Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

коньковий прогон: дерев'яних опорах ЧИ центральна стіна з газоблоку + армопояс

Tarasiy

Рекомендовані повідомлення

6 часов назад, vovoronale сказал:

І саме про використання ригеля як страховку від переміщень центральної опори я весь час пишу. І даю пояснення чому потрібно страхувати систему на рисунку ТС.

Дякую!
Усім гарного початку тижня!
 

10 часов назад, Dendnepr сказал:

Если затяжки/схватки не мешают ничему - то их наличие очень стабилизирует систему. 

В 23.02.2024 в 08:35, Dendnepr сказал:

причем мне не понятно- почему не крепить к стойке.


От питання = якщо в мене буде 4/5 стойок = чи варто кріпити ці горизщонтальні схватки до стойок які підпирають коньок?

Змінено користувачем Tarasiy
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

7 годин тому, vovoronale сказав:

І саме про використання ригеля як страховку від переміщень центральної опори я весь час пишу. І даю пояснення чому потрібно страхувати систему на рисунку ТС.

Якщо в будинку присутні фронтони , які викладені з того ж матеріалу що і стіни. Якщо коньковий прогін жорстко замонолічений в ці фронтони. Ні про які переміщення не може йти мова. Якщо поставити два трикутники (фронтони), на гіпотенузи покласти лист фанери (латування , покрівельний матеріал), то скільки б ви не клали на цю фанеру ваги з місця ви систему не зрушите. Така система не потребує страховки. І затяжки носять тут суто декоративний характер.

4.png.e3b9221777e8cd4e303877fb79c27ee1.png

8 годин тому, vovoronale сказав:

Там жеж людина збирається мансарду зробити, то без ригеля вся підшивка тріщати буде.

Тоді можна зробити логічний висновок , що без ригеля дах спроєктувати та побудувати неможливо. 

Може таких дахів в природі не існує?

Якщо існують , то як же ж їх побудували ?

 

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

8 часов назад, vovoronale сказал:

Ригель Сприймає горизонтальну силу, яку ще називають розпором, від дії вертикального навантаження, про що написано в останньому підкресленому реченні.

Почитал, и прослезился...

У вас изначально ошибка в понимании как терминологии, так и схемы работы элементов системы.

Ригель не может воспринимать горизонтальных сил, т.к. ригель - это горизонтальный элемент, имеющий минимум 2 опоры, и предназначен для равномерного распределения действующих на него нагрузок и передачи их (нагрузок) на опорные стойки, установленные вертикально.

Стропила не могут быть опорными элементами, тем более, вертикальными.

Достал из сети фото с пояснением, что такое ригель в стропильной системе.

А распор в стропильной системе может воспринимать (или компенсировать) либо стропильная затяжка, либо опора (мауэрлат). 

Rigel.jpg

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Мождно специалистов попросить сделать расчет стропилы без затяжки и стропилы с затяжкой/схваткой. при одинаковой длине стропилы и одинаковом углу и нагрузкам. и все станет понятно. :)

Помнится, мне считали, что при моей длинне - наличие затяжки позволило обойтись стандартным сечением 200мм*50мм при шаге 60 см. при  отсутвии - нужно было увеличивать сечение стропилины

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

6 часов назад, andrey_ka сказал:

Якщо в будинку присутні фронтони , які викладені з того ж матеріалу що і стіни. Якщо коньковий прогін жорстко замонолічений в ці фронтони.

під дах піде газоблок і арм попояс. Чи хороша адгезія бетону (армопоясу) до газоблоку?

Фронтон до 3м висоти, ширина 8 м

зроблю невелий зуб на 0,4-0,5м від фронтона по центр несучій стіні щоб збільшити стікість фронтону (буква Т виходить фронтон) 

питання: чи вистачить газоблоку 300мм (щільність D500)

чув думку класти 375 / 400  блок = чи є реальна доцільність брати ширший блок ніж 300мм якщо взяти таку Т подібну форму + армпояс але буде опирання коньковго бруса на фронтон? 
 

Змінено користувачем Tarasiy
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

6 годин тому, Dendnepr сказав:

Мождно специалистов попросить сделать расчет стропилы без затяжки и стропилы с затяжкой/схваткой. при одинаковой длине стропилы и одинаковом углу и нагрузкам. и все станет понятно. :)

Помнится, мне считали, что при моей длинне - наличие затяжки позволило обойтись стандартным сечением 200мм*50мм при шаге 60 см. при  отсутвии - нужно было увеличивать сечение стропилины

Ось 

Розрахункові схеми____.pdf

  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

2 години тому, Tarasiy сказав:

під дах піде газоблок і арм попояс. Чи хороша адгезія бетону (армопоясу) до газоблоку?

Нормальна.

2 години тому, Tarasiy сказав:

чув думку класти 375 / 400  блок = чи є реальна доцільність брати ширший блок ніж 300мм якщо взяти таку Т подібну форму + армпояс але буде опирання коньковго бруса на фронтон? 

