Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

Гільзування димоходу

anabioz

Рекомендовані повідомлення

Вихідні дані: плаский дах, побудований димохід із цегли із внутрішнім розміром 300*300мм, зовні над дахом утепелний 100мм екструдером.

Підкажіть яку трубу потрібно вести від камінної топки на зовні? Двушарову утеплену мінватою чи звичайну? І яку саме сталь і товщину?

 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

2 години тому, anabioz сказав:

Підкажіть яку трубу потрібно вести від камінної топки на зовні? Двушарову утеплену мінватою чи звичайну?

Утеплену , це для того щоб між трубою та стінками каналу не з'являвся конденсат. Утеплити можна самостійно купивши фольговану базальтову вату 20-50мм(максимум скільки влізе) та зробити з неї труби утеплення . Для з'єднання використовувати фольгований скотч. В просторі між трубою та стінками каналу забезпечити циркуляцію повітря.

2 години тому, anabioz сказав:

І яку саме сталь і товщину?

Від топки до входу в димохід:  Darco х 2мм

Далі  AISI-304 х 1мм , AISI-321 х 1мм , при чому друга краща.

2 години тому, anabioz сказав:

зовні над дахом утепелний 100мм екструдером.

А ось це даремно , тим більше в місці  з божевільним перепадом температур.  Забули основне правило утеплення , "із середини на зовні паропроникність матеріалу повинна збільшуватись"

 

  • Дякую 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Гiльзування не кращий варiант, в порiвнянi з готовим комплектом, як приклад - керамiчний з утепленням труби в якому "майже" нема конденсату в порiвнянi з металевою трубою (як би ви не утепляли ту металеву трубу) 

А якщо ви наполягаете на металеву,то краще утепляти самою твердою ватою и краще вверху товщiною-50мм.(фото),а краще "сендвич", i метал/нерж.труба "внутрiшня"повинна бути 1мм.товщiною i Ф/180мм, якщо ваш камiн-ТТ до 13 кВт.,а якщо бiльше(15-18кВт) то труба Ф-200мм. При метал/трубi вам потрiбно зробити "конденсатозбiрник" внизу, тому що буде постiйно текти "чорна жижа".

То шо у вас зовнi/зверху утеплено (100мм)то непогано, але треба грамотно утепляти "оголовок"димаря. Подивiця фото,як потрiбно i як "засмолюеться" металева труба.

019136o10.jpg

278569416_5010642335656154_143561102472431300_n.jpg

fasadni-nerezovy-komin-complex-detail-s-konzoli-zapustenou-do-fasady.jpg

montaz-parotesneho-prostupu-ciko-stoper-5-copy-1.jpg

  • Дякую 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

31 хвилину тому, volkoff сказав:

Гiльзування не кращий варiант, в порiвнянi з готовим комплектом, як приклад - керамiчний з утепленням труби в якому "майже" нема конденсату в порiвнянi з металевою трубою (як би ви не утепляли ту металеву трубу) 

А якщо ви наполягаете на металеву,то краще утепляти самою твердою ватою и краще вверху товщiною-50мм.(фото),а краще "сендвич", i метал/нерж.труба "внутрiшня"повинна бути 1мм.товщiною i Ф/180мм, якщо ваш камiн-ТТ до 13 кВт.,а якщо бiльше(15-18кВт) то труба Ф-200мм. При метал/трубi вам потрiбно зробити "конденсатозбiрник" внизу, тому що буде постiйно текти "чорна жижа".

То шо у вас зовнi/зверху утеплено (100мм)то непогано, але треба грамотно утепляти "оголовок"димаря. Подивiця фото,як потрiбно i як "засмолюеться" металева труба.

019136o10.jpg

278569416_5010642335656154_143561102472431300_n.jpg

fasadni-nerezovy-komin-complex-detail-s-konzoli-zapustenou-do-fasady.jpg

montaz-parotesneho-prostupu-ciko-stoper-5-copy-1.jpg

Не зовсім зрозуміло в яких випадках буде та чорна жижа.

