Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

Дешеве централізоване опалення/вентиляція/кондиціонування канальним кондиціонером.

bogdan_uzh

Рекомендовані повідомлення

Ну ось. як я і думав. дмухає і гуде - але ж воно не має так бути при нормальному монтажі/проектуванні/розрахунку. З таким самим успіхом можна і зле зробити водяну систему... Чи як?

 

 

Жарко вам напевно. Зараз ж клімат йде до потепління...

А ота всяка нечисть - то так, напевно щось і може заводитися в режимі охолодження - для того є чистка раз в рік внутр. теплообмінника. + є фільтри вплоть до ультрафіолетових... ну це так, напевно важко норм зробити - простіше почистити раз в рік.

 

 

А от тут детальніше - як воно у вас працює влітку?

А зимою?

Чи є у вас датчик CO2?

 

Добавлено через 1 минуту

 

Ага. ви подумали що я хочу ставити настінний кондиціонер. Я планував канальний і вже канали розміщати де потрібно.

 

Поздоровляю Вас з передачею частини житлового об'єму ( а він не безкоштовний) системі повітряного опалення, повітропровід в стяжку підлоги чи в стіну не сховаєш, для цього потрібно доволі багато місця, я все думав що Ви сплітами плануєте закрити питання, ну то таке.

 

Не жарко, я люблю коли тепло, +30 переношу без проблем. Я більш в зимку від холоду потерпаю.

 

Влітку працює через відкрите вікно і вентканали, в зиму через видалені частково ущільнювачі на вікнах та вентканали, а як має бути?

 

Датчик СО відсутній, йому нема ким керувати. На фоні останніх подій на Харківському масиві, краще встановити датчик витоку газу.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Ненамного дороже, но комфортнее.

А що саме конфортніше - тепла підлога + настінний кондиціонер?

Ну та. буде добре взимку і шумно влітку

 

 

А канальний кондиціонер однаково тихо як влітку так взимку. Вся різниця що буде тепле повітря а не підлога.

 

Дольше будет окупаться.

Тут треба рахувати.. не можна однозначно сказати є різні потреби і різні тарифи. все потрібно враховувати.

 

А когда советуют ТН?

ТН радять коли потрібно здешевити експлуатаційні витрати в 3 (для повітряного ТН) рази. Але його не можна прото так радити не розуміючи його окупність і ресурс роботи - так роблять його продавани. Канальний кондиціонер це також ТН повітря-повітря.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Поздоровляю Вас з передачею частини житлового об'єму ( а він не безкоштовний) системі повітряного опалення, повітропровід в стяжку підлоги чи в стіну не сховаєш, для цього потрібно доволі багато місця,

 

Ну так. дійсно об'єм втрачається. 11 куб.м. десь. Тобто це майже 2% від об'єму всього будинку. Ну не знаю, напевно це аргумент.. Хоча стоп - а скільки місця займає обладнання для водяного опалення? всякі там баки розширювальні і теплоакумулятори + радіатори? І саме головне - стяжка - ну давайте помножимо 7см стяжки на всю площу - 0.07*198 = 13.86 куб м. ну незнаю.. що скажете?

 

я все думав що Ви сплітами плануєте закрити питання, ну то таке.

ну та, це дивно, враховуючи назву теми і її опис.

 

Влітку працює через відкрите вікно і вентканали, в зиму через видалені частково ущільнювачі на вікнах та вентканали, а як має бути?

Ну я от маю таку річ у квартирі (при робочому вентканалі) - то мені приходиться тримати постійно ввімкненим вентилятор витяжки у ванній як влітку так і взимку (при відкритих вікнах - як влітку так і взимку) бо інакше вся оця "природня тяга" просто не працює. ну тобто вона то може і працює але її явно недостатньо навіть для однієї людини.

Звісно це комарі всякі там метелики і подібні комахи вдома через відкрите вікно. так звісно є всякі там сітки на вікна і т.д. - але їх треба чистити тоді.. Як у вас з цим?

 

Датчик СО відсутній, йому нема ким керувати.

Тут не зрозумів. я мав на увазі не підключати його а просто для себе розуміти наскільки хороше у вас повітря вдома.

 

На фоні останніх подій на Харківському масиві, краще встановити датчик витоку газу.

Ну а я от вирішив піти більш радикальним шляхом і позбутися тієї всієї проблеми з газом взагалі. Ті всі комини, чадні гази. вибухонебезпечність, доставка газу і інші проблеми - краще взагалі відмовитися від газу і мати з тим спокій. тимбільше що підключення ціна зашкалює.

 

Добавлено через 2 минуты

Дякую. Це для якого регіону?

