Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

як обрати акумулятори до інвертору

Vikctor

Рекомендовані повідомлення

В 24.05.2024 в 21:30, sly сказал:

...У меня батареи li-nmc (когда брал, выбора не было)...

Досі не чув щоб їх хтось юзав для кастомної збірки. В мене деякі знайомі досі впевнені що LiFePo4 в будинку то дуже небезпечно, а від потрійного літію напевно знепритомнять...

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

16 минут назад, Vikctor сказал:

Досі не чув щоб їх хтось юзав для кастомної збірки. В мене деякі знайомі досі впевнені що LiFePo4 в будинку то дуже небезпечно, а від потрійного літію напевно знепритомнять...

ви з самі процітували те, що написано у скобках. "Досі не чув" - це не означає, що так не буває.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Допоможіть розібратись із дивними речами.  Докупив ще один Bosch 90Ah. Підключив їх клемами паралельно + до +, мінус до мінус. Все працює, все супер.  Але якщо раніше сонячний контролер заряджав один акум до 14,4В, то зараз він наче лобом у стіну впирається в 13,2В показує що заряд іде але вище 13,2В не підіймається. І можна подумати що тепер коли акб дві штуки то вони недозаряджаються, але ні. Як і раніше коли від'єднати заряд то через деякий час обидва Акб стають по 12,9В в режимі простою. Це перша дивина.  А тепер друга.  Раніше коли я вмикав свій 220В інвертор на 1 Акб він показував вольтаж чітко як і мультиметр, тобто 12,9В холостий ход і приблизно 12,3-12,6В в залежності від навантаження.  А тепер виходить так - холостий хід як і був 12,9В, а от при навантаженні інвертор показую 11,5В. Хоча в цей же момент мультиметр показує 12,5-12,6В.

Можливо мені і нема через що нервувати, але я краще запитаю у Вас як набагато більш досвідчених. 

Панелі.jpg

Паралель.jpg

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

11 минут назад, ZooLoo сказал:

якщо раніше сонячний контролер заряджав один акум до 14,4В, то зараз він наче лобом у стіну впирається в 13,2В показує що заряд іде але вище 13,2В не підіймається. І можна подумати що тепер коли акб дві штуки то вони недозаряджаються, але ні. Як і раніше коли від'єднати заряд то через деякий час обидва Акб стають по 12,9В в режимі простою. Це перша дивина

о степени заряженности кислотной батареи говорит только плотность электролита , есть чем мерять ?

обычным сетевым зарядником получается заряжать напряжением 14,4  -14,8 ?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 хвилину тому, igorrius сказав:

о степени заряженности кислотной батареи говорит только плотность электролита , есть чем мерять ?

обычным сетевым зарядником получается заряжать напряжением 14,4  -14,8 ?

Немає. Так і на цих Бошах навіть пробок не видно. 

Якраз зараз підключив автомобільну зарядку і спробую що вона зможе зарядити відразу на двох Акб. 

Тобто ви говорите, що 12,9В не є показником зарядженості?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

15 минут назад, ZooLoo сказал:

Раніше коли я вмикав свій 220В інвертор на 1 Акб він показував вольтаж чітко як і мультиметр, тобто 12,9В холостий ход і приблизно 12,3-12,6В в залежності від навантаження.  А тепер виходить так - холостий хід як і був 12,9В, а от при навантаженні інвертор показую 11,5В. Хоча в цей же момент мультиметр показує 12,5-12,6В.

у меня тоже инвертор показывает под немалой нагрузкой меньше тестеровских показаний . Где то теряется напряжение на пути до внутреннего вольтметра , скорее всего на шпильках .

под умеренной и малой нагрузкой разница в показаниях несущественна .

 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

3 хвилини тому, igorrius сказав:

у меня тоже инвертор показывает под немалой нагрузкой меньше тестеровских показаний

под умеренной и малой нагрузкой разница в показаниях несущественна .

11,5В показує при 300Вт. Більше стараюсь не давить навіть з двох акб

Змінено користувачем ZooLoo
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

2 минуты назад, ZooLoo сказал:

Немає. Так і на цих Бошах навіть пробок не видно. 

Якраз зараз підключив автомобільну зарядку і спробую що вона зможе зарядити відразу на двох Акб. 

Тобто ви говорите, що 12,9В не є показником зарядженості?

а под наклейкой смотрели ?

цена ареометра , не так высока , можно себе позволить его купить 

это специфика свинца , нельзя судить о степени заряжености в зависимости от напряжения , как у лития

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

5 хвилин тому, ZooLoo сказав:

Так і на цих Бошах навіть пробок не видно

колись я купив фірмовий акумулятор у офіційного дилера і виявилося що у нього через тиждень всередині щось замкнуло. спробуйте окремо новий поганяти та порівняти з першим.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

2 хвилини тому, ZooLoo сказав:

11,5В показує при 300Вт. Більше стараюсь не давить навіть з двох акб

300Вт это 25А на 12В. Сколько А у вас аккум? 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

4 хвилини тому, US7IGN сказав:

колись я купив фірмовий акумулятор у офіційного дилера і виявилося що у нього через тиждень всередині щось замкнуло. спробуйте окремо новий поганяти та порівняти з першим.

