Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

Вопросы по сантехнике, не требующие создания отдельных тем.

B.S.V.

Рекомендовані повідомлення

8 хвилин тому, Mystery сказав:

підкажіть, кращу зливну арматуру двохкнопкову на бачок унітазу (бачок звичайний фарфоровий з нижнім підключення), що варто довговічне взяти, може щось з вітчизняного навіть?

Наприклад Geberit

  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Щодо насоса, наразі в криниці встановлений

Тип шнекові Потужність, Вт 500 Максимальний напір, м 107 Максимальна продуктивність, л/хв 40

Але він вже досить давно працює на полив, а так як зараз роблю подачу води в будинок то не хочу його використовувати, планую придбати новий. 

Висота підйому води до приямка 10-12м, від приямка до будинку 30м, розхід води - тільки кухонна раковина, посудомийка інколи, пральна інколи.

Питання взяти такий же насос з вищезазначеними характеристиками чи більш потужний ?

 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

  • 2 тижні потому...

Уже месяц пытаемся решить проблему с насосом в селе и закончились идеи. Может кто то что то подскажет.

Есть колодец. Сверху в приямке стоит поверхностный самовсасывающий насос Pedrollo FUTURE JETm 2AX, от оси до зеркала 6,8 метра. На насосе стоит электронное реле давления Italtecnica Brio Tank. Также на тройнике гидроаккумулятор на 24 литра. Насос всасывает воду и подает в дом на расстояние метров 80 по горизонтали и метров 10 по вертикали вверх. То есть колодец ниже дома и довольно далеко. Насос всасывает воду по 32 трубе, качает также по 32й. По дороге к дому еще есть два крана на полив.

Суть проблемы в том, что если какое то время не пользоваться водой, то насос перестает качать и нужно заливать в насос воду. Если не пользоваться водой неделю, то надо залить литра 3 воды. Но если и один день водой не пользоваться, то надо идти в приямок, откручивать пробку и заливать воду заново. Вроде бы потеря герметичности всасывающей магистрали. Вытащили трубу из колодца, замерили где дно, убедились что до дна 20 см. Заменили обратный клапан на новый. На трубе колено 90 градусов, заменили на новое. На входе в насос заменили муфту с наружной резьбой. Всё Unidelta. Ничего не помогло. Подозревая, что проблема в насосе заменили насос, Pedrollo FUTURE JETm 2AX новый. Italtecnica Brio Tank также новое. Не помогло ничего.  Все также насос начинает качать когда его заполнишь водой и будет качать пока пользуешься. Не пользуешься полдня-день и качать перестает. Реле давления исправно пытается насос запустить, он гудит секунд 15 и отрубается.

Визуально в приямке вокруг насоса, реле, гидроаккума утечек, луж нет. Хотя из-за конденсата сложно определить наверняка. Куда копать уже нет идей. 

Если проблема только во всасывающей магистрали, то в ней заменили и обратный клапан и все фиттинги. И проблема не решилась. Старой осталась только труба, но визуально и с ней нет никаких проблем. В общем идеи закончились. Буду рад если кто подскажет куда копать. 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 час назад, LITMANENko сказал:

Заменили обратный клапан на новый.

Может бракованный?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

2 минуты назад, DimaF сказал:

Может бракованный?

На трубе стоял старый, с которым была такая же проблема. Заменили на новый (италия из эпицентра) - проблема осталась абсолютно такой же. Врядли и старый клапан и новый клапан не рабочие. В оба клапана я дул, пропускает с одной стороны и не пропускает с другой как и должно быть. В трубу тоже дул - понятно что это не показатель, но когда дул в 8 метровую трубу с обратным клапаном на другом конце - глаза вылазят, воздух не идет.

Кстати больше обратных клапанов в системе нет. Не знаю есть ли ОК в насосе и в реле давления, но на трубах их нет.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Правильно ли я понимаю, что моя проблема может быть из-за утечки ТОЛЬКО во всасывающей магистрали? И никакие подающие магистрали, гидроаккум и тп влиять никак не могут? Тогда из оставшегося и не заменённого только сама подающая труба и муфта, в которую вкручивается обратный клапан на дне. Это два элемента которые остались старыми до сих пор. 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 час назад, LITMANENko сказал:

Правильно ли я понимаю, что моя проблема может быть из-за утечки ТОЛЬКО во всасывающей магистрали?