ІМХО. Навіть 300мм. блока без т-подібного підсилення вистачить. Тільки дах , захистити від продольного переміщення. Бачили може , коли вилазиш на горище там через весь дах хрест-навхрест прибиті дошки. В сучасному варіанті можна використати пластину. Особливо актуально , якщо це мансарда. Виглядає це приблизно ось так.

IMG_20191015_110630.thumb.jpg.5d74ceedf5767b6601c68c0cfd21c8fd.jpg

 

IMG_20191016_165254.thumb.jpg.d27dd5df8b6d1daefd7cc8602b8c9f69.jpg

Ще , закінчення фронтона обов'язково потрібно армувати.

IMG_3029.thumb.JPG.dabaab5e6465a09f8f7468b17d8b9c1b.JPG

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

11 часов назад, andrey_ka сказал:

Якщо в будинку присутні фронтони , які викладені з того ж матеріалу що і стіни. Якщо коньковий прогін жорстко замонолічений в ці фронтони. Ні про які переміщення не може йти мова. Якщо поставити два трикутники (фронтони), на гіпотенузи покласти лист фанери (латування , покрівельний матеріал), то скільки б ви не клали на цю фанеру ваги з місця ви систему не зрушите. Така система не потребує страховки. І затяжки носять тут суто декоративний характер.

4.png.e3b9221777e8cd4e303877fb79c27ee1.png

Тоді можна зробити логічний висновок , що без ригеля дах спроєктувати та побудувати неможливо. 

Може таких дахів в природі не існує?

Якщо існують , то як же ж їх побудували ?

 

а якщо фронтони повело - це шо означає?

Змінено користувачем iloy
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

2 часа назад, andrey_ka сказал:

Ще , закінчення фронтона обов'язково потрібно армувати.

яку арматуру брати?

 

2 часа назад, andrey_ka сказал:

Бачили може , коли вилазиш на горище там через весь дах хрест-навхрест прибиті дошки.

Якщо потім по діагоналях підбити дошки  - 40мм дошки вистачає? має бути якась схема? чи просто підбити знизу під крокви від кожного фронтона згори до низу в напрямку середини маурлата (це найважливіша діагональ)?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

5 часов назад, vovoronale сказал:

Ось 

Будь ласка, розшифруйте основний висновок з тих епюр?Бо, враховуючи утеплення, беру крокву 200мм

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

7 хвилин тому, Tarasiy сказав:

Якщо потім по діагоналях підбити дошки  - 40мм дошки вистачає?

То забагато , достатньо 25-30мм. Але дошка вам там буде заважати утеплювати.

9 хвилин тому, Tarasiy сказав:

чи просто підбити знизу під крокви від кожного фронтона згори до низу в напрямку середини маурлата (це найважливіша діагональ)?

Так.

 

9 хвилин тому, Tarasiy сказав:

яку арматуру брати?

8мм.

 

12 хвилин тому, iloy сказав:

а якщо фронтони повело - це шо означає?

Що ви маєте на увазі під словом , повело?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

47 минут назад, andrey_ka сказал:

Що ви маєте на увазі під словом , повело?

стара будівля, фронтони - цегляна кладка, стоіть на металевому кутнику. Так ось кладка цих фронтонів: зверху "завалені" всередину, далі з середини в низ як "хвиля".

Гадаю, що то так побудували "будівельники", чи це все ж таки могла зробити кровля ?

P.S. Стара будівля, згорів дах, потрібно новий, намагаюсь зрозуміти оптимальний варіант, з чого починати...

якщо  не  в тему, то підкажіть в яку.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

9 хвилин тому, iloy сказав:

Гадаю, що то так побудували "будівельники", чи це все ж таки могла зробити кровля ?

По кладці зразу видно чи вона чимось зруйнована , чи так попередньо покладено. Скоріш за все що будівельники так поклали.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Для кріплення контробрешітки (50ммх50мм)  до крокв які метизи оптимальні - якщо по рейтингу поскладати
звичайні цвяхи 
кручені цвяхи
жовті шурупи
"конструкційні" шурупи (якщо це слово реально щось додає і тут доречне)?

 

Змінено користувачем Tarasiy
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

10 часов назад, Tarasiy сказал:

Будь ласка, розшифруйте основний висновок з тих епюр?Бо, враховуючи утеплення, беру крокву 200мм

делайте схватки и будет все хорошо

  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

30 хвилин тому, Tarasiy сказав:

Для кріплення контробрешітки (50ммх50мм)  до крокв які метизи оптимальні - якщо по рейтингу поскладати
звичайні цвяхи 
кручені цвяхи
жовті шурупи
"конструкційні" шурупи (якщо це слово реально щось додає і тут доречне)?

 

Ось, що вдалось знайти по темі. Довжина не ваша, але пропорції зрозумілі. Якщо зможете оцініти потрібну міцність на виривання, то вибір спроститься. Гадаю, що більшість використовує цвяхи звичайні або єршоні. image.thumb.png.a2cc2cc56185d4d49f2a79fe281150ad.png 

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

43 минуты назад, BugS сказал:

Довжина не ваша, але пропорції зрозумілі.

