Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

Порадьте комерційний пиріжок/або бус

Nobel

Рекомендовані повідомлення

мда..я взагалі вже нічого не знаю, навіть варіанти останні повідпадали...

 

одне не їде, інше - одні ремонти, ще інше застрягає..і ще купа дизелів і турбо (((

 

а тим часом робота вже тю-тю..поки я шукав, так і буде:sad::Search:

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

одне не їде, інше - одні ремонти, ще інше застрягає..і ще купа дизелів і турбо (((
У мене знайомий їзде вже років 10 на Kangoo 4x4 1,9 - воно і добряче їде, і не застрягає, і ремонтами не неренапрягає.

Думає, на що поміняти і не може нічого кращого (для себе) знайти. ;)

Брав з пробігом по Швейцарії, поштову (жовту).

З самого початку міняв зчеплення (його у горах попалили) і начебто більш нічого серйозного.

  • Лайк 4
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

мда..я взагалі вже нічого не знаю, навіть варіанти останні повідпадали...
мабуть оптимальним варіантом буде кангу 1.5 дси, попадеться 4х4 взагалі буде супер варіант, але і монопривод буде норм, поставите хороші шини і буде гребтись і в селі і в лісі.

і дров можна нагрузити і бараболі і кума брата свата зверху.

при всіх інших рівних обслуговування ремонт буде відносно нескладним і недорогим, а надумаєте продавати - досить ліквідна модель.

основне - це знайти в доброму стані, але їх багато на ринку - вибрати можна, думаю за 8к можна взяти 2010-11 рв

  • Лайк 4
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Газ-бензин и коммерческое авто вряд ли совместимые понятия.

Если уж вы категорически против дизеля, то реальных вариантов немного - ланос-пикап и газель.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

вернемось таки до газ/ьензин...

 

хто що ще порадить

 

Газелі ще ніхто не радив?(поки писав вже порадили:D)Вона на бензині..Запчастин валом,ремонтується ломом і кувалдою.В мене була майже нова,"не подмашешь не поедешь":lol:,купляти категорично не раджу!

  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

якщо відкинути використання авто на роботі ...лише для власних потреб...і часто-густо привезти по дорозі з посадки дрова, мішки і т.д....
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

якщо відкинути використання авто на роботі ...лише для власних потреб...і часто-густо привезти по дорозі з посадки дрова, мішки і т.д....

 

Ніссан Ванетте карго і йому подібні атмосферники...Була бензинова версія але не совєтую,геморна,дизель навпаки супер.Я такого продав на Черкаси-живе до сих пір,я його "сношав" чотири роки як хотів,думав капєц скоро,а він живий:D

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

лист фанери...сидіння викинув з Калини, общив фанерою від низу до верху + перегородка за передніми сидіннями...

 

передивившись з 30 машин я зрозумів, що ніц не куплю...

 

шукати роботу з авто, враховуючи "покращення з НР..." то не жаліти ні себе, ні свій гаманець

 

а возити дрова і мішки то буде далі Калина...добю до ручки, щоб потім було не шкода віддати за копійки

 

як кажуть мої знайомі, якщо зп в грн без привязки до валюти - то немає чого дивитися в сторону іномарок, ти їх банально не зможеш обслуговувати

 

от сьогодні вже 2 ходки в посадку за паттиками, благо, хоч вітер наламав гиляк, є що збирати

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

немає чого дивитися в сторону іномарок, ти їх банально не зможеш обслуговувати

Меньше слухайте:D.Їх обслуговувати треба раз на рік а жигулів раз на тиждень,думаю за рік суттєво вийде,не здивуюсь якщо жигуля дороще обслуговувати ніж іномарку 95-го року.А Калина то така як Владімір Владімірович колись презентував??::DБо я їх все путаю ті Каліни ,Пріори....

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Владімір Владімірович колись презентував

 

ага ))..надіюсь, саме на ній він тоді не їздив ))

 

просто дизеля я не хочу...а на газу практично ніц цікавого немає

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

просто дизеля я не хочу

З тим Ви ніц не зробите,всі більші машини будуть дизельні,інакше там апетит буде 20 і більше літрів.Насправді він не такий страшний,я маю на увазі звичайний атмосферний дизель,це як в тракторі,насос тнвд форсунки свічки накалу,для села супер,всі інші "гді""црді" і тому подібне вже має багато електроніки,вибагливі до палива,фільтрів,обслуговування.