Це Тернопільська область.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Ну так. дійсно об'єм втрачається. 11 куб.м. десь. Тобто це майже 2% від об'єму всього будинку. Ну не знаю, напевно це аргумент.. Хоча стоп - а скільки місця займає обладнання для водяного опалення? всякі там баки розширювальні і теплоакумулятори + радіатори? І саме головне - стяжка - ну давайте помножимо 7см стяжки на всю площу - 0.07*198 = 13.86 куб м. ну незнаю.. що скажете?

 

 

ну та, це дивно, враховуючи назву теми і її опис.

 

 

Ну я от маю таку річ у квартирі (при робочому вентканалі) - то мені приходиться тримати постійно ввімкненим вентилятор витяжки у ванній як влітку так і взику (при відкритих вікнах - як влітку так і взимку) бо інакше вся оця "природня тяга" просто не працює. ну тобто вона то може і працює але її явно недостатньо навіть для однієї людини.

Звісно це комарі всякі там метелики і подібні комахи вдома через відкрите вікно. так звісно є всякі там сітки на вікна і т.д. - але їх треба чистити тоді.. Як у вас з цим?

 

 

Тут не зрозумів. я мав на увазі не підключати його а просто для себе розуміти наскільки хороше у вас повітря вдома.

 

 

Ну а я от вирішив піти більш радикальним шляхом і позбутися тієї всієї проблеми з газом взагалі. Ті всі комини, чадні гази. вибухонебезпечність, доставка газу і інші проблеми - краще взагалі відмовитися від газу і мати з тим спокій. тимбільше що підключення ціна зашкалює.

 

Тобто з повітряним опаленням стяжка не потрібна, ХВП та ГВП можна по стінам, нехай. Система опалення на Ваш будинок зазвичай поміщається в шафці на кухні у вигляді електрокотла, ніякі баки там не потрібно. Стяжка 7 см, а скільки Вам по висоті потрібно віддати повітропроводам?

 

Викиньте вентилятори і все запрацює, в мене колись теж гудів поки я не взяв прилад на роботі і не позамірював скільки повітря в яких режимах проходить через вентканал. Не знаю чому Вам повітря не вистачає. Сітки в мене в наявності, але не скрізь, з мухами і метеликами які дуже рідко залітають ( у нас багато ластівок у дворі) бореться кішка.

 

Датчик СО не показує якість повітря, це тільки один з десятку параметрів.

 

Як на мене, якщо достатньо електричної потужності то електрокотел і двотарифний лічильник, якщо потужності в обріз і нема можливості збільшити то геотермальний тепловий насос. Але вирішувати Вам.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Як на мене, якщо достатньо електричної потужності то електрокотел і двотарифний лічильник, якщо потужності в обріз і нема можливості збільшити то геотермальний тепловий насос.
Мой вариант: мощность есть - электрорадиаторы и местами теплый пол, если мало - кондей.
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Тобто з повітряним опаленням стяжка не потрібна, ХВП та ГВП можна по стінам, нехай.

Саме так. непотрібна.

 

ХВП та ГВП можна по стінам, нехай.

Можна і треба - інакше якщо не дай господи щось станеться (наприклад ви будете у відїзді і вимкнуть світло а потім котел не стартане або щось таке і система заморозиться і труби полопають) прийдеться розбивати стяжку...

 

Система опалення на Ваш будинок зазвичай поміщається в шафці на кухні у вигляді електрокотла, ніякі баки там не потрібно.

 

Без теплоакумулятора (бака який мав би нагріватися на нічному тарифі) буде дорого оплачувати таке опалення (конкретно для мене це 15000 грн з баком і 30000 без бака (за 6 місяців з жовтня по квітень) і це тільки на опалення - а є ще ГВП (яке вночі не використовується зазвичай)).

 

Тепер пора***те скільки теплоакумулятор там коштує і за скільки окупиться при умові що економія в опалювальний сезон 15000грн і це тільки на опалення...

 

Чи як?

 

Стяжка 7 см, а скільки Вам по висоті потрібно віддати повітропроводам?

Ну 30 см. але не всієї висоти а лише кута. Для чого опускати всю стелю?

 

Викиньте вентилятори і все запрацює, в мене колись теж гудів поки я не взяв прилад на роботі і не позамірював скільки повітря в яких режимах проходить через вентканал.

 

Не знаю чому Вам повітря не вистачає.

 

Тобто колись без вентилятора було туго - і я його поставив. А зараз зняти і все буде добре?

прилад на роботі

Давайте порахуємо тягу і об'єм повітря який проходить через вентканал. Чи є у вас ще той анемометр?

