Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

Дешеве централізоване опалення/вентиляція/кондиціонування канальним кондиціонером.

bogdan_uzh

Рекомендовані повідомлення

Тобто всі їх характеристики обман - правильно? Бо вни там пишуть що вага та сама.

я бы не верил их характеристикам (уж очень маркетинг агрессивен), учитывая противоречивость отзывов. Может у них вес указан с транспортной тарой х.з. кто и как учитывает.

Ого нічого собі ціна.. Бу чи як?

Сорри ошибся, не 150 у.е., а 100 у.е. типа новый :).

 

А якщо от порівняти Мідею/хаєр з грі - то хто краще? Я от не бачив норм документації в мідеї. Хаєр поставляють але документації також немає (я не знайшов).

Не подскажу т.к. надо сравнить конкретные модели (я бы на вашем месте искал тех у кого фреон r32 это более новое оборудование). По поводу Гри скажу лишь, что это др. ценовой диапазон (т.е. трудно сравнить) :), ничего плохого про них не видел. Вот у mib калька Хайера только по другому названа (так на форумхаусе определили), работает даже не с родным управлением.

Мене цікавило чи зможу я регулювати температуру внутрішнього теплообмінника з точністю до градуса. Мені не потрібна вода взагалі. У мене повітря нагрівається від фреонового теплообмінника - хочу встановлювати його температуру - а так походу не можна бо "мозги" канальника роблять це самі як вважають за потрібне.

Так, а кто говорил про воду?!? :) это так называется теплообменник у которого рабочее давление 16 бар т.е. можно и от фреона типа r22 (устаревшего, но однокомпонентного) греться. Регулировка производится родной электроникой (по градусам это только инверторные компрессора которые требуют сложную систему управления) или частотным преобразователем. Вам эти вопросы лучше специалисту задавать :), кто имел дело с канальными кондеями.

 

Добавлено через 6 минут

Каже інженер сервісного центру Gree що це не так.

100 % что он вам про старт-стопник говорил :), старт-стопник всегда работает на 100 % от мощности... стартует, быстро выходит на заданную температуру и отключается, затем цикл повторяется. Инвертор разгоняется (плавно, а не скачокообразно... т.е. не в 2-3 стартовыми токами от номинала как старт-стопник) и доходя до нужной температуры удерживает ее не отключаясь.

 

Добавлено через 4 минуты

Не зрозумів до чого це. Я не говорив про температуру в кімнаті. Мене цікавить суто температура подачі.

Там где теплый пол используется теплообменник с промежуточным теплоносителем водой :), у вас же просто может использоваться теплообменник без воды непосредственно нагревая воздух в воздуховодах и подавая их в помещения.

  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

сонофф Пов ошибается

 

Наскільки сильно?

Но может дело в том что я говорю про инвертор, а инженер про старт стоп?

Та ні я його за конкретну модель канальника запитував інверторну.

Что бы наколхозить частотник смотрите на форумхаусе тему про народный контроллер, в деньгах все обойдется в 500+ $

Це складно. я зрозумів.

 

Добавлено через 6 минут

я бы не верил их характеристикам (уж очень маркетинг агрессивен), учитывая противоречивость отзывов. Может у них вес указан с транспортной тарой х.з. кто и как учитывает.

Та ні. вага в упаковці більша і така ж як і в грі.

Сорри ошибся, не 150 у.е., а 100 у.е. типа новый :).

 

Там ж ціна суто за внутр. блок. а зовнішній?

Вам эти вопросы лучше специалисту задавать :), кто имел дело с канальными кондеями.

Є приклад такого?

 

Инвертор разгоняется (плавно, а не скачокообразно... т.е. не в 2-3 стартовыми токами от номинала как старт-стопник) и доходя до нужной температуры удерживает ее не отключаясь.

Ну якщо це справді так то супер. А звідки така інформація - маєте в себе такий?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

@bogdan_uzh, про сонофф это был сарказм что бы не ввязываться в спор

Повторюсь с инвертором если он не в притык по мощности проблемы о которой вы переживаете не будет

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Сообщение от laguner

Ну и как параноик 80-го лвла, я задам вопрос, который задаю всегда себе - а если в самую холодную зимнюю ночь канальник сломается, планируете ли вы резервное отопление?

