Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

Арматура под плитой перекрытия.

Viorel

Рекомендовані повідомлення

Афігетєть

Можу закластися, щоден об’єкт не збудований у відповідності вказаній ТТК, Igor_M і ваш у тому числі.

Щоб ви навіть не сумнівалися...

Абсолютно повністю у відповідності.

Якби ви зазирнули до моєї теми, то побачили б багато цікавого в процесі будівництва - я примушував робітників читати ТТК, а потім приймав залік (далася взнаки довга педагогічна практика):D

І тільки після успішної здачі приступали до роботи...

Наочний приклад - газобетонна кладка, яку до мене робітники не робили ніколи (тепер вони "нарасхват" як супер-спеціалісти...)

Аналогічна задача:

кладемо армопояс з арматурою, він застигає сам по собі, без тиску. Потім на нього кладемо плити. Питання: чим це відрізняється від арматури з розчином під плитами?

Ну не клейте тут дурня...:rolleyes:

Відрізняється тим, що там захисний шар арматури принаймні 25мм, а наступне "навантаження" ми робимо за тиждень (мінімум через три дні).

Відразу видно, що ви НЕ захотіли читати матеріал, на який посилаєтесь...:D

Ключове слово - ПОТІМ...............................

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Аналогічна задача:

кладемо армопояс з арматурою, він застигає сам по собі, без тиску. Потім на нього кладемо плити. Питання: чим це відрізняється від арматури з розчином під плитами?

 

а Ви взагалі яким боком до будівництва причетні? :o

вбачте зп нескромне питання

якщо покласти арматуру, закидати розчином, а потім зверху прикласти плитою і її трошки порихтувати кувалдою та ломами, вона буле лежати на одній арматурі. А розчин в силу законів фізики розтічеться від вібрації.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Igor_M, самі не клейте дурня, захисний шар у армопоясі грає зовсім іншу роль ніж у випадку арматури під плитою. І що ПОТІМ, ви хочете сказати що показники щільності за 3 дні істотно змінилися?

Я не сумнівають, що ваші робітники намагалися дотриматись технології, але маю сумніви що у вас рівна стеля ;) і дотримана вказана ТТК

 

Tarac_ я причетний тим що маю деякий досвід, а ще віднедавна будую власний будинок. Будівельної освіти не маю, але маю голову і готовність сприймати будь-які конструктивні думки. Наразі ваші аргументи щодо неможливості або шкідливості, як стверджує Igor_M , використання арматури під час монтажу не вважаю переконливими.

По темі, ні разу не бачив щоб під час монтажу використовували кувалди для рівняння, ломи - так, кувалди - навіщо? По чому б’ємо із якою метою? Он деякі унікуми кувалдами ФСБ розбивають :D Далі, яким чином рівняти плити щоб дотриматись заявлених 4мм - "на око" підкидати "болота"?

Якщо ви уважно читали мої дописи то я взагалі пропоную класти на арматуру насухо, рівняти під ідеальний нуль, і потім закидати розчином. Поясніть доступно, без хизування своєю нефіговою освітою, у чому збитковість такої пропозиції

 

Ще знайшов у дописі Igor_M :

НЕ ДОПУСКАЕТСЯ:

- применение непредусмотренных проектом подкладок для выравнивания укладываемых элементов по отметкам без согласования с проектной организацией;

Прокоментуйте будь-ласка, бо виглядає що "взагалі-то не можна", але якщо дуже хочеться...

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Будівельної освіти не маю, але маю голову і готовність сприймати будь-які конструктивні думки.

...

Якщо ви уважно читали мої дописи то я взагалі пропоную класти на арматуру насухо, рівняти під ідеальний нуль, і потім закидати розчином.

