Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

Будинок для IT-шника

samson.ua

Рекомендовані повідомлення

Якщо хтось знає - підкажіть плз, якщо буде якісна металочерепиця + утеплення 30-40 см мін ватою (наче повинно бути у 2 ряди) чи буде жарко? Можливо варто тратитись на бітумну?

На это (жару) может существенно повлиять то, как организована подкровельная вентиляция. 90% строителей (да и проектантов тоже) не уделяют этому моменту должого внимания (а зачастую и вообще не понимают, о чём речь) а если и уделяют, то фрагментарно. Толку от этой фргаментарности мало, т.к. крыша (тем более мансардная) - это система.

Короче, крыша может перегреваться, вне зависимости от того, какой на ней материал применён.

Более подробно могу ответить на конкретные вопросы, когда будет на руках предмет обсуждения.

Рекомендую этот вопрос поднять как можно раньше. Тем более, если вы планируете сделать "правильную" толщину утеплителя.

 

Добавлено через 1 минуту

наче повинно бути у 2 ряди

важно не столько "рядность" сколько перекрытие мостов теплопередачи. их как бы быть не должно

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

это не у меня, это у хорошего друга по соседству (но у меня столько-же :) ) 60м2 остекления/17 позиций. Рехау 400тыс Алюпласт не хуже 130тыс

 

Наверное у вашего соседа окна в пол и раздвижные системы.

У меня 14 элементов (2 двери и 12 окон) 40м2, в профиле рехау генео 80 и со стеклопакетами СПД 4i-16Ar-4-16Ar-4E+ ламинированные в массе за 150 тыс.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Наверное у вашего соседа окна в пол и раздвижные системы.

У меня 14 элементов (2 двери и 12 окон) 40м2, в профиле рехау генео 80 и со стеклопакетами СПД 4i-16Ar-4-16Ar-4E+ ламинированные в массе за 150 тыс.

 

все проще, у него площадь дома 350 ) а у меня по проекту тоже 60 на 200 квадратах, так да, частично в пол.

ну вот в точно таком-же стекле как у вас и-е, алюпласт 4000/зигенья получилось 130тыс на 60/17

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Собі ставив ось такі вікна.

 

www.stroimdom.com.ua/forum/vbfavorites.php?do=add&entry_type=post&entry_id=4027632

 

Три пройоми до підлоги (в пропозиції один пройом не врахований, докуповува пізніше), без газу, але з напиленням (чи плівкою).

Вікна які до підлоги виходять на південь і взимку біля цих вікон було набагато комфортніше знаходитись ніж біля одного вікна, яке віходило на північ. Якщо цікаво, можу колєгові, який мені ях рахував, монтував і має років вісім досвіду в монтажі вікон, передати важ запит.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Вікна дуже хочу з профілю рехао, побачимо що знайду ближче до осені.

 

Підкажіть плз, чи є критично якщо армування під вікнами буде іти на у тому ж блоці на якому стоятиме вікно, а блоком нижче наприклад?

 

Тобто у мене армування 1-й ряд по всім стінам, 4-й ряд по всім стінам і ось деякі вікна будуть рохпочинатись на 5 ряді. Чи обов"язково армувати під вікном чи вистачить армування рядом нижче?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Вікна дуже хочу з профілю рехао, побачимо що знайду ближче до осені.

 

Підкажіть плз, чи є критично якщо армування під вікнами буде іти на у тому ж блоці на якому стоятиме вікно, а блоком нижче наприклад?

 

Тобто у мене армування 1-й ряд по всім стінам, 4-й ряд по всім стінам і ось деякі вікна будуть рохпочинатись на 5 ряді. Чи обов"язково армувати під вікном чи вистачить армування рядом нижче?

 

Я пропустив армування після першого ряду. Перше армування робив після четвертого ряду, де і починались вікна. Решту армувань робив по технології виробника газоблоку. Не кажу що це правильно, але я до цього часу не розумію навіщо його армують... Якщо основа погано зроблена, то появі тріщин ніяке армування не допоомже (моя особиста думка). Якщо основа (фундамент, плита і т.д.) зроблені надійно, використаний нормальний клей для газобетону, то чого воно має розколюватись? В себе будував з ГБ АЕРОК і використовував їхній клей. Після цього довлеось використовувати і блок ЮДК і клеї трьох інших виробників (експерементував на простінках) - кращого клею ніж АЕРОК я не бачив. В деяких місцях, де потрібно було видаляти застиглі залишки клею під час внутрішніх робіт, токлей можна було видалити лише по живому з куском газоблоку....

