекті даху - це просто точки опори вертикальних брусів? 

В мене сильні вітри (перша лінія на пагорбі десь двадцять + метрів висоти, відкритий простір з боку довшого скату, тому високий кут даху небажаний, вірно?
20 градусів кут нахилу даху для мого випадку, краще ніж 33 градуси?

Змінено користувачем Tarasiy
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

В 24.01.2024 в 00:47, vovoronale сказал:

Тоді і конструкцію обирати потрібно відповідну

Дякую за корисну картинку, дуже грамотно та наочно скомпоновані різні варіанти.

Хотів би більше інформації по тому дивному вузлу (обведене Червоним).

Перший раз таке зустрічаю, тим більше - не розумію його роботу.

Як він працює (разом з кроквою та стіною), деталіровка елементів, які кріплення (правільні) повинні бути застосовані у стиках ?

Прошу надати, якщо, звичайно,  є час та бажання.

.

.

Схемы опираний деревянных конструкций.  корр .jpg

Змінено користувачем АлександрБ.
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

3 часа назад, АлександрБ. сказал:

Хотів би більше інформації по тому дивному вузлу (обведене Червоним).

Можу лише припустити, що цей обведений Вами косий елемент утримує  атикову стіну від розпору - за умови кріплення нижньої точки цього елементу до балки перекриття)

image_2024_01_25T12_57_19_786Z.png.96e43d6137f25fe738993eb1f421927f.png
В моєму  ж конкретному випадку бетонне перекриття + ще 2 блоки вентканалів (3+4вентканали) тому мені так чи інакше треба буде робити опору під коньковий прогон 

Змінено користувачем Tarasiy
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Якщо ви розглядаєте мансарду, то будуйте відповідно. Опирання на перекриття 160мм потребує інженерного аналізу. Якщо ви не хочете мансарди то стіни потрібно робити на горищі мінімальної висоти, тоді конструкція буде простіша. Кут даху приймають на початку проектування і відносно нього далі підбирають конструкцію. Високий кут даху утворює площину, яка має більшу площу на дію вітру і горизонтальна сила,  яка діє на стіни більша.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

4 години тому, АлександрБ. сказав:

Як він працює (разом з кроквою та стіною), деталіровка елементів, які кріплення (правільні) повинні бути застосовані у стиках ?

Тут не про роботу вузла потрібно говорити, а для чого його виконувати.

Якщо стіни будівлі кам'яні, тоді вони, зазвичай, лежать на перекритті. У деяких будівлях, у яких нема поперечних стін на горищі, прямокутна форма і довжина стіни з боку де опираються крокви є велика, існує ризик, що ця стіна може "впасти" з цього перекриття від дії горизонтальних сил. Цей ризик близький до нуля, якщо стіна не висока, і близький до 100% якщо стіна висока. Існують різні способи закріплення таких стін: 1. Підбирають товщину стіни пропорційно навантаженням і висоті. 2. Виконують металеві анкерні кріплення та монолітні пояси. 3. Додають контрфорси з кладки. 4. Закріплюють зв'язками і т. д. 

В даному вузлі показана концепція закріплення верху зовнішньої стіни, яка може "впасти" від дії горизонтального навантаження, з допомогою підкоса з дерева, який потрібно закріпити до мауерлату. Кріплення повинно передбачати що розкос може бути стиснутим (врубки) та розтягнутим (скоби). Мауерлат надійно має бути прикріпленим до стіни, щоб тримати її. З архітектурної точки зору усі додаткові елементи виконуються в зоні мансарди, яка не використовується. Дана концепція актуальна лише для мансардних дахів і є не єдиною можливою. Окрім цього столик на перекритті розвантажує крокви і частково стіну.

Якщо є ще питання пишіть.

  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

я гнал стены с ЖБ колоннами по всем углам и примыканиям перегородок. по верх колонн и газоблока - залил армопояс под мауэрлат. Колонны работают консольно. Ну и систему стропил сделал безраспорную - запилы по коньку и мауэрлату и стойки под конек

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

В 24.01.2024 в 00:47, vovoronale сказал:

Стіни висотою 1.2 м погано опираються розпору

Так, дійсно стіни 1,2м погано опираються розпору. Навіть поверху армопояс на ще 0,25м на довжину 9м… занадто довгий…

Питання 1 - якщо посередині 9м атикової стіни зробити T зубець (пілястру) на півметра газобетоном всередину…   хіба ця пілястра !Всередину!  поможе проти розпору?....Трохи поможе?

В мене з перекриття випущені шпильки з 12/14 арматури такі як закладають в маурлат (невеликий пятак приварений внизу =якісь зварки візуально не пам’ятаю - і ці вони замонолічені в перекриття) на відстані 120 мм від краю.

1005943370_.png.55a763c964dfa2807f892615c4ab3d31.png

Якщо я по атикових стінах в кладці газоблоку буду робити розриви кожні 1,2м якраз по місцю цих шпильок і залию їх бетоном – щоб зробити такі колони-консолі, получається проти розпору плече 12 см на висоту 1,45м
346611895_.thumb.jpg.fade4d1557f29e3650c6d1f2306ff72a.jpg

 

ЧИ буде така колона із середечником зі шпильки з арматури д14 достатньо працювати проти розпору? (получається проти розпору плече 12 см на висоту 1,45м)
ЧИ можна вважати що ця арматурна шпилька за рахунок приварки пятака внизу і 17 см в бетоні достатньо защемлена в бетон?
Бо тоді по калькуляторах онлайн (якщо їм можна вірити) – така консоль на вильоті 1,45 м витримує до 400 кг? а такі шпильки кожні 1,2 метра
 

 

 

Змінено користувачем Tarasiy
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

я не специалоист, но мне кажется одиночная арматура в цетре колонны на изгиб особо не работает

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...