Прохід в стелі зроблений, на криші збудований димар з цегли. Оскільки криша була утеплена екструдером, то і димар утеплили екструдером, а зверху (як кришка) до вирішення питання з "гільзою" утеплено мінватою. І наразі поки закрито мембраною все це діло.

"Конденсатозбiрник" я так розумію у будь-якому випадку треба робити?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

13 годин тому, volkoff сказав:

,а якщо бiльше(15-18кВт) то труба Ф-200

А якщо у виробника номінальна потужність - 16кВт, діаметр димоходу - 250мм, діаметр підведення повітря - 150мм?

P.S. Подача вже закладена 110мм 🙄

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

2 години тому, Zak сказав:

Каналізаційна труба?

Так

+ ще питання, на якій висоті має починатися сендвіч? 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

3 минуты назад, anabioz сказал:

Так

+ ще питання, на якій висоті має починатися сендвіч? 

Да он там вообще не нужен. 304 нержавейку от топки до самого верха. У Вас уже готовый дымоход, даже без гильзовки  он бы работал. Тем более сендвич при 250мм даст 310-320, а у Вас 300. Если только последняя труба будет проходить через грибок, то это будет 0.5 м сендвича.

  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

34 минуты назад, ks6 сказал:
47 минут назад, anabioz сказал:

Так + ще питання, на якій висоті має починатися сендвіч? 

Да он там вообще не нужен.

:pozor:

вы эту хню никому не говорите, бо еще не дай бог поверят.

Выход трубы в кирпиче и не только обязательно должен быть утепленным.

Мне уже приходилось трахаться с трубой из посыпавшейся слобожанской керамики, вначале шли высолы и текли по крыше белые потеки, а потом и кирпич посыпался.

спецы сразу сказали причину, нержа без утепления, пришлось все разбирать, утеплять,  заодно и диаметр поменяли, тоже маловат был по расчетам.

Змінено користувачем Фрай
  • Дякую 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

20 часов назад, anabioz сказал:

Не зовсім зрозуміло в яких випадках буде та чорна жижа.

На металевих трубах "всегда i постiйно" буде конденсат (в керам-трубi нема)  В одному випадку, "жижа" стiкае по стiнам донизу, а в другому випадку "коксуеця" на стiнах, як на фото. Рiзниця, чим i як топити будете. 

На вiдео видно як горить мет.-труба "закоксована"- це не страшилка,але вам треба подумати, як зробити якiсно. - https://www.facebook.com/KaminxBarbecue/videos/648396799848771/

20 часов назад, anabioz сказал:

Конденсатозбiрник" я так розумію у будь-якому випадку треба робити?

Так, обовязково.

 

6 часов назад, anabioz сказал:

А якщо у виробника номінальна потужність - 16кВт, діаметр димоходу - 250мм, діаметр підведення повітря - 150мм?

Для 16 кВт нормально Ф/200мм труба, а для повiтря хвате i Ф/100мм. (приклад -фото)

 

20 часов назад, anabioz сказал:

Прохід в стелі зроблений, на криші збудований димар з цегли. Оскільки криша була утеплена екструдером, то і димар утеплили екструдером, а зверху (як кришка) до вирішення питання з "гільзою" утеплено мінватою. І наразі поки закрито мембраною все це діло.

Ви хотяб фото виложили, ато якось не понятно шо у вас там ).. додам ще приклад по "проходу" потолка-криша -фото

271938948_4702242743162783_4257932889616918432_n.jpg

prostup-gph-v-nedokoncenem-strope-copy.jpg

278181244_4978969125490142_482086221838579190_n.jpg

010744o7.jpg

  • Дякую 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

@andrey_ka, @Фрай, @volkoff

Переміряв. Ось схематично як зараз є.

Питання, чи можна довести одностінною трубою 250мм - 1,0-2,0мм (у виробника отвір під димохід саме 250мм) до закінчення перекриття, утеплити цю частину мінеральною/базальтовою ватою по максимуму, а вже в тій частині, що йде поза межами теплого контуру, використати сендвіч 320/250?

Не дуже хочеться перероблювати утеплювач димаря, наскільки критично? Висота десь 1,5м.

