Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

Штукатурка ракушняка – без опалення – гіпсова, цементна, вапняно-цементна?

xandr xandr

Рекомендовані повідомлення

Друзі, питання банальне, форум листав, але визначитись не можу, прошу вашої допомоги.

Хочу в цьому році штукатурити будинок, внутрянку, але опалення буду ставити лише в наступному, тобто зимувати буде без опалення.

Стіни ракушняк – перепади по стінам в середньому 30-40 мм. Якщо суттєво позрубувати горби (буду це робити), то можна вивести до 20-25 мм. Штукатурити планую хоппер-ковшом власноруч. Площа стін 240 м.кв.

Спочатку хотів робити гіпсову – легче в роботі, одразу можна вивести під шпалери, гарна регуляція вологи в подальшому. Але вичитав на форумі, що люди штукатурили влітку, все висихало, а в грудні-січні при морозах – штукатурка тріскалась без опалення в будинку. Це мене напрягло. Розрахунково це самий дорогий вид штукатурки, але одразу після замивки можна клеїти шпалери.

Цементна штукатурка (цемент + пісок + можливо пластифікатор) – більш тяжка в роботі, шар накладання до 20 мм, тобто можливо місцями прийдеться робити 2 шари. Наче не боїться морозів після висихання. Після висихання треба ще штукатурити під шпалери гіпсовою, що є додатковими витратами по грошам і в часі. По ціна - нижче гіпсовою, а якщо робити самомусну, а не в мішках купляти - може вийти рази в 3 дешевше гіпсової.

Цементно-вапняна – за порадами Мастерка на форумі можна замість вапна використати замінник вапна, тоді суміш буде легчою в роботі. Шар накладати можна більше здається чим в цементній, але судячи з відгуків, вона може пливти і сповзати, тобто треба приловчитися. Ціна на рівні цементної, як я розумію. Але подальше фанішка може бути специфічною. Вапнянка наче гарніша екологічно (анти грибок). Наче не боїться морозів.

То ж – є 3 варіанти. Хочеться відносно легкої роботи і зручності в подальшому, але боюся що потріщить в неопалюваному будинку, або піде грибком гіпс.

Що порадите, друзі?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

5 хвилин тому, xandr xandr сказав:

Друзі, питання банальне, форум листав, але визначитись не можу, прошу вашої допомоги.

Хочу в цьому році штукатурити будинок, внутрянку, але опалення буду ставити лише в наступному, тобто зимувати буде без опалення.

Стіни ракушняк – перепади по стінам в середньому 30-40 мм. Якщо суттєво позрубувати горби (буду це робити), то можна вивести до 20-25 мм. Штукатурити планую хоппер-ковшом власноруч. Площа стін 240 м.кв.

Спочатку хотів робити гіпсову – легче в роботі, одразу можна вивести під шпалери, гарна регуляція вологи в подальшому. Але вичитав на форумі, що люди штукатурили влітку, все висихало, а в грудні-січні при морозах – штукатурка тріскалась без опалення в будинку. Це мене напрягло. Розрахунково це самий дорогий вид штукатурки, але одразу після замивки можна клеїти шпалери.

Цементна штукатурка (цемент + пісок + можливо пластифікатор) – більш тяжка в роботі, шар накладання до 20 мм, тобто можливо місцями прийдеться робити 2 шари. Наче не боїться морозів після висихання. Після висихання треба ще штукатурити під шпалери гіпсовою, що є додатковими витратами по грошам і в часі. По ціна - нижче гіпсовою, а якщо робити самомусну, а не в мішках купляти - може вийти рази в 3 дешевше гіпсової.

Цементно-вапняна – за порадами Мастерка на форумі можна замість вапна використати замінник вапна, тоді суміш буде легчою в роботі. Шар накладати можна більше здається чим в цементній, але судячи з відгуків, вона може пливти і сповзати, тобто треба приловчитися. Ціна на рівні цементної, як я розумію. Але подальше фанішка може бути специфічною. Вапнянка наче гарніша екологічно (анти грибок). Наче не боїться морозів.

