Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

Порадьте комерційний пиріжок/або бус

Nobel

Рекомендовані повідомлення

в пошуку.....:o

 

Добло 1,4 газ не їде ніфіга..і майже всі їдять масло (хоч при продажі ні в кого не їсть )) )

Добло 1,6 Метан (( 200 атмосфер + малий запас ходу

 

каддіки 1,4 газ не їде, 2,0 Екофул Метан...вроді все влаштовує..але знову ж 200Ат і хз хто його той метан потім буде обслуговувати

 

Комбо 1,6 Метан...хз...але там своїх нюансів вистачає

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Добло 1,4 газ не їде ніфіга..

каддіки 1,4 газ не їде

Куме, беріть дизеля і не морочте голову. ;)

  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

в пошуку.....:o

 

Добло 1,4 газ не їде ніфіга..і майже всі їдять масло (хоч при продажі ні в кого не їсть )) )

Добло 1,6 Метан (( 200 атмосфер + малий запас ходу

 

каддіки 1,4 газ не їде, 2,0 Екофул Метан...вроді все влаштовує..але знову ж 200Ат і хз хто його той метан потім буде обслуговувати

 

Комбо 1,6 Метан...хз...але там своїх нюансів вистачає

Моя купівля-продаж в цьому сегменті за поточний рік:

Купив добло 1,4 газ/бенз в салоні один з останніх євро4 - ніфіга не їде, але дешево - новий коштував десятку. Возить до 700 кг. 10 літрів газу в середньому.

Купив крафтер 2,0 2012 з Голандії. Пробіг під 200. 11 долл. Возить дві тони, водій щасливий.

Продав за 5300 Мастер 2007 рв, який катали до Крафтера. За 600 ткм пробігу з салону лазили лише до ходової. Покупець буде робити турбіну.

Купив на розвозку людей (7 осіб) скудо 2012 з Італії. Пасажир. Везуть. По прикидках - в 10 дол вкладається. Пробіг 246.

Влітку купив батькові під новий закон пасажира Партнера. 1,6 диз. Пробіг 200, одна сторона мальована. Вийшов 7 дол на номерах. Батько бджоляр щасливий).

Якщо б можна було щось змінити, не брав би крафтер. Дороге, багато соляри п"є. Брав би свіжого мастера.

До речі - якщо приживеться Скудо, то Добло буду продавати. 1,4, гбо, гідрокомпенсатори клапанів - все як хоче ТС)))

  • Лайк 3
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Куме, беріть дизеля і не морочте голову.

 

дизель - 26-27грн/л, газ 11 ...

 

про ціну ремонту дизелів всі памятаємо (((

 

та і немає в Тернополі дизелістів..немає...є повно "майстрів"...які вважають себе дизелістами і за "менше ніж 2000тис грн капот не відкривають", але коли до таких приїжджаєш і бачиш розкидані на газетказ форсунки і насоси і "бійців" з сигаретками над ними...то....(((

 

всі ці покупки турбо і ін. то добре, якщо машина достатньо заробляє на себе...в мене банально не буде таких заробітків (а розвезти бараболі по клінтах чи посилки на НП чи по дорозі закинути дров з посадки....то на ремонт ТДСІ і ін я не зароблю)

 

хоча не сперечаюсь, багатьом везе...і катають на дизеляках без особливих проблем

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

дизель - 26-27грн/л, газ 11 ...

 

про ціну ремонту дизелів всі памятаємо (((

 

та і немає в Тернополі дизелістів..немає...є повно "майстрів"...які вважають себе дизелістами і за "менше ніж 2000тис грн капот не відкривають", але коли до таких приїжджаєш і бачиш розкидані на газетказ форсунки і насоси і "бійців" з сигаретками над ними...то....(((

 

всі ці покупки турбо і ін. то добре, якщо машина достатньо заробляє на себе...в мене банально не буде таких заробітків (а розвезти бараболі по клінтах чи посилки на НП чи по дорозі закинути дров з посадки....то на ремонт ТДСІ і ін я не зароблю)

 

хоча не сперечаюсь, багатьом везе...і катають на дизеляках без особливих проблем

Ремонт дизеля це не нейрохірургія. Якщо поміняти форсунки, то, думаю, при тій кількості комерційного транспорту на солярі в Тернополі можна знайти нормальних майстрів. Якщо сильно припре, то і Львів недалеко. Там точно сервіси є. Але різниця в їзді між 1,5 ДЦі реношним або 1,6 пежошним і цим 1,4 на 75 поні від фіата - це реально прірва. Я до речі більше за 1,5 - його всі знають, він економічніший.

