Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

Что не монтажник, то пуп земли.

Сергей 31

Рекомендовані повідомлення

1 минуту назад, Сергей 31 сказал:

Это не окалина и песок, это такая густая масса, похожая на деготь. 

завод не моет металл, из которого варят теплообменник
снаружи да, ибо красят, а все что внутри в производственной смазке, никто прокат не подготавливает 8(

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

4 години тому, Сергей 31 сказав:

Звоните мне по проекту, помогу.

Спасибо. Постараюсь подготовить вопросы.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

  • 2 тижні потому...
В 11.05.2023 в 15:14, volomoto сказал:

А хороші шламовловлювачі із магнітом допомагають від такого засирання?

 

В 11.05.2023 в 16:40, murava сказал:

Неа:)

Ка же так ?

Я как-то спрашивал по этому поводу в своей теме :

 

...  сказали, шо все ок, просто нужно фильтр.:unknown:

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

А тут, оказывается, не так все радужно :

 

В 11.05.2023 в 12:34, Сергей 31 сказал:

Установка ТТ котла в систему засрала колектор наглухо, чугун делает свое дело. Сторонним водяным насосом обязательно прокачиваем петли полов, там еще ведро черноты.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

В 11.05.2023 в 12:37, Сергей 31 сказал:

Почему при намотке теплых полов обязательно испытываем давлением. На фото заводской брак трубы, при намотке трубы не заметил. 

0-02-05-24203b246243a3aee2c82b4e2a3dc4780b10ca9a608aa3ef94ad3f2f29d34319_3803fe2a70aedc7f.jpg

0-02-05-f6a7ecf43246a622bcde92030405654d8c7b50731794a4694a05444aec59960f_9944a1b6a4166541_1682930571.jpg

Нет шоб Рехау, так решил заказчик сэкономить, это то что Вы увидели, а там ещё скрытый брак может быть.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

17 часов назад, yoojin сказал:

І від мене трошки теж.

IMG_20230426_092626_510.jpg

IMG_20230510_133359_560.jpg

IMG_20230520_225143_019.jpg

IMG_20230520_225114_034.jpg

IMG_20230520_225057_398.jpg

IMG_20230524_191109.jpg

Вот сразу видно человек молодец, мотает красной трубой, это по фен Шую.

А то бракоделы мотают то голубой, то оранжевой то фиолетовой трубой.

  • Хаха 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

  • 4 тижні потому...

Доброго дня!

Хочу зробити опалення, але ніяк не можу накидати технічні питання для консультації. Час йде - ціни ростуть, склади порожніють. Вирішив закупити частину матеріалів, для яких не потрібно сильно мудрувати.  Поки що спробував підібрати радіатори. Прошу переглянути.

 

Пояснення:

·     питомі тепловтрати згідно «Шпаргалки техніка» від «Meibes» 100 Вт/м2: зовнішні стіни з силікатної (0,5 ззовні) і червоної ефективної (1,0 зсередини) цегли на цементному розчині з цементно-вапняною штукатуркою зсередини;

·     радіатори сталеві Corado RAdik VK, тип 22/11, міжосьова відстань 500 мм, нижнє (праве) приєднання; теплова потужність взята з таблиць виробника для 20 оС при 70/55;

радіатори у вітальні (Б31 і Б32) на одній лінії подачі теплоносія.

 

 

4.png

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Переделайте радиаторы под режим 70/50/22, радиаторы выйдут немного больше.

1. Я бы не делал систему коллекторной, а две тупиковые ветки. В Вашем случае разницы нет, а экономия большая.

2.Тупиковая:  у Вас две ветки у системы, начинайте балансировку на этапе проектирования. Ровняйте ветки по мощностям. Б32 я бы убрал на другую ветку, на одной 2 радиатора, на другой 5 радиаторов. Но при этом мощности веток одинаковы.

  • Дякую 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

38 хвилин тому, Сергей 31 сказав:

Переделайте радиаторы под режим 70/50/22, радиаторы выйдут немного больше.

1. Я бы не делал систему коллекторной, а две тупиковые ветки. В Вашем случае разницы нет, а экономия большая.

2.Тупиковая:  у Вас две ветки у системы, начинайте балансировку на этапе проектирования. Ровняйте ветки по мощностям. Б32 я бы убрал на другую ветку, на одной 2 радиатора, на другой 5 радиаторов. Но при этом мощности веток одинаковы.

У производителя другие режимы: 75/65/20, 70/55/20, 55/45/20 и 45/40/20. Достаточно будет взять на 10 см больше, ведь зимы становятся теплее, расчёт делается для короткого периода самых холодных дней, ...?

1. Как на схеме? Т.е., изначально предполагается, что во всех помещениях одной ветки температура будет одинаковой или можно будет регулировать термоголовками?

2. Сейчас 3741 Вт (Б1, Б31 и Б32) и 2616 Вт (Б2, Б4, Б5 и Б6) с разницей 1125 Вт. Если перебросить Б32, то будет 2923 Вт (Б1 и Б31) и 3433 Вт (Б2, Б31, Б4, Б5 и Б6) с разницей 510 Вт. Выигрыш в разнице 615 Вт. Насколько это критично, так как в санузле уже уложена плитка? (Радиатор Б4 и полипропиленовые трубы к нему забетонированы, а концы труб выведены в холл, откуда до котла канал в полу вдоль правой стены).

