Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

Батьківська хата

S1LENCE

Рекомендовані повідомлення

Що маєте на увазі?

 

Так як зараз третина ділянки буде під город, то вільного місця залишається не багато, не знаю, чи помістились би там кран і тягач.

 

Потім рахували, що залишаться щілини між плитами, які потрібно буде бетонувати.

 

Також під плити потрібно армпояс робити, а Теріва і сама виконує функцію армпояса.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Так як зараз третина ділянки буде під город, то вільного місця залишається не багато, не знаю, чи помістились би там кран і тягач.

 

Потім рахували, що залишаться щілини між плитами, які потрібно буде бетонувати.

 

Також під плити потрібно армпояс робити, а Теріва і сама виконує функцію армпояса.

Потдерживаю. Себе выбрал тоже тэериву. Если буду строить второй раз выберу опять тэриву.

  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

На цих вихідних плануємо зробити каналізацію в будинку, ввід водопровідної труби і залити чорнову стяжку.

 

Попердній план каналізації був таким:

attachment.php?attachmentid=422330&stc=1&d=1426766701

 

І в розрізі:

attachment.php?attachmentid=422329&stc=1&d=1426766697

 

Так як рекомендують кілець в септик кидати по-більше і враховувючи те, що за весь рік вода в криниці вище 5м не піднялась, думаю можна буде по 2 кільця в септик кинути. Але це буде в майбутньому, поки лише в будинку розвід труб зробимо.

 

Чорнова стяжка буде така:

- армована сіткою 4мм 150х150мм або зв'язаною арматурою 8мм 150х150мм під стінами в пів цеглу, а також у паливній і ванні. висота 8см

- щебінь 20-40. висота 7см

- річковий пісок. висота 7см

- втрамбований грунт

1.thumb.JPG.d4b734645d9a10c512161e4b489a7ed5.JPG

2.JPG.48e00886fd5e84afbeb288675a6be2b9.JPG

  • Лайк 6
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Конструктив будинку має бути таким:

 

  • Перекриття: гараж - дерев'яні балки; будинок - Теріва. 50% оплачено на фірмі teriva-kiev.com. + утеплення 20см мінватою над будинком.
  • Дах: горище холодне; над стропильною системою ще думаємо; матеріал покриття - металочерепиця.

 

Для работ со стропилкой и подшивки дюймовкой снизу балок очень удобно приобрести компрессор (еще не раз пригодиться по хозяйству) и советский нейлер с хранения типа ИП-4402.

 

Про териву и возможный брак интересно почитал вот здесь:

victorborisov.livejournal.com/223494.html

 

Вместо гидроизоляционной пленки я бы выбрал теперь бракованый толстый банер ПВХ с типографии или просто б/у (бить пленку оказалось самым нудным и сложным за все работы по крыше).

 

Вместо металлочерепицы воспользуйтесь профлистом. позволит на порядок сократить обрезки (профлист можно резать на два листа для противоположных скатов). Так у меня из 370 квадратов на пятискатной крыше (вальма с двускатным выступом на гараж) обрезков всего на несколько квадратов наберется.

 

Вместо минваты присмотритесь к эковате.

 

Черновую стяжку я бы не торопился делать по двум причинам:

1) засыпте отсев и во время строительства он еще порядком просядет и уплотниться самостоятельно

2) присмотритесь к теплому полу и совместите стяжку с системой отопления. Теплый пол дает большой комфорт + он не так и дорог + возможность использовать низкотемпературный теплоноситель от теплового насоса/кондиционера/воды из теплоаккумулятора.

 

Труба 110мм для вывода с кухни это слишком много (больше не значит лучше). Используйте 50мм и измените место ее присоединения в магистраль для уменьшения угла поворота. Перенесите тройгик хотя бы в тамбур.

В поворотном колодце пользуйтесь несколькими коленами 30/45 градусов для плавного поворота трубы. Уклон 3см/м не нужен (опять же больше не всегда значит лучше) - оптимальный уклон 2см/м.

 

Из-за нескольких проходок большого диаметра сложной формы через поворотный колодец создает некоторые трудности с определением мест прохода трубы, поэтому я бы сначала проложил трубы в яме, а потом отлил бы смотровой колодец в опалубке из листов пенопласта. При этом надо в местах проходки обвязать трубы подложкой для ламината для создания зазора между трубами и бетоном для возможных подвижек и проседания грунта.