То ж – є 3 варіанти. Хочеться відносно легкої роботи і зручності в подальшому, але боюся що потріщить в неопалюваному будинку, або піде грибком гіпс.

Що порадите, друзі?

Если после гипсовой штукатурки не закупоривать дом и дать ей высохнуть - не трещит. У меня за зиму 1 трещина появилась в комнате, в которой естественным путем плохо движется воздух и там самое влажное помещение. Надо было окно открывать.

А так 2 этажа, крыша без утепления, в доме был минус - трещин нет.

Дом ГБ

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Хочу добавить. Так та комната, про которую я говорил, была сухая. На первый взгляд. Но как то оставил там на пару дней тряпку фибру - она потом была типа сухая, но ощущалась влага. Как после сушки белья - типа за пол часа станет сухой, если развесить. Но влажность там была получается была явно избыточная 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

38 хвилин тому, xandr xandr сказав:

Що порадите, друзі?

Цементну , дешево та сердито.

40 хвилин тому, xandr xandr сказав:

шар накладання до 20 мм,

Це не так , далеко не так.

40 хвилин тому, xandr xandr сказав:

штукатурка тріскалась без опалення в будинку. Це мене напрягло.

Можете видихнути , після того як штукатурка висохла (і не важливо яка) їй мороз по-барабану. І та волога яку теоретично вона може натягниути з повітря  ну ніяк не зможе , за допомогою морозу її зруйнувати .

45 хвилин тому, xandr xandr сказав:

Після висихання треба ще штукатурити під шпалери гіпсовою, що є додатковими витратами по грошам і в часі.

В залежності як штукатурити. На прикладі однієї стіни: Розводите будь-яку гіпсову штукатурку-шпатлівку до стану рідкої сметани , і проходите на здир. По закінченю не чекаючи доки висохне ребром шпателя чи терки зрізаєте усі горбики , камінчики , і знову проходите. Проходите доки не буде прийнятного результату. Як правило вистачає 2-3 рази. На виході отримаєте результат , як у глянсованої гіпсової штукатурки , але в рази дешевше.

IMG_3578.thumb.JPG.4c79a414ce920bcce7314c447e848c96.JPG

 

IMG_3580.thumb.JPG.11aba309de279e565949299388e8006a.JPG

 

IMG_20211006_154021.thumb.jpg.f2a2e360e886c66b99920199c2cfa1fa.jpg

 

58 хвилин тому, xandr xandr сказав:

за порадами Мастерка на форумі можна замість вапна використати замінник вапна,

Замінник вапна , то і є пластифікатор. Назва чистий маркетинг. Вапно  можна замінити лише вапном.

1 година тому, xandr xandr сказав:

Шар накладати можна більше здається чим в цементній,

Немає різниці.

1 година тому, xandr xandr сказав:

але судячи з відгуків, вона може пливти і сповзати, тобто треба приловчитися.

Ні , це не так. Вапн'яна навпаки більш липуча , якщо вона справді з вапна, і працювати з нею на порядок легше.

1 година тому, xandr xandr сказав:

Ціна на рівні цементної, як я розумію.

Ні.

Справжня вапн'яна штукатурка , це коли замість води використовують вапно розведене до стану рідких вершків , а це буде трохи дорожче.

  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Друзі, дякую за ваш досвід та розгорнуті відповіді! 

Якщо розглядати варіант цементної штукатурки, що порадитие - купляти в мішках готову, чи робити самостійно? Якщо самостійно, порадьте плз пропорції інгрідієнтів, виходячи з власного досвіду 🙏 

Запитую, бо на підвіконня купляв цпс в мішках з фіброю, а також замішував сам (1 частина цементу + 4 частини піску).

Цпс в мішках вийшло значно дорожче і по якості дуже крихка (пальцем шкрябаю, а воно по трохи сиплеться) тріщин на підвіконнях з неї не бачу, зробив 2 підвіконня.

Самомісна вийшла дуже тверда (гвоздь не дряппє), але на 2 з 8 підвіконь з'явилися волосяні тріщини рівно по центру поперек підвіконня на всю глибину штукатурки. Можливо передав цементу, або морозом підірвало.