  • Лайк 3
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

беріть кангу 1.5 dci - думаю це золота середина. вибір є, ціни на покупку адекватні, потужності вистачить, простору теж, ремонт - ну це лотерея. але основні операції думаю для обласного міста не проблема (це говорю як житель райцентру, з досвідом використання 3х дизеляк).
  • Лайк 3
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

якщо для роботи, то я радив би...

Сітроен Джампі або Фіат Скудо або Пежо Партнер

від 2004 до 2006 з 2,0 турбодизелем

Усі троє абсолютно однакові, а відрізняються тільки значками.

Ціна - 5-6 тис.

Пасижиромісткість - 2 або 5 (дубель-кабіна)

Вантажопідйомність - 900 кг (5 кубів обєм будки)

Росхід - 7л середній

Двинуг -реальний міліонник з недорогою паливною системою, яка нормально перетравлює нашу соляру. Електроніки мінімум.

Комфорт - зручна висока посадка, відмінний обзор, тихо в салоні (як для машини такого класу). комплектації різні

Ремонт - не дорого і без заміни вузлів целіком (як на рено)

  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

мав 6р Скудо 1999р з самий невдалим двигуном 1,9ТД ((((

 

осадок лишився...не хочу

виносила мозок - починаючи від нерозбірних ричагів підвіски - і закінчуючи жором масла, який так ніхто і не усунув за рік поїздок по майстрам...продам зі знижкою покупці на мотор з донова з навіскою ....

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Попытаюсь и я написать развёрнутый отчёт. )))

Катаюсь по всей Украине, по командировкам, именно на таких автах. )))

Итак.

Добло: Феррари для бедных, рулевое управление с непривычки очень удивляет своей резкостью. В целом авто слабенькое, эксплуатировать вполне можно, но грузить нельзя - убивается быстро.

1.3 и 1.9 дизель - расход одинаковый, 6 литров, но 1.3 не едет совсем, хоть крути его в звон, а 1.9 очень правильный вариант, и, в случае с добло, единственно верный.

Дальше, 1.4 бензин - не едет вообще, даже пустой, жрёт 10 литров, ибо экономично ездить на нём - только нервы себе портить.

1.6 бензин - едет уже лучше, и даже есть заводская версия на метане, с тремя баллонами под полом. Но, ремонт двигателя стоит космических денег - там очень, мягко говоря, своеобразный двигатель.

Ford Transit Connect - даже не думайте, дохлое всё, двс, коробка, подвеска, вариант - счастье СТО-шника, то же самое и Ford Transit.

Peugeot Partner и Citroen Berlingo - хорошие варианты, но только дизели, отличный расход в 6 литров и почти легковая управляемость, перегружать нельзя.

Опель промолчу совсем.

Кадди - отличный вариант, НО, хороших в продаже нет, продаются только убитые, а ремонт фольксвагена, это очень мягко говоря, недёшев.

Остаётся что? Правильно, Трафик.

Вообще, до трафика я очень предвзято относился к рено, но, покатавшись два года, по моему мнению - это лучшая машина для командировок. Да, недостатки есть, но преимуществ больше. Говорю я о трафике 1.9.

Какой ещё дизель прогреется в мороз минус 10, за десять минут? Там стоит двухкиловаттный подогреватель в контуре печки.

Расход, хоть пустой, хоть с тонной на борту, не поднимался выше 8 литров. Но это если ехать не больше 110 км/ч. На 140 где-то от 10 до 11 литров.

Надёжный. Детских болезней нет.

Лючок бензобака закрывается с центрального замка, мелочь, но очень полезная в командировках.

Отличные фары с регулировкой по ближнему свету, тоже очень важно, плюс к этому высокая посадка, ночью очень комфортно.

Ну и комфорт на высоте, ни с какими доблами и скудами не сравнить.

Делайте выводы.

 

Добавлено через 8 минут

Забыл почти самое главное - это грузовые колёса на трафике. Убить их очень сложно, а для наших ям - это вообще идеальный вариант, и, кстати, именно это позволяет поддерживать высокую крейсерскую скорость на длинных расстояниях. Там где на легковой 60 ехать боязно, на трафике, с его подвеской и колёсами можно 80 - 90км/ч легко.