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Вікна дуже хочу з профілю рехао, побачимо що знайду ближче до осені.?

 

Не подумайте, никого не отговариваю и ни за что не топлю как и не имею отношения ни к одной из контор ) Но когда делал 7 лет назад капремонт в своей квартире тоже "хотел все трендовое" в тч окна рехау ) тогда были в тренде евро70, ща спустя 7 лет думаю "д...л )) лучше бы на разницу в цене на море поехал лишний раз" окна как окна, ничем не лучше других брендовых только дороже ) а поставили местами криво

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

чи вистачить армування рядом нижче?

 

По технології це як раз і є правильним варіантом

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Не подумайте, никого не отговариваю и ни за что не топлю как и не имею отношения ни к одной из контор ) Но когда делал 7 лет назад капремонт в своей квартире тоже "хотел все трендовое" в тч окна рехау ) тогда были в тренде евро70, ща спустя 7 лет думаю "д...л )) лучше бы на разницу в цене на море поехал лишний раз" окна как окна, ничем не лучше других брендовых только дороже ) а поставили местами криво

 

Є як ви кажете трендові, хоча правильніше сказати брендові вікна, а є недорогі. Так от, різниця є в комплектації: виробник профілю і товщина (може коливатись в межах мікрон і це суттєво впливає на якість), полімерний матеріал (виробник), виробник фурнітури, плівка і т.д. Досить суттєва різницяміж тим, коли монтувати та експлуатувати вікна від виробника Steko та когось, хто робить якісні вікна з профіля Rehau...

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

- газобетон AEROC D300-375мм + утеплення мін ватою 100мм

- плита на грунті, піж чистовою стяжкою екструдований пінополістирол 100мм

Привіт "айпішнік"! Вдалого будівництва.

Навіщо утеплюєте AEROC D300-375мм? Ви розраховували тепловитрати? Скільки років вам буде потрібно щоб опалення повернула гроші з утеплення?

А навіщо утеплюєте плиту на ґрунті? У вас близько ґрунтові води?

Яке покриття на кришу обрали?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

будинок з рекуператором і максимально автоматизованим за розумні гроші.

 

Теплий будинок + енергозбереження + автоматизація. Приємно читати :)

 

Успіхів в будівництві.

 

Мої дані з побудови підземного ГТО (готовий на 60%):

 

10.05.2016 3500 грн (137.80 дол) Кольца+крышка бетонная

10.05.2016 7742 грн (304.80 дол) Работа по прокладке ГТО

10.05.2016 11500 грн (452.76 дол) Трубы для ГТО + прокладки кабеля

 

Всего грн.: 22742 Всего, у.е.: 895.35

 

Думаю в 1.5 кілобакса стане (без рекуператора)

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Приятно что третий объект с грунтовым теплообменником, пошла в массы технология )

 

Тоже сам "айпишник", душевные терзания знакомы ) Можете почитать в моей стройке

 

Подскажите сколько получилось по деньгам рытье под трубу ГО.

Тоже голову ломал над этим девайсом. По расчетам вышло дорого, комфортность - сомнительная. Еще нужно парится с центральной приточно-вытяжной системой. Пока отказываюсь.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Не подумайте, никого не отговариваю и ни за что не топлю как и не имею отношения ни к одной из контор ) Но когда делал 7 лет назад капремонт в своей квартире тоже "хотел все трендовое" в тч окна рехау ) тогда были в тренде евро70, ща спустя 7 лет думаю "д...л )) лучше бы на разницу в цене на море поехал лишний раз" окна как окна, ничем не лучше других брендовых только дороже ) а поставили местами криво

 

Море, конечно, хорошо. Но на море заработал и поехал. А как окна "улучшить", если изначально "сэкономил"? Это не к бренду, конечно, а к качеству и эксплуатационным характеристикам. А по кривой установке - ну тут, опять же, не в бренде дело.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Море, конечно, хорошо. Но на море заработал и поехал. А как окна "улучшить", если изначально "сэкономил"? Это не к бренду, конечно, а к качеству и эксплуатационным характеристикам. А по кривой установке - ну тут, опять же, не в бренде дело.