Спробував. Ніякої різниці не побачив. Один 09.2023 випуску, інший 01.2024. При купівлі показали 12,69В та 12,72В

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Под нагрузкой у кислотных будет проседать напряжение. И вроде где-то в тырнетах видел табличку по проседанию АКБ авто от нагрузки, типа для чека на сколько жив.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

30 хвилин тому, ZooLoo сказав:

Але якщо раніше сонячний контролер заряджав один акум до 14,4В, то зараз він наче лобом у стіну впирається в 13,2В показує що заряд іде але вище 13,2В не підіймається. І можна подумати що тепер коли акб дві штуки то вони недозаряджаються, але ні. Як і раніше коли від'єднати заряд то через деякий час обидва Акб стають по 12,9В в режимі простою.

Рівень заряду свинцевої батареї слабо корелює з напругою, як тут вже сказали.

Якщо хочете бачити рівень – треба вимірювати кількість енергії яка пройшла в батарею, мінус кількість спожита з батареї. Наприклад, на Алі є такі лічильники кулонів.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Напевно для заспокоєння буду окремо заряджати їх до 14,4В а потім об'єднувати в разі вимикання світла

Змінено користувачем ZooLoo
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 хвилину тому, ZooLoo сказав:

Напевно для заспокоєння буду окремо заряджати їх до 14,4В а потім об'єднувати в разі вимикання світла

а навіщо об'єднувати? якщо струм не надвеликий, краще окремо їх використовувати.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

3 хвилини тому, US7IGN сказав:

а навіщо об'єднувати? якщо струм не надвеликий, краще окремо їх використовувати.

Ну 25А для 90 по-моему много. Для долгой жизни идеально вроде 0.05 , на крайняк 0.1, а тут 0. 25 (даже больше)

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

14 хвилин тому, ZooLoo сказав:

Напевно для заспокоєння буду окремо заряджати їх до 14,4В а потім об'єднувати в разі вимикання світла

 

Вот такое в тырнетах пишут, 

Самая верная оценка состояния АКБ это проверка с помощью нагрузочной вилки. По факту нагрузочная вилка подключает к батареи нагрузку которая пропускает ток в 100 ампер. И если напряжение на акб не опускается ниже 10,5 вольт в течении 5-6 секунд – считается, что аккумулятор в хорошем состоянии.

 

Но я бы так не издевался над аккумом.

 

 

Змінено користувачем ЯД
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Из того что вижу на фото

1. Избавьтесь от крокодилов

2. Поменяйте провода на инверторе

3. Пересоберите акб так что бы у вас паралель получилась максимально короткими проводами тоесть акб должны стоять длинной стороной друг к другу и перемычки будут по 20 см

4. Инвертор подключайте по диагонали как и контроллер и зарядку, тоесть плюс с одного акб, минус со второго

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

4 хвилини тому, ЯД сказав:

Но я бы так не издевался над аккумом.

це стандартна процедура. суть та призначення стартерних батарей короткі великі навантаження та повільне довге заряджання. навіщо їх купувати для зовсім інших завдань за умови наявності LiFePo4 я не розумію...

  • Лайк 3
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

6 минут назад, ЯД сказал:

 

Вот такое в тырнетах пишут, 

Самая верная оценка состояния АКБ это проверка с помощью нагрузочной вилки. По факту нагрузочная вилка подключает к батареи нагрузку которая пропускает ток в 100 ампер. И если напряжение на акб не опускается ниже 10,5 вольт в течении 5-6 секунд – считается, что аккумулятор в хорошем состоянии.

 

 

Это для быстрой проверки, да еще у старого акб после такой проверки могут и пластины посыпаться, самый верный способ это КТС, а учитывая постоянные отключения то ждать для проверки долго не прийдется

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

2 минуты назад, US7IGN сказал:

це стандартна процедура. суть та призначення стартерних батарей короткі великі навантаження та повільне довге заряджання. навіщо їх купувати для зовсім інших завдань за умови наявності LiFePo4 я не розумію...

Цена, плюс каждый должен пройти по своим граблям :-) Я год потоптался, было увлекательно :-) Но своей цели добился в доме было электричество

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 хвилину тому, mib сказав:

Цена, плюс каждый должен пройти по своим граблям :-) Я год потоптался, было увлекательно :-) Но своей цели добился в доме было электричество

ціна 200a/h LiFePo4 скільки зараз? 500-700$? але ж ефективність ще більша

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...