Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

Питання по подушці фундаменту

HumanKM

Рекомендовані повідомлення

Та ні - логіка інша

 

читав що на плиту мінімум м250, а по нормальному м350, щоб клас В25 був, от від нього і відштовхуюся на даний момент

 

я как раз об этом и написал вам выше:)

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

все пытался понять о какой концентрации напряжения вы пишите.да и какой изгиб из-за свеса, который приведет к трещинам, что за ахинея, вы где образование получали

Эти комментарии на уровни детского сада вызывают у меня только на лице улыбку. Элементарные вещи из курса строительной механике. Вы бы про профессионала лучше бы помолчали. Дама консультировалась (ник semengv, имя Анна) из Кривого Рога. Она дом достраивает. Так вот некий Drosselbeere за год не смог ей фундамент запроектировать из ФБС. Промурыжить человека год обещаниями "сейчас отдам чертежи", работу которую можно сделать за 2 дня. Научитесь сначала свое слово держать. Телефон могу модератору в Лычку написать, пускай модератор ей сам позвонит, Анна скажет тоже самое=).

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Яка має бути ширина пояса?

я дивився аероковські мануали, вони роблять пояс 5 см + 2 нитки арматури.

Нарисуйте план стен фундамента и разложите на них свои ПК, то что останится от толщины стен после НОРМАТИВНОГО опирания панелей и будет вашей шириной пояса, и таки да плоский каркас там прожодит, при этом не забывайте панели "покрестить"!

стіни підвалу покищо не розглідатимемо, вони під питанням

И после раскладки ПК посмотрите и подумаете о толщинах и тд.;)

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Нарисуйте план стен фундамента и разложите на них свои ПК, то что останится от толщины стен после НОРМАТИВНОГО опирания панелей и будет вашей шириной пояса, и таки да плоский каркас там прожодит, при этом не забывайте панели "покрестить"!

 

И после раскладки ПК посмотрите и подумаете о толщинах и тд.;)

 

розумію

абсолютно згоден

термін панелі похрестити? мається на увазісчерез уши позвязувати між собою?

 

товщина стін буде може і 300мм, якщо бутом верх кластиму. Подобається мені дуже бут, міцно і на завжди, штукатуркам, фарбам і тд і тп на цоколі недовіряю я. Багато робив цоколів дорогущою мозаікою, обризги..., все гідрофобами обробляв, стоять поки що, але недумаю що років 15 простоять, а от бутом викласти - то гарантія що не доведеться повертатися до цього питання.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

мається на увазісчерез уши позвязувати між собою?

И не только между собой, но и с обливочным поясом и выпусками из стен фундамента

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

И не только между собой, но и с обливочным поясом и выпусками из стен фундамента

 

ankerovka-plit-perekrytija.jpg

 

так як проект на стадії розробки і 120-ї переробки, ще однозначно невідомо, та можливо перекриватиму 9метровими панелями, щоб не робити капітальних стін в середині будинку.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

та можливо перекриватиму 9метровими панелями, щоб не робити капітальних стін в середині будинку.

Хм!? Что получается... подвал на плите со стенами из бута (явно без армирования) длиной по 9м и высотой 2,8. Думаю вы погорячились!? Или вы что то придумали от бокового давления на стены?:)

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Хм!? Что получается... подвал на плите со стенами из бута (явно без армирования) длиной по 9м и высотой 2,8. Думаю вы погорячились!? Или вы что то придумали от бокового давления на стены?:)

 

стіни моноліт до рівня землі

над рівнем землі ( орієнтовно 1,4-1,5м висотою) бутова стіна, викладена лише з лицьової сторони, з тильної сторони риштовка і заливка з міксера бетоном, ну і армування.

Знаю наступне питання - про те де які товщини стін будуть, працюю над цим зараз.

 

Знову ж таки - все на стадії розробок/переробок, тому і спілкуюся тут на форумі, а паралельно читаю, читаю і ще раз читаю...