  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Дякую дуже!

 

По пару пунктам відпишу:

- я теж більше схиляюсь до ековати

- за пів року грунт в фундаменті майже не просів. Такі тут у нас глиняні грунти. При гарній трамбовці я не вірю, що наша чорнова стяжка просяде.

з суботи на ділянці. Але не впевнені, що встигнемо стяжку зробити. Сьогодні закінчили пісок трамбувати

- на кухню лише труба 110 йде. Далі виходить 50.

- зараз зробили лише каналізацію в будинку. Нахил 2см/м. Все інше потім.

 

Фото лише з понеділка :(

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Тиждень відпустки марно не пройшов.

Почали з вводу водогінної труби і каналізації в будинку.

Добре, що машина дозволяє привозити гарабитні речі, як от наприклад 5м каналізаційна труба:

attachment.php?attachmentid=425064&stc=1&d=1427710159

 

Для води завели ПНД трубу 32мм, вихід десь на глубині 1,1м, все, що на вулиці утеплене:

attachment.php?attachmentid=425065&stc=1&d=1427710163

Від місця виходу в будинку до криниці десь 33м.

 

З каналізацією гралися довше. Без вазеліну не уявляю, як можна трубу 110 з"єднувати. Ніби вийшло все компактно. Єдине, що місце в фундаменті між паливною і ванною для каналізації заклали не те, тому трохи подовбались і перевірили, що бетон гарної якості :)

Найвища труба - це майбутня фанова:

attachment.php?attachmentid=425066&stc=1&d=1427710166

20150321_161749.jpg.658831f2d3d86c94c80120ea32371b02.jpg

20150322_121010.jpg.a11d0da09a563802d1c4ed9a270a69b4.jpg

20150324_102247.jpg.2ce4636169eb608e4f5ac2678149a3c5.jpg

  • Лайк 5
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

На скільки понягнула каналізаційна труба ? (запитання актуальне якщо купували цього року) ! Ну с почином !
  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

На скільки понягнула каналізаційна труба ? (запитання актуальне якщо купували цього року) ! Ну с почином !

 

Це Ви про цю 5-метрову чи взагалі все?

 

По бюджету вийшло так (купувалось все цього року, бо складати немає де...):

- водопровідна труба 35м по 16.7грн/м (Епіцентр)

- 5-метрова труба Ostendorf 450грн (Епіцентр)

- все інше для каналізації бралось в інтернер-магазині місяць назад і обійшлось в 700грн...

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Чорнову стяжку робили по класичній схемі:

- втрамбований грунт

- втрамбований пісок

- ущільнений пісок щебнем

 

Майже день пішов, щоб викинути зайву землю, яка за пів року майже не просіла, крім місць, де по 20-30см було насипано:

attachment.php?attachmentid=425324&stc=1&d=1427792268

 

Далі шар річкового піску, зволоженого водою:

attachment.php?attachmentid=425325&stc=1&d=1427792314

 

Ненавиджу щебінь:

attachment.php?attachmentid=425326&stc=1&d=1427792319

 

За 2 дні справились. По фінансам -500грн за 2 дні оренди віброплити.

20150324_110321.jpg.146bf2c2e16a9eb479bf29477d5af64d.jpg

20150325_082103.jpg.5821adc3dc5cd61387858e5f19e23ca4.jpg

20150326_102051.jpg.cbf8c46a6dd25d7e4b695fdc8370f90d.jpg

  • Лайк 4
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Перед заливкою чорнової стяжки вирішили укріпити місця, де будуть внутрішні стіни.

Зварили сітку з арматури 8мм. Стало видно межі кімнат:

attachment.php?attachmentid=425584&stc=1&d=1427878805

 

Залили бетон, але не на все його вистачило (бетон 850грн/м3):

attachment.php?attachmentid=425585&stc=1&d=1427878808

 

Решту наступного дня долили самі, бо привозити бетон по ціні більше 1000грн сенсу не було.

 

Питання до знавців: як вирівняти потім чорнову стяжку? Чи потрібно її взагалі рівняти? Зверху буде ЕППС.

20150327_100523.jpg.208c6e0c9cfa48bd0bee91096468662e.jpg

20150328_071825.jpg.f3b7129c43b5db15ea07303afa5f3507.jpg

  • Лайк 3
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Чи потрібно її взагалі рівняти? Зверху буде ЕППС.