 

Пропоную ще більше зекономити - навіщо потім розчином закидати, якщо можна при внутрішніх роботах штукатуркою замазати? :crazy:

 

PS: Вам вже пояснили, що арматура під плитою відіграє роль гострої вершини, на якій плита ломається "на ура":

Взагаліто розчин і кладеться під плиту з метою максимально збільшити площу опирання, знівелювати нерівності поверхонь. Арматура навпаки цю площу максимально зменшує
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Tarac_ я причетний тим що маю деякий досвід, а ще віднедавна будую власний будинок. Будівельної освіти не маю, але маю голову і готовність сприймати будь-які конструктивні думки. Наразі ваші аргументи щодо неможливості або шкідливості, як стверджує Igor_M , використання арматури під час монтажу не вважаю переконливими.

По темі, ні разу не бачив щоб під час монтажу використовували кувалди для рівняння, ломи - так, кувалди - навіщо? По чому б’ємо із якою метою? Он деякі унікуми кувалдами ФСБ розбивають :D Далі, яким чином рівняти плити щоб дотриматись заявлених 4мм - "на око" підкидати "болота"?

Якщо ви уважно читали мої дописи то я взагалі пропоную класти на арматуру насухо, рівняти під ідеальний нуль, і потім закидати розчином. Поясніть доступно, без хизування своєю нефіговою освітою, у чому збитковість такої пропозиції

 

Ще знайшов у дописі Igor_M :

 

Прокоментуйте будь-ласка, бо виглядає що "взагалі-то не можна", але якщо дуже хочеться...

 

Ніхто нічим не хизується, і скоріше не освітою , а досвідом.

Просто кожен має робити свою роботу. Космонавти - літати в космос, лікарі лікувати, будівельники будувати........

Під плити кладуть не "болото" а нормальний розчин.

Якщо хочете ідеально рівне перекриття робіть моноліт, або перебирайте плити, щоб вибрати з ідеальною геометрією.

Якщо плита вже покладена, Ви ніколи не підібєте розчин так щоб він передавав навантаження від плити на стіни, через його усадки при твердінні.

Якщо Вам так легче робити для свого будинку в якому Ви будете жити, на здоровя.

Але не провокуйте інших людей порушувати норми, це може дуже шкідливо закінчитись для них.

  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

InSAn, плита ніколи не ламається у місці опирання, вона ламається у місці прикладання зусилля або де діє найбільше навантаження, зазвичай це середина. А армопояс у вас еталонний :good: там арматура зайва без питань.

Tarac_, арматура під плити не мій винахід, а ви не відповіли на мої питання.

"Болото" також не моє, а з 5 допису цієї теми, якщо маєте досвід і освіту то пора***те будь-ласка яка буде усадка розчину марки 100 при товщині 10мм і наскільки критична (навантаження) при використанні у приватному будівництві Мене цікавить навіть не арматура, а можливість вирівняти плити в нуль після укладки. А також використання безусадочних розчинів

Я не закликаю порушувати норми, я лиш намагаюсь довести що шкоди від арматури під плитами не більше ніж від 12 арматури у ТП , зате користь може бути

Поясніть внятно і зрозуміло, і може велика гвардія "кладчиків арматури на конвеєрі" які прочитають ваш допис відмовляться від цього небезпечного заняття. Наперед дякую

 

З.І. знаю кілька цегляних багатоповерхових будинків де позаплановий перепад між точками опирання плит складає до 40 см :shock:

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

мда, "слов нет одни эмоции" :cry:

і нафіга цеглу ото нерозумні люди кладуть на розчин, можна ж поскладати цеглинки насухо, а потім поштукатурити і розшити

