Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

Россияне к нам принесли войну

Скромный прораб

Рекомендовані повідомлення

7 хвилин тому, Vikctor сказав:

Ти всі краще за мене знають як мені правільно 

Не дякуйте, я єтава нє люблю.

  • Хаха 5
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

8 минут назад, Vikctor сказал:

Ти диви - всі краще за мене знають як мені правільно казати...

 

Так может всё таки все "в ногу", а у одного нарушения?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

10 минут назад, Vikctor сказал:

 

 

не вказують в які часи на горщік їти...

Нет, просто КУДА идти...

  • Хаха 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 минуту назад, Canton сказал:

Так может всё таки все "в ногу", а у одного нарушения?

Так собі показник - всім їти в ногу. Я розумію що радянському пенсионеру важко зрозуміти, що оцей омріяний стадний інстинкт  зовсім не є чимось нормальним.

  • Лайк 4
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

2 минуты назад, Canton сказал:

Нет, просто КУДА идти...

Ну хоч цього разу немає цітування якогось відомого речення з ваших улюблених радянських фільмів/руських книжок. Такий собі звичайний відставник-тамада, який на повному серйозі вважає що подібні цітування то не кринж, а гумор. Яки ідоли, таки й прихільники.:pozor:

  • Лайк 5
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах


Том Купер
4 листопада

Війна в Україні, 4 листопада 2022 року: Зведення про повітряну війну, частина 1, основи
 

Спойлер

Всім доброго ранку!

Сьогодні я спробую розпочати "міні-серію" матеріалів, які дадуть відповіді на такі питання, як,

- Що відбувається у повітряній війні над Україною?

- Що відбувається з обома повітряними силами?

Щоб пояснити це - і зрозуміти це - потрібно "повернутися до пункту 1".

Пункт 1: ОСНОВИ

Пункт 1 про повітряну міць, задіяну в цій війні, полягає в тому, що обидві сторони використовують типи літаків, які фактично і, по суті, були розроблені ще за радянських часів. Звичайно, такі типи, як Су-30, Су-34, Су-35 з'явилися вже після розпаду СРСР, і дещо з того, що експлуатується українцями, теж "сильно модернізоване". Але майте на увазі: всі російські Су-30/32/35 "Вундерваффе" все ще базуються на Су-27, розробленому ще в 1970-х роках. Те ж саме стосується, наприклад, нечисленних сильно модифікованих українських МіГ-29МУ.

Далі, потрібно мати на увазі, що в колишньому СРСР, як і в Російській Федерації, є лише один орган, відповідальний за розробку концепцій майбутніх бойових літаків, а також за їх замовлення. Це - Генштаб. Генштаб є єдиним органом військових закупівель і, таким чином, відповідає за розробку і придбання всього - кожної одиниці техніки, кожної системи озброєння, кожної кулі, кожного гвинта, кожної лопати, кожного літака, кожного корабля і кожної міжконтинентальної балістичної ракети, що закуповуються для російських збройних сил.

Звичайно, за часів Радянського Союзу існувало багато різних конструкторських бюро (ОКБ) бойових літаків: Лавочкіна, МіГ, Сухого, Яковлєва - всі вони залишаються відомими донині. Було багато заводів, які виготовляли їхні конструкції. Але жодне з ОКБ не досліджувало і не розробляло жодного бойового літака без замовлення Генштабу, і жоден завод не випускав жодного літака. Так було у 1940-х, 1950-х, 1960-х.... 1980-х роках, і залишається таким донині: нічого в російських збройних силах не відбувається без "амінь" з Генштабу.

До середини 2010-х років (так, приблизно в часи першого вторгнення в Україну) Генштаб готував усі свої технічні завдання на основі досвіду Другої світової війни.

Коли мова йде про військово-повітряні сили, одним з найважливіших уроків Другої світової війни було те, що середній бойовий літак тактичної авіації мав "термін служби" - або "тривалість життя" - від 120 до 160 годин. Це означає, що статистично можна очікувати, що більшість бойових літаків будуть збиті або серйозно пошкоджені протягом 120-160 годин бойових дій; або битва чи кампанія, про яку йде мова, закінчиться до того часу, коли літак налітає 120-160 годин. Тоді оперативний темп знижувався і, таким чином, з'являвся час для проведення комплексного технічного обслуговування літаків, що залишилися в живих.

Останнє було перевагою ще й тому, що проектування і виробництво літаків, які були "простими" в обслуговуванні протягом цих 120-160 годин, полегшувало роботу підрозділів, які їх експлуатували, і системи тилового забезпечення. Підрозділи не потребували наявності персоналу, кваліфікованого для проведення складного технічного обслуговування, не потребували оснащення дорогими засобами технічного обслуговування, а система тилового забезпечення мала дбати лише про "простіші" запасні частини (скажімо, шини, гальмівні парашути, капоти кабіни тощо).

