Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

Порадьте комерційний пиріжок/або бус

Nobel

Рекомендовані повідомлення

пц рехнутись... за що такі гроші? 2500-3000 грн. зазвичай. чи там якась машина проблемна?

 

Підтверджую. Послуги брокера 200Євро. Машина не проблемна. Якби проблемна, то мабуть ще дороще. Ціни на попутні послуги зросли. Зростали до Нового року, а зараз взагалі лупят не по людськи:D

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

сьогодні ще подивимось Кадді в Тернополі 2008р 1,4 бенз газ на віддачу 6300

 

Добавлено через 1 минуту

Послуги брокера 200Євро

щирі українці..як же я багатьох представників нашої нації ненавиджу...

 

памятаю в польщі на заробітках то гірше не було, якщо начальник укр...поляки і ті краще ставились

  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

сьогодні ще подивимось Кадді в Тернополі 2008р 1,4 бенз газ на віддачу 6300

 

Добавлено через 1 минуту

 

щирі українці..як же я багатьох представників нашої нації ненавиджу...

 

памятаю в польщі на заробітках то гірше не було, якщо начальник укр...поляки і ті краще ставились

 

Якби там не було, Вам потрібен автомобіль. Краще зосередитися на тих можливостях які у Вас відкриються з більш великим кузовом:beer: успіхів Вам.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

тільки приїхав з оглядин...голову в тому 1,4 вже робили..їде навіть порожня гірше за мою Калину з 1,6 ((( а якщо я туди ще зерна чи дров 700-900кг закину і свою жопу (((((
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

за що тоді цінять ті закордонні лахи, до яких банальна шарова коштує 500-1000грн?

Вот нормальная турецкая шаровая на мерс е-класса:

vmarket.vn.ua/products/mb-e-class/podveskaamortizaciya/sharovaya-opora-mb-w211-niz-90847.htm

Спереди на этом мерсе ШЕСТЬ разных шаровых опор. Все шесть вышли чуть более 800 грн.

По качеству не уступают лемфердеру.

 

Ноем дальше?:)

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

До речі навздогін посту що авто за 7000 через пару років продасте за ціною брухту. По факту продасте за 4000. якщо звісно не ушатаєте в хлам.

 

Я купив за 12. Зараз дай Бог продати за 6. Падіння буде 6000.

Куплю новішу за 12+ продам потім на ті ж 5-6 дешевше. Не може авто з віком рости в ціні. Звісно якщо то не раритет в єдиному екземплярі.:lol:

 

Як мені здається не треба ставити пріоритетом падіння ціни авто від купівлі до продажу. Треба брати те що потрібно зараз. Якщо окупає себе авто за 12 то брати за 12. Якщо ні то можна брати дешевше. Так як на подальшому продажу хоч дешевого, хоч дорогого авто попадос. Є правда вийнятки, але вони не значні.

Якщо мова саме про економічні аспекти то я б поставив приорітетом ціну володіння. Тобто: ТО, ремонти (ціну та частоту, а то може вийти що часті дешеві ремонти дорожче вийдуть ніж рідко, або ніколи не ремонтувати дорого), розхід палива і тд.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

У нас в сім'ї є Форд транзит коннект грузовий. Купували для бізнесу, мала пробіг десь 180000км. Ніхто із нас машини до цього не мав, і уявіть як воно вчитися їздити на такій машині з нуля. Ми з братом по разу вмяли її при паркування, я счесав поріг об купу гравію на дорозі, потім поміняли зчеплення ( ну вчилися ж їздити). По факту того що ми її купули в п'ятницюв13, я дав назву йому Бесёнок:lol: Але, машина дуже крута, не було що сказати. Перевозили їй все що можно було, на затяжних підйомах взували всі Каддіки які нам попадалися завдяки турбодвиглу 1.9:D: ночує всі ці роки на вулиці, заводилась нормально. При -20 якщо таке було, то трохе ваще но то таке. При тому що вона має трохи вмятин, пошкоджень ніде за 9років що вона у нас не поржавіла завдяки оцинкованому кузову. Раз в 2-3роки ми витрачали 15-20000грн на ремонти, я не думаю що то дуже багато)) зараз ми її оновили, зробили ремонт так і залишили собі, продавати нема сенсу.

