Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

Крашеный шифер на срубе или "О шифере"-2 серия :)

Крышник

Рекомендовані повідомлення

Так а шо есть чорный шифер в наличии?

 

Так, є на заводі.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Так, є на заводі.

 

Так а заказать можно? Скока денег , азбестовый или нет, такой же как и другие цвета или инная покраска? Расскажите, шо вы как не родной! :D

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Так а заказать можно? Скока денег , азбестовый или нет, такой же как и другие цвета или инная покраска? Расскажите, шо вы как не родной! :D

 

В 2010 році Івано-Франківськ для австрійців робив певну кількість волокнистоцементних (безазбестових) листів євростандарту матового чорного кольору. Специфіка виробництва полягає в тому, що економічно вигідно катати листи довжиною 3м, а потім їх нарізати на потрібний розмір. На 100% розкроїти 3-х метровий лист не вдається, тому з'являються залишки. Саме такі залишки в трьох типорозмірах і доступні. Тобто потрібно розуміти, що фактично, листи такого кольору вироблятися більше не будуть і можна сказати, що власник буде мати ексклюзивний дах :)

Нюанс саме цих листів полягає в тому, що пігмент для фарби австрійці постачали свій, поверхню отримали матову і шороховату, була збільшена товщина листа і при пакуванні листи не перекладались плівкою (австрійці вважають що шкода від запрівання більша ніж від локальних подряпин).

Вартість зможуть повідомити після 08.03.2011р.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Листи безазбестові 1,25*1,097м шороховаті чорного кольору, але товщина 5,8мм - вартість за квадратний метр не відрізняється від вартості безазбестового кольорового листа 1*1,13м. По товщині 6,3мм дуже обмежена кількість і на один нормальний дах не вистачить.
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Тепер і у мене з'явилася можливість порівняти листи двох вітчизняних виробників фарбованого шиферу. Все, що зазначено нижче відображає тільки мій суб'єктивний погляд на дану тему.

Краматорський шиферний комбінат (К) виробляє шифер на білоруських лініях (які використовувались у всьому союзі), Івано-Франківськцемент (І-Ф) на австрійських лініях. Технологія виробництва дещо відрізняється, тому, сірий лист по зовнішньому вигляду також різний. Візуальний огляд показує, що І-Ф лист без ребер жорсткості і виглядає гладкішим. Дивлячись на заводські упаковки К листи показують певну "ялинку", якої непомітно в І-Ф пачках, роблю висновок, що заявлені І-Ф зменшені допуски при виробництві свою справу роблять і геометрія дійсно покращена (принаймні візуально листи в пачці лежать схожі один на одного). Що І-Ф, що К використовують специфічну упаковку. В обох випадках листи лежать на піддонах, що виготовлені спеціально під шифер для кращого транспортування, І-Ф додатково використовує нижній і верхній лист в пачці сірий - пакувальний, в К цього немає (всі листи кольорові). Плівкою перекладено всі кольорові листи в обох виробників. Додатково і І-Ф і К пачки обв'язані п/п стрічкою, але в І-Ф одна обв'язка, а в К три-чотири. По заявкам виробників, І-Ф використовує фарби власного виробництва на німецькому пігменті, К фарби власного виробництва на вітчизняному пігменті. У К доступні: коричневий, червоний, зелений кольори, у І-Ф - коричневий і бордовий. Технології фарбування також дещо відрізняються, 3 шари для К і 2 для І-Ф, фарбування при температурі використовують обидва заводи. Суб'єктивно, кольорове покриття у І-Ф виглядає більш напевно - солідніше, можливо це пов'язано з самим фарбування, можливо з тим, що різний по вигляду сірий лист. Ну і асортимент - для І-Ф це азбестові і безазбестові листи довжиною 1,75м і 1м, для К азбестові листи довжиною 1,75м.