Подача каналізаційною трубою 110мм, у виробника 150мм. Наскільки критично?

Знімок екрана 2024-01-11 160741.jpg

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

21 годину тому, anabioz сказав:

Не зовсім зрозуміло в яких випадках буде та чорна жижа.

Понижена температура вихлопних газів , на стінках утворюється конденсат + дьоготь = чорна жижа. На неї налипає сажа , наслідок на фото.

21 годину тому, anabioz сказав:

на криші збудований димар з цегли.

І цього було б більш ніж достатньо.

      Додатково пхати туди ще щось абсолютно безглуздо. Ви намагаєтесь збудувати димар в димарі.

ІМХО. Купа даремно витрачених коштів.

ПС.. Зілізяка в димоході , зло!

7 годин тому, anabioz сказав:

А якщо у виробника номінальна потужність - 16кВт, діаметр димоходу - 250мм,

Діаметр прив'язувати до кіловат , то трохи неправильно. Як правило діаметр димоходу  прив'язується до розміру дверок , це - щоб коли ви їх відкриваєте не диміло в кімнату.

8 годин тому, anabioz сказав:

P.S. Подача вже закладена 110мм 🙄

Для закритої топки цього буде достатньо. 

           А взагалі чого ви цим переймаєтесь?  Якщо купили топку , то там будуть  наявні , і діаметер підводу повітря , і діаметр димоходу. Якщо ні , то купівля все визначить.

  • Дякую 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

19 хвилин тому, andrey_ka сказав:

Понижена температура вихлопних газів , на стінках утворюється конденсат + дьоготь = чорна жижа. На неї налипає сажа , наслідок на фото.

І цього було б більш ніж достатньо.

      Додатково пхати туди ще щось абсолютно безглуздо. Ви намагаєтесь збудувати димар в димарі.

ІМХО. Купа даремно витрачених коштів.

ПС.. Зілізяка в димоході , зло!

Діаметр прив'язувати до кіловат , то трохи неправильно. Як правило діаметр димоходу  прив'язується до розміру дверок , це - щоб коли ви їх відкриваєте не диміло в кімнату.

Для закритої топки цього буде достатньо. 

           А взагалі чого ви цим переймаєтесь?  Якщо купили топку , то там будуть  наявні , і діаметер підводу повітря , і діаметр димоходу. Якщо ні , то купівля все визначить.

Топка ще не куплена. Тільки підбираю. Не хочу купити топку, а потім перероблювати отвори/димоходи або здавати топку назад через малий діаметр димоходу або подачі повітря.

У виробника топки, яку вибрав, вказані параметри - номінальна потужність - 16кВт, діаметр димоходу - 250мм, діаметр підведення повітря - 150мм.

Димохід вже зроблений і утеплений, не знімати ж все це назад?

Залізяка - зло? Поставити кераміку? Нехай хоч і димар в димарі, аби горіло, не текло і не .ахало мізки потім. Ось і питаю поради.

Змінено користувачем anabioz
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

3 хвилини тому, anabioz сказав:

Димохід вже зроблений і утеплений, не знімати ж все це назад?

Звичайно не варто. Далі , тільки нерж, та гільзування. 

В канал 300х300мм сандвіч з 250мм трубою ви не запхаєте. 

З досвіду , труба 250мм , утеплювач 30мм (і це без зовнішнього металевого корпусу), канал має бути 330мм. І це за умови , що я сам цей канал викладав , тобто кожні 4-5рядів мочалкою замиваються шви кладки.

12 хвилин тому, anabioz сказав:

У виробника топки, яку вибрав, вказані параметри - номінальна потужність - 16кВт, діаметр димоходу - 250мм, діаметр підведення повітря - 150мм.

Виробник вказав 150мм , то для використання топки при закритих дверцятах , у будь-якому режимі. У вашому варіанті рішення може бути таке:

патрубок забору повітря  не з'єднувати з патрубком забору з вулиці , і в нижній частині короба оздоблення топки зробити додаткову вентрешітку. Щоб топка , при нехватці повітря могла брати додаткове повітря не тільки з патрубка , але й з кімнати.

