Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

Армування бетонного покриття під вантажівку 25т.

msyrotenko

Рекомендовані повідомлення

28 хвилин тому, msyrotenko сказав:

1. Історія ділянки невідома, але виглядає ще це природній рельєф.

Вам потрібно максимальну увагу приділити підготовці основи.

1.Видалити родючий шар 30-40см.

2, Попередньо ущільнити основу , вкрай бажано віброногою.

3. Пошарово (шарами не більше 10см) ущільнити подушку зі щебеню та відсіву. Ущільнювати вже віброплитою. Щебінь використовувати фракції 20х40мм

 

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

4 часа назад, andrey_ka сказал:

Одна справа накрити плівкою площу 6х6м і зовсім інша 10х50м. Цю плівку потрібно не просто зверху постелити , а ще й зробити так , щоб вона щільно прилягала до бетону. Бо вітер буде обов`язково рвати її та піднімати , відповідно сушачи під нею бетон. А ця рідка плівка і придумана для великих площ.

Не бачу ніякого сенсу зараз  накривати чимось бетон...

image.png.1b6b9cfad8610484b23aaa25dc4c7865.png

Змінено користувачем lastandr
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 час назад, andrey_ka сказал:

.Видалити родючий шар 30-40см.

ТС в своему першому посту писав, шо грунт на дільниці - песок, а на песку  родючий шар  зазвичай не більш 10-20см

Такі великі площі, тим паче на песку, краще все ж ущільнювати віброплитой 100-120кг, перед цим проливши все водою...

Змінено користувачем lastandr
  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

19 минут назад, msyrotenko сказал:

1. Історія ділянки невідома, але виглядає ще це природній рельєф.

Будемо вважати, що грунт материковий, неторканий.

 

20 минут назад, msyrotenko сказал:

2. Немає.

Дуже добре, не потрібно передбачувати участки з підсиленим армуванням.

22 минуты назад, msyrotenko сказал:

3. Низький рівень грунтових вод. (2м вглиб все сухо завжди)

Разом з пісчаним грунтом - дуже добре.

25 минут назад, msyrotenko сказал:

4. Ділянка 50х10

5. Заїзд в зі сторони де довшка сторона 50м.

5. Грунтовий підїзд.

Так не піде ...

Я просив намалювати, що, де, як сполучається.

Оці три пункти на одномі папірці.

Не обов'язково креслити, просто намалюйте, від руки.

На шматку папірця, можна пом'ятого.

З розмірами.

Можете в Особисті, якщо то є дуже приватним.

31 минуту назад, msyrotenko сказал:

6. Не очікую заїзду важкого крану і все що важче ніж 25т.

7. Періодично можуть заїжджати вантажівки вагою 25т.

Ок, зрозуміло.

1 час назад, msyrotenko сказал:

8. Так, буде зроблено уклін, щоб вода не стояла.

Намалюйте стрілки.

1 час назад, msyrotenko сказал:

9. Буде пара дрінажних колодязів для відводу води.

Якщо дренажні колодязі з люками/або решітками будуть у полі плити,

- також покажіть на тому малюнку.

Куди будуть під'єднані дренажні колодязі :

- рядом є вже існуюча каналізація,

- будуть передбачені локальні дренажно-фільтрувальні споруди,

для фільтрації води у грунт.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

31 хвилину тому, lastandr сказав:

Не бачу ніякого сенсу зараз  накривати чимось бетон...

І тим не менш , це робити треба.

7.thumb.png.7f4d55bb14cdd2814bd735f6d6ed30f1.png

6.thumb.png.ea867c570da765cea6e2e59a1faeae26.png

8.thumb.png.839e68d3a872399cc63f89669cf6c9cd.png

9 хвилин тому, lastandr сказав:

ТС в своему першому посту писав, шо грунт на дільниці - песок, а на песку  родючий шар  зазвичай не більш 

10-20смм.

Можливо , у будь-якому разі верхній органічний шар потрібно видалити.

