Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

Отливка камина из бетона

McSim

Рекомендовані повідомлення

День добрый,

Есть задумка построить камин в построенном доме.

Вводные данные:

- помещение студия размером 31 кв. м.;

- вертикальное расположение;

- для романтики (обогрев от теплого пола);

- минималистичный дизайн портала (шершавый бетон); 

- будет закрываться дверцей со стеклом размер 60 х 70 см;

- внешняя подача воздуха; 

- не за все деньги мира.

Схематически, что-то-типа изображенного на рисунке.

Вопросы:

1) какую конструкцию лучше выбрать: а) из готовых бетонных блоков б) литой бетонный в) из кирпича ?

2) Если варианты а или б, то где такое можно заказать?

3) Можно ли отлить целиком конфигурацию камина с зубом из бетона? 

3) Какие минусы у кирпичного и бетонного?  Бетонный в любом случае придётся выкладывать шамотным кирпичом?

DB04CDAF-9CDC-4E59-9D07-7A0C14CFB45B-3.jpg

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

А еще лучше, купите топку. Пусть недорогую из чугуна и портал отделайте под бетон.

Будет безопаснее и вероятно дешевле.

  • Лайк 3
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

20 годин тому, McSim сказав:

- для романтики

- будет закрываться дверцей со стеклом размер 60 х 70 см;

ІМХО. Два несумісних параметра. Будете постійно дивитись на закопчене скло , або прикладати масу зусиль для збереження його чистоти.

Висновок: дверцята не ставити.

20 годин тому, McSim сказав:

1) какую конструкцию лучше выбрать: а) из готовых бетонных блоков б) литой бетонный в) из кирпича ?

Литий небезпечний в плані , нагрів , розширення , тріщини. З цегли занадто стандартний. Я за варіант (а). 

21 годину тому, McSim сказав:

- внешняя подача воздуха; 

Навіщо , і головне куди ви його хочете подати ?

 

21 годину тому, McSim сказав:

Бетонный в любом случае придётся выкладывать шамотным кирпичом?

Задля збереження цілісності , та продовження терміну служби конструкції , вкрай бажано.

  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

18 часов назад, Gitan сказал:

А еще лучше, купите топку. Пусть недорогую из чугуна и портал отделайте под бетон.

Будет безопаснее и вероятно дешевле.

Безопасность топка обеспечивает за счет того, что препятствует разлёту искр?  

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

16 минут назад, McSim сказал:

Безопасность топка обеспечивает за счет того, что препятствует разлёту искр?  

И это тоже.

Но самое главное - топка эффективней нагревает помещение.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

2 часа назад, McSim сказал:

Безопасность топка обеспечивает за счет того, что препятствует разлёту искр?  

Еще дымоход важно правильно сделать. Но можно все выложить из кирпича и поставить дверцу. 

Вы получите теплоемкую печь. Дымоход из кирпича. Но нужен мощный фундамент. Вес будет немалый.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

10 часов назад, andrey_ka сказал:

ІМХО. Два несумісних параметра. Будете постійно дивитись на закопчене скло , або прикладати масу зусиль для збереження його чистоти.

Висновок: дверцята не ставити.

Литий небезпечний в плані , нагрів , розширення , тріщини. З цегли занадто стандартний. Я за варіант (а). 

Навіщо , і головне куди ви його хочете подати ?

 

Задля збереження цілісності , та продовження терміну служби конструкції , вкрай бажано.

Со стеклом есть опасение, что сделанное на заказ, нефирменное может лопнуть. Вопрос насколько эти опасения реалистичны?

Дверца будет препятствовать распространению запаха золы (за счёт своей относительной герметичности), плюс препятствовать выхолаживанию помещения (второй барьер после шибера). Или я ошибаюсь?

На счёт литья и готовых конструкций, я наверное погорячился. Вот такое как на фото из термостойкого бетона, во первых сложно заказать, а во вторых, по вашему совету всё равно придётся обкладывать шамотом. Так что, остановлюсь на кирпиче.

Подача воздуха могла бы быть снизу за счёт L-образной трубы выходящей через стену наружу дома. Иначе стеклопакеты на окнах и дверца камина не дадут воздуху поступать в достаточных объёмах для нормального горения.

A1474CC8-C22E-4319-B546-A5ADE61728D2.jpeg

2B70B02B-8088-45B6-A8E0-2C23BFA809AF.jpeg

 

E7D620F1-B815-46FC-9242-57925D13C00B.jpeg

Змінено користувачем McSim
Коррекция
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

4 часа назад, Gitan сказал:

Еще дымоход важно правильно сделать. Но можно все выложить из кирпича и поставить дверцу. 