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Положили семь плит в субботу без всяких арматурин. Двое рабочих сверху по обеим концам плит, внизу я за стропильщика, и четвертый проверял уровнем снизу правильнсоть укладку плит + готовил раствор и подавал его на верх. Разложили раствор, положили плиту. Четвертый проверил уровнем, сказал под тот-то угол (или углы) подложить или убрать раствор. Подняли плиту -сделали - положили, снова проверили уровнем. Если все нормально - следущая плита, если нет - операцию повторяли снова. Работа крана (семь плит+четыре палеты кирпича+три перемычки 3ПБ-39) =1000 грн, работа ребят=500 грн. Плиты опираются на пол-кирпича (12 см), уложены отлично. Только одна имеет посредине снизу небольшую выпуклость (1см). Плиты с ковальской.
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Разложили раствор, положили плиту. Четвертый проверил уровнем, сказал под тот-то угол (или углы) подложить или убрать раствор. Подняли плиту -сделали - положили, снова проверили уровнем. Если все нормально - следущая плита, если нет - операцию повторяли снова.

Ну і в чому прикол?

Поклали плиту, розрівняли розчин, потім під кут (або кути) підклали розчин, хай 5мм, хоча на "око" може й більше, в результаті плита лежить на кутові (або кутах), а під нею щілина на ці ж мм 8-)

Щоб покласти якісно треба щоб армопояс був як у InSAn’а, і плити як струна. Тобто щоб вписатись у ТТК треба щоб перепад армопоясу був не більше 2 мм і плити 2 мм, щоб у сумі дало не більше зазначених 4мм, це при умові що розчин покладений ідеально рівно

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Ну і в чому прикол?

Поклали плиту, розрівняли розчин, потім під кут (або кути) підклали розчин, хай 5мм, хоча на "око" може й більше, в результаті плита лежить на кутові (або кутах), а під нею щілина на ці ж мм 8-)

Щоб покласти якісно треба щоб армопояс був як у InSAn’а, і плити як струна. Тобто щоб вписатись у ТТК треба щоб перепад армопоясу був не більше 2 мм і плити 2 мм, щоб у сумі дало не більше зазначених 4мм, це при умові що розчин покладений ідеально рівно

Там щелей нет. Ребята не подкладывали под угол, а увеличивали (или уменьшали) толщину слоя раствора от середины до угла. Армопояса у меня нет, плиты клались на кирпичну кладку. А кладка проверялась по уровню. Ну и так как плиты не пропеллером, то вполне все обошлось без арматуры.

Хотя крановщик предлагал, но после моего отказа достал семочки:)

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Ну і в чому прикол?

Поклали плиту, розрівняли розчин, потім під кут (або кути) підклали розчин, хай 5мм, хоча на "око" може й більше, в результаті плита лежить на кутові (або кутах), а під нею щілина на ці ж мм 8-)

Щоб покласти якісно треба щоб армопояс був як у InSAn’а, і плити як струна. Тобто щоб вписатись у ТТК треба щоб перепад армопоясу був не більше 2 мм і плити 2 мм, щоб у сумі дало не більше зазначених 4мм, це при умові що розчин покладений ідеально рівно

 

Прикол в тому, що люди зробили швидко, якісно і правильно!!! :Yahoo!:

Плити не лежать на кутах і щілин нема, вага плити рівномірно розподілена на полосці шириною 120мм завдяки рочину

Вам вже пояснювали, як розчин себе поводить і для чого він потрібен, якщо Ви ніколи цього не робили і не знаєте як воно робиться, то це не біда, головне хотіти навчитись , воно і вийде рано чи пізно. :beer:

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Аналогічна задача:

кладемо армопояс з арматурою, він застигає сам по собі, без тиску. Потім на нього кладемо плити. Питання: чим це відрізняється від арматури з розчином під плитами?

 

Щоб будувати потрібні три важниві критерії:

1-Теоретичні знання.

2-Досвід в галузі будівництва. (Книги і різні етікетки з будматеріалів цього не дадуть)

3-Мозги.

Якщо цього дотримуватись то менше буде сперечань і краще буде тянути ІНТЕРНЕТ.

 

Ще одна задача: Скільки горошин влізе в один стакан стограмовий(гранчак)???