 

Добавлено через 1 час 17 минут

Ще хотів одну підказочку

 

часто на фото бачу що плита більша за розмір стін

от мен цікаво

якщо стіни підвалу по зовнішній стороні будуть наприклад 9х9

то якого розміру має бути плита? 9х9 чи ширша, якщо ширша то наскільки?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

то якого розміру має бути плита? 9х9 чи ширша, якщо ширша то наскільки?

Я уже писал вам в посте 18 этой темы, вы не обратили внимание...

плиту при стандартном армировании следует выполнить больше на её высоту в вашем случае на 30см по всему периметру
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Я уже писал вам в посте 18 этой темы, вы не обратили внимание...

 

дякую

тепер зрозумів

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

  • 1 місяць потому...

Вирішив зробити заготовки для армування плити (стойки)

виникло пару питань:

 

1. Якщо умовно беремо будинок 10х10 максимум, газоблочний 1 поверх + 2 поверх мансардного типу. Яку обрати товщину плити. З вичитаного 250-300 мм. Обираю 270мм - не вашим не нашим. - Підтримуєте?

 

2. Як правильно вязати армування? Дайте де почитати. Зараз цікавить одне конкретне питання - стійки. Якщо я виготовлю вертикальні стійки з прута 12мм., поприварюю нижню площадку і бокові зацепи для сітки з арматури - поясню що саме цікавить - стійка як я розумію використовується просто як елемент який на правильних висотах розміщує в плиті армування? в мене є 12мм прути, НЕ АРМАТУРА, гладкі прути. Допустиме їх використання так як я описав вище?

 

3. Наскільки мені відомо армування в плиті розміщується на 5 см в глиб бетону, враховуючи те , що можливий вихід води з бетону внизу і як наслідок дещо слабший вийде бетон в низу плити я думаю розміщати армування наступним чином - грунт-7см бетону-нижнє армування-15см бетону-верхнє армування-5см бетону. Поправте якщо я десь помиляюся.

 

4. Яка має бути щільність стійок? Армування з арматури 14мм сіткою 200х200мм. Орієнтовна вага всього армування 2,5тони. Якщо зроблю 100 стійок, отримаю по 25 кг на стійку, думаю це нормально. Що Ви скажете?

 

Добавлено через 20 минут

picture.php?albumid=7011&pictureid=81010

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Виникло пару питань:

 

1 поверх + 2 поверх мансардного типу. Яку обрати товщину плити. З вичитаного 250-300 мм. Обираю 270мм - не вашим не нашим. - Підтримуєте?

Не бажаєте проводити детальний розрахунок вага/навантаження/міцність? Тоді інтуітивно 270 мм виглядає занадто міцно. Якщо цікавлять шляхи зменшення товщини без суттєвих ризиків - можна обговорити.

 

3. Наскільки мені відомо армування в плиті розміщується на 5 см в глиб бетону, враховуючи те , що можливий вихід води з бетону внизу і як наслідок дещо слабший вийде бетон в низу плити я думаю розміщати армування наступним чином - грунт-7см бетону-нижнє армування-15см бетону-верхнє армування-5см бетону. Поправте якщо я десь помиляюся.

 

За нормативами - не менше 3 см від поверхні бетону і це для того, щоб захистити арматуру від їржі. Тому 5 см знизу і зверху - з хорошим запасом.

Між шарами арматури чим більше відстань - тим міцніша плита. У вас виходить: 7-3-9-3-5. 9см між шарами арматури - нераціонально мало ІМХО.

Тому на мій погляд краще робити: 5-3-11-3-5, або навіть зменшити наріжні зазори до 4 см.

 

 

4. Яка має бути щільність стійок? Армування з арматури 14мм сіткою 200х200мм. Орієнтовна вага всього армування 2,5тони. Якщо зроблю 100 стійок, отримаю по 25 кг на стійку, думаю це нормально. Що Ви скажете?