 

Датчик СО не показує якість повітря, це тільки один з десятку параметрів.

Ну хоть базовий. Які ж іще параметри варто перевіряти? (крім пилу звісно - незнаю як ви з ним боретеся без фільтра pm2.5)?

 

Як на мене, якщо достатньо електричної потужності то електрокотел і двотарифний лічильник,

 

І що я виграю? буду дорого платити в місяць. щей без теплоакумулятора...

 

якщо потужності в обріз і нема можливості збільшити то геотермальний тепловий насос.

 

Дуже дивно що ви радите геотермальний насос. логічно було б хочаб запропонувати ТН повітря-вода (в 2 рази дорожчий канального кондиціонера зато на воді опалення). Геотермальний насос це космічна ціна. він напевно ніколи не окупиться - скоріше зламається + можна заморозити грунт настільки, що на наступні роки тепла землі не вистарчить. Я ніколи не розумів людей які його ставлять собі.

 

Чому не повітря-вода тоді?

 

Добавлено через 2 минуты

Мой вариант: мощность есть - электрорадиаторы и местами теплый пол, если мало - кондей.

Насправді у випадку без ТН - збільшити потужність до потрібної + теплоакумулятор і тільки на пільговому (на опалення) нічному тарифі гріти його.

Це найдешевше по витратах буде.

Але без вентиляції (механічної) і кондиціонування - тому я і обрав варіант канальника...

 

Добавлено через 3 минуты

электрорадиаторы и местами теплый пол

Як досягається різна температура в радіаторах і теплій підлозі при одному котлі? Завжди цікавило це питання. Бо є ж іще ГВП. Він триконтурний? Чи просто двотрубна система і менша циркуляція? - мало тямлю в котлах так як ніколи не мав справу з ними.

Змінено користувачем bogdan_uzh
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

При теплих підлогах як показує практика деяких форумчан, ніякі теплоакумулятори не потрібні, внутрішньо будинкові конструкції і є теплоакумулятор, за день температура падає на 1-2 градуси, і то якщо дійсно мороз вперіщив. ГВП не розглядаємо, воно у Вас буде в любому випадку.

Вода до речі скоріш замерзне в стіні, звісно зовнішній чим в стяжці.

ЕВ має працювати без вентилятора, у Вас схоже або останній поверх, або сусіди постарались з вентканалами і порушили роботу системи.

Якщо в ЕВ засунути вентилятор, то таки він має працювати весь час, інакше він являється опором для повітря, що хоче вийти через вентканал.

ТН повітря-вода не пропоную бо коли якраз найхолодніше він не може в повній мірі забезпечити тепло, потрібно брати з запасом, чи городити допоміжну систему.

В повітрі окрім пилу і СО2 є багато чого, хоча б тут почитайте (так на вскидку знайшов) - otava.ua/dyhajte-na-zdorov-ya-himichnyj-analiz-povitrya-vyyavyt-osnovnyh-zabrudnyuvachiv/

Рахувати і міряти (анемометр є) нічого не буду, я для себе висновки з лабораторної роботи зробив, і зараз у ванній стало більш сухо чим коли стояв вентилятор, у Вас вже є своє бачення, робіть як вирішили.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Як досягається різна температура в радіаторах і теплій підлозі при одному котлі? Завжди цікавило це питання.
Об котле я не упоминал.:) Электрорадиаторы и электрический ТП.
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

При теплих підлогах як показує практика деяких форумчан, ніякі теплоакумулятори не потрібні, внутрішньо будинкові конструкції і є теплоакумулятор, за день температура падає на 1-2 градуси, і то якщо дійсно мороз вперіщив.

Візьмем -20 градусів надворі. При такій температурі у мене тепловтрати 9250Вт.

Для компенсації тепловтрат протягом 16 годин потрібно 148кВт тепла.

Візьмем температуру теплої підлоги 25 градусів (прочитав що саме така температура комфортна). 25 - 22 (нормальна кімнатна температура) => 3. Оскільки Ви кажете що температура за день падає на 1-2 градуси то будемо рахувати що того 1 градуса теплоємності має нам вистарчити для покриття тепловтрат будинку.