15 хвилин тому, lastandr сказав:

Такі великі площі, тим паче на песку, краще все ж ущільнювати віброплитойююй 100-120кг, перед цим проливши все водою...

Я маю віброплиту 100кг. і віброногу і власними руками роблю ущільнення.

Чисто з досвіду : Ущільнення основи , іменно основи , віброплитою 100кг немає сенсу (потрібного ефекту). Для цього потрібно щось на порядок важче.

Щоб нормально ущільнити основу потрібно встелити її мінімальним шаром щебеню 20х40мм , зволожити і пройти віброногою , і пройти по одному і тому ж місцю не менше ніж три рази. І не важливо що там пісок чи земля , та яка площа , якщо ми говорим за якість.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Варіант, який налякає бувалих.

Що, якщо сформувата основу під бетон за допомогою геотекстилю ( Приклад = prom.ua/ua/p1222278953-geotekstil-termofiksirovannyj-propitkoj.html). На 500 м кв = 11 000 грн, щебеню (тут без мене), та георешітки (Приклад = altmax.com.ua/product/georeshetka/georeshetka-obemnaya-gr-20-10/). На 500 м кв = 75 000 грн. 

Щебня піде стільки ж (вістота ГР = 100 мм). Економія на бетоні. А що, якщо можна буде знизити кількість бетону, та всі роботи, прив'язані до кубічних метрів вдвічі? Треба проконсультуватись або пошукати інфу.

 

image.png.af12e8ab85c4e675818806197fa83a97.png

Змінено користувачем Propeller
  • Дякую 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

5 часов назад, andrey_ka сказал:

І тим не менш , це робити треба.

Згоден, треба робити, але трошки в інший спосіб - методом вологого догляду:

image.png.c423a419171cb8d329bfb1905224cbf4.png

image.png.3ba63f2a59bbf4dac4f61e3834d37ede.png

А ось подушку с щебня не завадило б застелити плівкою , щоб не витікало бетонне молочко...
 

5 часов назад, andrey_ka сказал:

у будь-якому разі верхній органічний шар потрібно видалити.

Да, це обов'язково!
 

 

5 часов назад, andrey_ka сказал:

Щоб нормально ущільнити основу потрібно встелити її мінімальним шаром щебеню 20х40мм , зволожити і пройти віброногою , і пройти по одному і тому ж місцю не менше ніж три рази. І не важливо що там пісок чи земля , та яка площа , якщо ми говорим за якість.

У віброноги трошки інше призначення:
image.png.2937ebc10a532f48a80cd82437d37d07.png

image.png.6bffdd767b4648945afa59b5af7f0f68.png

І з мого особистого досвіду : віброплита 100кг за 2-3 прохода втрамбує основу не гірше вашу віброногу....

Змінено користувачем lastandr
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

34 хвилини тому, lastandr сказав:

І з мого особистого досвіду : віброплита 100кг за 2-3 прохода втрамбує основу не гірше вашу віброногу....

У нас різні критерії якості. 

Щоб зрозуміти наскільки це небо і земля , спробуйте після проходження віброплитою поюзати це місце віброногою.

39 хвилин тому, lastandr сказав:

У віброноги трошки інше призначення:

Так , вона не призначена для великих площ , але не кожен може собі дозволити арендувати важку віброплиту , і не всюди вони є. А ущільнювати 100кг-вою , це так , для годиться.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

5 часов назад, Propeller сказал:

Варіант, який налякає бувалих.

От шо меня импонирует в Вас... Новаторство :rolleyes: и системный просчёт стоимости (слово "просчёт" с двуличным смысломpleasantry.gif.e76e5f3e0a3cd089101e2bf480d15b4b.gif)

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

11 минут назад, andrey_ka сказал:

У нас різні критерії якості. 

Думаю, шо не тільки це...
І тому не збираюся тут з вами більше дискутувати, бо ціную свій час...

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

30 минут назад, tansss сказал:

От шо меня импонирует в Вас... Новаторство :rolleyes: и системный просчёт стоимости (слово "просчёт" с двуличным смысломpleasantry.gif.e76e5f3e0a3cd089101e2bf480d15b4b.gif)

Ну....вот и вышеупомянутые бывалые. 