 

25 кг на нижню площадку - треба її добру робити, щоб у грунт не грузла, я б робив стійки не 1х1м, а частіше, наприклад 0,75х0,75

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Виникло пару питань:

 

 

Не бажаєте проводити детальний розрахунок вага/навантаження/міцність? Тоді інтуітивно 270 мм виглядає занадто міцно. Якщо цікавлять шляхи зменшення товщини без суттєвих ризиків - можна обговорити.

 

 

 

За нормативами - не менше 3 см від поверхні бетону і це для того, щоб захистити арматуру від їржі. Тому 5 см знизу і зверху - з хорошим запасом.

Між шарами арматури чим більше відстань - тим міцніша плита. У вас виходить: 7-3-9-3-5. 9см між шарами арматури - нераціонально мало ІМХО.

Тому на мій погляд краще робити: 5-3-11-3-5, або навіть зменшити наріжні зазори до 4 см.

 

 

 

 

25 кг на нижню площадку - треба її добру робити, щоб у грунт не грузла, я б робив стійки не 1х1м, а частіше, наприклад 0,75х0,75

 

1. Надто міцно - то є добре. Залишу як є

2. 5-3-11-3-5 приймається - згоден з Вами

3. Вирішив робити дещо інакше, буду ставити на плистикові стійкі скоріш за все. Короче кажучи про це згодом розпишу. Бо начитавшися про правильність вязки арматури вирішив дещо змінити з стійками.

 

дякую за відповіді.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Ще б добавив власні думки на розгляд:

1. Армування 14мм 200х200 надмірне для Вашої будівлі. Вважаю можливим удвічі зменшити густину на відстані 1м від стін до центру плити.

2. Щоб зменшити зламні навантаження від стін на краї плити, доцільно виноси робити 300 мм, як радили раніше, або ще більші. Винос 300-400-500 мм дуже ефективно перерозподілить навантаження від стін - буде запас по міцності (хоча він у Вас і так ого-го) і запас для економії по арматурі, по товщині і марці бетону (якщо надумаєте).

3. Щодо гідроізоляції: без неї постійно маю в підвалі мокру підлогу, наче щойно розлили воду, метал іржавіє, дошки пліснявіють (за наявності опалення і вентиляції). Як видно, Ви капітально підходите, то розкатайте перед заливкою пластикову гідроізоляцію з "пупирками", відповідно обробите стіни та будете за кілька додаткових тисяч мати комфортний підвал.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Ще б добавив власні думки на розгляд:

1. Армування 14мм 200х200 надмірне для Вашої будівлі. Вважаю можливим удвічі зменшити густину на відстані 1м від стін до центру плити.

2. Щоб зменшити зламні навантаження від стін на краї плити, доцільно виноси робити 300 мм, як радили раніше, або ще більші. Винос 300-400-500 мм дуже ефективно перерозподілить навантаження від стін - буде запас по міцності (хоча він у Вас і так ого-го) і запас для економії по арматурі, по товщині і марці бетону (якщо надумаєте).

3. Щодо гідроізоляції: без неї постійно маю в підвалі мокру підлогу, наче щойно розлили воду, метал іржавіє, дошки пліснявіють (за наявності опалення і вентиляції). Як видно, Ви капітально підходите, то розкатайте перед заливкою пластикову гідроізоляцію з "пупирками", відповідно обробите стіни та будете за кілька додаткових тисяч мати комфортний підвал.

 

1. З приводу арматури подумаю.

2. Робити винос мені дещо не з руки. Я В ідеалі прагнув робити в рівень з стінами, щоб потім заливати стіни з риштуванням тільки по внутрішній стороні, а по зовнішній до грунту. Хоча зробити пару десятків см виборку вшир та вздовж лопатою можна думаю.

3. За гідроізоляцію я думав просто застелити все чорною плотною плівкою. Враховуючи тех характеристики бетону, та наявність плівки, думаю все буде добре. Поясню чому не заморачуюся з гідроізоляцією. В нас два будинки рядом побудовані з підвалами (батьки та брат). Подвали в них з блоків, по зовнішній стороні обсмолені. Подвали дуже сухі, навіть я б сказав занадто сухі. Грунтові води в нас далеко, такщо головне правильно відвести дощові води.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

З Вами приємно спілкуватись! Дуже зважений підхід)

 

2. Робити винос мені дещо не з руки. Я В ідеалі прагнув робити в рівень з стінами, щоб потім заливати стіни з риштуванням тільки по внутрішній стороні, а по зовнішній до грунту.