Змінено користувачем xandr xandr
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

15 хвилин тому, xandr xandr сказав:

Якщо розглядати варіант цементної штукатурки, що порадитие - купляти в мішках готову, чи робити самостійно? Якщо самостійно, порадьте плз пропорції інгрідієнтів, виходячи з власного досвіду 🙏 

1:5. Цемент М500. Пісок , чим крупніший тим краще. І відповідно чим мілкіший пісок тим більше потрібно додавати цементу.

 

 

18 хвилин тому, xandr xandr сказав:

Якщо розглядати варіант цементної штукатурки, що порадитие - купляти в мішках готову, чи робити самостійно?

Самостійно.

Купувати в мішках , це коли ви робите ремонт в квартирі десь на надцятому поверсі , і немаєте можливості затягнути туди мішалку та пісок.

Або у вас купа зайвих коштів. До того ж намішати можуть що завгодно у довільних пропорціях.

33 хвилини тому, xandr xandr сказав:

Самомісна вийшла дуже тверда (гвоздь не дряппє), але на 2 з 8 підвіконь з'явилися волосяні тріщини рівно по центру поперек підвіконня на всю глибину штукатурки. Можливо передав цементу, або морозом підірвало.

То не мороз.

Великий шар , швидке висихання , внутрішня напруга (можливо і від передодавання цементу), і вилазять тріщини. Якщо не бухтить , то нічого страшного.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

26 минут назад, andrey_ka сказал:

1:5. Цемент М500. Пісок , чим крупніший тим краще. І відповідно чим мілкіший пісок тим більше потрібно додавати цементу.

Дякую. Стосовно крупного піску - в наявності на буд. базі завжди є 3 види піску:

- річковий митий - мілкий порівняна щ кар'єрним, чистий, мушля мілка трохи зустрічається.

- кар'єрний - як видобули так і привезли, трапляються камінці, корінці, глиняні комки.

- кар'єрний сіяний - кількість "сміття" мінімальна.

Я так розумію, що треба використовувати кар'єрний сіяний, або річковий митий, обирати той, що крупніший, вірно? Чи потрібно обраний пісок додатково сіяти через мілке сито перед замішуванням?

Запитую, бо реального досвіду штукатурних робіт на об'ємі майже немає. Дріб'язкові роботи з оштукатурення паркану не рахую, бо там не було таких вимог до якості.

Може взагалі замовити на бетонному заводі готову штукатурну суміш, злити її в заздалегіть приготовану велику лохань (3-4 куби, шо б встигти виробити до загустіння) і накидата хоппером її? Потім нову партію і т.д. ...

Змінено користувачем xandr xandr
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

2 хвилини тому, xandr xandr сказав:

Я так розумію, що треба використовувати кар'єрний сіяний, або річковий митий, обирати той, що крупніший, вірно?

Для внутрішньої штукатурки не важливо який , обирайте той що крупніший.

3 хвилини тому, xandr xandr сказав:

Чи потрібно обраний пісок додатково сіяти через мілке сито перед замішуванням?

Сіяти у будь-якому разі , і не черз мілке сито. Колишні металеві ліжка з сіткою бачили , от через таке сито краще всього сіяти.

 

6 хвилин тому, xandr xandr сказав:

Може взагалі замовити на бетонному заводі готову штукатурну суміш, злити її в заздалегіть приготовану велику лохань (3-4 куби, шо б встигти виробити до загустіння) і накидата хоппером її? Потім нову партію і т.д. ...

Таке можна робити лише с чисто вапн'яною штукатуркою без цементу , і не з вашим досвідом. Для такого потрібна бригада. Не варто.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Дякую, прийняв 👍 Дозвольте ще питання плз.

Зараз в будинку немає вікон і дверей. На зиму я затягнув проєми мішковиною з бігбегів, набив її на каркаси, для захисту від опадів і вітру, тимчасові вікна так скажімо.

Нормальні вікна вже виготовлені, стоять в гаражі.

Бригадир штукатурів в минулому році, коли оцінював роботу можливу (гіпсова штукатурка механізована), казав що треба спочатку встановити вікна, що б не було сквозняків, бо штукатурка потріщить. То ж я планував спочатку весною встановити вікна, а потім штукатурити.