Вы получите теплоемкую печь. Дымоход из кирпича. Но нужен мощный фундамент. Вес будет немалый.

Я конечно понимаю, что придётся проламывать фундамент дома и выкапывать грунт, потом заливать фундамент с отвязкой от фундамента здания.  Не хотелось бы делать массивный фундамент. Поэтому, стоит максимально облегчить конструкцию. Вот вопросы: 1) правильный ли ход рассуждений? 2) Насколько это реализуемо? 3) Можно  ли сделать камин из кирпича, а дымосборник и дымоходную трубу над ним из метала? И закрыть всё термостойким гипсокартоном. На сколько это а) долговечно; б) безопасно; в) облегчит конструкцию?

А на втором этаже уже делать ту же металическую трубу, но обложенную кирпичом. Там ж/б плита и вес дымохода некритичен.

Змінено користувачем McSim
коррекция
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 година тому, McSim сказав:

Со стеклом есть опасение, что сделанное на заказ, нефирменное может лопнуть. Вопрос насколько эти опасения реалистичны?

Що фірмене , що не фірмене , усі вони беруть це скло з однієї бочки (китай). Щоб скло не тріснуло , достатньо подивитись на його кріплення. Воно має : Лежати на керамічному шнурі , який в свою чергу має бути приклеєний до металевої рамки дверцят. Мати по периметру зазори відносно рамки дверцят. І не бути жорстко закріпленим до дверцят.

1 година тому, McSim сказав:

Дверца будет препятствовать распространению запаха золы (за счёт своей относительной герметичности), плюс препятствовать выхолаживанию помещения (второй барьер после шибера). Или я ошибаюсь?

Якщо ви чуєте запах з каміна  - це означає що повітря йде з каміна (зворотня тяга) . А це в свою чергу свідчить про трабли з вентиляцією будинку. Камін - це чудовий додатковий вентканал в будинку , не варто повністю перекривати його (шибером , чи дверцятами) . Через димохід завжди має бути циркуляція . Це і для будинку добре (природня вентиляція) , і для розпалювання (димохід завжди теплий).

1 година тому, McSim сказав:

Подача воздуха могла бы быть снизу за счёт L-образной трубы выходящей через стену наружу дома. Иначе стеклопакеты на окнах и дверца камина не дадут воздуху поступать в достаточных объёмах для нормального горения.

Якщо подавати повітря , то не безпосередньо в зону горіння. Холодне вуличне повітря не зовсім добре для горіння. 

ІМХО. Краще подати повітря з вулиці десь у верхню частину приміщення (під стелю) в якому розташований камін. Таким чином холодне повітря буде перемішуватись з теплим (а воно під стелею найтепліше). А камін буде брати необхідне повітря з приміщення цим самим створюючи циркуляцію і поліпшуючи клімат.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Можете не делать фундамент. Тогда топка из стали/чугуна, обшить огнеупорным утеплителем. Дымоход из трубы-сендвича из нержавейки.

16 часов назад, McSim сказал:

3) Можно  ли сделать камин из кирпича, а дымосборник и дымоходную трубу над ним из метала? И закрыть всё термостойким гипсокартоном. На сколько это а) долговечно; б) безопасно; в) облегчит конструкцию?

Из качественных материалов относительно безопасно. Лучше конечно дымоход Шидель, но он весит под 500 кг и нужен фундамент. 

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Определяюсь между бетонным кубиком в минималистическом стиле и кубиком с полкой из дикого гранита. Каминная полка как-то меняет конструкцию или несёт чисто декоративную функцию? Размеры камина 60см ширина проёма плюс еще полтора кирпича с каждой из сторон (насколько я понял). Глубина 32 см. Полка из дикого гранита таких размеров затребует фундамент?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

  • 1 місяць потому...
В 23.12.2022 в 21:08, andrey_ka сказал:

Камін - це чудовий додатковий вентканал в будинку , не варто повністю перекривати його (шибером , чи дверцятами) . Через димохід завжди має бути циркуляція . Це і для будинку добре (природня вентиляція) , і для розпалювання (димохід завжди теплий).

 

ну камін палиться зазвичай в холодну погоду тому димохід буде або холодний (якщо в нас правильно організована подача повітря в топку з вулиці) і це потягне проблему конденсату при розпалі, а відповідно і пошкодження димоходу/топки, або якщо забір повітря в топку з кімнати - то така система буде робити тільки при відкритих вікнах, і ефективність загальна буде сильно менше за рахунок постійного викиду теплого і забору холодного повітря в будинок. тому коли камін не працює, бажано перекривати подачу повітря з вулиці і зупиняти повітрообмін, як це робить автоматика із заслінкою на пружинці.

