Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

Освітній процес в умовах війни

Firetuf

Освітній процес в умовах війни  

43 користувача проголосувало

У вас немає прав на голосування в цьому опитуванні, або на перегляд результатів опитування. Будь ласка, войдите или зареєструйтеся для голосування в опитуванні.
  • Опитування закрито 31.08.22 в 20:51

Рекомендовані повідомлення

11 минут назад, US7IGN сказал:

я впевнений що жодних проблем з кваліфікацією немає. навпаки, якщо подивитись на 90% мавп, які успішно роблять це, розумієш що ти розумніший )

проблема в бажанні. навіть коли стоїть, але м'який, - справ не буде :ROFL:

Скоріше не має потреби працювати-тим більше нерви дорожчі, ніж зайва десятка тисяч в місяць. 😎

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Только что, sergio сказал:

Скоріше не має потреби працювати-тим більше нерви дорожчі, ніж зайва десятка тисяч в місяць. 😎

баксів? :ROFL:

насправді рух це життя. якщо самому собі вигадувати цікаві завдання, то і жити цікавіше і гроші завжди будуть..

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 час назад, sergio сказал:

Якби я довірив би займатися освітою дітей дружині, то не мав би навіть такого результата, як зараз 😉

Якщо Ви вибирали в якості дружини не партнера, щоб будувати дім, саджати дереао та ростити дітей, то це Ваше право, але тоді Ви повинні за все відповідати. Але Ви просто будівницьтво вважали більш важливою задачею , а ніж допомога дітям в отриманні знань та вмінь. Це Ваш вибір, що більш важливо, а чому можна приділяти меньше уваги

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 час назад, sergio сказал:

Хоча в Соліді трохи розбираюсь, але роботодавець хоче, щоб інженер зразу сів і почав фігачити. В приватників, часто не має КБ тобто сидить 2-3 інженегра і ніхто не поможе бо конкуренція. 😾

 

Так. Працедавець вибирає того, хто вже вміє робити те, що потрібно. Якщо такі працівники є на ринку, то шансів у невміючих немає - навіщо та морока? Якщо таких працівників немає, то буде вчити у робочий час, сплачуючі зарплату аж бігом. Так що тут діло таке ... Не подобається вчити у вільний час, то шукаєш іншу роботу. Не подобається працедавцю навчати в робочий час - шукає собі іншого робітника, який вміє або готовий вчитись в вільний час. В чому питання? Моїй доньки компанія читала курси підвищення кваліфікації в робочий час та за свої гроши, бо те дешевше та простіше, ніж шукати спеца, який з самого початку має всі потрібні знання

Змінено користувачем OlaR
  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 час назад, ozor сказал:

Звичайно. Просто ви дуже ідеальній варіант описали, а це і в розвинутих країнах не скрізь зустрічається.

Ну звичайно. Батьки всі різні. Для багатьох те, що я пишу, виглядає фантастикою.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Мне кажется, что добиться хороших рейтинговых оценок в школе, хоть кровь из носа - это как раз унифицированный стандартный подход без учета индивидуальности ребенка.

Есть дети, которым не идут академические знания, хоть нанимайте репетиторов пачками. Но это не значит, что они глупые и ничего не добьются. Просто у них другой ум. Не академический. Вот это и есть задача родителей - помочь ребенку найти себя и свое место под солнцем.

  • Лайк 1
  • Конфуз 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

6 минут назад, Агидель сказал:

Мне кажется, что добиться хороших рейтинговых оценок в школе, хоть кровь из носа - это как раз унифицированный стандартный подход без учета индивидуальности ребенка.

Есть дети, которым не идут академические знания, хоть нанимайте репетиторов пачками. Но это не значит, что они глупые и ничего не добьются. Просто у них другой ум. Не академический. Вот это и есть задача родителей - помочь ребенку найти себя и свое место под солнцем.

Так я о чем? Нафиг те высокие оценки по всем предметам, если у ребенка нет времени на более углубленное изучение тех предметов, которые ему нравятся и которые в будущем станут основой специальности? Зачем зубрить то, что не дается? Время -  крайне дорогой ресурс. Его нельзя тратить непонятно на что

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

52 минуты назад, Агидель сказал:

Вот это и есть задача родителей - помочь ребенку найти себя и свое место под солнцем.