ПС.. На патрубок забору повітря обов'язково поставити заслінку. Є така на тросику. Аргумент на її користь: коли ви топите , і вам потрібно додати дрова , або просто відкрити дверцята та помилуватись полум'ям то цю заслінку потрібно закривати. Таким чином топка буде брати повітря безпосередньо з кімнати. І той потік повітря який буде прагнути потрапити у топку , буде перешкоджати виходу диму у кімнату. Це базовий принцип роботи відкритого каміну. А топка з відкритими дверцятами це - в принципі і є відкритий камін.

Пс.. Висота димоходу від колосників і до оголовка має бути не менше ніж 5м.

  • Дякую 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

5 хвилин тому, andrey_ka сказав:

Звичайно не варто. Далі , тільки нерж, та гільзування. 

В канал 300х300мм сандвіч з 250мм трубою ви не запхаєте. 

З досвіду , труба 250мм , утеплювач 30мм (і це без зовнішнього металевого корпусу), канал має бути 330мм. І це за умови , що я сам цей канал викладав , тобто кожні 4-5рядів мочалкою замиваються шви кладки.

Виробник вказав 150мм , то для використання топки при закритих дверцятах , у будь-якому режимі. У вашому варіанті рішення може бути таке:

патрубок забору повітря  не з'єднувати з патрубком забору з вулиці , і в нижній частині короба оздоблення топки зробити додаткову вентрешітку. Щоб топка , при нехватці повітря могла брати додаткове повітря не тільки з патрубка , але й з кімнати.

ПС.. На патрубок забору повітря обов'язково поставити заслінку. Є така на тросику. Аргумент на її користь: коли ви топите , і вам потрібно додати дрова , або просто відкрити дверцята та помилуватись полум'ям то цю заслінку потрібно закривати. Таким чином топка буде брати повітря безпосередньо з кімнати. І той потік повітря який буде прагнути потрапити у топку , буде перешкоджати виходу диму у кімнату. Це базовий принцип роботи відкритого каміну. А топка з відкритими дверцятами це - в принципі і є відкритий камін.

Пс.. Висота димоходу від колосників і до оголовка має бути не менше ніж 5м.

Дякую. Вище запостив картинку з відповідями та питаннями, Ви мабуть не побачили.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

23 хвилини тому, anabioz сказав:

Дякую. Вище запостив картинку з відповідями та питаннями, Ви мабуть не побачили.

Бачив , а тепер побачив.

     Можна , але вра***те що в тому місці труба буде нагріватись до максимальної температури , і її там потрібно не стільки утеплювати скільки ізолювати  від перегріву. Наприклад , частково передати температуру на перекриття , заповнивши простір між трубою та плитою перекриття піском.

Ви хочете напряму , без трійника з'єднати топку і труби над нею з сандвічем? 

Від топки до димоходу (сандвічу) труби мають з'єднуватись по-диму (кожна попередня труба вставляється в наступну) . Далі (після трійника) навпаки. Без трійника це зробити проблематично.

  • Дякую 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

28 хвилин тому, andrey_ka сказав:

Ви хочете напряму , без трійника з'єднати топку і труби над нею з сандвічем? 

Від топки до димоходу (сандвічу) труби мають з'єднуватись по-диму (кожна попередня труба вставляється в наступну) . Далі (після трійника) навпаки. Без трійника це зробити проблематично.

Зараз я бачу це так, що все з'єнується по конденсату і внизу перехідник конденсаційний darco, або вставляти десь конденсатозбiрник і виводити ревізію. Намагаюся зрозуміти техніку процесу. Трійник для відводу конденсату?

Гадав, що у точці перекриття температура вже не буде така висока.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Нужно всегда дымоход делать по конденсату.

По "дыму" соединять нет никакого смысла. Абсолютно. И никогда не было. Не могу понять, откуда вообще это взялось - "по дыму". Дым это не жидкость. Ему абсолютно по барабану, как собран дымоход. Если есть утечка дыма в дымоходе собранном по конденсату, то значит нет тяги. И утечка будет даже если собрать дымоход по "дыму". 