Результат?

За останні 70 з гаком років усі радянські/російські бойові літаки були розраховані на ресурс близько 150-200 годин. В цьому плані не мало значення, чи це МіГ-15, чи МіГ-21, чи, скажімо, МіГ-25. І, звичайно, до 1970-1980-х років вони покращили якість виробництва до такої міри, що такі типи, як МіГ-29 і Су-27 (і їх обладнання, наприклад, двигуни), були розраховані на ресурс до 400 годин. За допомогою деяких "хитрощів", таких як тюнінг двигунів, можна було збільшити цей показник до 600 годин. Це було "зручно" в мирний час, заощаджуючи багато грошей, але будьте певні: на війні двигуни в першу чергу довели б до максимальної тяги.

Але головне, що суть залишалася незмінною. Навіть найновіші типи бойових літаків могли б інтенсивно літати ці 120-160 або 400 годин, причому з мінімальним технічним обслуговуванням. Але після такого нальоту вони підлягали капітальному ремонту - по суті, повній перебудові кожного окремого планера. Заміні підлягали всі основні агрегати (двигуни, трубопроводи, РЛС тощо).

(До речі, це одна з причин, чому Радянський Союз насправді експлуатував понад 12 000 тактичних бойових літаків станом на 1970-1980-ті роки - цифра, з якою сьогодні багато молодих людей мають проблеми: третина флоту проходила капітальний ремонт в будь-який момент часу; що, в свою чергу, означає, що "лише" близько 8 000 літаків були фактично доступними).

ВИНЯТОК З ПРАВИЛ

Перше значне поліпшення в цьому відношенні.... або єдиний виняток - сталося лише в одному випадку: єдиному випадку, коли літак радянської/російської розробки був не тільки адаптований, але й фактично розроблений на замовлення відповідно до специфікацій і вимог замовника. Це було в середині 1990-х років, коли Індія замовила (і заплатила) "Сухому" конверсійний двомісний навчально-бойовий літак Су-27УБ у потужний багатоцільовий винищувач-бомбардувальник, який отримав назву Су-30МКИ. Цей проект змусив росіян збільшити "ресурс" своїх бойових літаків (та їх обладнання) до 800, а потім і до 1000 годин, розробити ергономічні кабіни пілотів, адаптувати іноземні комп'ютери для вдосконалення авіоніки і т. д., і т. п., і т. п.

Примітно: це був єдиний випадок, коли замовлення на розробку нового бойового літака розмістив не Генконцерн, а іноземний замовник - і це за приблизно 100 років радянського/російського авіабудування.

Але не хвилюйтеся: вже у 2006 році Путін поклав край такій практиці, наказавши - як завжди, своїм указом - об'єднати всі російські авіаційні конструкторські та виробничі підприємства в корпорацію під скороченою назвою "ОАК". Адже йому "треба було" взяти "хаос під контроль", тобто бути впевненим, що він отримає свою частку від доходів цих підприємств.
image.png.cdd3afb23cea2c0b3da34633a0108343.png

Один із дослідних зразків Су-30МКИ.


А тепер зверніть увагу: по суті, в рамках ДКП - тобто за путінським указом про її створення - іноземні замовники вже не мали (і не мають) жодного права голосу при розробці майбутніх бойових літаків.

Озираючись назад, можна сказати, що саме це, власне, і "вбило" Су-57.

Чому?

Тому що указ Путіна про створення ОАК забороняв ситуацію, коли Індія могла б серйозно впливати на вимоги, а отже, і на конструкцію нового літака. Зрештою, це призвело до того, що росіяни відмовилися розробляти те, що від них вимагали індійці, і за що вони були готові платити, і створили ситуацію, коли індійці не були готові платити за те, що їм не було потрібне.

Без індійського фінансування, і без готовності Путіна "викинути" ще більше "своїх" грошей (вкрадених у Росії) - "Сухой" ....erm... OAK не міг дозволити собі завершити розробку всієї необхідної авіоніки і двигунів.

image.png.ac22b1dc7b01327b45836b7b3aa8ced3.png

ВИСНОВОК

Висновок з усього цього "напрошується сам собою": якби ця війна тривала 3-14 днів, як спочатку планував Путін, то "без проблем". ВКС літали б стільки, скільки можна і потрібно: могли б розгорнути всю свою міць проти України, а ОАК не мав би жодних проблем з підтриманням її в боєздатному стані, тобто капітальним ремонтом після завершення "кампанії".