Двухтрубная система.jpg

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

2 минуты назад, Игорь&Ира сказал:

У производителя другие режимы:

 

У радиаторной системы дельта между подачей и обраткой 20 градусов (аксиома)

  • Лайк 2
  • Дякую 1
  • Дізлайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

30 хвилин тому, Сергей 31 сказав:

У радиаторной системы дельта между подачей и обраткой 20 градусов (аксиома)

Я в таблице производителя выбрал тот вариант (70/55/20), который ближе всего был к 22, сталь, 75/55/22:

500*1000 = 1139 Вт (у Corado - 1169 Вт),

500*900 = 1025 Вт (у Corado - 1052 Вт),

500*800 = 912 Вт (у Corado - 935 Вт).

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

15 часов назад, Игорь&Ира сказал:

Я в таблице производителя выбрал тот вариант 

 

Набирайте меня, так будет быстрее.

  • Дякую 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

В будинок заведена вода зі свердловини. Хочу після насосної станції змонтувати бюджетний варіант водоочищення на 1": самопромивний фільтр, дві колби Big 20 (перша - з поліпропіленовим фільтром на 20 мкм, друга - з іонообмінним фільтром, оскільки підвищений вміст карбонатів), байпас, шарові крани та манометри. Буду вдячний за схему та фото, як правильно це зробити. (Вода для пиття буде доочищатися на кухні).

Змінено користувачем Игорь&Ира
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Нема змісту в іоно обмінному - замалий ресурс для нормального використання і висока ціна.

Краще взагалі без нього.

  • Лайк 1
  • Дякую 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

3 години тому, murava сказав:

Нема змісту в іоно обмінному - замалий ресурс для нормального використання і висока ціна.

Краще взагалі без нього.

А поліпропіленовий фільтр достатньо на 20 мкм чи краще на 5 мкм?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

48 минут назад, Игорь&Ира сказал:

А поліпропіленовий фільтр достатньо на 20 мкм чи краще на 5 мкм?

В розмові багато імпортерів тих фільтрів не під протокол кажуть, що переважна більшість тих штук відрізняються лише етикетками :)

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Доброго вечора!

Наскільки адекватний такий варіант розведення труб опалення?

Планується опалення на першому поверсі над цоколем. Цементну підлогу штробити не дають рідні, бо бояться пилюки. Закласти в зовнішню цегляну стіну 40 см не рекомендують спеціалісти, бо це горизонтальний шов і знову пилюка. Кинути відкритим способом над плінтусом мідь дорого по матеріалу та й майстер віднєкується, що буде в рази довше; про ціну за роботу не говорили. Відкритий поліпропілен не естетично.

Вирішив розлянути такий варіант двохтрубного розведення (див. рис.). В неопалюваному цоколі висотою 270 см, половина якого заглиблена в землю, під стелею даю профіль CW100 розміром 100*50 мм, в якому поряд розміщую дві горизонтальні поліпропіленові труби Ekoplastik Stabi Plus 25 мм в утеплювачі (зовнішній діаметр 42 мм). В проекції підключення пробиваю знизу отвір в панелі (ловлю, аби пройти через отвір панелі). Зверху роблю виїмку в стіні, розбиваю стяжку, поступово вибираю керамзит і опускаю перегородку, аби він не обсипався. В результаті повинна получитися пустота, яка позначена пунктиром. В ній від двох горизонтальних труб 25 мм йдуть два відвода поліпропіленом, а далі через бінокль приєднуються до радіаторів Korado Radik VK. В кінці стіна заштукатуриться та заклеїться обоями, а підлога замажеться цеметним розчином і закриється плінтусом. Всього планується 3 таких підключення, оскільки для інших радіаторів на протилежній стороні будинку завбачливо залишили канал в керамзиті.

Труби - Цоколь.jpg

Змінено користувачем Игорь&Ира
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

До попереднього повідомлення. Оскільки зимою температура в цоколі буває менше 10, а штатний утеплювач на трубах в 10 мм недостатньо ефективний, вирішив зробити впгрейт.

А якщо профіль з трубами замкнути в короб з ППС товщиною 2 см? Спочатку наклеїти ППС шириною 5 см на стіну справа і шириною 12 см на стелю зверху. Потім профіль з трубами закріпити підвісами або перфорованою металічною стрічкою до стелі та стіни з кроком в 1 м, після чого полосами ППС замкнути короб  і також зафіксувати хомутами. Всі шви загерметизувати клеєм.

Схему додам пізніше.

Змінено користувачем Игорь&Ира
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Додаю схему: ППС - синім, труби - червоним і голубим, утеплювач - сірим, профіль і хомути - чорним, дюбеля - стрілками.

Якщо буде необхідно, готовий сам поклеїти верхній та правий ППС і вирізати проходи на відгалуження, після чого майстер змонтує профіль з трубами в утеплювачі, а далі я вже замкну короб лівим і нижнім ППСом.

 

Труби - ППС.jpg

Змінено користувачем Игорь&Ира
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

А чиму б не узяти прямі біноклі і підключити з полу?. на труби є декоративні розетки різних кольорів. Можна навіть зробити підключення хромованими трубками.

  • Дякую 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

2 години тому, naupv сказав:

А чиму б не узяти прямі біноклі і підключити з полу?. на труби є декоративні розетки різних кольорів. Можна навіть зробити підключення хромованими трубками.

Ви пропонуєте не робити зиг-заг через стіну, а вертикально від труб в цоколі вийти на батареї, пробивши підлогу? По-перше, не хотілося ускладнювати прибирання, бо труби будуть заважати. По-друге, прийдеться пошкодити покриття підлоги. По-третє, не естетично. Але цей варіант я не відкидаю: отвори можна зробити алмазною різкою (правда, є нюанс з керамзитом)..

Змінено користувачем Игорь&Ира
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

А яка Ваша думка стосовно запропонованої конструкції прокладання та утеплення труб в цоколі?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...