51 минуту назад, Dendnepr сказал:

от влажностных набуханий / усушек дерева - обычный гвоздь со временем вылазит

Раніше на веранду старої хати брав контрейку 30на70, замала висота...
Тепер розумію що краще для кута нахилу 21 градус треба контрейку  50на50
.
яка довжину цвяхів Ви берете для контрейки 50на50?
і чи 50на50 це правильний розмір контрейки?  Буде добре триматися / не тріскати від тих цвяхів? Чи варто розглядати ширшу контрейку 40на60?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

49 хвилин тому, Dendnepr сказав:

от влажностных набуханий / усушек дерева - обычный гвоздь со временем вылазит

Чомусь завжди думав навпаки. Коли розбираєш щось старе скріплене цвяхами , то буває вкрай важко витягнути цвяхи.

Ось приклад : розбирав стару підлогу , і щоб зберегти цілісніть дошок довелось різати їх біля цвяхів , так як витягнути було неможливо.

IMG_3279.thumb.JPG.b1a3a51529ecaa78f9dd4557f25125c6.JPG

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 годину тому, Tarasiy сказав:

Для кріплення контробрешітки (50ммх50мм)  до крокв які метизи оптимальні - якщо по рейтингу поскладати
звичайні цвяхи 
кручені цвяхи
жовті шурупи
"конструкційні" шурупи (якщо це слово реально щось додає і тут доречне)?

 

Кручених цвяхів (як і єршоних) вашої довжини не буває , принаймні я таких не бачив.

Жовті шурупи то буде занадто дорого.

Конструкційні..... чудовий вибір , найкраще з усіх кріплень але , спочатку подивіться на їхню ціну.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

56 минут назад, andrey_ka сказал:

Кручених цвяхів (як і єршоних) вашої довжини не буває , принаймні я таких не бачив.

Жовті шурупи то буде занадто дорого.

Конструкційні..... чудовий вибір , найкраще з усіх кріплень але , спочатку подивіться на їхню ціну.

 

1 час назад, andrey_ka сказал:

Чомусь завжди думав навпаки. Коли розбираєш щось старе скріплене цвяхами , то буває вкрай важко витягнути цвяхи.

Ось приклад : розбирав стару підлогу , і щоб зберегти цілісніть дошок довелось різати їх біля цвяхів , так як витягнути було неможливо.

 

Мне кажется, что температурно-влажностной режим пола и крыши несколько разный. 

 

Я крутил желтые саморезы, причем не с полной резьбой, в том числе потому, а может и именно потому, что ими легче притянуть покрученные доски. Также, по неопытности, иногда приходилось демонтировать прикрученное, чтоб перекрутить по другому.

Хотя сосед на днях заколошматил обрешетку гвоздями.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 час назад, Tarasiy сказал:

Раніше на веранду старої хати брав контрейку 30на70, замала висота...
Тепер розумію що краще для кута нахилу 21 градус треба контрейку  50на50
.
яка довжину цвяхів Ви берете для контрейки 50на50?
і чи 50на50 це правильний розмір контрейки?  Буде добре триматися / не тріскати від тих цвяхів? Чи варто розглядати ширшу контрейку 40на60?

Ширина контррейки - удобно такую же, как и стропила, очень часто это 50 мм. высота - 50 мм. Я крутил желтыми саморезами с неполной резьбой 85-90 мм. Обрешетку уже покороче - 75 мм вроде, опять же - с неполной резьбой. Осб крутил желтыми 35-42 мм. А битумку уже бил спецгвоздиками для битумки

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 час назад, andrey_ka сказал:

Кручених цвяхів (як і єршоних) вашої довжини не буває , принаймні я таких не бачив.

Жовті шурупи то буде занадто дорого.

Конструкційні..... чудовий вибір , найкраще з усіх кріплень але , спочатку подивіться на їхню ціну.

metalvis.ua/ru/catalog/prod-agv00-869000620011-gvozd-vintovoj/

обрешетку еще можно лупить гвоздями для поддонов, но они не оцинкованы

 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

40 хвилин тому, Dendnepr сказав:

Мне кажется, что температурно-влажностной режим пола и крыши несколько разный. 

Та без різниці де , с часом цвях всередині ржавіє і стає важко його звідти видерти. Да і з сухої деревени цвях важче витягти ніж з свіжепилу. Просто для прикладу , фото було підлоги.

Але це суто з досвіду та спостережень , може і помиляюсь.

32 хвилини тому, Dendnepr сказав:

metalvis.ua/ru/catalog/prod-agv00-869000620011-gvozd-vintovoj/

обрешетку еще можно лупить гвоздями для поддонов, но они не оцинкованы

 

Такі цвяхи для контрлат , а мова зараз йде іменно про кнтрлати , не підходять , замала  довжина.

ІМХО. Завжди дотримуюсь правила , що для кріплення дошки , рейки цвях має бути в три рази довший за товщину дошки , рейки.

Змінено користувачем andrey_ka
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...