  • Лайк 3
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

прості дизеляки старих років...які в більшості своє вже відїздили..не тільки по паливній, а й по всьому

 

мав ЛТ28 1994р..колись виставляв фотки...так, там 2,4 6 циліндровий простий дизель, зараз тестю віддав його, в них він більше затребуваний + самі можуть і вміють ремонтувати...але дивитися там треба практично до всього...бо роки таки беруть своє

 

тому печалька, але що поробиш...або мати зп 1000+$ в місяць, то тоді можна ще дивитися на щось більш-менш...

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

З тим Ви ніц не зробите,всі більші машини будуть дизельні,інакше там апетит буде 20 і більше літрів.Насправді він не такий страшний,я маю на увазі звичайний атмосферний дизель,це як в тракторі,насос тнвд форсунки свічки накалу,для села супер,всі інші "гді""црді" і тому подібне вже має багато електроніки,вибагливі до палива,фільтрів,обслуговування.

 

а що порадите з нового з атмосферним дизелем ?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

а що порадите з нового з атмосферним дизелем ?

нове і атмосферний дизель - поняття нереальні..їх вже давно немає..тих простих і нових

 

а ще маса цих одноразових двигунів типу 1,2-1,3 потужністю 100-140сил..бачив їх після 100тис пробігу на ремонтах...печалька одноразова

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

нове і атмосферний дизель - поняття нереальні..їх вже давно немає..тих простих і нових

 

та і я про що:unknown:

 

 

Може й запізно , але поздоровляю зі шлюбом .

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

  • 5 тижнів потому...
прості дизеляки старих років...які в більшості своє вже відїздили..не тільки по паливній, а й по всьому

 

мав ЛТ28 1994р..колись виставляв фотки...так, там 2,4 6 циліндровий простий дизель, зараз тестю віддав його, в них він більше затребуваний + самі можуть і вміють ремонтувати...але дивитися там треба практично до всього...бо роки таки беруть своє

 

тому печалька, але що поробиш...або мати зп 1000+$ в місяць, то тоді можна ще дивитися на щось більш-менш...

 

а что он реально так ломается? не мог подумать!

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

  • 2 тижні потому...
лист фанери...сидіння викинув з Калини, общив фанерою від низу до верху + перегородка за передніми сидіннями...

А обычный прицеп на форкопф не вариант?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

причіп - хіба до трактора по полях...не люблю я причіп на трасі/місті....лячно якось
  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

  • 11 місяців потому...

більш-менш визначився..Добло в новому кузові...

 

але хочу Максі базу...а їх в бензині дуже і дуже мало..

 

самі "прості" бензинові мотори 1,4 95сил, є ще 1,4 Тджет турбо газ метан 120сил....але знову ж таки бибір мали що тут, що за кордоном...а ще і мксі база то з розряду пару машин на країну в продажі

 

дизеляк повно є...хвалять 1,6 мультіджет....але при погляді на ціну форсунки 600євро стає погано (

 

що робити? що вибирати....

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

більш-менш визначився..Добло в новому кузові...

 

але хочу Максі базу...а їх в бензині дуже і дуже мало..

 

самі "прості" бензинові мотори 1,4 95сил, є ще 1,4 Тджет турбо газ метан 120сил....але знову ж таки бибір мали що тут, що за кордоном...а ще і мксі база то з розряду пару машин на країну в продажі

 

дизеляк повно є...хвалять 1,6 мультіджет....але при погляді на ціну форсунки 600євро стає погано (

 

що робити? що вибирати....

Тягніть з США. Там всі Добло максі. Двигун 2,4 автомат бензин. Додж промастер сити. Зроблено в Турції.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Тягніть з США. Там всі Добло максі. Двигун 2,4 автомат бензин. Додж промастер сити. Зроблено в Турції.

 

А хіба це має економічний сенс ?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

А хіба це має економічний сенс ?

 

Як подивитись.

Якщо нуляче то скоріш не має сенсу.

Але битки легкі й не дуже ;) таки возять.

 

До речі відносно нового атмосферного дизеля. Є варіант ;)

Називається: авто майже не було у використанні. Дідо чи бабця до церкви 200 метрів раз в тиждень на ньому їздили. Коли не хворіли. :flag1:

Я одну таку бачив. Вантажний бус. За заявами гонщика на ньому священик в кірху їздив.:lol::D

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...