я один раз перемкнув контролер каміна в напіватоматичний режим, і він був майже добу тримав заслінку відкритою, не вимкнувшись автоматично. при наступному розпалі отримав капання конденсату  (при чому що в мене утеплений шидель)  і ні до ні після я більше його не чув.

 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

4 години тому, newbee2020 сказав:

ну камін палиться зазвичай в холодну погоду тому димохід буде або холодний (якщо в нас правильно організована подача повітря в топку з вулиці) і це потягне проблему конденсату при розпалі, а відповідно і пошкодження димоходу/топки, або якщо забір повітря в топку з кімнати - то така система буде робити тільки при відкритих вікнах, і ефективність загальна буде сильно менше за рахунок постійного викиду теплого і забору холодного повітря в будинок. тому коли камін не працює, бажано перекривати подачу повітря з вулиці і зупиняти повітрообмін, як це робить автоматика із заслінкою на пружинці.

Камін ,  і металева "буржуйка" - це різні речі. Я вів мову про  звичайний  камін , а в нього не подається повітря з вулиці , і усі ці трабли з конденсатом відсутні.

4 години тому, newbee2020 сказав:

я один раз перемкнув контролер каміна в напіватоматичний режим, і він був майже добу тримав заслінку відкритою, не вимкнувшись автоматично. при наступному розпалі отримав капання конденсату  (при чому що в мене утеплений шидель)  і ні до ні після я більше його не чув.

Залізна топка , подача холодного вуличного повітря , димохід з нульовою гігроскопічністю , все цілком логічно. А був би , наприклад , димохід зі звичайної цегли , ви ніколи не побачили б конденсату. 

Нещодавно бавився з димоходом  , "а-ля Шидель" , тільки зі звичайної цегли.

 

IMG_20221215_104056.thumb.jpg.acec5dfe15a45a69d954807d6664ba88.jpg

 

 

IMG_20221222_142201.thumb.jpg.ab690fec7549b2632f6b82b862d0cd9e.jpg

ПС... А де ви побачили конденсат , в топці , чи в кондесатозбірнику димохода?

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

не знаю що таке звичайний камін, і до чого тут буржуйки взагалі. в нормальному каміні буде подача повітря з вулиці, це стандарт фактично. використовувати димохід як вентканал, ну на любітеля, прямо скажем.

де був конденсат точно не скажу, чув тільки капання при розпалі

димохід на фото схожий на шидель ну дуже умовно. сумнівна конструкція як на мене. цегла не вогнестійка, добре поглинає вологу. вата без конвекційного охолодження, зовнішній корпус не несучий. ну дай Боже щоб проблем не було у власника. 

 

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

18 годин тому, newbee2020 сказав:

проблему конденсату при розпалі, а відповідно і пошкодження димоходу/топки

При розпалі то може бути нормальне явище, особливо якщо будинок охолоне до +12 (наприклад були у відпустці) або йде сильний дощ і попадає в трубу, після прогріву конденсат зникне або буде швидко висихати і нічого тут не вдієш, та й шкода там суто естетична - тимчасова пляма

18 годин тому, newbee2020 сказав:

якщо забір повітря в топку з кімнати - то така система буде робити тільки при відкритих вікнах

Багато систем прив'язані до відкритих вікон, в мене наприклад зимою постійно кілька вікон на мікрощелевому - це і природня вентиляція і забезпечення  притоку для примусових витяжок в кухні та санвузлі, ну і для димоходу

19 годин тому, newbee2020 сказав:

ефективність загальна буде сильно менше за рахунок постійного викиду теплого і забору холодного повітря в будинок

Не факт: треба рахувати і вартість підводу зовнішнього повітря і його обслуговування і те, що воно все одно нагрівається до кімнатної температури перед потраплянням у топку, та і не дуже там багато йде того повітря для згоряння, десь 1 л\сек або 3.6 м3\год, інакше при роботі каміна в мене би датчик CO2 показував його суттеве падіння, а цього і близько не відбувається, не кажучи вже про якісь протяги по ногам

12 годин тому, newbee2020 сказав:

шидель ну дуже умовно. сумнівна конструкція як на мене

Набагато краще ніж звичайний квадратний цегляний димар, але чи дешевше шиделя вийде з роботою? До речі - якщо 4 шампури або курча тапака туди влазить, то хочу зробити собі міні-тандир такої конструкції :)

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

23 часа назад, andrey_ka сказал:

Нещодавно бавився з димоходом  , "а-ля Шидель" , тільки зі звичайної цегли.

То цей димарь-пирiг, мабуть буде дорожче за комплект керамiчного димохода. Однi тiльки кирпичи-"слитки" чого стоять з порiзкою пiд угол.