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Плити не лежать на кутах і щілин нема, вага плити рівномірно розподілена на полосці шириною 120мм завдяки рочину

Вам вже пояснювали, як розчин себе поводить і для чого він потрібен, якщо Ви ніколи цього не робили і не знаєте як воно робиться, то це не біда, головне хотіти навчитись , воно і вийде рано чи пізно. :beer:

Знаєте, робив. Але не знаю як ви можете так стверджувати не бачивши, що щілин немає.

Viorelу раджу взяти ліхтаря і у темну годину доби посвітити зсередини приміщення і переконатись у зворотньому, і що там до середини, все ґуд? :) Правильний розчин дуже погано працює на стиск, практично не стискається, бо ваги плит недостатньо

Щоб рівномірно накласти розчин арматура як раз доречна, бо доволяє накласти однаковий по висоті шар розчину, але якщо вона вас напрягає то її можна прибрати безпосередньо перед монтажем плити.

Tarac_, я вас ще попрошу, якщо не важко, все ж розкажіть як правильно розрахувати усадку і ущільнення, так для загального розвитку, щоб я не копав інтернет. Хоч я все ж покопаю, як буде час, бо є підозра що глибина опирання плит, яка залежить від довжини плити, розрахована на те щоб плити не зісковзнули з основи. Тому в літературі акцент робиться на те, що це саме глибина опирання плит, а не площа.

Литмір, дякую за критерії, особливо за третій. Я врахую. За потреби нагадаю :beer:

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Знаєте, робив. Але не знаю як ви можете так стверджувати не бачивши, що щілин немає.

Viorelу раджу взяти ліхтаря і у темну годину доби посвітити зсередини приміщення і переконатись у зворотньому, і що там до середини, все ґуд? :) Правильний розчин дуже погано працює на стиск, практично не стискається, бо ваги плит недостатньо

Щоб рівномірно накласти розчин арматура як раз доречна, бо доволяє накласти однаковий по висоті шар розчину, але якщо вона вас напрягає то її можна прибрати безпосередньо перед монтажем плити.

Tarac_, я вас ще попрошу, якщо не важко, все ж розкажіть як правильно розрахувати усадку і ущільнення, так для загального розвитку, щоб я не копав інтернет. Хоч я все ж покопаю, як буде час, бо є підозра що глибина опирання плит, яка залежить від довжини плити, розрахована на те щоб плити не зісковзнули з основи. Тому в літературі акцент робиться на те, що це саме глибина опирання плит, а не площа.

Литмір, дякую за критерії, особливо за третій. Я врахую. За потреби нагадаю :beer:

 

Ладно, спробую ще раз, останній і тільки через те що цю тему читають люди які дійсно хочуть розібратись і робити правильно.

Щілин не повинно бути, якщо все робити правильно. Щоб розкласти розчин рівно треба аби руки росли з правильного місця, ну або накрайняк використовуйте гребінку.

Розчин якраз добре працює на стиск, а якщо Ви мали на увазі, що плита не видавить зайвий розчин, ну так це залежить від правильності приготування даного розчину і поверхні. Розчин видавлюється на ура, при цьому заповняє всі щілини, що забезпечує рівномірне розподілення навантаження.

Якщо Вас так цікавлять точні розміри усадок почитайте нормативні документи ГОСТ 5802-86 і ГОСТ 24544-81*. Другий про бетони, але в першому сказано, що усадка розчину рахується по ньому ж.

Згадувати курс будівельних матеріалів в мене нема ні часу ні бажання.

На рахунок опирання плит я вже писав, все розраховується в залежності від характеристик матеріалу та сил котрі діють на конструкції. При однаковій силі , чим більша площа опори тим менше навантаження на 1см2( 1мм2, 1м2...........) і відповідно навпаки, чим менша площа опирання тим більша сила діє на одиницю площі.

