Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

Клуб Любителей Деревянных Домов.

PSergey

Рекомендовані повідомлення

Может не стоит заморачиваться?

 

У меня фронтоны не рубленые. У меня не будет такого гульбана )).

у меня вообще наверное угол не поменяется никогда.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

На майдане появились люди из этой ветки ?

 

это Вы к чему??? появились и появились...

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

я собираюсь делать кап.ремонт деревянного дома.пока собираю советы по отделке стен.думала штукатурить.терь задумалась .может гипс.но как лучше и чем заполнить простр-во между гипсом и стеной?и это потеря полезных квадратов
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

я собираюсь делать кап.ремонт деревянного дома.пока собираю советы по отделке стен.думала штукатурить.терь задумалась .может гипс.но как лучше и чем заполнить простр-во между гипсом и стеной?и это потеря полезных квадратов

 

Стены - кругляк? или плоские?

По плоским - я бы дранку бил и глино-соломо-кизяком мазал, а потом белил.

По кругляку - шлифовку и покраску чем-то типа-для-внутренних-работ.

 

давайте фото - мож че толкового посоветуем.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Когда-то (на 195 странице данной ветки) было обсуждение скрытой прокладки электропроводки в собранном срубе. Были разговоры о том, что это необходимо делать в момент сборки сруба и прокладка металлорукава в уже собранном со штроблением (выпиливанием канала) между бревен очень и очень страшно, у некоторых сердце кровью обливалось.

Я пообещал выложить фотографию того, что получилось (после шва и покраски). Собственно выкладываю обещанное.

45582335_IMAG0676(1).thumb.jpg.55961ff0aba3d030d7dfa0f76f86692a.jpg

IMAG0822.thumb.jpg.27eee13a39d56633bc52dad9907c4232.jpg

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Собственно выкладываю обещанное.
имхо, фотошоп какой-то :(

1. качество нового фото ооооочень плохое

2. на перерубе выше трещины была выборка под гофру довольно широкая, а сейчас там уже чем везде. что-ли щепками закладывали?

  • Лайк 3
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

имхо, фотошоп какой-то :(

1. качество нового фото ооооочень плохое

2. на перерубе выше трещины была выборка под гофру довольно широкая, а сейчас там уже чем везде. что-ли щепками закладывали?

 

Задача фотошопа - вырезать фрагмент равный первому фото.

Качество - фотка на мобильный вчера вечером при подсветке переноской, плюс вырезка участка (Попробуйте с фотографии вырезать кусок и посмотрите на его качество при увеличении).

 

Закладывалось все демпферной лентой (бобина стоит значительно дешевле "специального шнура", к тому же легко нарезать под любую ширину).

 

Чтоб развеять миф о теории заговора - сравните трещины в бревнах. Плюс угол фотографирования разный - отсюда и кажется шов либо шире либо уже

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Вот фото попалось под руки интересного домика.

все монументально, даже готично как-то. очень красиво.

 

но вот технологическое решение балкона меня насторожило.

верЮ. что в таком доме без РЕЛЬНО-серъезного проекта не обошлось. будем верить - простоит долго.

 

 

Vh9l7BUVWLI.jpg

 

FKC9uN4uI80.jpg

 

CyVgxiHDP1k.jpg

 

z0W8tM8pDmI.jpg

 

 

 

 

 

 

  • Лайк 5
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Чтоб развеять миф о теории заговора - сравните трещины в бревнах. Плюс угол фотографирования разный - отсюда и кажется шов либо шире либо уже

 

чтоб развеять миф. вообще ни трещины, ни сучки, ни рядность бревен - ничего не сходится. ))))

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Когда-то (на 195 странице данной ветки) было обсуждение скрытой прокладки электропроводки в собранном срубе. Были разговоры о том, что это необходимо делать в момент сборки сруба и прокладка металлорукава в уже собранном со штроблением (выпиливанием канала) между бревен очень и очень страшно, у некоторых сердце кровью обливалось.

Я пообещал выложить фотографию того, что получилось (после шва и покраски). Собственно выкладываю обещанное.

 

Сучки не совпадают. Стена другая...:D

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Вот фото попалось под руки интересного домика.

все монументально, даже готично как-то. очень красиво.

 

но вот технологическое решение балкона меня насторожило.

верЮ. что в таком доме без РЕЛЬНО-серъезного проекта не обошлось. будем верить - простоит долго.

 

 

Vh9l7BUVWLI.jpg

 

FKC9uN4uI80.jpg

 

CyVgxiHDP1k.jpg

 

z0W8tM8pDmI.jpg

 

 

 

 

 

 

простоит.