Пісочком зверху под ЭППС все вирівняете. Мабуть можна взагалі не рівняти, але буде не дуже зручно укладати ЭППС по бетону. Да и товщіна чістовой стяжкі буде різна.

  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Пісочком зверху под ЭППС все вирівняете. Мабуть можна взагалі не рівняти, але буде не дуже зручно укладати ЭППС по бетону. Да и товщіна чістовой стяжкі буде різна.

 

Дякую, Вікторе!

Теж про пісок думав, але в якомусь звіті Igor_M лякав, що там заводиться волога і грибок, от і думаю...

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Перед від'їздом минулого тижня накрили стяжку плівкою, виявилось не марно:

attachment.php?attachmentid=426003&stc=1&d=1427975892

 

4 дні так постояло і вчора зняв плівку, щоб бетон сох, а то йому через пару тижнів тонни газоблоку і цегли приймати...

 

До речі, можливо хтось порекомендує дешеву рядову цеглу М-100 ? Буду щиро вдячний.

20150329_080959.jpg.64f571d7dfde1a475222806b87e94add.jpg

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Не забуваємо також про землю - скультивували за 100грн, трохи почистили і посадили ранні культури:

attachment.php?attachmentid=426254&stc=1&d=1428051425

 

Також завезли ще 20т щебню 20-40, вже по 180грн/т :(

attachment.php?attachmentid=426255&stc=1&d=1428051456

20150328_170244.jpg.20a0002f4eeb3cdc100dad955c82524f.jpg

20150328_080027.jpg.f8b07e1c6fbb10c67bdba02197212f7a.jpg

  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

скультивували за 100грн, трохи почистили і посадили ранні культури

подскажите, как в такую погоду культивировали?) если местные - поделитесь контактом, тоже актуально.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

подскажите, как в такую погоду культивировали?) если местные - поделитесь контактом, тоже актуально.

 

Ми це зробили в минулу суботу, як раз перед випаданням снігу.

Так як прогноз знав точний, дуже старався до негоди це зробити, а то потім б ще місяць чекав...

 

Телефон напишу в приватні, людина з Глевахи, трактор Володимирець у нього

 

5187.jpg

 

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Доброго дня всім,

 

Хотів би з Вами поділитись планами на рахунок даху, можливо у Вас буде час розглянути дане конструкторське рішення і покритикувати його, був би щиро вдячний.

 

Отже в прикріплених pdf файлах все так, як було по проекту.

 

І excel-файл, де описано так, як на нашу думку було б краще.

 

Основні відмінності:

- додані затяжки в гаражі

- всі мауерлати зменшені до 100х150

- всі крокви зменшені до 50х150

- мауерлати і прогони не будуть виступати за будинок, а будуть зроблені по схемі, яку описав Игореха:

attachment.php?attachmentid=426962&stc=1&d=1428322192

 

Також єндови не будуть з однієї балки 150х150, а будуть з двох балок 50х150, щоб її менше крутило.

 

Якщо інформації у файлах мало - запитуйте, з радістю уточню деталі!

 

Покриття даху - металочерепиця (багато хто радить інший варіант, але буде саме такий).

Горище холодне.

балки.pdf

крокви.pdf

Р-1.pdf

Р-2.pdf

Р-3.pdf

схема.xls

1250773667__01.jpg.a9d16dc69ba13ec47b43874b7a13886b.jpg

Змінено користувачем S1LENCE
  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Доброго дня всім,

- всі мауерлати зменшені до 100х150

- всі крокви зменшені до 50х150

стоит сделать расчет в простейших программках для расчета деревянных балок на прогиб. Чисто субъективно при использовании стропил 5+ метров я бы опять пользовал балки сечением 50х200мм.

на мауэрлат лучше брать не сплошной брус, а надевать на шпильки две доски толщиной 50мм с перевязкой - и легче в работе, и равномерно распределены нагрузки.

Не помню какое у тебя будет перекрытие, но я на армопояс клал доски 50х200мм на ребро, вдоль досок и торцы частично закладывал газобетонными блоками 200х200мм, а местами и просто забивал торцы дюймовкой. На блок и на торцы досок перекрытия клал мауэрлат. Балки перекрытия подшивал нейлером снизу. Используемое пространство в 300мм можно эффективно использовать для утеплителя.

