Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

Порадьте комерційний пиріжок/або бус

Nobel

Рекомендовані повідомлення

та яке тягни з США...про що Ви говорите..нещасний пиріжок..

 

я навіть в Польщу візи не маю..щоб їхати там щось шукати..

 

варіант покупки тільки тут..на наших номерах..щоб переоформити без зайвий питань на себе

 

то не той тип авто, з яким варто заморочуватися з США :smile:

 

Добавлено через 2 минуты

До речі відносно нового атмосферного дизеля. Є варіант

не чув я про нові атмосферні дизелі з простим ТНВД в машинах від 2010р....

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

З гумором не дуже значить.

Я ж не сказав новий в салоні. А як кажуть перекупи стан нового. ;) Не битий не фарбований не використовувався стояв в гаражі. Ця фраза залпом без зупинки. Як мантра. А в же потім казки про бабцю. Діда. Та інших казкових персонажів. Про пробіг в пару тисяч.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

З гумором не дуже значить.

Я ж не сказав новий в салоні. А як кажуть перекупи стан нового. ;) Не битий не фарбований не використовувався стояв в гаражі. Ця фраза залпом без зупинки. Як мантра. А в же потім казки про бабцю. Діда. Та інших казкових персонажів. Про пробіг в пару тисяч.

В американців за скрутку спідометрі 5 років.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

В американців за скрутку спідометрі 5 років.

 

Кірха в яку їздив священик не в Америці заходиться.

;)

В Америці воно по іншому називається.

Загалом то була відповідь на 2 поста.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Ребят, ну такая же проблемма. Ищу буса, везде один хлам и непотриб, или продаются с какой-то подлянкой. Посматриваю европейские сайты, но нифига не разбираюсь в растаможках, поездках в Европу и т.п. Можно приобрести Газель, тем более они у меня были, и я в них разбираюсь. Но не подходит большая (около 1м) высота загрузки.

Рынка по сути нет, сплошь одно кидалово.

 

З.Ы. Кстати, видел пару-три недели назад ДОБЛа на сайте АИС с двигателем 1.4 бензин. Но он быстро ушел. Цену не помню.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Кірха в яку їздив священик не в Америці заходиться.

;)

В Америці воно по іншому називається.

Загалом то була відповідь на 2 поста.

 

То може він якраз у чьорч з Німеччини і їздив.

Кудись в район Далласу

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

та нові Добло максі з 1,4 бенз в салоні від 15900баків..навіть близько не тягну..та і потреби в новому немає...був на тест драйві, покатався..потім їздив на 2013р Добліку...там цікаві ті 1,4 Тджет 120сил і 6 ступка..але ж знову таки метан та і мало їх(((
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

більш-менш визначився..Добло в новому кузові...

 

але хочу Максі базу...а їх в бензині дуже і дуже мало..

 

самі "прості" бензинові мотори 1,4 95сил, є ще 1,4 Тджет турбо газ метан 120сил....але знову ж таки бибір мали що тут, що за кордоном...а ще і мксі база то з розряду пару машин на країну в продажі

 

дизеляк повно є...хвалять 1,6 мультіджет....але при погляді на ціну форсунки 600євро стає погано (

 

що робити? що вибирати....

 

Хто ж їх ремонтує)) новий б.у двигун в хорошому стані за 800-1000євро Вам в допомогу. Разом з форсунками.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Хто ж їх ремонтує)) новий двигун за 800-1000євро Вам в допомогу. Разом з форсунками.

 

гарна економія...купуєш дороге пальне на вог і окко по 30+грн..а потім ще в догонку і двигло за косарь євро..но ж зате економний дизель..

 

та і розхід там часто не той, що заявлений...спирають на наше пальне, вік авто і т.д...

 

в мене було Скудо і Транзіт..ніколи в паспортні показники навіть близько не входив..то тільки на ринку в продаванів в всіх розхід 5/100 і масла не бере )))

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Хто ж їх ремонтує)) новий б.у двигун в хорошому стані за 800-1000євро Вам в допомогу. Разом з форсунками.