Ну по логике - да.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

2 години тому, LITMANENko сказав:

Старой осталась только труба, но визуально и с ней нет никаких проблем

Може і її варто спробувати замінити, може там якась мікротріщина...

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

2 часа назад, LITMANENko сказал:

Уже месяц пытаемся решить проблему с насосом в селе и закончились идеи. Может кто то что то подскажет.

Есть колодец. Сверху в приямке стоит поверхностный самовсасывающий насос Pedrollo FUTURE JETm 2AX, от оси до зеркала 6,8 метра. На насосе стоит электронное реле давления Italtecnica Brio Tank. Также на тройнике гидроаккумулятор на 24 литра. Насос всасывает воду и подает в дом на расстояние метров 80 по горизонтали и метров 10 по вертикали вверх. То есть колодец ниже дома и довольно далеко. Насос всасывает воду по 32 трубе, качает также по 32й. По дороге к дому еще есть два крана на полив.

Суть проблемы в том, что если какое то время не пользоваться водой, то насос перестает качать и нужно заливать в насос воду. Если не пользоваться водой неделю, то надо залить литра 3 воды. Но если и один день водой не пользоваться, то надо идти в приямок, откручивать пробку и заливать воду заново. Вроде бы потеря герметичности всасывающей магистрали. Вытащили трубу из колодца, замерили где дно, убедились что до дна 20 см. Заменили обратный клапан на новый. На трубе колено 90 градусов, заменили на новое. На входе в насос заменили муфту с наружной резьбой. Всё Unidelta. Ничего не помогло. Подозревая, что проблема в насосе заменили насос, Pedrollo FUTURE JETm 2AX новый. Italtecnica Brio Tank также новое. Не помогло ничего.  Все также насос начинает качать когда его заполнишь водой и будет качать пока пользуешься. Не пользуешься полдня-день и качать перестает. Реле давления исправно пытается насос запустить, он гудит секунд 15 и отрубается.

Визуально в приямке вокруг насоса, реле, гидроаккума утечек, луж нет. Хотя из-за конденсата сложно определить наверняка. Куда копать уже нет идей. 

Если проблема только во всасывающей магистрали, то в ней заменили и обратный клапан и все фиттинги. И проблема не решилась. Старой осталась только труба, но визуально и с ней нет никаких проблем. В общем идеи закончились. Буду рад если кто подскажет куда копать. 

 

В мене все один в один. Тільки замість колодця скважива "свисток" з 50 труби, насос китайський й реле від Pedrollo. А ну і ще відмінність, що мій насос працює виключно на ділянку, бо в будинок заведена центральна вода. І в мій насос потрібно влити може 50-80мл води кожного разу, що бісить враховуючи його потужність. Це вже другий насос за останні п'ять років -  саме стільки користуюся автополивом і розголудженою мережею водорозеток по ділянці. Обидва насоси в перший місяць чи півтора працювали як слід, тобто відкривається кран, вставляється штуцер в водорозетку, приходить електричний сигнал на електромагнитний клапан відповідной зони поливу - тече вода. Потім ще якийсь час достатньо користуватись насосом хоча б раз на день і тоді не доведеться лізти в приямок заливати воду в відповідну горловину насоса при наступному пускі. Але з часом (ще в перший рік користування) цю процедуру слід робити кожного разу, коли потрібна вода на ділянці. Чесно кажучи думав що проблема або в насосі або в реле. Але ж у вас насос краще, реле інше, а підсумок той самий. Ще думав вставити в 50 обсадну трубу наприклад 32, бо може насос не тягне з 50, хоча вхідне підключення насоса 2". А у вас саме 32 труба і все те саме що й в мене. Вже дізнавався  - мінімальний розмір погружного насосу - 3" і таки доведеться якось вирішувати питання з поверхневим. Я вже готовий придбати недешевий Скала2, бо в будинку такий працює вже 8 років як швейцарський годинник. Так що не зубудьте написати, якщо якось зможете побороти цю проблему і зрозумієте в чому вона була.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

.

3 години тому, LITMANENko сказав:

…если какое то время не пользоваться водой, то насос перестает качать и нужно заливать в насос воду…

Відповідь на поверхні - шукайте де саме негерметична система, зазвичай то клапан чи різьбові зʼєднання.

Колись на дачі втомився перепаковувати, міняти клапани і поставив кран на вході в насос, перед тим як поїхати закачав повний бачок станції, перекрив крани вхід/вихід, а по приїзду достатньо було відкрити кран входу, труба миттєво заповнювалась і насос качав.