Висновки робіть самі. Як до машини так вона і до тебе. І лах буде служити, якщо дивитися до нього. Люди як господарі бувають різні. Як повезе при купівлі.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

зараз ми її оновили, зробили ремонт так і залишили собі, продавати нема сенсу.

Отож бо і воно... Если машина для хозяйства, поддерживается на ходу - продавать смысла нет - это не дань моде. а рабочая лошадка, в штатах для таких целей вполне себе бегают фордики 60х годов и не скрипят. А то что продается - покупается "на износ", купил, высосал, поддержал чтоб колеса крутились и продал по остаточной. Исключение: западные фирмы, где авто планово покупается раз в 5 лет и работает с предсказуемыми тратами.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

700-900кг

Я шось не розумію..куда 900 кг?В Кадіка?:oШо там пише в документах,яка його повна масса??Ну і поправку на старість не забудьте врахувати..

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Я шось не розумію..куда 900 кг?В Кадіка?:oШо там пише в документах,яка його повна масса??Ну і поправку на старість не забудьте врахувати..

А что смущает? avtomarket.ru/catalog/Volkswagen/Caddy/53655/

Снаряженная масса 1450, допустимая 2280, т.е 800+.

 

Когда на почте работал, у нас берлинги были, туда до тонны можно было по паспорту. Только не забывайте что резина должна стоять соответсвующая, она не из дешевых.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Я шось не розумію..куда 900 кг?В Кадіка?:oШо там пише в документах,яка його повна масса??Ну і поправку на старість не забудьте врахувати..

 

По памяті у вантажний фургон кадді по доках щось до 600 кг. По факту грузиться максимум до 700 і лише на короткі відстані. Далі просто хана ходовій. Максі база здається трохи там на 50 кг більше можна. Бачив як грузять тону в кадік. Але то треба зовсім бути ізвергом. Якщо треба 700 -900 постійно і ще пара пасажирів то треба бус дивитись. Хай невеликий але бус.. У форда коннект по памяті ресори є. Може 700-800 кг для нього нк так болісно буде. Але все одно не варто постійно на максимумі грузити. Бо наші дороги + вантаж угроблять швидко вашу автівку. Спробуйте таки варіант пригнати свіжу автівку типу кенго з європи або вантажний бус якщо бюджет розширити. Пока ще пільговий (ха ха) акциз. Або перегляньте вимоги до авто і купіть просто якийсь універсал. В них теж відночно багато влазить

 

Добавлено через 4 минуты

А что смущает? avtomarket.ru/catalog/Volkswagen/Caddy/53655/

Снаряженная масса 1450, допустимая 2280, т.е 800+.

 

Дивимся уважно. Свіжий кадик а не 2006. І мотор 2.0 на 140 ! коняк. І не забуваємо відняти пасажирів.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

сказав сватам, що шукаю на метані машину..сказали, що йобнутий і що дочці на ній не дозволять їздити(((

 

а щост такого плану?? то 1,6 мультіджеті такі ж як на Добло?

 

просто вантажну частину мені і так треба буде обшити фанерою або оцинковкою..бо засру за пару поїздок..тобто супер велю салон мені не в темі..і платити за гарно обшите авто сенсу немає

 

Добавлено через 50 секунд

. Спробуйте таки варіант пригнати свіжу автівку типу кенго з

сам не прижен..перегонщики + сертифікати і інша хрень винесе купу грошей

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

сказав сватам, що шукаю на метані машину..сказали, що йобнутий і що дочці на ній не дозволять їздити(((

 

а щост такого плану?? то 1,6 мультіджеті такі ж як на Добло?

 

просто вантажну частину мені і так треба буде обшити фанерою або оцинковкою..бо засру за пару поїздок..тобто супер велю салон мені не в темі..і платити за гарно обшите авто сенсу немає

 

Добавлено через 50 секунд

 

сам не прижен..перегонщики + сертифікати і інша хрень винесе купу грошей

А че сам не пригонишь?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

сказав сватам, що шукаю на метані машину..сказали, що йобнутий і що дочці на ній не дозволять їздити(((

 

 

ну в цілому я теж такої ж думки про екофули...