Перестаньте. Какое новаторство? Это хрени скоро сто лет в обед. Рад, что от меня об этом узнали впервые. Значит не пробовали. А и ненадо. 

Усугублю ваше состояние. ТС может вообще обойтись без бетона. Если таки бетон, то расценивайте его укладку на недеформируемое основание. Смотрим дату видео и неименитость производителя.

Installation for heavy trucks

 

 

 

Змінено користувачем Propeller
  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

45 минут назад, Propeller сказал:

обойтись без бетона

Мой товарищ прораб делал нечто подобное в Польше...
Но есть один не очень приятный нюанс - через какое-то время там образовались колии от авто...

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

13 минут назад, lastandr сказал:

Мой товарищ прораб делал нечто подобное в Польше...
Но есть один не очень приятный нюанс - через какое-то время там образовались колии от авто...

Десь бачив, що в кінці пропонують пролити поверхню цементним "молочком". І теоретично це додатково укріпить поверхню. Але наскільки це робочий кейс хз

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

43 минуты назад, BAV_Lug сказал:

в кінці пропонують пролити поверхню цементним "молочком". І теоретично це додатково укріпить поверхню. 

Можливо трошки і укрепить, але це не для важких авто...

 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 час назад, lastandr сказал:

Мой товарищ прораб делал нечто подобное в Польше...
Но есть один не очень приятный нюанс - через какое-то время там образовались колии от авто...

Ну....поверим товарищу. :) Но! Что мешает плюхнуть на эту основу 100 мм (не 150мм, не 200 мм) бетона с одним слоем арматуры?   

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

33 минуты назад, Propeller сказал:

Что мешает плюхнуть на эту основу 100 мм

Можно, конешно... но рисковано... все-таки 25т....

Да и экономия тут сомнительная...

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

В 14.09.2025 в 13:15, АлександрБ. сказал:

Я просив намалювати, що, де, як сполучається.

Оці три пункти на одномі папірці.

Не обов'язково креслити, просто намалюйте, від руки.

На шматку папірця, можна пом'ятого.

З розмірами.

 

viber_image_2025-09-16_10-04-16-947.thumb.jpg.6db1b361d57862f1ba6c32c79ccf0f83.jpg

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Плита у Вашому випадку буде мати різнонаправлені навантаження :

 

- коли транспорт знаходиться у центральній частині,

він намагаєьтся прогнути плиту під собою.

Плита працює, як плита(балка) перекриття і тут потрібне нижне армування.

 

- коли транспорт знаходиться на краю плити, особливо коли він заїжджає на плиту,

або здає задом до краю плити, він намагається прогнути край плити вниз.

Ту вже плита працює як консоль, потрібне верхнє армування.

Але верхне армування необхідне тільки по краях плити (включно із зоною заїзду).

У центрі воно марне і не потрібне.  

 

Тому, армування Вашої плити можна виконати наступним чином :

 - Нижня сітка проста, суцільна по всій плиті, з 12 арматури з кроком 200 у обох напрямках,

Захисний відступ знизу, від грунту до нижньої арматури - 40 мм.

Важливо !

Коли хлопи приймають бетон та розтягують його по плиті, вони ходять своїми жахливими, грубезними черевиками по тендітній, вже зв'язаній арматурі.

Пластикові тримачі, на яких стоіть уся арматурна сітка, при цьому вгрузають у грунт.

Порушується відстань 40 мм, це погано.

Тому під тримачі тре обов'язково підкладати  квадратики 100х100 мм з звичайного руберойду.

- Верхня сітка, з 10 арматури, потрібна тільки в крайових зонах (по 3,5 метри) плити, з кроком 400 мм.

Захисний інтервал від верху бетона до верхньої арматури 40 мм.

Кінці стрижнів верхньої арматури потрібно загнути вниз.