 

Тільки де гарантія що двигун не вимагатиме ремонту через рік?

Родич головку блока так двічі за рік міняв.:D

 

Але мені здасться що проблема трішки роздута. Купувати нормальні фільтри. Регулярне обслуговування. Та звісно не палене пальне.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

безин однозначно..хіба б був варіант на пару тис баків дешевший дизель, щоб мати запас на "авось" і то б ще задумався..

 

в дизелі купа гімору, крім форсунок..це і егр і сажевий і проблеми в мороз..якщо десь щось чуть не так..фільтр паливний може коштувати 50-80євро...то все траб рахувати

 

ще дивився Дачію Лоджі...але та блядська ляда багажника, в яку я довбанувся ще при оглядинах..остаточно відбила бажання до такої машини..та і Добло більше/вище і якесь сипатичніше..хоч теж на любителя

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Та с таким настроением и жить тяжело,ведь мысли материальных.Если думаешь что вокруг всё гавно,то так оно и будет. К примеру я на своём Скудо отьездил 150 000 и вообще не знаю что такое ЕГР,форсунки,двигатель и т.д.,и этом при том,что брал я его 6 летним с не известным пробегом.Даже сейчас,купив более новый и большой Форд Скудика оставил вторым авто в семье,сегодня на рыбалку на нём гонял,проблем с заводской зимой не было не разу. Правда двигатель у меня атмосферник,но и лью в него я любое дерьмо,которое подешевле достану.
  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

та нові Добло максі з 1,4 бенз в салоні від 15900баків..навіть близько не тягну..та і потреби в новому немає...був на тест драйві, покатався..потім їздив на 2013р Добліку...там цікаві ті 1,4 Тджет 120сил і 6 ступка..але ж знову таки метан та і мало їх(((

У меня есть добло-пассажир-фул 1.4 бенз и грузовой каддик-лонг 1.6тди. Оба 13 года. У Фиата пробег чуть за 30, у каддика чуть за 100. Это небо и земля. Фиат - унылое говно. Хоть и боль-мень симпатичное снаружи. На 30 тыс уже менял верхние опоры, шаровые и шото ещё спереди. А каддик просто ездит с расходом 5-6 по городу. В ходовке пока все родное. Без егр и сажевика, но с чипом - почти ракета:) Если можно выбрать - водители всегда берут каддик.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

гарна економія...купуєш дороге пальне на вог і окко по 30+грн..а потім ще в догонку і двигло за косарь євро..но ж зате економний дизель..

 

та і розхід там часто не той, що заявлений...спирають на наше пальне, вік авто і т.д...

 

в мене було Скудо і Транзіт..ніколи в паспортні показники навіть близько не входив..то тільки на ринку в продаванів в всіх розхід 5/100 і масла не бере )))

 

З таким настроєм метро і маршрутки Ваше все)) думаю якість дизеля виросла за останні роки, не так часто ті форсунки і міняти потрібно. Раз за 8років да і можно.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Розумні люди кажуть що дизель економить пальне, але не гроші.

Майже 200 тис накатав на берлінго, 1.9 простий дизель. 2004 року, dw8. Перший досвід з дизелем.

Спочатку було і замерзання взимку, і проблеми із заводом.

Але потім жодних проблем. З кінця жовтня у бак антигель, акум заряджений - і все ок. Поки не "посипався" майже на 300 тис км.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

кудо отьездил 150 000 и вообще не знаю что такое ЕГР,форсунки,двигатель

 

напевно Скудо якогось 2005р з 1,9 Д простим тракторним..но явно не нові 1,6-2,0 Мультіки

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Сьогодні ще дивилися Кадді 2,0 екофул метановий..максі...але блін роки 2006...це вже фактично купиш - то назавжди..потім хіба на брухт

 

цінять 7200

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Сьогодні ще дивилися Кадді 2,0 екофул метановий..максі...але блін роки 2006...це вже фактично купиш - то назавжди..потім хіба на брухт

 

цінять 7200

 

А что, еще планировали сотку откатать, продать и навариться?