имхо, во первых дерево наверное суше воблы.

во вторых, стойки, держащие балкон, работают на растяжение, а прочность сухой древесины на растяжение выше, чем прочность на сжатие вдоль волокон.

и в третьих, балка а-ля стропильная нога (вон та толстенная, на последнем фоте) наверное полностью разгружена от крыши и её функции как раз в том, чтобы нести нагрузку от балкона. ну и декоративные конечно.

 

пысы. а схемка интересная, очень большое спасибо..

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Доброго дня!:) В мене "дикий" зруб смерека діаметром 26;27;28 см в " молодшому" кінці , мінімальна посадка на монтажний паз - 16 см. Як правильно по технології рубати монтажний паз? Якими інструментами? Якими мають бути допуски вибраної деревини? (див. фото №1). З цього слідує :яка різниця між коефіцієнтом теплопровідності смереки і льону для конопатки?Дякую!
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

А зачем вам технология рубки, инструменты - если у вас уже есть сруб?

 

Добавлено через 22 минуты

смерека діаметром 26;27;28 см в " молодшому" кінці , мінімальна посадка на монтажний паз - 16 см.

 

да и здесь что-то напутано (если идет речь о ширине продольного паза...)... имхо...

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Скажіть на скільки вірно виконане примикання брусу. Чи є порушення? 16 см - це ширина повздовжнього пазу. us.ua/1346267/

 

Добавлено через 18 минут

В мене домовленість з робочими була така що мінімальна посадка брусу на промерзання має бути-16см. Вимога була виконана, але є такі місця ( див. фото) де брус не примикає щільно один до одного.В моєму розумінні 16 см - це 16 см дерева, а не 2см по краям + повітряний тонель для поїзда:lol:, що є наслідком тепловтрат. Дайте будь-ласка відповідь на всі попередні запитання.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

я не спец, но думаю ничего страшного, + там же должен еще быть межвенцовый утеплитель. я бы как раз волновался, что в верхних пазах этого воздушного зазора нет.. (насколько я знаю это называется поднутрение), и когда бревна начнут усыхать/садиться, там где его нет, края могут как бы завернуться, и появяться щели.

 

пс. а откуда Вы взяли информацию про минимальный тепловой паз в 16см?? мне как раз тоже этот вопрос акутален, у меня заказнчивают сруб со средним диаметром в 34см, так тепловой шов, местами гораздо меньше. я думаю для наших широт в пределах 10-15см это нормально, но пытался найти какието нормы в инете, и не нашел.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Рано чи пізно ми будемо в Європі і платити за енергоресурси будемо по європейським цінам це нормальний процес коли населення платить більше, а промисловість платить менше, а не навпаки. Тому я ставив за пріоритет зробити будинок максимально пасивним до енерговитрат.Товщина стіни буде ззовні 1см акрилового шва + 16 см деревяної стіни + 1см того шва всередині, що в сумі мені дасть 18 см. Я минулого року зробив коробку і накрив. Зараз зруб відстоюється і чекає конопатки.

Ви ж коли ставите міжвінковий утеплювач ви ж його не ставите на весь вибраний обєм дерева,залишається повітряний прошарок .На мою думку повітря має бути відсутнє оскільки коеф. теплопровідності його більший за дерево і тимбільше за льон, а це є наслідком утворення містків холоду ,де 16 см стіни буде тільки віртуально, а насправді 6 - 10 см. Як на мене в моєму випадку є великі порушення при підготовці повздовжнього пазу. А Ви як думаєте?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

А Ви як думаєте?

 

я написав що думаю, але Ви мене не почули)). щодо "пасивності" будинку, цілком згоден що треба намагатись споживати/витрачати енергоресурсів якнайменше, але в повному розумінні терміну, пасивним зруб зробити неможливо, нажаль, а можливо і нащастя)) ИМХО, мені наприклад неподобається жити за містом, і дихати повітрям з воздуховодів/рекуператорів/фільтрів і т.д.

 

а з приводу товщини пазу в 16, або 18см, та порівняння коеф.теплопровідності різних матеріалів, не буду влазити в теорію і сперечатись, я не спеціаліст, скажу лише, що напрактиці перевірів шов в 13см на зрубі з оциліндровки діаметром 23см, прожив в цьому будинку 4 сезони, були морози вночі до -29С, і ніяких промерзань невиявив. споживаниия газу порівняно з сусідами (цегляні, газобетонні будинки) було набагато меншим.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Я з емпатією уважно вас почув:D,тому одне з перших питань яке я задавав це як вірно зрубати повздовжній паз? Я не можу оцінити ваш будинок по теплозбереженню оскільки я не є фахівець і в мене немає обладнання ,але на елементарні речі треба звертати увагу.мова не йде про теплові насоси , і.т.д , а про дотримання правил будівництва.