от і я ж кажу - треба вчити не красти, а щоб не зловили :ROFL:

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

15 минут назад, US7IGN сказал:

от і я ж кажу - треба вчити не красти, а щоб не зловили :ROFL:

Якщо в дитині хист до крадіжок, то тре вчити красти так, щоб не зловили ... 😉

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

22 минуты назад, US7IGN сказал:

от і я ж кажу - треба вчити не красти, а щоб не зловили :ROFL:

Соромно не коли крадеш, а коли піймають. ©

  • Хаха 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Тільки що, sergio сказав:

Соромно не коли крадеш, а коли піймають. ©

А чого це ваше життєве кредо не у підписі ще?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

8 минут назад, outdoor24 сказал:

А чого це ваше життєве кредо не у підписі ще?

Бо все вкрадене вже до мене😟

Пи. Си. Хоча роблю все можливе, щоб не бути крайнім у цьому харчовому ланцюжку. На крайній роботі (не дивлячись, що пι дар директор гріб все під себе) вдалося залівачити на сумму рівнозначну 2 місячних ЗП на протязі  пів року, що я там робив. 

Змінено користувачем sergio
  • Сумно 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

В 22.08.2022 в 14:31, Агидель сказал:

Мне кажется, что добиться хороших рейтинговых оценок в школе, хоть кровь из носа - это как раз унифицированный стандартный подход без учета индивидуальности ребенка.

Есть дети, которым не идут академические знания, хоть нанимайте репетиторов пачками. Но это не значит, что они глупые и ничего не добьются. Просто у них другой ум. Не академический. Вот это и есть задача родителей - помочь ребенку найти себя и свое место под солнцем.

Ну чесно якась хрінь... Індивідуальний підхід означає, що людина не однаково легко засвоює різні напрямки, і тут безумовно нема сенсу гнатись суто за оцінками, з іншої сторони - дати розуміння цих напрямків необхіодно, інакше дитина не отримає нормальний кругозір.

І от найважче - навчити тому що не дуже то і заходить, але ж необхідно. Це вже потрібно виховувати характер. А це не зробиш без особистого прикладу. Тут наприклад пан хоче щоб йому виключно в робочий час оплачували навчання - чому він може навчити, якщо він сам не вчиться по життю і по суті не конкурує і не росте.

  • Хаха 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

7 минут назад, loader сказал:

Ну чесно якась хрінь... Індивідуальний підхід означає, що людина не однаково легко засвоює різні напрямки, і тут безумовно нема сенсу гнатись суто за оцінками, з іншої сторони - дати розуміння цих напрямків необхіодно, інакше дитина не отримає нормальний кругозір.

Якесь розуміння це десь 6-7 балів. Звичайно забити зовсім не правильно, але визубрити на 10-12 зовсім не потрібно

Цитата

І от найважче - навчити тому що не дуже то і заходить, але ж необхідно. Це вже потрібно виховувати характер.

Приклад можете привести, що там не дуже заходить, але необхідно?

Цитата

А це не зробиш без особистого прикладу. Тут наприклад пан хоче щоб йому виключно в робочий час оплачували навчання - чому він може навчити, якщо він сам не вчиться по життю і по суті не конкурує і не росте.

Не вчитись у вільний час та не вчитись зовсім - різні речі. Вільний час - то для сім"ї, а не для роботодавця 😉 Наша школа вчить пахати на ізнос. 7-8 уроків + 4 години на домашку. Дитину змалка привчають до того, що зміс його життя - пахати та пахати. Дурне діло :)

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

2 минуты назад, OlaR сказал:

Приклад можете привести, що там не дуже заходить, але необхідно?

Вони у всіх під носом - одні читають сотні книжок, але не дуже рахують і зовсім не займаються спортом, інші вважають що освіта взагалі не треба бо мама сидить вдома і "нічого не робить", хтось вважає що тільки математика бо подобається і тп.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Только что, loader сказал:

Вони у всіх під носом - одні читають сотні книжок, але не дуже рахують і зовсім не займаються спортом, інші вважають що освіта взагалі не треба бо мама сидить вдома і "нічого не робить", хтось вважає що тільки математика бо подобається і тп.

Ще раз - які предмети Ви вважаєте необхідними і на які має сенс витрачати купу часу, щоб їх визубрити? Безумовно тре вміти читати, писати та рахувати в обсязі початкової школи на відмінно до кінця повної середньої освіти. Все інше достатньо засвоїти на рівні 6. А ось те, де має дитина таланти, тре вже вивчати навіть більше, ніж шкільна програма. 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

9 минут назад, loader сказал:

але не дуже рахують

я знаю дуже мало людей, які мають стільки грошей, що не здатні їх порахувати купками :ROFL:

але у них є спеціально навчені люди, які це роблять за них. так що таке собі вміння...

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 минуту назад, US7IGN сказал:

я знаю дуже мало людей, які мають стільки грошей, що не здатні їх порахувати купками :ROFL:

але у них є спеціально навчені люди, які це роблять за них. так що таке собі вміння...