  • Лайк 3
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Трафік 1,9 - тільки старіші версії, всі новіші з 2,0..а то вже інша історія

 

ну і знову ж таки..дизель..б/у з пробігом 300+тис (((

 

бачив 2 шт Трафіків бензин-газ 2,0...хоча, враховуючи, що їх тільки 2 на всю Україну продавалися..то думаю, краще не звязуватися

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Спрінтер в моєму бюджеті буде допотопний з пробігом 500+

 

В принципі Віваро-Трафіки-Праймстари подобаються...і для моїх потреб саме те. Брав би вантажо-пасажир довгий, обовязково щоб була перегородка...а то повний пасажир мені нідочого...

 

Не смійтесь...але то дрова в салоні, то мішки, то бараболі, то сливки..потім з того салона нічого не залишається ((( а так перегородка..в салоні порядок, а вантажний відсік обшив би фанерою і оцинковкою..і все ок

 

1,9 є 80-ка і 100-ка, є 5 і 6 ступки. Багато хвалять саме 100-ку з 6ст коробкою...хто що скаже?

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Багато хвалять саме 100-ку з 6ст коробкою...хто що скаже?

Именно оно. :beer:

При покупке пусть кто-нибудь из друзей сядет за руль трафика, и при разгоне на 3-4 передаче даст газ в пол, вы в это время едете сзади и наблюдаете. Если из выхлопной чёрный дым, то покупать не нужно, даже при самой привлекательной цене.

  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1.9 - живой? найти крайне уже сложно.

2.0 - за 8000 - тоже непросто. вот за 10-11 уже более менее до 200ткм будет выбор. и да только груз.

 

если шо юзаем третий год груз виваро 2.0 2012 гв. с перегородкой, полет норм. одно конечно напрягает - с асфальта вообще не стоит сруливать - можно застрять (мордаха тяжелая). и да - пассажирам там слишком далеко в командировки не жуть как удобно ездить в сравнении с оригинал пасс пирожками. посадка вертикальная, сидения жесткие. грузчик, експедитор - вполне, недалеко (1-2 часа) норм, а дольше уже не очень. Если детишек возить иногда - тоже я б не стал. Зато грузовой отсек лонг версии - нечто. влазит дохрена и трошки. даже присобачили сидуху в груз.отсек для третьего пассажира, но оказалось что не надо оно, сняли. ну и расход - самое приятное :-)

 

и еще - трафики виварики 2.0 не любят паленой солярки. впрочем как и все относительно свежие дизельники.

 

итог - если возить много груза и далеко по трассе - хороший вариант. можно искать. оно того будет стоить. Если по городу, пробкам, дворам, селам неасфальтированим - лучше пирожок.

 

кстати есть версии груз пирожков с двойной сидушкой спереди (берлинго, кангу) - 2 дядьки там не сядут ну а дите вполне в школу закинуть... ну и само собой есть вариант с 5 местн пирожком и перегородкой багажника - но опять таки трансформация пространства усложняется. короче надо выбирать комфорт пассажиров и чистота в салоне или удобство перевозки грузов.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

с асфальта вообще не стоит сруливать - можно застрять

Кстати, да, глубокий снег и грязь не для него, один из существенных минусов, но для города и трасс некритично.

Застрял один раз под домом в безобиднейшей ситуации. Полтора часа откапывался безрезультатно, сосед сжалился - вытащил грузовиком.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Кстати, да, глубокий снег и грязь не для него, один из существенных минусов

 

Он в этом отношении чем-то принципиально отличается от однокласников?

У меня Т5 2.5TDI. Морда тоже не легкая. Но особых проблем нет.

Вот на заднеприводном Вито - были.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Тільки не кидайте тапками...якщо відійти від бусів, пиріжків...

 

Грейт Волл Ховер 2,4 або 2,0 бензин-газ....начитався купу всього...так як і будь-які авто..щось ломиться, щось ремонтується...

 

приваблює висока посадка, прохідність, сідушки склав - можна і мішки завантажити....

 

за 6,5-7тис можна знайти 2007-2008рр з пробігом 100тис

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

за 6,5-7тис можна знайти 2007-2008рр з пробігом 100тис
пан має купу вільного часу і прямі руки?