Якщо не вірите в закони фізики, роведіть простий експеремент. Берете табуретку, просту деревяну стандартну :). Сідаєте на неї. Думаю почуваєте себе нормально. Тепер кладете на табуретку брусок 150х50, знову сідаєте, думаю відчуття вже трохи гірші. І на кінець, кладете на табуретку велику канцелярську кнопку, Якщо ризикнете сісти, значить мало експерементували в дитинстві :D .

 

Акцент на глибині опирання плит, а не на площі, робиться по набагато банальнішій причині. Так легше їх класти. :D

Плити розраховані на максимально допустиме навантаження на одиницю площі плити, відповідно це ж навантаження передається на опори.

Відповідно тиск на одиницю площі опори не залежить від ширини плити і буде однаковий як для плит 1м так і для плит 1.5м по ширині.

Вчіть матчастину, якщо хочете займатись будівництвом.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Щоб розкласти розчин рівно треба аби руки росли з правильного місця

Як раз хотів написати щось подібне. якщо армопояс і руки настільки криві, що не можна під правило з рівнем розчин накласти - то проблема не в плитах і не в арматурі:D

Плити розраховані на максимально допустиме навантаження на одиницю площі плити

а поясніть, плз, темному - що значить "допустиме навантаження 800 кг на м2"? на плиту 1*5 метрів можна навалити 5*800=4 тонни? а на плиту 1*10 = 8 тонн? Якщо тонна навалена біля стіни - то плита працює на зріз, якщо посередини - то на прогин? Як цифрою 800 користуватись?

ЗІЖ Збираю і систематизую інфу для власного будівництва.

ЗІЖ2 Приклад з кнопкою шикарний :good:

ЗІЖ3 якщо я правильно розумію - то арматура в армопоясі працює в єдиному випадку - коли стіни валяться:) в усіх останніх - вона не робоча.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Ладно, спробую ще раз, останній і тільки через те що цю тему читають люди які дійсно хочуть розібратись і робити правильно.

Я чого вас напрягаю бо також хочу розібратись і робити правильно.

Ось ГОСТ 5802-86 і ГОСТ 24544-81*, на жаль їх неможливо використати практично бо це методика лабораторних досліджень, нам же потрібні нормативні характеристики усадки матеріалів.

Про тиск і площу опори розуміння маю, а ваш приклад з табуреткою не коректний. Коректніше буде так: беремо дві табуретки, кладемо дошку довжиною наприклад 2м і глибиною опирання наприклад 2см, сідаємо на дошку, почуваємо себе нормально. Беремо дошку 4м, але тепер нам потрібно зробити глибину опирання більшу, бо дошка може прогнутись і зісковзнути з основи. Якщо зробити те саме, підклавши наприклад арматуру, ефект буде такий же. Але тиск і площа опирання матимуть значення коли сісти не самому, а посадити чоловік 300 - тоді арматура може втиснутись о основу (плиту) і розколоти їх, але знову ж втискатиметься до того рівня поки не вирівняється площа на висоту усадки закладеного розчину, скільки це - 0,5мм, 0,7мм? Тоді вже потрібно взяти до уваги що величина опирання залежить від зім’яття основи, а від довжини прольоту залежить тангенс кута її прогину, і відповідно форма зім’яття основи, яка може бути трикутна, прямокутна або трапецією, і арматура може влинути, це вказано в СНіП II-22-81

Тобто у 9-поверховому будинку на першому поверсі може бути такий тиск, а де такий тиск в приватному будівництві? :unknown:

Ладно, нормативи усадки розчину пошукаю сам, знайду - відпишусь.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Як цифрою 800 користуватись?

 

ЗІЖ3 якщо я правильно розумію - то арматура в армопоясі працює в єдиному випадку - коли стіни валяться:) в усіх останніх - вона не робоча.