 

Добавлено через 14 минут

На мою думку по енергозбереженню краще брати приклад не з цегляних і газобетонних будинків, а з каркасних де товщина стіни 32 см з них 20 см вата. Поспілкуйтесь з газдами таких хат і ви будете приємно здивовані:beer:

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

споживаниия газу порівняно з сусідами (цегляні, газобетонні будинки) було набагато меншим.
якщо не тайна, скільки кубів і на яку площу виходить?
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

На мою думку повітря має бути відсутнє оскільки коеф. теплопровідності його більший за дерево і тимбільше за льон
сорри, но Ваша думка в корне неверна.

))

 

Как раз таки коэф теплопроводности у воздуха наааамного меньше чем у дерева/льна.

 

И лен и дерево являются в принципе хорошими теплоизоляторами, потому как обладают большой пористостью. попростому - имеют много воздуха в середине. ))

 

Если вы загерметизируете швы, то этот воздух вам будет только на руку.

 

На вашем фото - верхний паз неправильный.

Как писал лебовски:

когда бревна начнут усыхать/садиться, там где его нет, края могут как бы завернуться, и появяться щели.
.

 

А нижний паз будет только плотнее со временем (если конечно бревно не покрутит по продольной оси).

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

якщо не тайна, скільки кубів і на яку площу виходить?

 

не тайна)) в середньому 200-250 кубів на місяць виходило. але в моєму випадку практично неможливо вирахувати скільки газу йшло на зруб (другий поверх), томущо:

 

1. перший поверх був за технологією "термодом", (тобто тільки половина з площі будинку в 214 кв.м. була зі зрубу),

 

2. по друге, на першому поверсі та на другому в с/у весь час працювала єлектрична тепла підлога.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Слава ви хочете сказати ,якщо взяти на прикладі стіну яка складається з дошки товщиною-1см плюс 14 см повітря плюс знову 1см дошки;і варіант 2 - це 16 см дошки, то 1 варіант буде тепліший?
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Слава ви хочете сказати ,якщо взяти на прикладі стіну яка складається з дошки товщиною-1см плюс 14 см повітря плюс знову 1см дошки;і варіант 2 - це 16 см дошки, то 1 варіант буде тепліший?

 

Второго варианта не будет со временем. В процессе усушки и усадки края бревен завернутся и будут страшные щели и дыры. Поднутрение с воздушной камерой обязательно.

 

Самый теплый кирпич специально делается с множеством воздушных камер, а не просто из сплошной глины.

Самые теплые металлопластиковые окна делаются с несколькими воздушными камерами в профиле - чем их больше - тем теплее стеклопакет.

 

Добавлено через 3 минуты

42_mm_canadsk_06.jpg

 

podnurenie.png

 

kan5.jpg

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Слава ви хочете сказати ,якщо взяти на прикладі стіну яка складається з дошки товщиною-1см плюс 14 см повітря плюс знову 1см дошки;і варіант 2 - це 16 см дошки, то 1 варіант буде тепліший?
Навіть більше хочу сказати.

якщо ви візьмете у першому варіанті просто 14см повітря - навіть тоді він буде тепліший, а ніж 16 см брус.

 

Є тільки одна просто умова для цього повітря.... ;)

 

Воно має бути повністтю нерухоме.

 

Теоретично, якщо замінити ваші дошки будьякою повітрянепрозорою-мембраною, то буде сама тепла стіна.

 

А якщо ви зможете ще і вакуум створити (відкачати це повітря), то навіть 1 см такої стіни буде ідеальним теплоїзолятором. Ідеальним - тобто теплові втрати = 0!!!

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

На рахунок наявності повітряних камер в будівельних матеріалах погоджуюсь з вами, тоді скажіть чи є необхідність конопатки зрубу,при умові що буде акриловий герметик з двох сторін ?

 

Добавлено через 1 час 2 минуты

Це стосується і утеплення даху ,який зміст ? просто зробити між стропилами 15 cm повітря + паро - гідро мембрани і економія на мінваті:)

Ви Слава самі даєте відповідь , що чи більше перегородок тим тепліше так як блоки поротерм,вони ж вирахували цю комбінацію не тільки з силових навантажень. Є всьому певні розрахунки і допуски

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...