Однак, коли війна триває вже понад вісім місяців - це просто неможливо.

Так, звичайно, ПКС все ще здійснюють до 200 вильотів на добу, але це створює колосальне навантаження на наявні літаки, вимагаючи відправити третину з них на капітальні ремонти. І, коли ці ремонти проводяться у великому поспіху, та ще й в місцевих умовах щодо управління якістю .... ну, тоді Сухого-Вундерваффени розбиваються і гине багато людей - саме так, як це нещодавно сталося з двома з них, обидва під час післяремонтних випробувальних польотів.

...а оскільки в путінській Росії не можна звинувачувати в усьому цьому "системного Путіна", то винні чайки, чи що там ще...


 

  • Лайк 12
  • Дякую 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

6 минут назад, Vikctor сказал:

Ну хоч цього разу немає цітування якогось відомого речення з ваших улюблених радянських фільмів/руських книжок...

Нє, ну я розумію, що Ви виховувались французькою вчителькою та на німецьких фільмах про сантехніка...🤷‍♂️

  • Лайк 1
  • Хаха 7
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

7 минут назад, 90BCO сказал:

Нє, ну я розумію, що Ви виховувались французькою вчителькою та на німецьких фільмах про сантехніка...🤷‍♂️

Та ні - на тому ж самому лайні на жаль. Але мені вистачило клепок зрозуміти що то лайно й не слід вихвалятися тим, що ти це колись вживав. А кантони досі вважають, що це дотепно вструмити черговий вислів із цього океану лайна.

  • Лайк 4
  • Дізлайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

4 минуты назад, Vikctor сказал:

Та ні - на тому ж самому лайні на жаль.

Наведіть, будь ласка, приклад, що Ви (ми) відтепер вважаємо за лайно ?

Усі фільми Гайдая, наприклад, чи щось ще?

Дякую.

  • Дякую 1
  • Хаха 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

2 хвилини тому, 90BCO сказав:

Наведіть, будь ласка, приклад, що Ви (ми) відтепер вважаємо за лайно ?

Усі фільми Гайдая, наприклад, чи щось ще?

Дякую.

Зпрєщьонний прійом.Це як запитати : як Ви відноситесь до воїнів афганців?

Змінено користувачем serg179
  • Хаха 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Только что, serg179 сказал:

Зпрєщьонний прійом

Главноє - поніманіє !

(я у Вашому стилі написав)

  • Хаха 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

25 хвилин тому, 90BCO сказав:

Нє, ну я розумію, що Ви виховувались французькою вчителькою та на німецьких фільмах про сантехніка...🤷‍♂️

Військовому злочинцю з расчлєнінграда якось вистачило нахабства заявити, що він не бачив жодного радянського фільму.

Однак цього все одно не вистачило, щоб не стати військовий злочинцем.

Змінено користувачем vadimv
  • Хаха 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

7 годин тому, 90BCO сказав:

Усі фільми Гайдая, наприклад, чи щось ще?

Це ті самі, які плагіат, тобто вторинний продукт, тобто таки лайно?

 

Змінено користувачем vadimv
  • Лайк 2
  • Хаха 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

5 минут назад, vadimv сказал:

Це ті самі, які плагіат, тобто вторинний продукт, тобто таки лайно?

Так, ті самі, які дивились Ваші батьки, а потім і Ви.

Хоча, в Сумах, телевізорів тоді ще не було, здається...

  • Дякую 1
  • Хаха 3
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

13 хвилин тому, vadimv сказав:

Це ті самі, які плагіат, тобто вторинний продукт, тобто таки лайно?

Зараз дивиться ті фільми — так само як німецькі одразу після "тієї" війни або саме під час війни. Таке саме враження.
Це ще не дивлячись на те, що вони є вторинним продуктом.

Змінено користувачем iiigolkin
  • Лайк 3
  • Дякую 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

10 минут назад, iiigolkin сказал:

Зараз дивиться ті фільми — так само як німецькі одразу після війни або саме під час війни. Таке саме враження.

Шановний, мова йшла не про "дивитися", а про цитати з тих фільмів.

Декого вони виводять з рівноваги...

 

  • Хаха 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

6 хвилин тому, 90BCO сказав:

Шановний, мова йшла не про "дивитися", а про цитати з тих фільмів.

Декого вони виводять з рівноваги...

 


Цитати багато чого можуть.
Я сам полюбляю виводити рашистів з рівноваги подібними цитатами.
Там багато чого є такого, що нищить їх "рюзьге мір"... 