Електричні тепловентилятори (залишуся без вентиляції) ну і шум від них трохи.

У Вас основне опалення електрикою та резервне також електрикою. Має буте супер надійне та стабільне електропостачання. Все ж якась камінна топка не завадить.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Я купив новий внутрішній блок канальника. Мені він потрібен як донор, для одного проекту.
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Все ж якась камінна топка не завадить.

Та що ви)) яка камінна топка... генератор.

 

Добавлено через 2 минуты

Я купив новий внутрішній блок канальника.

А який зовнішній у тому проекті?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

А якщо от порівняти Мідею/хаєр з грі - то хто краще? Я от не бачив норм документації в мідеї. Хаєр поставляють але документації також немає (я не знайшов).

Например вот... вроде ясная документация по подключению электроники :).

Super Match Haier AHU DX manual v28618654968906824839(1).pdf

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Він буде перемішуватися зі всіх кімнат крім ванних. У ванних він буде витягуватися при тому що приток буде відкритим.

 

т.е. весь теплый воздух, который подается для обогрева с/у будет уходить в вентканал?

и как с кухней?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

за 70 тисяч гривень з вашого першого поста можна взяти тепловий насос на 10кВт (китаєць EVI).

І отримати повноцінну опалювальну систему через теплу підлогу (звісно якщо вона є, а як немає - ще один привід її зробити).

І буде в мільйон разів краще ніж опалювати кондиціонерами. Забудьте про цей варіант - це не для постійного проживання.

  • Лайк 3
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Например вот... вроде ясная документация по подключению электроники :).

От дивлюся я на ту документацію і розумію що вона від акліми. а от знайти звідки ви її взяли не можу. Нема її на сайті акліми... Підкажіть. І чи є на канальники документація?

 

Добавлено через 21 минуту

т.е. весь теплый воздух, который подается для обогрева с/у будет уходить в вентканал?

У санвузол немає подачі (повітровода). На дверях санвузла буде переточна решітка крізь яку повітря з коридору (куда є подача) буде тягнути витяжний вентилятор. Оскільки у санвузлі буде рушникосушка (так як вона там ітак мусить бути) то цього буде достатньо для покриття тепловтрат.

Приточне повітря (чисте з вулиці) буде (після підігріву до плюсової температури +10 (теном або рекуператором (вагаюся чи ставити))) подаватися на внутрішній блок кондиціонера і подаватися по всіх "чистих" кімнатах.

 

и как с кухней?

У кухню буде подача і решітка переточна на дверях в коридор (де і стоятиме внутр блок).

Витяжка в кухні буде витягувати повітря на вулицю.

Оскільки витяжка в кухні має більший повітрообмін (650 кубів) ніж кухня (270) то при її включенні швидкість в повітроводі збільшиться і треба буде збільшити потужність нагріву приточки тай усе. Можливо є краще рішення (відкрите вікно не краще - не пропонуйте) ) але я ше до нього не дійшов.

 

Добавлено через 44 минуты

за 70 тисяч гривень з вашого першого поста можна взяти тепловий насос на 10кВт (китаєць EVI).

Не хватить мені його при -20... я так розумію що 10квт він видає при +7...? Тай не брав би я тепловий насос маючи задачу суто опалення (а не ще охолодження і вентиляцію) - грів би бак на нічному тарифі пільговому тай усе.

І отримати повноцінну опалювальну систему через теплу підлогу (звісно якщо вона є, а як немає - ще один привід її зробити).

І буде в мільйон разів краще ніж опалювати кондиціонерами. Забудьте про цей варіант - це не для постійного проживання.

Та мені вже 100 людей так сказали але коли доходить до запитання чому - всі або ступор або це загальновідома/давно доказана (ким?) річ про яку пишуть в усіх книжках (яких?) або кажуть що кондиціонер призначений для догріву а не для опалення (яка різниця то?) або кажуть що буде шумно і протяг ну і пилюка куда ж без неї ну або кондиціонер згорить/вибухне/зламається/розплавиться/замерзне фреон і полопають фреонопроводи - чого я тільки не наслухався - і ремонтувати мені його не будуть бо це не гарантійний випадок а ще для опалення є котли/радіатори/тепла підлога. І на всі мої запитання чому так має бути не можуть відповісти і навести конкретні аргументи/цифри/закони фізики якісь в кінці кінців. А, ну і 9квт які він видасть при -20 це не те що 9квт від теплої підлоги а зовсім холодно... Ну і ще звісно я неправильно розрахував тепловтрати і мені треба 20кВт - їм видніше же звісно ж 30 років досвіду куда мені. І взагалі скупий платить двічі а я втричі.