Але ж у мене він був на поверхні, а у вас у приямку і кожен раз стрибати така собі забавка.

Хоча можна ж зробити банальний подовжувач, як колись було по селам.

От тільки питання, чи пропускає зворотньо оте реле протоку?

Змінено користувачем Фрай
  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Дивно, що про ці самовскмоктуючі насоси пишуть, що вони можуть самі видаляти повітря і запускатися. Я думав мій не стартує бо 2—3 літри забагато. Але 50—80 мл мав би видалити, інакше в чому сенс цієї фічі. Та більш того, поки читав інтернет, то зустрічав що зворотний клапан бажано але не обов'язково. І трубу заповнити бажано але не обов'язково. А тут блін 50 грам води нема і вже доливай 🥵

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

7 минут назад, Фрай сказал:

шукайте де саме негерметична система

Моє питання було в тому, чи тільки всмоктуюча магістраль винувата. Якщо так, то там всього навсього коліно 90, і муфта з різьбою яка вкручується в насос. Спочатку міняли резинки, потім купили все нове і нічого не допомогло. Передивився купу відео на ютюбі як монтувати. Вже навіть купив ножиці для труб, ніж щоб фаску знімати, все це і раніш робив без ніяких проблем а тут ніяк не вдається. Розбирав збирав ту магістраль разів п'ять. Ну куплю ще нову трубу і муфту для зворотного клапана. Це старі останні частини. І перепакую вже мабуть в стерильних умовах в вакуумі 😀

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Може варто поставити ще один ОК на виході насоса? Бо магістраль довга, може стовп води потроху просочується через ОК під тиском?

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

33 минуты назад, delic сказал:

на виході насоса?

Саме на виході? Тобто щоб магістраль довжиною 80 метрів не давила на ОК який в колодязі? А хіба сам насос не тримає цей стовб води? Я думаю що мав би тримати. Тобто на мою думку, між всмоктуючою трубою і трубою в будинок стоїть насос якиї розділяє ці дві труби. Тобто насос має тримати цей стовб до будинку. Інакше.... Вся вода з будинку текла б в сторону ОК і навпаки заповнювала б всмоктуючу трубу. В трубі 80 метрів довжиною близько 60 літрів. Цієї води явно б вистачило щоб заповнювати всмоктуючу трубу не один день. Але в принципі це ідея. Залишилось тільки взнати чи реально сам насос не тримає стовб води.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Так роблять у випадку занурювальних насосів: (через кожні 50-200м?)

У занурювального насоса також є наприклад вбудований ОК, але конструктивно цей ОК пропускає воду (тільки повільно) і слугує захисту насоса.

Але ваші ~20м ОК все ж має витримувати. Мабуть варто впевнитись що не витікає.

ПС. Ну і це моє бачення. Бо я не цього профілю спеціаліст.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 час назад, delic сказал:

Але ваші ~20м ОК все ж має витримувати. Мабуть варто впевнитись що не витікає.

ПС. Ну і це моє бачення.

Так, дякую за ідею. Проблема встановити ОК в тому, що в інструкції до реле Italtecnica Brio Tank вказано - ОК має бути встановлено не ближче ніж 3 метра від реле. А в приямку просто немає стільки труби, щоб його встановити. До того ж, все ж таки думаю, що в моїй магістралі близько 80 літрів води вище насоса. Навряд чи всі 80 літрів встигають пройти скрізь насос і стекти в колодязь. Але з'явилась ідея подивитись на манометр, після простою. Тобто залишити манометр на 4 атмосферах, почекати декілька днів і подивитись чи тиск лишився на 4х чи впав в 0. Може це допоможе зрозуміти де вода.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

4 часа назад, LITMANENko сказал:

Ну куплю ще нову трубу і муфту для зворотного клапана.

Вы говорите о манометре. Отнесите трубу к соседу, снимите свой манометр и опрессуйте трубу и муфту. Зачем сразу покупать новую трубу?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

22 минуты назад, Дорофеев Сергей сказал:

Отнесите трубу к соседу, снимите свой манометр и опрессуйте трубу и муфту

Манометр встроен в реле давления. Труба стоит три копейки в сравнении с затратами которые я уже понёс. Ведь я насос уже купил новый, думая что старый неисправен. 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 час назад, LITMANENko сказал:

Але з'явилась ідея подивитись на манометр, після простою. Тобто залишити манометр на 4 атмосферах, почекати декілька днів і подивитись чи тиск лишився на 4х чи впав в 0. Може це допоможе зрозуміти де вода.