  • Дякую 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

5 хвилин тому, anabioz сказав:

Зараз я бачу це так, що все з'єнується по конденсату і внизу перехідник конденсаційний darco, або вставляти десь конденсатозбiрник і виводити ревізію. Намагаюся зрозуміти техніку процесу. Трійник для відводу конденсату?

Якщо з цим перехідником конденсат ще можна якось зібрати , то прочистити димохід вже не вдасться. Трійник скоріш  для чистки димоходу

 

9 хвилин тому, anabioz сказав:

Гадав, що у точці перекриття температура вже не буде така висока.

Можливо і не буде критична (ніколи не заміряв). Але бачачи як перші 1,5м труби(нерж.) нагріваються до червоного кольору спрацьовує перестраховка.

  • Дякую 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

15 хвилин тому, andrey_ka сказав:

Якщо з цим перехідником конденсат ще можна якось зібрати , то прочистити димохід вже не вдасться. Трійник скоріш  для чистки димоходу

А згори його не можна буде прочистити?

 

15 хвилин тому, andrey_ka сказав:

Можливо і не буде критична (ніколи не заміряв). Але бачачи як перші 1,5м труби(нерж.) нагріваються до червоного кольору спрацьовує перестраховка.

2мм? І то ж перші 1,5 метри, значить  на висоті 3м має бути нижча температура

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

20 хвилин тому, Dendnepr сказав:

Если есть утечка дыма в дымоходе собранном по конденсату, то значит нет тяги. И утечка будет даже если собрать дымоход по "дыму". 

Це - абсурд.

    Якщо немає тяги , то немає і диму (в димоході) , а весь він у вас в кімнаті.

21 хвилину тому, Dendnepr сказав:

Нужно всегда дымоход делать по конденсату.

Так його завжди і збирають по-конденсату. А от підєднують по - диму. І мабуть у цьому є сенс , бо тяга вона сцуко з норовом. І доки не розігрієте димохід можна нанюхатись диму.

6 хвилин тому, anabioz сказав:

А згори його не можна буде прочистити?

Можна , а у випадку з плоским дах і зручніше , але куди вся сажа буде падати , в топку , а там мабуть стоїть дефлектор. З трійником буде на порядок чистіше та швидше.

 

9 хвилин тому, anabioz сказав:

2мм? І то ж перші 1,5 метри, значить  на висоті 3м має бути нижча температура

Та однозначно буде. 

  • Дякую 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

2 часа назад, andrey_ka сказал:

коли ви топите , і вам потрібно додати дрова , або просто відкрити дверцята та помилуватись полум'ям то цю заслінку потрібно закривати

Браво!

Я запитав у когось в темі з розпалом дров і чекав на відповідь аби так порадити, бо це ж елементарно.

Памʼятаю, що ще вхідний патрубок має бути не меншого діаметру ніж вихідний, а заслонка обовʼязково!

і ще про вашу пораду за цегляний димар, згоден при умові, що він з повнотілої цегли і квадратної форми, але тут ще має значення висота і, як ви зауважили, рівні стінки без напливів розчину і таке інше

Змінено користувачем Фрай
  • Лайк 1
  • Дякую 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

12 хвилин тому, Фрай сказав:

і ще про вашу пораду за цегляний димар, згоден при умові, що він з повнотілої цегли і квадратної форми, але тут ще має значення висота і, як ви зауважили, рівні стінки без напливів розчину і таке інше

Цегла наше всьо. Для димоходу нічого ліпшого людство ще не придумало.

І , квадратна форма то не айс.

 

IMG_20221222_142201.thumb.jpg.1876df1f70afd2929db9f9fa536b095f.jpg

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

4 минуты назад, andrey_ka сказал:

І , квадратна форма то не айс.

Та чомусь має перевагу перед прямокутною, але якщо висота більше 12 м то тільки кругла.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

16 хвилин тому, Фрай сказав:

Та чомусь має перевагу перед прямокутною, але якщо висота більше 12 м то тільки кругла.

Тому що дає менший спротив для руху димових газів , відповідно можна проєктувати меншу висоту . відповідно така труба дешевша. Кругла ще краща , і як наслідок ще дешевша.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...