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Сьогодні ще дивилися Кадді 2,0 екофул метановий..максі...але блін роки 2006...це вже фактично купиш - то назавжди..потім хіба на брухт

 

цінять 7200

 

Друже, потрібно змиритися що до 7000баксів, то є вже металолом:D більш менш нормальні машини з прийнятним пробігом вартують 10-12.000. прийняти цей факт, і можно купувати в цьому діапазоні перше що сподобалось. У всіх машин будуть свої плюси і мінуси, виберіть ту яка на Вас подивиться:beer:

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Ребят, ну такая же проблемма. Ищу буса, везде один хлам и непотриб, или продаются с какой-то подлянкой. Посматриваю европейские сайты, но нифига не разбираюсь в растаможках, поездках в Европу и т.п. Можно приобрести Газель, тем более они у меня были, и я в них разбираюсь. Но не подходит большая (около 1м) высота загрузки.

Рынка по сути нет, сплошь одно кидалово.

 

З.Ы. Кстати, видел пару-три недели назад ДОБЛа на сайте АИС с двигателем 1.4 бензин. Но он быстро ушел. Цену не помню.

 

Вообще ничего сложного, поделюсь опытом пригона.

У меня на моей фирме в Литве был кадик, возил товар в Украину, после этого закона с укр паспортом уже возить не могу, решил растаможить и тут продать.

Итого в Литве за 15 мин снял у учета и получил транзитные номера. Цена вопроса 50 евро.

Харьковский брокер оформил пд, при заведённой стоимости в 4000 евро, 2008г.в. Налогов насчитали 57 тыс.

Услуги брокера 7500грн.

Получил номер пд и поехал на границу ягодын.

Приехал прошёл через красный коридор, заполнил одну бумажку, сделал 4 копии (паспорт, техпаспорт, купчая и декларация)

И вот уже в Украине.

Дальше оформление и постановка на учёт.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Услуги брокера 7500грн.

пц рехнутись... за що такі гроші? 2500-3000 грн. зазвичай. чи там якась машина проблемна?

 

Добавлено через 3 минуты

Сьогодні ще дивилися Кадді 2,0 екофул метановий..максі...але блін роки 2006...це вже фактично купиш - то назавжди..потім хіба на брухт

 

 

в 2016 продавав тут нормальний такий кадік на 1.9 тді. за 6200 насилу продав перекупщику. каддік був 2007 рв., в повному порядку, ходова, електрика та блоки комфорту - все було норм. мотор заводився навіть в -20 (правда тяжко), коробка без проблем. салон теж норм, зручно складався. короче 7000 за екофул 2006 - то гонево.

 

 

купив в минулому році туран 2004 року теж 1.9 тді - 270 000 вже, все ок, до металолома ще довго :-) Ціна 2800 євро на литовських номерах. Буду розмитнювати (ще 2000 з чимось євро) може.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Друже, потрібно змиритися що до 7000баксів, то є вже металолом

 

ну тоді до якої категорії віднести Калину..коли вона в гарному стані і чогось пропонують 2500?? за що тоді цінять ті закордонні лахи, до яких банальна шарова коштує 500-1000грн?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

З таким настроєм метро і маршрутки Ваше все)) думаю якість дизеля виросла за останні роки, не так часто ті форсунки і міняти потрібно. Раз за 8років да і можно.

 

В мене цді восени 7 років буде. Змінив 3 свічки. Авто бу.

Форсунки ще з заводу стоять.

 

Добавлено через 10 минут

ну тоді до якої категорії віднести Калину..коли вона в гарному стані і чогось пропонують 2500?? за що тоді цінять ті закордонні лахи, до яких банальна шарова коштує 500-1000грн?

 

Не ображайтесь. Але порівнювати Калину й бюргера то трішки занадто.

Ще Таврію згадайте.

 

В мене бус як я писав 7 років. За цей час заміна пильників шрусів то в них болячка. Заміна тяг стабілізатора. Спочатку ліва потім права. Заміна рульових тяг.

Амортизатори по колу. Задні пружини.

Зараз треба замінити втулки стабілізатора.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...