 

Ну я к тому что после установки дорогих рехау задним числом возникло четкая уверенность что маркетинг опять меня развел. В сравнении с продукцией других топовых брендов "нет никакой разницы", я через 5 лет коричневым герметиком успешно доделывал торец "добора" просто потому что он конструкционно встык и там образовалась сквозная щель на улицу. Точно так-же спустя 5 лет стала затирать одна створка об ответное крепление - чуток провисла. На самом деле ничего страшного и нет ничего вечного, но в "лечебные свойства рехау" я лично больше не верею. Не говорю что они плохие - на уровне остальных брендов, но с учетом текущей цены на него (маркетинг надо отбивать) имхо очень не эффективное вложение денег

 

Добавлено через 4 минуты

Еще нужно парится с центральной приточно-вытяжной системой

 

если ее не планировалось изначально то безусловно - затевать от ГО дело сомнительное, но если приточка изначально заложена то ГО во первых гарантирует отсутствие намерзаний (а значит можно взять недорогой пластинчатый рекуператор без догрева) ну и экономия небольшая - по моим расчетам окупаемость если не "серебрянные трубы рехау" то меньше 5 лет. На спец-трубах конечно окупаемость не наступит но мороки сильно меньше

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Привіт "айпішнік"! Вдалого будівництва.

Навіщо утеплюєте AEROC D300-375мм? Ви розраховували тепловитрати? Скільки років вам буде потрібно щоб опалення повернула гроші з утеплення?

А навіщо утеплюєте плиту на ґрунті? У вас близько ґрунтові води?

Яке покриття на кришу обрали?

 

Утеплюю бо як би мої працівники не намагались зробити якісно кладку - всеодно деякі вертикальні шви є доволі великі як на мене. По ціні утеплення ще точно не рахували, але сподіваюсь вкластись в 2К $

 

Плиту на грунті обов"зково треба упеплювати, про це пишуть всі хто будує теплі будинки, тільки розходяться думки 50 чи 100 мм екструдованого пінополістиролу. Тут однозначно буду утепляти, швидше за все 100мм. Щоб потім не гріти плиту

 

Грунтові води десь на 5 метрах.

 

На кришу поки попередньо вибрав металочерепицю, але теоретично можу ще замінити на бітумну. поки не знаю, мені здається краще взяти якісну металочерепицю. Тут доречі треба чиясь порада...

 

Добавлено через 1 минуту

Теплий будинок + енергозбереження + автоматизація. Приємно читати :)

 

Успіхів в будівництві.

 

Мої дані з побудови підземного ГТО (готовий на 60%):

 

10.05.2016 3500 грн (137.80 дол) Кольца+крышка бетонная

10.05.2016 7742 грн (304.80 дол) Работа по прокладке ГТО

10.05.2016 11500 грн (452.76 дол) Трубы для ГТО + прокладки кабеля

 

Всего грн.: 22742 Всего, у.е.: 895.35

 

Думаю в 1.5 кілобакса стане (без рекуператора)

 

Дякую за інфу, а що значить "прокладка кабеля"? Це який саме кабель?

 

Добавлено через 1 минуту

Тоже голову ломал над этим девайсом. По расчетам вышло дорого, комфортность - сомнительная. Еще нужно парится с центральной приточно-вытяжной системой. Пока отказываюсь.

 

ГТО якраз для приточно-витяжну систему, щоб не обморожувати рекуператор і літом охолоджувати приміщення. Коли воно все окупиться - хто зна. Але наприклад макбуки люди купують бо просто хочуть якісно працювати, хоча вони і в 2 рази дорожчі за інші ноути. Якщо робити теплий будинок і поставити неякісні вікна чи неутеплити підлогу чи дах - тоді сенсу в газобетоні Д300 майже немає.

Змінено користувачем samson.ua
  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

10.05.2016 11500 грн (452.76 дол) Трубы для ГТО + прокладки кабеля

 

А если не секрет это какие трубы? У меня самые дешевые 250+110 на 50м2 площали теплообмена (считайте 50м ГО) правда с коллекторами под чистку, получилось под 800 баксов

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Дякую за інфу, а що значить "прокладка кабеля"? Це який саме кабель?

 

Цей пункт можна викинути. Над ГТО я прокладав ще одну трубу для силового кабеля (щоб не копати 2 траншеї). Вам це буде неактуально швидше за все.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Цей пункт можна викинути. Над ГТО я прокладав ще одну трубу для силового кабеля (щоб не копати 2 траншеї). Вам це буде неактуально швидше за все.