Щоби не було лишніх обрізків, мірну 10 арматуру (12 метрів) ріжете на три частини, по 4 метри.

Вийде три деталі.

Як зігнуть арматуру на місці :

- берете дві півдюймові ( або 3/4) труби по метру.

Одну надіваєте на арматуру для тримання, другою загинаєте потрібний кінець.

 

- У зоні заїзду, по краю плити, варто передбачити підсилення у вигляді балки, що буде ребром жорсткості,

щоби при заїзді транспорту не проламало край плити.

 

- Навколо отворів під дренажні колодязі зробити підсилення.

.

.

 

 

Плита зоні 2.jpg

переріз плити 1.jpg

Сечение плиті.jpg

кут плити.jpg

Змінено користувачем АлександрБ.
  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Щодо щебневої підсипки/подушки ...

Призначення щебневої підсипки :

- функція розподілення навантаження від фундаментів та передача його на більшу площу грунту.

У даному випадку сама плита вже є ефективним, монолітним  розподілювачем навантаження,

з дуже великою площею опирання на грунт.

 

- функція дренажу з грунтів під фундаментами.

У даному випадку, зі слів Замовника, грунти пісчані, а плита не пропускає воду під себе.

Природньо сподіватися, що опірний  грунт під плитою такої площі не буде надмірно зволожений.

 

Класично щебневу підсипку влаштовують під технологічні нагружені автодороги.

У випадках легких навнтажень використовують пісчану підсипку, як економічний бюджетний варіант.

 

Тому не має аргументів вважати щебневу підсипку у даному випадку обов'язковою.      

Змінено користувачем АлександрБ.
  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Також слід зауважити, що довговічність плити дуже залежить, як тут вже писали,

від наступних факторів :

1. Марки та якісті бетонної суміші.

Водії міксерів часто зловживають, розбавляючи суміш водою.

Найкраще, аби у Вас була досвчена людина при прийомі бетону.

Бо Ви, якщо не спеціаліст, все одно не зможете перевірити.

2. Професійності та сумлінності укладачів та якості виготовки та виглажування поверхні.

3. Правильний професійний наступний догляд за поверхнею.

 

Змінено користувачем АлександрБ.
  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Чи варто брати до уваги, що навантаження не точкове (25 тонн на одна пляму поверхні), розподілене між вісями? Тобто, якщо говоримо про фуру, то у нас 10 точок прикладання сили.   

 

 

 

123.png

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Якщо коротко - не варто.

 

Якщо  виходити чисто з  академічного теоретизування,

то розрахунки з такою кількістю подробиць параметрів мають великі шанси бути не закінченими ніколи.

Якщо приймати всі вищевказані вхідні, 

то, за логікою, треба вводити у розрахунки і конкретне місце цих колес на конкретній плиті.

Але ж, автотранспорт не палєта, він змінює місце/місця точок навантаження на плиту.

До того ж, рандомно, (у міру сп'яніння водія).

Тобто, яка б картина навантажень не склалася у точці А, вона через хвилину переміститься у точку В.

Таким чином, уся площа плита повинна відповідати найнесприятливішому розкладу навантажень.

 

Тому, на практиці, слід намагатися приймати такі технічні рішення,

котрі своєю універсальністю  перекривають усі більшість можливих ризиків.

Так званий захист від дурня, та недотримання технологій.

За таку універсальність завжди доводиться розплачуватися деякою надмірністю у ресурсозатратах.

У даному випадку, гарне універсальне рішення (що тут зразу й запропонували ТС-у),

- суцільна арматурна сітка не тільки знизу, а й верхня.

Це рішення зразу закриває всі наявні, та й у майбутньому, проблеми.

Але це перевитрата металу, зважаючи на площу, суттєва.

 

Змінено користувачем АлександрБ.
  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Ще. Товщина плита 200 мм звідки? Чому 200 мм, приймаючи до уваги ваш варіант армування? 

Розрахунки - це завжди прив'язка до вхідних даних. А які вхідні? Я про навантаження. 

 

Змінено користувачем Propeller
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...