Так можна сказати про будь-яку навичку. І знайти приклади,  що нібито це доводять. І звісно ніхто не знає наперед що саме стане в нагоді. Саме тому крім розвитку сильних сторін не погано підтримувати форму слабших. 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

23 минуты назад, OlaR сказал:

Ще раз - які предмети Ви вважаєте необхідними і на які має сенс витрачати купу часу, щоб їх визубрити? Безумовно тре вміти читати, писати та рахувати в обсязі початкової школи на відмінно до кінця повної середньої освіти. Все інше достатньо засвоїти на рівні 6. А ось те, де має дитина таланти, тре вже вивчати навіть більше, ніж шкільна програма. 

Це дуже смішно. До 5го класу ви вже розкрили всі таланти, ага. "достатньо засвоїти на рівні 6" - а який цей рівень? Просто був присутній? ) Чому ви самі вирішуєте що достатньо і т.п. Іноді саме додаткові навички визначають твоє зростання. І питання не в "визубрити" - це має сенс виключно в дуже вузьких сферах, а в "зрозуміти" на певному рівні. Крім того саме вміння "вчитись" потребує роботи в тому числі над тим що не легко дається.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

неможливо гарно знати все, тому прокачування однієї навички на 100% має більшу користь ніж 10 навичок по 10%...

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 минуту назад, US7IGN сказал:

неможливо гарно знати все, тому прокачування однієї навички на 100% має більшу користь ніж 10 навичок по 10%...

неможливо знати все - це факт, а от прокачувати тільки одну навичку це явно не про середню школу, так і вцілому - дуже мало де використовується ОДНА навичка. ніде фактично. а половина навичок набувається саме в процесі і є наслідком. наприклад дитина може бути банально інтровертом, але якщо вона не заб'є на загальну програму - то буде вміти і комунікувати і виступати на публіці і організовувати і тіло в тонусі тримати, а якщо послухає батьків "сфокусуйся на одному" - то буде жиртрестом в 25 з дуже обмеженими можливостями.

Змінено користувачем loader
  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

32 минуты назад, loader сказал:

Так можна сказати про будь-яку навичку. І знайти приклади,  що нібито це доводять. І звісно ніхто не знає наперед що саме стане в нагоді. Саме тому крім розвитку сильних сторін не погано підтримувати форму слабших. 

Звичайно. Без будь-якої навички можна обійтись. Головне, щоб у людини було декілько гарних навичок, що дозволяють їй не мати іншіх :). Як казала моя подруга "Я маю такі навички, що можу не знати, як виглядає швабра" :)

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

4 минуты назад, loader сказал:

неможливо знати все - це факт, а от прокачувати тільки одну навичку це явно не про середню школу, так і вцілому - дуже мало де використовується ОДНА навичка. ніде фактично.

Чому? Декілько навичок прокачуваємо на 150%, а всі інші на 60% (щоб мати якесь уявлення про предмет)

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

15 минут назад, loader сказал:

Це дуже смішно. До 5го класу ви вже розкрили всі таланти, ага. "достатньо засвоїти на рівні 6" - а який цей рівень? Просто був присутній? )

Так. Посидів на уроці та послухав вчителя :)

Цитата

Чому ви самі вирішуєте що достатньо і т.п. Іноді саме додаткові навички визначають твоє зростання. І питання не в "визубрити" - це має сенс виключно в дуже вузьких сферах, а в "зрозуміти" на певному рівні. Крім того саме вміння "вчитись" потребує роботи в тому числі над тим що не легко дається.

Ню-ню. Поки я бачу, що ті, хто прокачав дуже гарно декілько навичок, далі йдуть значно краще, ніж золоті медалісти, 😉 які так і не зрозуміли до кінця школи, що їм подобається :)

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

9 минут назад, loader сказал:

неможливо знати все - це факт, а от прокачувати тільки одну навичку це явно не про середню школу, так і вцілому - дуже мало де використовується ОДНА навичка. ніде фактично. а половина навичок набувається саме в процесі і є наслідком. наприклад дитина може бути банально інтровертом, але якщо вона не заб'є на загальну програму - то буде вміти і комунікувати і виступати на публіці і організовувати і тіло в тонусі тримати, а якщо послухає батьків "сфокусуйся на одному" - то буде жиртрестом в 25 з дуже обмеженими можливостями.

Та ладно. Хочу побачити  інтроверта, який набув всіх навичок :ROFL:  Його можна змушувати силою, але знання в голову силою не вб"єшь. То отримаєшь тільки комплекси та нервові зриви

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...