 

купіть логан в універсалі або старенький 1.5 дсі кенгу і не заморачуйтесь.

а то пригнати дорого, 1.4 не їде...

 

 

 

правда життя не змінилась - як продаєш свою ластівку - нікому крім перекупів не треба. як купляєш - то одні перекупи і хлам. за 6000 - думаю тільки універсал вам світить або щось типу кенгу. і пильнуйте ріа - раптом хозяйське появиться. і ще запасіться терпінням, товщиноміром, коштами на проїзд, на діагностику ітд..

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

А что смущает? avtomarket.ru/catalog/Volkswagen/Caddy/53655/

Снаряженная масса 1450, допустимая 2280, т.е 800+.

 

Когда на почте работал, у нас берлинги были, туда до тонны можно было по паспорту. Только не забывайте что резина должна стоять соответсвующая, она не из дешевых.

 

Смущає що я мав ті всі автомобілі і не знав що вони можуть возити такі грузи:D. Грузіть хоч 2 тонни в пиріжки з 1.4 мотором:D,тільки не дивуйтесь потім чого самий хлам продають.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

auto.ria.com/auto_citroen_jumpy_pass_23437999.html

 

про таке хто що думає?

 

короче..яке завдання перед авто..

 

кожного дня сраку возити з села на роб 20км...за сезон 25кубів патиків натирити, навозити кукурудзи /зерна з полів..1-2 рази в тиждень постояти щось з с/г продати з машини...

час від часу привезти дошки палки піддони..бо маю доступи щоб на халяву )

розвозка всяких бараболь і т.д.

 

пару раз в місяць до жінчиних батьтків 60+60

 

2 рази в рік на хвельниччину забрати сливки/горіхи під 1тону

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

2 рази в рік на хвельниччину забрати сливки/горіхи під 1тону

А вот такой рейс можно и с прицепом.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

про таке хто що думає?

норм. але сумніваюсь що за 5800 таке щастя знайдете.

 

 

стосовно завдань для авто - купіть старий Т4, хвалять як ремонтопригодний.

або будь який грузовий бус з 3 місцями який знайдете в цьому бюджеті

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

купіть старий Т4, хвалять як ремонтопригодний.

 

абсолютно завищені і неадекватні ціни за авто таких років....

 

яке б старе не було надійне..роки беруть своє..

 

мав ЛТ28 1994р...віддав швагру...вроді і їхало, але вічно до чогось треба було дивитися..ну і кавалки явно не дешеві і не все вже можна знайти

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Родич свого Т4 зараз розмитнює.

Про роки й чути не хоче. Авто його цілком влаштовує.

Але мені дивно чути бажання отримати не старе авто. Яке не ламається. Дешево ремонтується. Добре їде. Мало споживає. Та ще й за мізер грошей.

Мабуть варто викреслити з списку один з пунктів.

Я б почав з останнього. ;) Якщо не закреслювати майже всі пункти до останнього.

  • Лайк 3
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Але мені дивно чути бажання отримати не старе авто. Яке не ламається. Дешево ремонтується. Добре їде. Мало споживає. Та ще й за мізер грошей.

Мабуть варто викреслити з списку один з пунктів.

Да ладно... даю наводку: https://www.stroimdom.com.ua/forum/showthread.php?t=225424

:D

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Родина жінчина за Трафік/Віваро/Праймстар..бо в родині є одне Віваро 1,9 80-ка...правда років 3 назад були серйозні проблеми і зальот на 700баків + 2 міс по майстрах таскали на лафеті..бо не могли знайти причину...

 

але мені щось душа не лежить..та і жеруть вони огого

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Да ладно... даю наводку: https://www.stroimdom.com.ua/forum/showthread.php?t=225424

:D

 

это надо быть фанатом парашаговнопома

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

это надо быть фанатом парашаговнопома

Та я ж шутю... хотя на этих автомобилях действительно можно ездить за копейки, при одном единственном условии - обслуживать его нужно самостоятельно. Поедешь на СТО - оттуда не вылезешь.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

... Трафік/Віваро/Праймстар..

 

Думал брать, владельцы отговорили - головняк не меньше моей газели :D

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...