А зараз дивлюся відео в ютубі, народ часто цементною штукатурить взагалі без вікон. От я і думаю - може спочатку оштукатурити, маючи тимчасові вікна, вивести рівні стіни, а вже потім встановлювати вікна і одразу робити відкоси з еппс, маючи рівень стін майже фінішний? Як вважаєте?

 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

9 хвилин тому, xandr xandr сказав:

Дякую, прийняв 👍 Дозвольте ще питання плз.

Зараз в будинку немає вікон і дверей. На зиму я затягнув проєми мішковиною з бігбегів, набив її на каркаси, для захисту від опадів і вітру, тимчасові вікна так скажімо.

Нормальні вікна вже виготовлені, стоять в гаражі.

Бригадир штукатурів в минулому році, коли оцінював роботу можливу (гіпсова штукатурка механізована), казав що треба спочатку встановити вікна, що б не було сквозняків, бо штукатурка потріщить. То ж я планував спочатку весною встановити вікна, а потім штукатурити.

А зараз дивлюся відео в ютубі, народ часто цементною штукатурить взагалі без вікон. От я і думаю - може спочатку оштукатурити, маючи тимчасові вікна, вивести рівні стіни, а вже потім встановлювати вікна і одразу робити відкоси з еппс, маючи рівень стін майже фінішний? Як вважаєте?

 

Вы оконный проем собираетесь штукатурить? Если нет - то какая разница? Почему не сделать сразу с окнами и Эппс откосами? С окнами как по мне 1 приемущество - убрать сквозняки во время нанесения штукатурки и сразу формирование откоса. Для гипсовой это точно нужно, для цементной - не знаю 

ЗЫ от себя - перед установкой окон точно проверьте высоту от чистого пола, чтобы потом не было окно ниже, чем хотелось как на пример окно на кухне над столешницей. Я так про...л, потом переставлял 3 окна на 5 см вверх

Змінено користувачем ЯД
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

А если собираетесь и оконный проем штукатурить без окон - вы уверены, что окна потом встанут и будут необходимые зазоры?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

11 хвилин тому, xandr xandr сказав:

Як вважаєте?

 Якщо у вас вже стоять тимчасові , то спочатку штукатурте потім поставите вікна. Менше ймовірність загадити розчином вікна.

14 хвилин тому, xandr xandr сказав:

і одразу робити відкоси з еппс,

Так як відкос знаходиться всередині теплового контуру будинку , то це - ІМХО. абсолютно зайве. Достатньо встановити вікно на вставку з ЕППС. А вікоси поштукатурити іменно вапн'яною штукатуркою , при чому у розгорноутому вигляді.

10 хвилин тому, ЯД сказав:

Если нет - то какая разница?

Під час штукатурки стіни навколо вікна , вікно заляпується розчином аж бігом , і його потрібно чимось захищати. Тому краще коли його взагалі немає.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

4 хвилини тому, andrey_ka сказав:

Під час штукатурки стіни навколо вікна , вікно заляпується розчином аж бігом , і його потрібно чимось захищати. Тому краще коли його взагалі немає.

Ну у меня не заляпали. Да и это просто мусорный пакетом окно закрыть и ручку обклеить. Я даже когда сам штукатурил в первый раз в жизни - не заляпал. 

Но согласен, что можно и так и так. Как удобнее 

Змінено користувачем ЯД
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

2 хвилини тому, ЯД сказав:

Ну у меня не заляпали. Да и это просто мусорный пакетом окно закрыть и ручку обклеить. Я даже когда сам штукатурил в первый раз в жизни - не заляпал. 

Мабуть , у вас талант. Якою штукатуркою гіпсовою чи цементною ?  Бо цементною в мене не виходить , і завжди доводиться вікна захищати.

 

5 хвилин тому, ЯД сказав:

Да и это просто мусорный пакетом окно закрыть и ручку обклеить.

Навіщо робити зайві рухи .