 

560Вт це теплоємність 1 куба бетону (нехай всі внутр. конструкції будуть з нього як з найбільш теплоємкого матеріалу - хоча звісно там буде і газобетон (в 6 раз менша теплоємність) і цегла(повнотіла/пустотіла)/стяжка (в 2 рази менша теплоємність). ну але нехай)

 

148000/560 = потрібно 264 куб. м. об'єм внутр. конструкцій??? Ну немає стільки внутрішніх конструкцій... Я нарахував у будинку 3 поверхи 15кубів внутр стін + перекриття зі стяжкою 16.5. І в сумі на 3 поверхи 2 внутр перекриття виходить 16.5*2 + 15*3 => 78 куб .м. внутр конструкції. Щоб покрити тепловтрати і температура впала на 1-2 градуси і якщо врахувати що не всі конструкції напевно добре прогріваються так як реально нагрів йде тільки підлоги а далі промені ІЧ? чи як там? тому якщо ще це врахувати то теплу підлогу треба буде гріти до 35 градусів - що провокує варикоз ніг (принаймі так пишуть - не знаю чи то правда, поправте мене)

ЕВ має працювати без вентилятора,

Вона працює - її недостатньо.

у Вас схоже або останній поверх, або сусіди постарались з вентканалами і порушили роботу системи.

Так, останній. Але в особняку виходить також завжди є останній поверх?

Якщо в ЕВ засунути вентилятор, то таки він має працювати весь час, інакше він являється опором для повітря, що хоче вийти через вентканал.

Тепер я зрозумів чого у Вас були з ним проблеми - Ви його виключали - звісно він має бути завжди ввімкнений - з тим я згідний. Вам просто треба було не вимикати його.

ТН повітря-вода не пропоную бо коли якраз найхолодніше він не може в повній мірі забезпечити тепло, потрібно брати з запасом, чи городити допоміжну систему.

Брати з запасом звісно так щоб він при -20 видавав потрібне тепло. Ціна не особо міняється.

В повітрі окрім пилу і СО2 є багато чого, хоча б тут почитайте (так на вскидку знайшов) - otava.ua/dyhajte-na-zdorov-ya-himichnyj-analiz-povitrya-vyyavyt-osnovnyh-zabrudnyuvachiv/

там по посиланні пише що в повітрі є такі забрудники:

- електромагнітне забруднення - його вміст не міняється вдома.

- радіаційне забруднення - його вміст не міняється вдома.

- Леткі органічні сполуки і хімічні випаровування - це відчутно без приладів.

- СО2 - без запаху - він важливий так як збільшується якщо в приміщенні люди.

- чадний газ - при горінні. також важливий в кого пічне чи газове опалення

- тютновий дим - тільки для курців. чутно без приладів.

- Формальдегіди і т.д. - тільки від нових меблів. через деякий час вивітрюються.

- Полімерні будівельні матеріали - нормальні люди їх всередині будинку не використовують.

Тому з того всього важливо тільки CO2, пил і чадний газ.

і зараз у ванній стало більш сухо чим коли стояв вентилятор

Це тому що він у вас був виключеним більшість часу - я інакшого пояснення не знаходжу.

Який у вас розмір витяжного каналу?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Зможе.

Диапазон работы на отопление cooper hunter CH-IF60NK4/CH-IU60NM4 -15-+24С.

Не уверен, что он сможет производить нужные Вам 10 кВт тепла при -20С на улице и расчетной температуре воздуха внутри здания.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Диапазон работы на отопление cooper hunter CH-IF60NK4/CH-IU60NM4 -15-+24С.

Не уверен, что он сможет производить нужные Вам 10 кВт тепла при -20С на улице и расчетной температуре воздуха внутри здания.

 

cooperandhunter.ua/ua/product/ch-id60nk4-_ch-iu60nm4 - до -20. cop при -20 => 2

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

cooperandhunter.ua/ua/produc...k4-_ch-iu60nm4

Это CH-ID60NK4/CH-IU60NM4. И где здесь информация о производительности при -20С наружного воздуха?

А куда пропал CH-IF60NK4/CH-IU60NM4 за 70000 грн.?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Это CH-ID60NK4/CH-IU60NM4. И где здесь информация о производительности при -20С наружного воздуха?

А куда пропал CH-IF60NK4/CH-IU60NM4 за 70000 грн.?

 

ch-if60nk4 - це настінно стельовий. це я помилився буквочкою. ch-id60nk4 - це мій варіант(канальний). по ньому є дані до -10. далі - порівняння його внутрянки з іншими виробниками (по яких є дані нижчих температур) і на основі цього зроблено висновок про cop при -20.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

по ньому є дані до -10. далі - порівняння його внутрянки з іншими виробниками (по яких є дані нижчих температур) і на основі цього зроблено висновок про cop при -20.

Поделитесь данными. Сколько он продуцирует при -10С, при -20С?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Поделитесь данными. Сколько он продуцирует при -10С, при -20С?