 

800кг/м2 - допустиме рівномірно розподілене навантаження на 1кв.м. плити. Тобто на 1м2 плити можете насипати 800 кг піску і вона не зламається. Правда зявляться тріщини. На скільки я памятаю для їх розрахунку постійні та довготривалі навантаження приймались до 600кг/1м2

 

Про арматуру в монолітному поясі грубо і так можна сказати. Взагалі з/б монолітний пояс це одна конструкція, яка працює як одне ціле і яка призначена для рівномірного розподілення навантаження і сприймання частини деформацій будівлі. Робота арматури в ньому - це взагалі складне питання і в загальних випадках вона не рахується а приймається конструктивно, оскільки спрогнозувати можливі деформації будівлі і розподілення зусиль майже неможливо.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

на жаль їх неможливо використати практично бо це методика лабораторних досліджень, нам же потрібні нормативні характеристики усадки матеріалів.

Про тиск і площу опори розуміння маю, а ваш приклад з табуреткою не коректний. Коректніше буде так: беремо дві табуретки, кладемо дошку довжиною наприклад 2м і глибиною опирання наприклад 2см, сідаємо на дошку, почуваємо себе нормально. Беремо дошку 4м, але тепер нам потрібно зробити глибину опирання більшу, бо дошка може прогнутись і зісковзнути з основи..

 

А осадку, в принципі, нікому окрім лабораторій рахувати і не потрібно.

Приклад нормальний і наглядно демонструє залежності тиску від площі.

Прогин плит - це величина нормативна, її неможна перевищувати і він рахується.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Тобто нормативів по усадці немає, можна й не шукати?

Але навантаження у т.ч. по площі можна прорахувати

Ось натрапив на таке твердження:

Усл. Плита перекрытия опёртая двумя концами на противоположные

стены шириной 1 метр и длиной (пролёт) 6м. площадь 6 кв.м.

 

6кв.м.х200кг/кв.м = 1200кг. вся нагрузка, где 200кг/кв.м расчётная нагрузка на пол в жилом помещ. (если память мне не изменяет)

 

На один опёртый торец нагрузка - 1200/2=600кг.

Пусть площадь опирания 1 метр(100см)х10см.= 1000 кв.см.

Вес плиты 0,2х6х1(объём).х2,2тн/куб.м(вес бетона)х0,5 (пустотность)=1,3тн=1300кг.

Давление на один торец от веса плиты = 1300/2=650кг.

Давление на кладку (650кг+600кг)/1000кв.см = 1,25кг/кв.см

пусть с коэф. перегрузки 1,2* 1,25=1,5кг/кв.см.

Если пеноблок или шлакоблок или что-то иное такой марки и выше, то выдержит

Кирпич безусловно выдержит.

 

Примечание: если здание многоэтажное, то нагрузка естественно будет увеличиваться.

Т.к. на это сечение стены будет опираться две три и т.д. плиты плюс собств. вес стен.

Не можу сказати наскільки воно правильне, розрахунок наче вірний. Зверніть увагу на примітку. Виходячи з цього на площу опирання плити при заглибленості у 90-120мм може діяти розрахунковий тиск наприклад у 14 поверхів, якщо площу опирання зменшувати пропорційно зменшенню тиску то на останньому поверсі теоретично тиск під плитою буде у 14 разів меншим ніж на першому, відповідно теоретично площа менша у 14 разів буде витримувати такий же тиск як 100% площі на першому поверсі. Правильно?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

800кг/м2 - допустиме рівномірно розподілене навантаження на 1кв.м. плити. Тобто на 1м2 плити можете насипати 800 кг піску і вона не зламається. Правда зявляться тріщини. На скільки я памятаю для їх розрахунку постійні та довготривалі навантаження приймались до 600кг/1м2

тобто плита не зруйнується ПОВНІСТЮ, якщо НА КОЖЕН м2 можна валити 800 кг?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

тобто плита не зруйнується ПОВНІСТЮ, якщо НА КОЖЕН м2 можна валити 800 кг?

 

якщо в маркуванні плити вказане саме це навантаження то ні.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...