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

36 минут назад, ЯД сказал:

Вы оконный проем собираетесь штукатурить? Если нет - то какая разница? Почему не сделать сразу с окнами и Эппс откосами? С окнами как по мне 1 приемущество - убрать сквозняки во время нанесения штукатурки и сразу формирование откоса. Для гипсовой это точно нужно, для цементной - не знаю 

ЗЫ от себя - перед установкой окон точно проверьте высоту от чистого пола, чтобы потом не было окно ниже, чем хотелось как на пример окно на кухне над столешницей. Я так про...л, потом переставлял 3 окна на 5 см вверх

Уровень чистового пола я отбил лазером еще осенью, от него вниз заложил размеры пирога пола, а вверх размеры для кухонной мебели, столов, кроватей и т.д. Это все делал в программе для черчения. По полученным размерам сделал подготовку для окон - оштукатурил по нивелиру нижнюю часть проемов оконных, вывел в плоскость. Сделал это, чтобы можно было на проем поставить окно и оно было фактически в уровне. Заказал по этим размерам окна.

Сами проемы я не буду сейчас штукатурить. Я планирую внутри проемов по контуру выложить 50 мм эппс, посадить его на пену к ракушняку. Сделать такой себе короб из эппс. Он будет выступать терморазрывом, сместит кривые точки росы наружу и окна не должны потеть. Плюс одновременно эппс даст мне ровные плоскости для откосов - сетки кинул, затянул и готово. Все это учтено в размерах окон.

Вопрос очередности стен и окон вот в чем состоит. Чтобы сделать теплый монтаж максимально цельным, а не из 1000 кусочков склеенных пеной (ведь он еще и гидроизоляция проема, защита от грибка), мне нужно знать чистовой уровень стен, чтобы потом эппс подрезать ровно в этот уровень струной и сформировать угол будущего откоса.

Я думал о следующей очередности:

- накрутить в стены саморезов, шляпками сформировать маячные точки для геометрии комнат.

- по этим точкам установить растворные маяки.

- установить в оконные проемы эппс (устроить короба терморазрывов). Эппс естественно будет выходить за плоскость стены по маякам.

- Подрезать эппс по имеющимся маякам нихромовой струной, выравняв его в плоскости таким образом и одновременно получив "упорную границу" для штукатурки будущей.

- установить в эппс-короба окна.

- оштукатурить стены.

- закрыть оконные проемы по периметру еще слоем эппс 20 мм (перекрыть все примыкания и подготовить плоскость откосов для финиша).

- дальше сетка, уголки на откосы, финишка.

Но сейчас мне подумалось, что можно сначала оштукатурить стены, а затем установить эппс, подрезать его по факту и ставить окна, тогда провтыков в миллиметрах не будет совсем. Это если цементная штукатурка не потрещит при наличии временных окон. Если потрещит - то очередность описанная выше только применима. Как то так.

 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

19 минут назад, andrey_ka сказал:

Достатньо встановити вікно на вставку з ЕППС. А вікоси поштукатурити іменно вапн'яною штукатуркою , при чому у розгорноутому вигляді.

Про такий варіант я не подумав, хотів повністю переріз стіни екранувати еппс. Можна, будьласка, детальніше про нього?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

14 хвилин тому, xandr xandr сказав:

Про такий варіант я не подумав, хотів повністю переріз стіни екранувати еппс. Можна, будьласка, детальніше про нього?

Ось тут обговорювали.

https://www.stroimdom.com.ua/topic/238168-tepli-vidkosi-teplye-otkosy/#comment-5320044

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Дякую, схожі теми читав, дивився як ізотерми при теплому монтажі зміщуються, тому обрав такий варіант.

Що б було наглядніше - додам фото. Червона стрілка -  оштукатурена і виведена в горизонт частина проєму, жовта - короб з еппс що планую встановити і який буду підрізати в рівень зі стіною.

Від тимчасових вікон для штукатурних робіт світла вистачає, плюс лампи ніхто не відміняв (приклад освітлення на фото).

То ж, якщо ваш досвід каже, що тимчасові вікна не дадуть багато продухів і цементна штукатурка не потріщить, можливо тоді спочатку оштукатурю стіни, а потім зроблю терморозриви і змонтую вікна. 