 

я кстати планирую над ГО трубой в другой ее конец бросить в трубе технической кабель например 3x1.5 мало какой потом понадобится поставить управляемый клапан или засувку.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Плиту на грунті обов"зково треба упеплювати, про це пишуть всі хто будує теплі будинки, тільки розходяться думки 50 чи 100 мм екструдованого пінополістиролу. Тут однозначно буду утепляти, швидше за все 100мм. Щоб потім не гріти плиту

 

Грунтові води десь на 5 метрах.

А ви вивчали питання що ґрунт під будинком може виступати в якості акумулятора на зиму? Тобто наскільки ізоляція доцільна для плити на ґрунті?

 

Добавлено через 2 минуты

На кришу поки попередньо вибрав металочерепицю, але теоретично можу ще замінити на бітумну. поки не знаю, мені здається краще взяти якісну металочерепицю. Тут доречі треба чиясь порада...
Тобто композитну метало-черепицю, що менш шумна?

У вас мансардовий, то питання гасіння шуму покриття криші буде дуже важливе.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

На сьогоні вже залили фундамент і плиту (відразу) тому можу поділитись фотографіями як виглядає незйомна бетонна опалубка (виробник у м. Вишневе) по них дуже мало інформації

А Яка у Вас висота пола на рівнем землі?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

А ви вивчали питання що ґрунт під будинком може виступати в якості акумулятора на зиму? Тобто наскільки ізоляція доцільна для плити на ґрунті?

 

Добавлено через 2 минуты

Тобто композитну метало-черепицю, що менш шумна?

У вас мансардовий, то питання гасіння шуму покриття криші буде дуже важливе.

 

якщо чесно то не вивчав, моя ціль - ізолювати будинок по максимуму від зовнішнього средовища.

 

А ось про черепицю думав, але композитна значно дорожча. Хтось нею користувався? Вона дійсно того варта (краще гасить шум, ще якісь плюси)?

 

Добавлено через 2 минуты

А Яка у Вас висота пола на рівнем землі?

 

Зараз близько 20 см (10 см відсів + 10 см плита). Хочу добавити ще 10 см утеплення + чорнова стяжка (не знаю скільки)

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Вона дійсно того варта (краще гасить шум, ще якісь плюси)?

основу щумоизоляции от кровли Вам создаст правильная изоляция перекрытия. сам по себе кровельный материал - вторичный момент, в вопросе звукоизоляции от осадков.

любая металлическая кровля с посыпкой из камня (термин "композитная" совершенно не корректный) даже если имеет гарантию на герметичность, не имеет ни какой гарантии, что сам камень продержится весь срок эксплуатации.

 

за эти же деньги лучше купить керамическую черепицу и наслаждаться настоящим материалом а не его имитацией

  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

основу щумоизоляции от кровли Вам создаст правильная изоляция перекрытия. сам по себе кровельный материал - вторичный момент, в вопросе звукоизоляции от осадков.

любая металлическая кровля с посыпкой из камня (термин "композитная" совершенно не корректный) даже если имеет гарантию на герметичность, не имеет ни какой гарантии, что сам камень продержится весь срок эксплуатации.

 

за эти же деньги лучше купить керамическую черепицу и наслаждаться настоящим материалом а не его имитацией

 

Дякую за відповідь!

 

тоді ще питання, мій прораб пропонує утеплити гарно сам дах (під черепицею) і підлогу дерев"яного перекриття теж утепляти. Наче норм повинно бути. Але інший прораб (мій товариш) мені сказав, що не можна утепляти і підлогу і дах одночано, щось там буде парити і гнити... :o

 

хтось підкаже це правда чи ні? Чи можна утепляти і місце під дахом (30-40 см) і підлогу перекриття?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

тоді ще питання, мій прораб пропонує утеплити гарно сам дах (під черепицею) і підлогу дерев"яного перекриття теж утепляти. Наче норм повинно бути.

БРЕЕЕД! Бред полный. Нет. Нельзя.

И вообще, задача строителя: реализовать желания клиента, согласно строительных норм, инструкций производителя материалов и проекта, всрок и согласно сметы. ВСЁ.

Ни каких консалтинговых мероприятий. Ни каких принятий решения.

 

Оставьте свой номер в личке, расскажем всё как надо

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

  • 5 місяців потому...

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...