На контробрешетку бери доски толщиной от 25 мм, чем выше тем лучше, но заранее продумай как ее будешь крепить.

у меня хребтовые и ендова длиной под 9 метров сделаны из 200мм доски встык с прибитой нашлепкой длиной метра три. Такие большие балки довольно тяжелые, но мы с женой справились со всей кровлей вдвоем.

Не ленись сделать нормальный сплошной и широкий настил в енодовой и не забудь простелить его вдоль сплошным куском гидроизоляцией. Чем ровнее стропилка тем проще все остальные работы. Чем правильнее по диагоналям дом тем проще стропилка и отделка.

На гидроизоляцию поищи баннер ПВХ б/у или брак по печати в типографии.

Купи недорогой нейлер ИП и компрессор - не пожалеешь.

 

и будь очень внимательным с фронтоном. Обязательно укрепляй его в овремя его возведения, т.к. треугольная стена без углов (да и не только треугольная) может рухнуть при возведении от давления на нее лестницы или лесов или ветра. Высокий риск сохраняется до накрытия крыши

  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Так, вчора трохи посидів за розрахунками.

 

Перекриття:

Гараж - балки 120х200мм по 6м. Навантаження 145кг/м2 при найгірших умовах.

Будинок - теріва. Тут 200кг/м2 думаю буде точно.

На теріву буде лише хлам опиратись, а на балки ще стійки під стропила.

 

Стійки навіть 100х100 мають запас 2.77 рази. Ми візьмемо 100х150. (можливо теж зробимо з двох частин 50х150).

 

Стропила 50х150 в гаражі зі стійками + затяжки проходять і запас 1.8 рази мають. Там, до речі, і найдовші стропила є - 5.2м.

 

Над будинком стропила до 4.5м. Але щось програми показують, що 50х150 може не вистачити. Певно краще 50х200. Ще трохи порахую...

 

На рахунок контррейки - я взагалі не розумію, навіщо вона в моєму випадку:

- холодне/провітрюване горище

- гідроізоляція пар пропускає

- з"єднання обрешітка-стропило без контррейки виглядає надійнішим

- зазод між гідроізоляцією і металом і так буде (мінімум 25мм)

Чи я не правий?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

На рахунок контррейки - я взагалі не розумію, навіщо вона в моєму випадку:

Я не профессионал в крышевании, но насколько понимаю на внутренней поверхности МЧ выпадает конденсат при изменении температуры (например день-ночь). При отсутствии контробрешетки может скапливаться влага в месте контакта гидроизоляции и обрешетки. Как вариант стелить гидроизоляцию с провисанием.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Я не профессионал в крышевании, но насколько понимаю на внутренней поверхности МЧ выпадает конденсат при изменении температуры (например день-ночь). При отсутствии контробрешетки может скапливаться влага в месте контакта гидроизоляции и обрешетки. Как вариант стелить гидроизоляцию с провисанием.

 

Я теж про конденсат розумію. Гідроізоляція буде (і звісно з провисанням ~2см), яка буде закріплюватись скобами, а зверху ще обрешіткою.

Невже різниця відстані між гідроізоляцією і металом в 4 і 7-9см критична?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

ИМХО, прижимать пленку к стропилам обрешеткой - не очень хорошо.

Зимой материал натянется, и провис будет несколько иным (его может не быть вообще).

В ветреную погоду, при удачном стечении обстоятельств, провисающая пленка будет вибрировать и постоянно тереться об обрешетку (если не будет контррейки).

За счет контррейки организуется вентзазор, для успешного удаления влаги/конденсата. В противном случае, влага будет просто стекать к карнизу, попутно увлажняя древесину. А в отсутствии внетзазора, мокрая древесина проживет существенно меньше.

  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Дякую, Ігоре!

 

Тепер зрозуміло, будемо використовувати контррейку, певно 50х50.

Залишилось лише розібратись із стропилами над будинком (50х150 чи 50х200) і по даху ніби конструкція готова і можна замовляти ліс (а спочатку шокуватись новими цінами :) )

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

50х50 больно жирно, я бы взял 30-40мм.

 

Если покрытие - МЧ, то 50*50 - вполне норма. Но не менее 40-ка.

  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...