1708855953377.jpg

1708855953388.jpg

1708855953383.jpg

1708855953394.jpg

1708855953401.jpg

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 година тому, andrey_ka сказав:

 Якщо у вас вже стоять тимчасові , то спочатку штукатурте потім поставите вікна. Менше ймовірність загадити розчином вікна.

Так як відкос знаходиться всередині теплового контуру будинку , то це - ІМХО. абсолютно зайве. Достатньо встановити вікно на вставку з ЕППС. А вікоси поштукатурити іменно вапн'яною штукатуркою , при чому у розгорноутому вигляді.

Під час штукатурки стіни навколо вікна , вікно заляпується розчином аж бігом , і його потрібно чимось захищати. Тому краще коли його взагалі немає.

Встановлюється привіконний профіль, на якому є липка стрічка для приклєювання захисної плівки

  • Лайк 3
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

26 хвилин тому, kovalenko сказав:

Встановлюється привіконний профіль, на якому є липка стрічка для приклєювання захисної плівки

Та мабуть встановлюється , я не проти. Але враховуючи , що проєми закриті не бучу сенсу робити зайві рухи.

52 хвилини тому, xandr xandr сказав:

То ж, якщо ваш досвід каже, що тимчасові вікна не дадуть багато продухів і цементна штукатурка не потріщить, можливо тоді спочатку оштукатурю стіни, а потім зроблю терморозриви і змонтую вікна. 

 

Тріщини в штукатурці в останню чергу залежать від протягів. Звичайно якщо вони , не як на вершині Евересту.

Штукаутрите , чекаєте 5-7днів. Потім в верхній частині вікон прорізаєте отвори , і хай досихає.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

6 минут назад, andrey_ka сказал:

Тріщини в штукатурці в останню чергу залежать від протягів. Звичайно якщо вони , не як на вершині Евересту.

Перепрошую, на що треба звернути увагу тоді, що б мінімізувати, або взагалі прибрати тріщини в штукатурці? Будинок вже вистоявся, усівся, коробка стоїть років 9.

Невеликі протяги всеодно є через нещільні примикання, але не як на Евересті ))

І ще питання - грунтувати ракушняк не потрібно, вірно? Просто змочити добре з пульвіка водою, що б не тягнув сильно вологу з штукатурки?

Змінено користувачем xandr xandr
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

12 хвилин тому, xandr xandr сказав:

Перепрошую, на що треба звернути увагу тоді, що б мінімізувати, або взагалі прибрати тріщини в штукатурці?

Ні на що , ви не зможете на це вплинути.

Невеликі тріщини будуть , і це усадочні тріщини. Десь різна товщина шарів , відповідно нерівномірне висихання , і як наслідок напруга та тріщини. Нічого в цьому страшного немає.

18 хвилин тому, xandr xandr сказав:

І ще питання - грунтувати ракушняк не потрібно, вірно?

І не тільки ракушняк. ІМХО. Я взагалі при штукатурці грунтовку не використовую (і не залежно яка гіпсова чи цементна), тільки вода.

Грунтовка , то вже для оздоблення.

21 хвилину тому, xandr xandr сказав:

Просто змочити добре з пульвіка водою, що б не тягнув сильно вологу з штукатурки?

Не просто змочити , а наситити стіну водою , тобто поливати доки стіна вбирає вологу. Це врівноважить водопоглинання та не дасть штукатурці надто швидко сохнути.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Дякую, по зволоженню стін зрозумів. А по тріщинам - виходить, що тріщини які будуть, вони потим фінішкою просто перекриються та й усе? Можливо якість пластифікатори типу Домоліту треба використовувати?

Змінено користувачем xandr xandr
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

6 хвилин тому, xandr xandr сказав:

Дякую, по зволоженню стін зрозумів. А по тріщинам - виходить, що тріщини які будуть, вони потим фінішкою просто перекриються та й усе?

Так.

6 хвилин тому, xandr xandr сказав:

Можливо якість пластифікатори типу Домоліту треба використовувати?

ІМХО. На тріщини це не вплине .

Але зручності в роботі додасть однозначно.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...