I-F-bordo.thumb.JPG.29ff835a8e707ae99d4cd541ee214723.JPG

I-F-korych.thumb.JPG.85f7d8c92627d5dd02257092f24990f2.JPG

K-chervon.thumb.JPG.db522a9f92b243a2345f6630558258bf.JPG

K-korych.thumb.JPG.877f65576548e9ceb3a57ba8db487c3e.JPG

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Я так понял, что первые два фото - ИФ, а вторые К?

Если так, то К более симпотишный (имхо).

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Если так, то К более симпотишный (имхо).

 

Добре по фото ІФ - К : 0-1

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

ИМХО

Ив.-Фр. за счёт отсуствия рёбер выглядит аккуратнее. потому кажется качественее.

фото бы по-больше с разного расстояния, углов и освещения...

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Уточнення - Краматорськ використовує один (нижній) упаковочний лист.

 

ІФ - К: 1-1

P1010185-m.thumb.JPG.0a59514a91f25046fb039ac914ef0e9c.JPG

P1010186-m.thumb.JPG.072ff8b00681c978ec75b0b484535f40.JPG

P1010193-m.thumb.JPG.50f862b9fa74e859bdb31b5ae390cfef.JPG

P1010199-m.thumb.JPG.6b751b8cc8f46a2411160e50a8733b41.JPG

P1010201-m.thumb.JPG.9337296d417b4b6b962744fa1f9ad0ca.JPG

P1010211-m.thumb.JPG.153bd2a0053ac176e1d5f80459a454dd.JPG

P1010223-m.thumb.JPG.f25a7d9cbaebcfa64eac0cd58b196d13.JPG

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Уточнення - Краматорськ використовує один (нижній) упаковочний лист.

 

ІФ - К: 1-1

 

С ребрами жесткости К выглялит более "хайтек-ово" и более матово. Это большой плюс.

 

п.с. один подкладочный - это не критично(имхо).

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

п.с. один подкладочный - это не критично(имхо).

 

Складування дозволяється в два яруси, тому верхній лист може тріснути.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Togo, а что за элементы использовались на коньках?

[ATTACH]99111[/ATTACH]

 

Гребенева деталь перекриття (коньок) КС1, КС2; реброва деталь СР-150.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Гребенева деталь перекриття (коньок) КС1, КС2; реброва деталь СР-150.

 

это тоже производства эко-даха?

где можно посмотреть, пощупать?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

это тоже производства эко-даха?

где можно посмотреть, пощупать?

 

Так.

В м. Українка.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Togo, Краснодар или Ростов не покупают ваш шифер?

 

Ні, в Росії свої заводи.

  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Ні, в Росії свої заводи.

 

Я про ивано-франковский шифер спрашивал.

Мне у него нравится то, что делают шиферины небольшого размера.

Издалека она смотрится здорово - как черепица.

А асбоцементный крашеный , да, в России делают.

Но красят только снаружи обычный серый шифер, не в массе,

как краматорский...

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Я про ивано-франковский шифер спрашивал.

Мне у него нравится то, что делают шиферины небольшого размера.

Издалека она смотрится здорово - как черепица.

А асбоцементный крашеный , да, в России делают.

Но красят только снаружи обычный серый шифер, не в массе,

как краматорский...

 

Франківськ також фарбує сірі листи, а пігментований виробляє тільки Балаклея.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Франківськ також фарбує сірі листи, а пігментований виробляє тільки Балаклея.

 

Еще Белгород(Россия) делает шифер, крашенный в массе. В Краматорске встречал в продаже такой 2 года назад.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Еще Белгород(Россия) делает шифер, крашенный в массе. В Краматорске встречал в продаже такой 2 года назад.

 

Ні Бєлгород ні Краматорськ не виробляли шифер фарбований в масі.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Ні Бєлгород ні Краматорськ не виробляли шифер фарбований в масі.

За Краматорск я не говорил, шо он делает такой шифер, а только о Белгородском. А в Белгороде делали цветной шифер, но возможно не крашеный в массе, а просто крашеный. Хотя, вроде, когда смотрел его, то по торцам полностью был прокрашен. Давно это было - могу и ошибаться.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...