Тому поясніть чому.

 

Добавлено через 1 час 10 минут

Якщо хочете - то реальним недоліком повітряного опалення є то що датчики (PIR) руху сигналізації сходять з розуму...

Змінено користувачем bogdan_uzh
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

ну то візьміть 20 кВт ну модель. Догрієте те, що не вистачає теном. Там тих -20 пару годин на десятиліття.

Чому краще тепла підлога ніж дуйка в вухо? Бо дуйка точкова і дує дуже нарячим, а тепла підлога скрізь, не піднімає пилюки, дає близько-нульової дельти по приміщенню

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

ну то візьміть 20 кВт ну модель.

Також за 70к?

Бо дуйка точкова і дує дуже нарячим,

Ну нехай точкова - але ж є циркуляція повітря через усю кімнату - чи всеодно це точково?

Дуже гарячим це скільки ж градусів по вашому?

а тепла підлога скрізь,

 

Не скрізь. є ж вроді місця де її не можна поставити - сходова клітка наприклад. Під шафами вроді також не можна чи як?

 

 

 

не піднімає пилюки

- це плюс чи мінус?) Ну бо якщо повітряне піднімає пилюку то логічно що вона йде на циркуляцію при вході на яку стоїть фільтр який що - чистить ваш будинок від пилюки?? та це ж супер.

дає близько-нульової дельти по приміщенню

Ну та. дельта буде в 5 разів вища в повітряного.

 

Тобто якщо на теплій підлозі дельта буде 2 градуси то на повітряному опаленні це буде 10 градусів.

Ну принаймі для мого будинку з потребою 9250 в -20 це так буде.

Тобто при -20 буде подача +31-32 для підтримання +22. При -10 це буде +29. При -1 - +1 (середня температура опалюваного сезону) це буде +26 - +27.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Мені на 6 поверсі 9 поверхівки вистачає

Я от зробив розрахунок тиску і опору вент канала і от що у мене вийшло:

Тиск який сворює тяга:

при +20 всередині і +15 назовні: 0.21 Па

при +20 всередині і +10 назовні: 0.42 Па

при +20 всередині і +5 назовні: 0.63 Па

при +20 всередині і 0 назовні: 0.86 Па

при +20 всередині і -5 назовні: 1.11 Па

при +20 всередині і -10 назовні: 1.35 Па

при +20 всередині і -15 назовні: 1.61 Па

при +20 всередині і -20 назовні: 1.87 Па

 

Візьмем 6-й поверх девятиповерхівки. Хай буде перепад висоти 10 метрів. Висота поверху з перекриттям 2.7 * 3 + 2 технічного.

 

Відповідно тиск буде:

при +20 всередині і +15 назовні: 2.1 Па

при +20 всередині і +10 назовні: 4.2 Па

при +20 всередині і +5 назовні: 6.3 Па

при +20 всередині і 0 назовні: 8.6 Па

при +20 всередині і -5 назовні: 11.1 Па

при +20 всередині і -10 назовні: 13.5 Па

при +20 всередині і -15 назовні: 16.1 Па

при +20 всередині і -20 назовні: 18.7 Па

 

Далі візьмем стандартний витяжний канал 200*200 і вхід у нього ф125. Порахуємо його опір.

Відкинемо то що є сусіди знизу від яких так само поступає повітря ладно рахуємо що у них тяги нема...

 

Канал зможе при такому тиску пропустити:

при +20 всередині і +15 назовні: 60 м3/год

при +20 всередині і +10 назовні: 80 м3/год

при +20 всередині і +5 назовні: 100 м3/год

при +20 всередині і 0 назовні: 120 м3/год

при +20 всередині і -5 назовні: 140 м3/год

при +20 всередині і -10 назовні: 155 м3/год

при +20 всередині і -15 назовні: 170 м3/год

при +20 всередині і -20 назовні: 180 м3/год

 

А стандартна витяжка витягує 180м3/год. завжди.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

От дивлюся я на ту документацію і розумію що вона від акліми. а от знайти звідки ви її взяли не можу. Нема її на сайті акліми... Підкажіть. І чи є на канальники документація?