ну тоді краще дивитись в бік Т4. Кажуть що там все міняється без сто і їздить довго і упорно. знайомий має такий. каже розбирається як автомат Калашнікова. накатав вже далеко за 500 000 км. Возить дітей, дружину, купу всілякого приладдя по роботі. але як на мене то вже краще трафік 2007 за 8000 пошукати. Можна натрапити на груз пас перероблений у відносно гарному стані. Другий знайомий виставив такий з пробігом 270 ткм здається за 9000 - швидко забрали. Але він був винятковий естет - в салоні чистота завжди, кузов і мотор в повному порядку.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Був досвід 200+ тисяч на берлінго 2004 року, простий 1.9 дизель. Машина невбиваєма.

Але ж за 30 км до 200000 почала сипатися. Замінили майже все навісне під капотом.

 

Зараз би брав або ж виварку/трафік, або ж джампі/експерт.

З більших - боксер/джампер.

Фолькси, як на мене, дуже переоцінені. Як і мерси

  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Он в этом отношении чем-то принципиально отличается от однокласников?

У меня Т5 2.5TDI. Морда тоже не легкая. Но особых проблем нет.

Вот на заднеприводном Вито - были.

Отличается. Дело не в морде, "прошивка мозгов", долго объяснять. С Т5 и рядом не стоял.

  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Отличается. Дело не в морде, "прошивка мозгов", долго объяснять. С Т5 и рядом не стоял.

 

Если не лень, то объясните, плиз. В грязь не лез,но из песка и на льду на удивление Т5 вывозил. Газ в пол и антибукс рулит. У Виваро не так? Думал себе брать на замену Фольксу, тем более в Европе грязи не много, а по Украине почти не езжу. Виваро заметно мягче Т5, но, опять-таки, на хороших дорогах это не проявляется.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

е не..якщо в цих Виваро Трафіках така паскудна прохідність..то печаль..в мене 60% пробігу по селах, полях і районах (((

 

Хоча коли мав старе Скудо..то якраз з прохідністю особливих проблем не було (навіть в супер сніжну зиму 2012)...але зате мотор/турбіна і передні ричаги виносили мозок:fool:

 

Добавлено через 1 минуту

а Дукато-Боксер від 2007р з моторами 2,2 (вроді Пума, такі як на Транзітах) і 2,3 Івековські (їх чомусь більше хвалять...хоча хз)...хто що скаже?

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

В плане геометрической проходимости всё отлично. Большой просвет, большие и грузовые колёса, отличная АБС. Спускался и поднимался в карьерах без всяких проблем. Большая колея на дороге, крупный щебень в карьере, ямы, лужи и озёра, всё без проблем.

Но.

Первая передача очень короткая, исключительно грузовая. Для того чтобы не поскручивать полуоси, ШРУСы и шестерни в кпп, крутящий момент двигателя на первой передаче искусственно "задушен".

Объясняю, трогаешься без проблем, хоть в гору, хоть на льду, но когда под колёсами сложный (тяжёлый) грунт, то всё плохо. То есть, глубокая и тяжёлая грязь, колёса на ней уверенно стоят (машина не сидит на брюхе), газуешь, пытаешься тронуться, но как только начинаешь пробуксовывать и нырять в более глубокую грязь, инстинктивное желание чуть сбросить газ, и в этот момент дизеляка глохнет с характерным жёстким ударом.

Попытка переключится на вторую передачу ничего не даёт, тяги не хватает. Хотя вторая на трафике, примерно как первая на обычной легковой машине.

Один раз застряли в мелкой щебёночной реке с крутым склоном в Карпатах, уже думали будем до утра куковать. Но помогла задняя передача, она как раз, по передаточному числу, между первой и второй, и не "задушена".

Аттракцион был ещё тот, на полном газу, с разгоном, задним ходом выезжал наверх, ориентируясь только по одной, левой стороне обрыва, помню как сейчас. )))

  • Лайк 3
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Заглохнуть с бубухом Т5 тоже умеет. Как правило исключительно невовремя. А по выезжанию получается или отключать антибукс и внатяг (но глохнешь на раз, и это еще 2.5, что на 1.9-2.0 вообще не знаю), или довериться электронике и газ в пол (страшновато, но реально работает). Спасибо за предупреждение, попробую Виваро на скользком.
  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...