 

дані виробника (при +22 всередині і 85% вологість ззовні) - дані:

-10 - 12.69кВт

-5 - 13.19кВт

0 - 13.6кВт

+7 - 17кВт

+10 - 18.36кВт

Розрахункові дані (песимістичні):

-15 - 11.4кВт

-20 - 9.15кВт

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

дані виробника (при +22 всередині і 85% вологість ззовні)

Теперь мы видим, что выбранный Вами канальный кондиционер сможет самостоятельно покрывать пиковые нагрузки Вашего дома 9,25 кВт. При стоимости 70000 грн. это отличный выбор

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

ch-if60nk4 - це настінно стельовий. це я помилився буквочкою. ch-id60nk4 - це мій варіант(канальний). по ньому є дані до -10. далі - порівняння його внутрянки з іншими виробниками (по яких є дані нижчих температур) і на основі цього зроблено висновок про cop при -20.

 

А Вы уверены, что он может работать при -20 и ниже??? Где можно посмотреть данные о диапазоне температур, на которые он рассчитан?

  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

А Вы уверены, что он может работать при -20 и ниже??? Где можно посмотреть данные о диапазоне температур, на которые он рассчитан?

 

cooperandhunter.ua/ua/product/ch-id60nk4-_ch-iu60nm4

тут пише що робота на обігрів до -20.

нижче -20 буде працювати до -25 приблизно. але тепла видаватиме недостатньо.

якщо потрібно нижче то треба брати на 32 фреоні. там до -30. але горючий 32-й. ну і трохи дорожче.

мені нижче -20 не треба бо зараз глобальне потепління. тому морозів сильних не планується остання зима наглядно показала.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Поделитесь данными. Сколько он продуцирует при -10С, при -20С?

 

Как пример графики на 44-45 странице.

www.dimplex.de/fileadmin/dimplex/downloads/planungshandbuecher/ru/dimplex_php_heizen_ru_052007v2.pdf

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

В частных домах иметь дело с такими системами - головняк так как организовать автоматическое распределение тепла/холода и вентиляцию стоит дорого и заказчик не хочет за это платить. Не платит и не получает комфорта из-за чего много жалоб и негативных отзывов.

Виноваты остаются , конечно , всегда проектировщик и монтажник, а не заказчик - жлоб.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

В частных домах иметь дело с такими системами - головняк так как организовать автоматическое распределение тепла/холода и вентиляцию стоит дорого и заказчик не хочет за это платить. Не платит и не получает комфорта из-за чего много жалоб и негативных отзывов.

Виноваты остаются , конечно , всегда проектировщик и монтажник, а не заказчик - жлоб.

 

Та оно и нафиг не нужно в часном доме.

А некоторые менеджеры впаривают всякий хлам, заказчикам по 70000 и потом еще и жлобом называют.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

А Вы уверены, что он может работать при -20 и ниже??? Где можно посмотреть данные о диапазоне температур, на которые он рассчитан?

Это же купер энд хантер :lol:, они могут и до -30С написать (очень агрессивный маркетинг как и политическая реклама в период выборов чутли не из каждого чайника идет и такая же "правдивая" :)) т.к. у нас таких низкотемпературных зим - нет и проверить не представляется возможным (на это весь расчет) :). Этих тем на этом форуме и на форумхаусе немерено (все время появляются новые пользователи которые развивают этот контент т.е. ботоферма) :)... по факту обычный китайский ноунейм который все время пытаются выдать зачем-то за американский бренд (какой-то бред про свои заводы в Китае :)) и который работает максимум до -15С (и то с СОР ниже 2-х). Идея здравая использовать кондей для отопления т.к. большая чать отопительного периода у нас около 0С, можно переделать любой б-у сплит на воздух-вода и топить дешевле чем электрокотлом.

  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

так как организовать автоматическое распределение тепла/холода и вентиляцию стоит дорого и заказчик не хочет за это платить.

Поясніть що саме тут дорого і що конкретно потрібно зробити? Там просто до рециркуляції підмішується свіже повітря за рахунок роботи витяжок у ванних. А розподілення його відбувається балансуванням подачі в кожне приміщення на решітках.

 

Добавлено через 6 минут

Та оно и нафиг не нужно в часном доме.

Що саме не потрібно в приватному будинку? Опалення/вентиляція/кондиціонування? Чи дешеве опалення? Потрібно дороге? Затратне? Традиційне водяне? - воно ж дорожче буде якщо рахувати не просто опалення а доплюсувати до нього вентиляцію і кондиціонування. Природня вентиляція не працює в достатніх кількостях - прошу навести цифри в куб.м. чому я не правий.

 

А некоторые менеджеры впаривают всякий хлам, заказчикам по 70000 и потом еще и жлобом называют.

Тобто теплові насоси це "всякий хлам" за 70000грн який впарюють менеджери?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...