не знаю, мне ее прислали (я сам не искал) :).

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Може хтось знає ще когось хто має знання може зробити аеродинамічний розрахунок повітроводів/фільтра/решіток/перепаду висоти?
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Оскільки у санвузлі буде рушникосушка (так як вона там ітак мусить бути) то цього буде достатньо для покриття тепловтрат.

 

Т.е. в санузле электрорадиатором будет полотенчик, и он должен быть достаточно мощным, чтоб компенсировать теплопотери в самую холодную ночь - вы уже выбрали соответствующую модель? И суммировали всю мощность электро оборудования в доме?

 

 

Витяжка в кухні буде витягувати повітря на вулицю.

возможно, у меня плохо реализована вытяжка, но она не на все 100% вытягивает запахи при активном приготовлении пищи, а в вашем случае, эти запахи пойдут в комнаты. Да и, понимаю что это личные предпочтения, но я, бывает, балую себя хорошей таранкой, и запах от нее точно вытяжка не уберет, как быть в этом случае?

 

 

Оскільки витяжка в кухні має більший повітрообмін (650 кубів) ніж кухня (270) то при її включенні швидкість в повітроводі збільшиться і треба буде збільшити потужність нагріву приточки тай усе.

вы просчитывали какой мощности тэн нужен, чтоб нагреть эти 650 дополнительных кубов?

 

 

(відкрите вікно не краще - не пропонуйте)

я пока именно так и делаю, и теплоемкости теплого пола и массивных стен хватает, чтоб кухня не "остыла". Да и миниокошко рядом)

 

Та мені вже 100 людей так сказали але коли доходить до запитання чому

 

Я не имею опыта проживания в помещениях с ВО, поэтом с интересом буду следить за вашими успехами (если вы начнете реализацию и будете делиться результатом).

Но для себя существенными минусами ВО вижу следующее(ИМХО):

- надежность системы (один источник отопления + альтернатива на том же источнике энергии, в наше время катаклизмов и нестабильности в стране). у себя делаю три: -газ, эк-ка, камин.

- сложность проектирования и реализации системы в целом. Плюс к этому, как сказал уважаемый форумчанин SON: - "практически невозможно подружить механическую и естественную вентиляцию". Даже в невысоком доме, при морозе, разность давлений достаточная, чтоб естественная вентиляция разбалансировала работу приточки.

- отсутствие возможности регулировки температуры в разных помещениях. Хоть это и вопрос комфорта, но если уже строить дом для себя, то зачем изначально ставить какие то рамки?

- перемешивание воздушных потоков. тоже комфорт, но сразу вводит правило - все, что может пахнуть - наносим/открываем/едим/пьем/складируем только в помещениях с включенной вытяжкой и закрытой дверью. Развел во дворе огонь в мангале, пропахся дымом - одежду снимаем и складываем в с/у или на улице.

- шум. Возможно это сугубо индивидуальное, потому в конце списка. Я очень люблю качественное воспроизведение музыки, потому тишина мой друг) У нас еще расположение дома способствует тишине, и я вряд ли бы строил систему отопления нарушающую тишину

- еще добавлю свои 5 копеек к постам форумчан, которые выражают сомнения в заявленных цифрах производительности выбранного вами оборудования. Здесь, конечно же, правду можно добыть только из практического применения. Но я всегда надеюсь на лучшее, а рассчитываю на худшую ситуацию. Пусть лучше будет запас, чем в мое отсутствие супруга будет бороться с проблемой/отказом критически важным оборудованием.

 

хто має знання може зробити аеродинамічний розрахунок повітроводів/фільтра/решіток/перепаду висоти?

- т.е. проекта всей системы у вас еще нет?

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Т.е. в санузле электрорадиатором будет полотенчик, и он должен быть достаточно мощным, чтоб компенсировать теплопотери в самую холодную ночь - вы уже выбрали соответствующую модель?