 

З власного досвіду мав дві проблеми при такому підході:

1. Грунт подекуди обсипався, десь нерівно зчистив - була перевитрата бетону.

2. Внутрішнє риштування дуже геморно кріпити, при вібруванні у мене воно виперлось - теж була перевитрата.

 

Відтоді вирішив робити лише два листа опалубки зі стяжками між ними, способів фіксації багато. Трошки більше грунту викидати (на 50-80 см), але то може зробити підсобник, а надійно зафіксувати одиночне риштування - для мене геморна задача.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

З Вами приємно спілкуватись! Дуже зважений підхід)

 

 

 

З власного досвіду мав дві проблеми при такому підході:

1. Грунт подекуди обсипався, десь нерівно зчистив - була перевитрата бетону.

2. Внутрішнє риштування дуже геморно кріпити, при вібруванні у мене воно виперлось - теж була перевитрата.

 

Відтоді вирішив робити лише два листа опалубки зі стяжками між ними, способів фіксації багато. Трошки більше грунту викидати (на 50-80 см), але то може зробити підсобник, а надійно зафіксувати одиночне риштування - для мене геморна задача.

 

я багато разів мав справу з бетоном

і тому дуже добре розумію про що ви говорите

проблеми всі ці мені відомі і я ще в роздумах над їх вирішенням

 

дякую за відповіді

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

підкажіть по арматурі

вона буває з різним маркуванням

яку потрібно брати на фундамент???

десь тут на форумі колись читав, підіймалося це питання, там розповідали яку марку зварювати можна, яка на що йде..., а тепер сижу рию і незнаходжу чомусь - мо повилазило вже мені, потрібен мабуть відпочинок :fool:

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

яку потрібно брати на фундамент???

 

Класс А400С диаметром 8, 10, 12 мм

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Класс А400С диаметром 8, 10, 12 мм

 

я планую 14мм

 

а скажіть, трошки відхилюся від теми, просто цікаво

арматура та що зараз продається А400С, вона майже не пружинить - гнеться. От коли я відрубував радянську панель перекриття пустотілу, то там арматура була пружна, ми в двох пробували загинати, а вона повертається назад. От я чомусь вважав що мені для фундаменту треба арматура вищої марки, щоб пружинила, як та що в плиті перекриття

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

арматура та що зараз продається А400С, вона майже не пружинить - гнеться.

Арматура марки А400С изготавливается из стали марки 3 или 5(пс или кп) а А400 из стали 35ГС (и др). Предел текучести может отличаться в 1,5-2 раза а именно он и отвечает за упругие свойства стали! Соответственно арматура с буковкой"С" допускается к сварке на монтаже, а без - нет!

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Арматура марки А400С изготавливается из стали марки 3 или 5(пс или кп) а А400 из стали 35ГС (и др). Предел текучести может отличаться в 1,5-2 раза а именно он и отвечает за упругие свойства стали! Соответственно арматура с буковкой"С" допускается к сварке на монтаже, а без - нет!

 

А400С пружніша за А400 якщо я вірно зрозумів?

А400С достатньо для моїх цілей? Чи варто придбати А500С?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

А400С пружніша за А400 якщо я вірно зрозумів?

Наоборот.

А400С достатньо для моїх цілей?

Полностью.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Наоборот.

 

Полностью.

 

я арматуру вязатиму

то мені краще взяти А400? Вона ж я так розумію краща, чи та різниця що я отримаю для мене не зіграє ніякої ролі?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

А как насчет стеклопластиковой арматуры?

В плиту сам доктор прописал - изгибы не нужны, влажность повышенная, нагрузки на излом небольшие, пожароопасность нулевая.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...