Змінено користувачем iiigolkin
  • Лайк 1
  • Хаха 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

20 часов назад, ШуRik сказал:

І яка з цих частин буде платити нам компенсацію? мацква скаже що наших там нєт, ваєвалі псковскіє, буряти, кадировци і данєцкіє , пусть ані і платят

ви прям пророк - саме так вони потім і скажуть...

то не раз вже було

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

4 часа назад, dr.alf сказал:

Спрошу в этой теме, часть вопроса связана с последствиями войны:

У знакомого есть автомойка, и мы как-то обсуждали установку солнечных панелей и куда деть энергию с них, множество аккумуляторов и построение сложных схем, делало затею невыгодной, "зеленый тариф" нельзя там юр.лицо или ФОП (сказали нельзя), он обращался в обл.енерго, что-бы разрешили сливать в общую сеть излишки, и выбирать обратно ночью, человек был готов забирать обратно меньше (все равно дешевле аккумуляторов), вопрос оказался нерешаемый, это было до войны, но я так понял что ничего не поменялось, хотя в Украине тысячи таких объектов, которые имеют ресурсы на покупку и установку, но нельзя?

Баня! Зараз саме то

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

2 часа назад, Vikctor сказал:

Давайте ви не будете мені казати що я можу, а я не стану вказувати що вам слід взяти у рота.

 

Порохоботи, ви всі такі тупі, що не в змозі роздивитися причинно-наслідкові зв'язки? Чи просто сором'язливо відводите оченята у разі, якщо ваш собрат вступив у лайно накинув лайна? Для вас, як уособлення тупого порохобота (для модератора - в нас всі тварини рівни, чи тільки порохоботам дозволено називати когось тупими? ось й перевіремо) відновлю хронологію. Пару днів тому ваш однопартієць або однояйцевий близнюк почав хейтіти волонтерські зусилля пана Притули, тобто як зазвичай грав на полі русні. Я лишень відповів. Вам не сподобалось? Ну, ви в курсі куди їти...

klymenko-time.com/uk/novosti/pritula-obyavil-sbor-na-btr-dlya-armii-po-dannym-volonterov-czena-zakupaemogo-zavyshena-v-3-raza/

 

Вчєра  ракі билі па трі, сєводня па пять

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

2 часа назад, serg179 сказал:

 

IMG_20221104_105257_261.jpg

У нас у селі в перший тиждень війни дачніки таке саме запитували. От як людині пояснити що до цього ворожі істрєбітєлі не часто збивали над високовольтними леп

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

По поводу ремонта Крымского моста. Там интересно.

Оказалось, нужно менять не только разрушенные полосы, но и соседние, а еще и часть моста под железнодорожной колеей.

1) Демонтировали 4 разрушенные пролета. Планируют восстановить к 20 декабря.

2) Когда восстановят разрушенную часть, демонтируют соседние 4 пролета, они деформированы. планируют восстановить к 30 марта.

3) Железнодорожная ветка превратилась в одноколейку, по второй ездить нельзя. Придется демонтировать два пролета. Планируется восстановить их 15 сентября 2023 года.

  • Лайк 12
  • Дякую 1
  • Хаха 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

19 хвилин тому, ШуRik сказав:

У нас у селі в перший тиждень війни дачніки таке саме запитували. От як людині пояснити що до цього ворожі істрєбітєлі не часто збивали над високовольтними леп

А який сенс їм пояснювати? Вони ще недавно вірили у вишки 5ж і те що Вашингтон за допомогою вакцин пєрєкраіваєт мірявой парядак.Згадайте місцеву ковідну тему.Всі нинішні українолюбні і сша поклонні військові експерти ще рік назад на кожні сторінці проводили разоблачєніє підступних намірів англосаксів по істрєблєнію єдінава славянскава народа.

  • Лайк 5
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

41 минуту назад, ШуRik сказал:

klymenko-time.com/uk/novosti/pritula-obyavil-sbor-na-btr-dlya-armii-po-dannym-volonterov-czena-zakupaemogo-zavyshena-v-3-raza/

Вчєра  ракі билі па трі, сєводня па пять

У Фонді Притули пояснили, що у суму збору, крім вартості власне бронетранспортерів, входить їхня передпродажна підготовка, транспортування, митне оформлення та навчання військових.

По вашому посиланню виходить, що з транспортуванням сюди він коштує 37000, тобто залишається близько 70000 на передпродажну підготовку і навчання військових. Чи варто воно того (особливо з розрахунку на те, що в нас є військові, котрі  давно на цих Спартанах їздять), нехай кожен вирішує сам.

  • Лайк 1
  • Дізлайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

  • InSAn змінив заголовок на Россияне к нам принесли войну

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...