Я думаю що це не буде електрорадіатор а буде водяний радіатор вода на який буде грітися на нічному тарифі. Там потрібно не більше ніж 200Вт на ванну кімнату при -20. - і ще ж буде витяжне повітря тому я думаю ще менше.

 

И суммировали всю мощность электро оборудования в доме?

При підведенні електроенергії я потратився і підвів 30Квт... - вважаю що має хватити. Якщо ні - підведу більше - січення (від трансформатора і до мене) дозволяє до 100Квт підвести.

 

 

возможно, у меня плохо реализована вытяжка, но она не на все 100% вытягивает запахи при активном приготовлении пищи, а в вашем случае, эти запахи пойдут в комнаты. Да и, понимаю что это личные предпочтения, но я, бывает, балую себя хорошей таранкой, и запах от нее точно вытяжка не уберет, как быть в этом случае?

Моя витяжка (450 кубів) на кухні у квартирі усе гарно витягує. Хоча тараньку не провіряв). Як бути з таранькою не знаю). Ну хібащо виключати опалення на той час і залишати тільки витяжку на кухні і приток з підігрівом. Будинок теплоємкий - година часу не проблема взагалі. Але напевно варто подумати над кращим рішенням. Якщо маєте ідеї - пишіть.

 

 

вы просчитывали какой мощности тэн нужен, чтоб нагреть эти 650 дополнительных кубов?

6.5 кВт. при -20. Нагріватиму до +10.

- надежность системы (один источник отопления + альтернатива на том же источнике энергии, в наше время катаклизмов и нестабильности в стране). у себя делаю три: -газ, эк-ка, камин.

Пробема в тому що без електрики це все не має сенсу. Взагалі ніяк.

 

практически невозможно подружить механическую и естественную вентиляцию". Даже в невысоком доме, при морозе, разность давлений достаточная, чтоб естественная вентиляция разбалансировала работу приточки.

У мене прточний і витяжний канал на одному рівні. Тому вважаю це неможливо.

 

- отсутствие возможности регулировки температуры в разных помещениях. Хоть это и вопрос комфорта, но если уже строить дом для себя, то зачем изначально ставить какие то рамки?

 

Я не уявляю навіщо мені в різних кімнатах різні температури...

Пусть лучше будет запас, чем в мое отсутствие супруга будет бороться с проблемой/отказом критически важным оборудованием.

Запас чого? потужності? Яке це має відношення до відмови обладнання?

 

- т.е. проекта всей системы у вас еще нет?

Я пробував замовити у когось проект такого але нажаль ніхто таким у нас в країні не займається. Якщо знаєте когось такого - я б залюбки. Тому от сам усе підраховую і проектую.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Отримав я відповідь від Gree відносно U-MATCH GUD160PHS/A-T/GUD160W/NhA-X і його віддачі при -20. Він правда на R32..

 

Доброго дня.

За методом екстраполяції Gree U-MATCH GUD160PHS/A-T/GUD160W/NhA-X при -20С видасть 9,7 кВт.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Я не уявляю навіщо мені в різних кімнатах різні температури...

вообще-то в этом весь смысл именно воздушной системы отопления (теплоемкость воздуха низкая поэтому гибко поддается регулировке в отличии от инерционных систем отопления типа теплого пола) :)

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

вообще-то в этом весь смысл именно воздушной системы отопления

Я розумію що це буде складно зробити... Ну зменшу я подачу в одну кімнату - заодно зменшу у неї вентиляцію... - а в інші - навпаки піде більше. Тому вважаю що подавати однаково у всі кімнати - найкраще.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Я не уявляю навіщо мені в різних кімнатах різні температури...

 

Проставте Ваше бачення по температурі:

вітальня -

спальня -

спальня (вночі) -

дитяча -

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Проставте Ваше бачення по температурі:

вітальня -

спальня -

спальня (вночі) -

дитяча -

22 градуси.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Капець. :grin: І при цьому Ви такі доскіпливі.

А що не так з температурою +22 у всіх кімнатах? Яка повинна бути температура на вашу думку?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

А що не так з температурою +22 у всіх кімнатах? Яка повинна бути температура на вашу думку?

 

Моє бачення по температурі:

вітальня - 18-22,

спальня - 20-22,

спальня (вночі) - 15-17 (якщо під периною, то ще можна скинути),

дитяча (вік дитини) - 22-25.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...