Я вже подивився в себе і дивлюся регулярно. На манометрі реле тиск такий як треба ... допоки не відкрити будь-який кран). І тоді стрілка одразу падає вниз. І без доливу води тиск вже не відновиться.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Завдяки вашому обговоренню знайшов сьогодні час аби трохи прокачати другу скважину.))

У мене тут також постійно доводилось проливати після простою або дружині коли мене не було вдома.)

На місце заливання води вкрутив кран, а у нього конектор для підключення стороннього тиску

IMG_0654.thumb.jpeg.d935e77108cbea299e1c652562fe0689.jpeg

Раніше кидав насос Каштан у відро з водою і підключав сюди, миттєво піднімався тиск і вмикався насос, ще маю зайву станцію Оптіма,

тримаю з водою під тиском. Як кожен Овен ненавиджу рутинну роботу тому завжди щось придумаю для полегшення)

а зараз спробував, насос заклинив від річного, якщо не більше простою, довелось провернути руцями крильчатку, далі відкрив кран з паралельно підʼєднаної свердловини, тиск у реле протоку піднявся і насос одразу вмикнувся, качає, питань нема.

А як згадаю усі ті проливання то ну його на! ((

Що саме є причиною падіння тиску нє вєм, але думаю, що таки той зворотній клапан не такий вже герметичний.

Для глибинного насосу пофіг, а от для поверхневого та ще при великій довжині магістралі це таки має значення.

Поставте кран на вході і не заморочуйтесь, перекрив, після перерви відкрив. А через деякий час воно й само прийде в норму. можливо)

 

Змінено користувачем Фрай
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

3 часа назад, LITMANENko сказал:

Саме на виході? Тобто щоб магістраль довжиною 80 метрів не давила на ОК який в колодязі? А хіба сам насос не тримає цей стовб води? Я думаю що мав би тримати. Тобто на мою думку, між всмоктуючою трубою і трубою в будинок стоїть насос якиї розділяє ці дві труби. Тобто насос має тримати цей стовб до будинку. Інакше.... Вся вода з будинку текла б в сторону ОК і навпаки заповнювала б всмоктуючу трубу. В трубі 80 метрів довжиною близько 60 літрів. Цієї води явно б вистачило щоб заповнювати всмоктуючу трубу не один день. Але в принципі це ідея. Залишилось тільки взнати чи реально сам насос не тримає стовб води.

В центробіжних насосах між лопастями крильчатки та корпусом є зазор. Тому коли насос вимкнений тиск (гідростатичний) з обох сторін насосу однаковий. Насос не виконує функцію шарового крану. 

Цей стовп води не буде хотіти впасти вниз (давити на насос та ЗК), якщо всі запорні крани в будинку закриті. Вакуум допомогає. Цей 60л стовп починає падати вниз, якщо відкрити хоч один кран, та не включати насос.    

У вас зворотній клапан на трубі в колдязі з сіткою?

Змінено користувачем Propeller
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

11 минут назад, Propeller сказал:

якщо відкрити хоч один кран, та не включати насос.    

 

Його ж реле миттєво увімкне.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

10 минут назад, Propeller сказал:

У вас зворотній клапан на трубі в колдязі з сіткою?

З сіткою

11 минут назад, Propeller сказал:

якщо всі запорні крани в будинку закриті. Вакуум допомогає. Цей 60л стовп починає падати вниз, якщо відкрити хоч один кран, та не включати насос.

Значить якщо десь на протязі 80 метрів труби, а також на протязі розводки всіх труб в хаті, а також на всіх кранах для поливу є хоча б невеличка шпарина (а вона очевидно десь є), то виходить стовп води таки давить на зворотній клапан? Але з іншого боку, тільки в прямій магістралі близько 80 літрів води, а ще є труби в хаті, є гідроаккум - то невже всі літрів 100 встигнуть стекти в колодязь через ЗК? Адже доливаю я літри 3 всього. Та і більш того, чим більше з 80 літрів зливається води, ти менше тиск. І коли зіллється багато води, то ЗК перестане пропускати воду, бо на нього вже нічого не тисне.  

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 минуту назад, Vikctor сказал:

Його ж реле миттєво увімкне.

Якщо це реле тиску, яке вмикає насос при падінні тиску за ним, то не миттево, якщо гідроакумулятор живий. 

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...