Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

Приточно-витяжна вентиляція з рекуператором

TaurosRMK

Рекомендовані повідомлення

1 година тому, vbb сказав:

на останніх трійничках точки 2-4 не переплутали?

На мій "професійний" погляд, що в старому контролері, що в новому 1, 2, 4 майже одноково показують, відрізняються тільки в точці 3.

Зверху новий контролер, знизу старий, 24В без додаткових підтяжок.

image.thumb.png.8db3238a90253c6eddf19ef905cc1699.png

Як згадував вище, цілком ймовірно і на іншому вентиляторі (П1) появляться оберти через деякий час, тільки не зрозуміло чому так.

Можливо ще впливає підключення інших пристроїв до контролера? До нового крім тахометра підключено ще RS485, I2C і задіяні реле, на старому коли перевіряю, то крім тахометра нічого не підключено.

Змінено користувачем TaurosRMK
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

49 хвилин тому, TaurosRMK сказав:
1 година тому, vbb сказав:

на останніх трійничках точки 2-4 не переплутали?

Здається ні, заміряв по порядку, тільки першу не фоткав, бо там ніяких змін. А що не так?

там з різним таймінгом... виглядає наче на фото 4 більше перешкод
та одак доки на 2 не буде чітких імпульсів воно не читатиме нормально

1 година тому, TaurosRMK сказав:

4.7К куди, замість 24К?

Tak

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

42 хвилини тому, TaurosRMK сказав:

На мій "професійний" погляд, що в старому контролері, що в новому 1, 2, 4 майже одноково показують, відрізняються тільки в точці 3.

точка 3 - це похідна від різниці 4-2

в нормі 4-2 повинні бути імпульси з амплітудою 0,7-1,4 В p-p
а потім на 3 має бути 3,3 В p-p

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 година тому, vbb сказав:

Tak

З цими експериментами з резисторами є ймовірність що щось піде не так і запахне горілим? ))

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

36 хвилин тому, TaurosRMK сказав:

З цими експериментами з резисторами є ймовірність що щось піде не так і запахне горілим? ))

Якщо модуль розрахований на 12-24, а наявний БЖ на 24, можна спробувати його відрегулювати вниз максимально. Тоді нічого не треба міняти.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 година тому, yur43 сказав:

Якщо модуль розрахований на 12-24, а наявний БЖ на 24, можна спробувати його відрегулювати вниз максимально. Тоді нічого не треба міняти.

Не дуже зрозумів про що ви...

Kincony A2, живлення 9-24В, блок живлення в щитку є на 24В і 5В. Пропонуєте просто подавати 9-12В і все, як самий простий варіант? Якщо так, то краще 24->9 чи 5->9?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

55 хвилин тому, TaurosRMK сказав:

Не дуже зрозумів про що ви...

Kincony A2, живлення 9-24В, блок живлення в щитку є на 24В і 5В. Пропонуєте просто подавати 9-12В і все, як самий простий варіант? Якщо так, то краще 24->9 чи 5->9?

24-9, або окремий 12в

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

3 години тому, yur43 сказав:

24-9, або окремий 12в

Мабуть так і залишиться, через DC-DC понижуючий модуль. Окремий 12В нема куди прилаштувати, на дін рейках місця немає, хіба що десь збоку приліпити на стінки корпусу. Але не люблю таке, DC-DC все ж таки можна десь "заховати" )))

24В блок від старої системи, бо попередній контролер на 24В (він і зараз використовується), а також проміжні реле для вентиляторів. А з новими ЕС вентиляторами додалися два нових девайси - контролер Kincony і регулятор 0-10V, хоча обидва 9/12-24В підтримують. Окремий блок 5В тільки для датчиків використовується. Якби не проблема з обертами, якщо це можна так назвати, то все висить на 24В, а датчики на 5В. А так виходить що треба 24В, 12В і 5В, добре хоть 3.3В від контролера виходить.

А далі що, осцилограф можна продавати? Чи ховати подалі в шафу, може раз на рік пригодиться? 😂

Тим не менше, дякую всім причетним.

Змінено користувачем TaurosRMK
  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Задля цікавості підключив "старий" контролер Kincony A2 до 5В і він прекрасно запустився (при заявлених 9-24В). Вирішив підключити дроти тахо, оберти зчитуються, але точно не адекватно, при реальних 1000 об/хв зчитувалося 8-10К і ніяк не реагувало на зміну обертів, тобто постійно гуляло в одному діапазоні +/- 9000 об/хв. Ну і фіг з ним, думаю якби використовувался якась кнопка чи щось інше on/off на цифрові входи, то контролер може спокійно працювати від 5В, для датчиків температури чи I2C цього також достатньо, релешки також 5 вольтові. А на робочому контролері при 9В все ок зі зчитуванням обертів.

image.thumb.png.d66c41dc43061a8b55617d3179c02de9.png

 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

чисто заради спортивного інтеречу можете побавитися з такою схемкою image.png.5f678d49e3c63fe18756a42203b2fe2e.png

стати осцилографом у точку 2  і крутити потенциометер 27к (або любий від 10к до 50к)  доки не побачите імпульсів

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 година тому, vbb сказав:

чисто заради спортивного інтеречу можете побавитися з такою схемкою image.png.5f678d49e3c63fe18756a42203b2fe2e.png

стати осцилографом у точку 2  і крутити потенциометер 27к (або любий від 10к до 50к)  доки не побачите імпульсів

Для початку треба мати потенціометр ))) Якщо правильно зрозумів схему, то це замість підтягуючих резисторів на 24К використати потенціометр і 3К резистор, вірно? Що в результаті це визначить? Але знову питання, щось може піти не так і запахне горілим? 🙂 

В принципі можна замовити на алі потенціометр, поки дійде, може буде час побавитися. Поки залишаю як є, на 9В.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...