В 23.12.2022 в 19:46, McSim сказал:

Я конечно понимаю, что придётся проламывать фундамент дома и выкапывать грунт, потом заливать фундамент с отвязкой от фундамента здания.  Не хотелось бы делать массивный фундамент. Поэтому, стоит максимально облегчить конструкцию. Вот вопросы: 1) правильный ли ход рассуждений? 2) Насколько это реализуемо? 3) Можно  ли сделать камин из кирпича, а дымосборник и дымоходную трубу над ним из метала? И закрыть всё термостойким гипсокартоном. На сколько это а) долговечно; б) безопасно; в) облегчит конструкцию?

А на втором этаже уже делать ту же металическую трубу, но обложенную кирпичом. Там ж/б плита и вес дымохода некритичен.

 

В 23.12.2022 в 19:29, McSim сказал:

Подача воздуха могла бы быть снизу за счёт L-образной трубы выходящей через стену наружу дома. Иначе стеклопакеты на окнах и дверца камина не дадут воздуху поступать в достаточных объёмах для нормального горения.

У вас только подготовительные работы (раздолбать,пробить,заделать -выйдет пол цены), а еще сам дымоход нужно слепить да еще с хорошего материала и надежно. 

Какие есть варианты, что бы не долбить под подачу воздуха через стену или пол, а один вырез потолка и проход кровли.

Примеры ниже-фото

- на первом фото - два примера одноходового дымохода где подвод воздуха к потребителю в двух вариантах.

- второй вариант -это в разрезе показан вент-канал соединен с дымоходом.

- и третье -это сквозная опорная-соединяющая "пята"на которую можно наращивать-нагружать окончание дымохода,если планируется собирать дым. от плиты перекрытия (здесь несколько вариантов)

Вес такого дым. в три раза меньше от дым. с обычного кирпича.

image (15).png

sachta-polovicni-velika.jpg

34-0.jpg

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

23 хвилини тому, volkoff сказав:

Однi тiльки кирпичи-"слитки" чого стоять з порiзкою пiд угол

Може людина сама собі робила, в кругу 11 цеглин, кожна 25см у висоту, на 6м виходить 264шт нехай по 5грн з доставкою всього 1500грн + 1500грн за трубу, мін.вату та клей, на матеріали пішло максимум 5000грн проти 40000грн за шидель чи інший, економія наче суттєва, аби мати б зайві руки не з жопи :)

Змінено користувачем normal
  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

13 годин тому, volkoff сказав:

То цей димарь-пирiг, мабуть буде дорожче за комплект керамiчного димохода. Однi тiльки кирпичи-"слитки" чого стоять з порiзкою пiд угол.

Шидель 250мм. 1м/п = 7080гр.

Цей димохід 250мм. 1м/п = 1964гр.

 

Цегла 44шт. х 6гр. = 264гр.

Вата 50мм. х 1,6м² = 650гр.

Зовнішня труба Ø500мм. = 500гр.

Клей 5кг. =  50гр.

Нарізати цеглу 1год. = хай буде 500гр. (Спеціально проконтролював , на нарізання 11 – ти цеглин витрачав  по 15хв.)

  • Дякую 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

21 час назад, normal сказал:

Може людина сама собі робила, в кругу 11 цеглин, кожна 25см у висоту, на 6м виходить 264шт нехай по 5грн з доставкою всього 1500грн + 1500грн за трубу, мін.вату та клей, на матеріали пішло максимум 5000грн проти 40000грн за шидель чи інший, економія наче суттєва, аби мати б зайві руки не з жопи :)

Може i так, але е одне "але" з димарями шутки плохи. Краще я куплю заводський i змонтую з гарнтом на 30р. i буду спати спокiйно.

Тут можна багато розмiрковувати i приводити приклади, а краще "перебздеть".  Покажу ще таку страшилку,(тут я найшов) де не бiдний застройщик наверно подумав, навiщо переплачувати за кер-димарь коли можна поставити з нерж. чи з чого попало.(фото)

8 часов назад, andrey_ka сказал:

Шидель 250мм. 1м/п = 7080гр.

Цей димохід 250мм. 1м/п = 1964гр.

А у хелуз по торiшнiй цiнi був iз прорахунку 115евр.-1м.п. (десь на 35-40% дешевше)

225218601_7923074615254f48ce14a7563b677a69(1).jpg.99a7292a7799711ce0362faff7c1a769.jpg

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 годину тому, volkoff сказав:

з димарями шутки плохи. Краще я куплю заводський

Де ви бачили в заводському товщину кераміки 65мм та мін.вати 50мм? В мене по сусідським хатам бачу звичані квадратні цегляні димоходи, трохи ушатанні на вигляд але вже стоять по 70 років, а цей може ще й 200-річного шиделя пережене

Змінено користувачем normal
  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...